بالیوود پارک دبی

قیمت از: 240 درهم
خرید از طریق واتس اپ
تفریح و آشنایی با رسومات کشور هند در بالیوود پارک دبی
درباره پارک بالیوود دبی چرا بازدید از پارک بالیوود دبی را انتخاب کنیم؟ انواع تفریحات شهربازی بالیوود پارک دبی تانگا شماره ۱۳ تاکسی شماره ۱ لاگان ماجرا دیدنی‌های بخش بلوار بالیوود مومبای چوک رویال پلازا راستیک روین (گذرگاه روستایی) استودیو فیلم بالیوود امکانات پارک بالیوود دبی نکاتی درباره بازدید از پارک بالیوود هزینه و زمان پیشنهادی بازدید از پارک بالیوود فصل مناسب برای بازدید از پارک بالیوود چه زمانی است؟ پارک بالیوود دبی کجا است؟ رستوران‌های پارک بالیوود هتل‌های نزدیک پارک بالیوود بازدید از بالیوود پارک دبی با آژانس گردشگری رامین گشت پرسش و پاسخ

یکی از مکان‌های جذاب و هیجان‌انگیز دبی، بالیوود پارک (BollywoodParks Dubai) است که جزو پارک‌های دارای تم دبی معرفی شده و افرادی که علاقه زیادی به هند و بالیوود دارند، می‌توانند از طریق سفر به دبی با مناظر و جلوه‌های ویژه در شهربازی بالیوود پارک دبی آشنا شوند. مجموعه پارک بالیوود بیش از 323 هکتار مساحت دارد که با معماری زیبا و خاص هندی طراحی شده است.

به طور حتم بازدید از این پارک، می‌تواند در دسته خاطره‌های ویژه سفرتان باشد که باعث می‌شود در کشور عربی، حس و حال کشور هندوستان را هم تجربه کنید. اما سوالی که بیشتر علاقه‌مندان می‌پرسند این است که قیمت بلیط پارک بالیوود دبی چقدر درنظر گرفته شده؟ یا آیا شرایط ورود برای همه افراد فراهم شده است؟ برای اینکه به این سوالات پاسخ دهیم و درباره تفریحات مختلف این پارک موضوعی اطلاعاتی ارائه کنیم تا انتهای متن همراه ما باشید.

درباره پارک بالیوود دبی

پارک بالیوود دبی از پنج بخش مجزا تشکیل شده و در این پارک زیبا هر چیزی درباره هند را پیدا خواهید کرد و می‌توان همانند یک سفر به هندوستان باشد. همچنین ایده طراحی این پارک از بزرگ‌ترین بلاک باسترهای سینمای هند گرفته شده است. بسیاری از غذاهای هندی و نمایشگاه‌های مختلف وسایل هندی در این پارک روئیت می‌شوند و بازدیدکننده‌های می‌توانند از امکانات آن بهره‌مند شوند. همچنین افکت‌های سینمایی با تئاترهای 4 بعدی تعبیه شده است تا با شخصیت‌های بالیوود همبازی شوید و یا در دهه‌های مختلف هند سفر کنید. به طور کلی فضای شهربازی بالیوود پارک دبی، امکانات مختلفی مانند: رستوران، فروشگاه‌های مختلف و خدمات تفریحی ایجاد کرده است تا افراد بازدیدکننده از زیبایی این پارک موضوعی لذت ببرند.

درب ورودی پارک بالیوود دبی

چرا بازدید از پارک بالیوود دبی را انتخاب کنیم؟

برخی از افرادی که به پارک بالیوود در دبی نرفته‌اند، این سوال را دارند که چرا بازدید از این پارک پیشنهاد می‌شود؟ دلایل مختلفی وجود دارد که توصیه می‌کنیم هنگام سفر به دبی، این شهربازی بی نظیر را از دست ندهید که مهم‌ترین آن‌ها عبارتند از:

  • هر فردی با هر سن و سالی می‌توانند از خدمات این پارک استفاده کنند و لحظات خوشی داشته باشد. 
  • این پارک بیش از 30 شو یا نمایش زنده دارد که بر روی شش استیج هیجان‌انگیز برگزار می‌شود.
  • پارک بالیوود را می‌توان بزرگ‌ترین پارک تفریحی منطقه اعلام کرد. 
  • در این پارک فیلم‌های شخصیت‌های محبوبی مانند: آمیتاب باچان، شاهرخ خان، سلمان خان و امیرخان به نمایش گذاشته می‌شود.

اگر به فیلم‌های معروف هندوستان مثل: شعله، مغول اعظم، لاگان، دان، نترس و کریش علاقه دارید، بهتر است که بازدید از این پارک زیبا را از دست ندهید.

انواع تفریحات شهربازی بالیوود پارک دبی

پارک معروف بالیوود دبی سرگرمی‌ها و تفریحات مختلفی دارد و برای تمام علقه‌مندان با هر سنی مناسب است. همچنین این پارک به عنوان یکی از بهترین شهربازی‌های دبی شهرت دارد. بالیوود دبی به سه بخش مختلف خانوادگی، بزرگسالان و کودکان تقسیم شده است و می‌توان از بازی‌ها و تفریحات مختلف در بخش‌های این پارک زیبا استفاده کرد:

تانگا شماره ۱۳

تفریح تانگا شماره ۱۳ از شهر بمبئی الهام گرفته شده است، همچنین این تفریح هیجان کمی ‌دارد و برای بزرگسال‌ها و کودکان مناسب خواهد بود، تنها دقت داشته باشید که افراد باید حداقل 90 سانتی‌متر قد داشته باشند. 

تاکسی شماره ۱

تاکسی شماره یک که شباهت زیادی به تاکسی‌های بمبئی دارد، با سرعت بالایی در خیابان‌ها تردد می‌کند و لذت یه بازی هیجان‌انگیز را برایتان تداعی می‌کند. در حقیقت این بازی نوعی ترن هوایی است که برای افراد با قد بالای 90 سانتی‌متر مناسب خواهد بود.

لاگان

بازی لاگان یکی از بازی‌های خانوادگی است که از بازی کریکت بمبئی علیه بریتانیا الهام گرفته شده و شبیه یک دهکده می‌ماند. افرادی که می‌خواهند این بازی هیجان‌انگیز را انجام دهند، باید قد بین 105 تا 195 سانتی‌متر داشته باشند.

ماجرا

تفریح و بخش ماجرا برای کودکان در نظر گرفته شده است که باعث برانگیخته شدن حس کنجکاوی در آن‌ها می‌شود و بازی‌هایی مانند: اسکی قدرت کودکان را به اوج هیجان خواهد می‌رساند.

دیدنی‌های بخش بلوار بالیوود

دیدنی‌های زیادی در بخش بلوار بالیوود وجود دارند که هر یک به تنهایی برای بازدیدکننده‌ها جذاب خواهند بود. در حقیقت بخش بلوار بالیوود به پنج قسمت تقسیم‌بندی می‌شود که به شرح زیر هستند:

  • Crossroads: در این بخش می‌توان اجراهای زنده همراه با موسیقی هندی را تماشا کرد و با رقص‌های پرشور در خیابان به هند سفر کرد و از ترکیب موسیقی و رقص هندی لذت برد.
  • Cinemagic: اگر شما هم به مراحل و پروسه فیلم‌سازی در هند علاقه دارید، این بخش برای شما است. در این قسمت از بلوار بالیوود، فرصت این است که با حقه‌های فیلم‌سازی در هند آشنا شد. همچنین می‌توان از اجرای موزیک زنده فیلم «زندگی دوباره تکرار نمی‌شود» لذت برید.
  • Cinema Circle : با توجه به اینکه باران یکی از بخش‌های مهم فیلم‌های بالیوودی است، در این قسمت می‌توانید تجربه باران در سینما سیرکل را داشته باشید و حتی خیس هم نشوید.
  • Rock On: این قسمت از بلوار بالیوود به رستوران تعلق دارد که با اجرای موسیقی زنده راک از بازدیدکننده‌ها استقبال و پذیرایی خواهند کرد. همچنین می‌توان برای جشن‌ها و مناسب‌های مختلف این رستوران به همراه موسیقی را رزرو کرد.
  • Desi Emporium: اگر می‌خواهید از خوردن یک شیرینی هندی لذت ببرید Desi Emporium بهترین گزینه است. همچنین می‌توانید اشیا دوست داشتنی در فیلم‌های هندی را به عنوان سوغاتی یا یادگاری تهیه کنید.

به طور کلی هر یک از این بخش‌ها را می‌توان به صورت جداگانه بازدید کرد و از تماشای آن ها لذت برد.

بخش های معروف پارک بالیوود دبی

مومبای چوک

به طور حتم دیدن خیابان‌های اصلی هند در دل دبی برای همه افراد هیجان‌انگیز و تعجب‌آور است. اما در بخش چوک پارک بالیوود در دبی، می‌توان خیابان و صحنه‌های فیلم تعقیب و گریز افسانه‌ای دان با بازی شاهرخ خان را مشاهده کرد. از طریق تونل‌های 3 بعدی می‌توانید به دیدار ریئس مافیا در این فیلم بروید و صحنه‌های بازسازی شده را تماشا کنید. 

دیدنی‌های بخش مومبای چوک

بخش مومبای چوک جزو دیدنی‌های جذاب شهربازی بالیوود دبی است که شگفتی‌های زیادی دارد و به سه قسمت تقسیم شده که به شرح زیر هستند:

  • Don: در این قسمت با افکت‌های این راید شگفت شده خواهید شد و می‌توانید هیجان زیادی از تعقیب را تجربه کنید.
  • Mumbai Express: به طور حتم استفاده از قطار یکی از جذابیت‌های فیلم‌های هندی است که غیرقابل حذف هستند و در این قسمت از دیدنی‌های مومبای کوچک می‌توانید قطار معروف بمبئی را همراه با رقص و موسیقی مشاهده کنید.
  • Victoria station cafe: این ایستگاه همانند ترمینال بمبئی ساخته شده تا علاقه‌مندان بتوانند طعم بی‌نظیر غذاهای هندی را در رستوران‌ها تجربه کنند.

رویال پلازا

تئاتر راج محل یکی از جاذبه‌های نمادین در پارک بالیوود دبی است که به عنوان روح و قلب این پارک از آن یاد می‌شود. هنگامی ‌که در رویال پلازا قدم می‌زنید، احساس می‌کنید که در یک خانواده سلطنتی در هند به دنیا آمده‌اید و از گوشه و کنار این بخش، صدای موسیقی کلاسیک هندوستان را خواهید شنید. 

دیدنی‌های بخش رویال پلازا

در بخش رویال پلازا در بالیوود دبی هم تفریحات مختلفی در نظر گرفته شده است تا افراد بازدیدکننده بتوانند از لحظات خود لذت ببرند. این بخش دو تفریح جذاب دارد که به شرح زیر هستند:

  • Rajmahal Theater: راج محل یک تئاتر با ظرفیت 800 نفره دارد و شبیه به کاخ‌های سلطنتی در هند طراحی شده است. در این مکان می‌توان به موسیقی "جان جیگر" به سبک اپرا گوش داد و لذت بسیار زیادی را تجربه کرد.
  • Mughal E Azam: مغول اعظم (Mughal E Azam) یکی از فیلم‌های مشهور و قدیمی کشور هند محسوب می‌شود؛ در پارک بالیوود رستورانی با طراحی و نام آن ساخته شده است تا علاقه‌مندان بتوانند لحظات فراموش نشدنی را تجربه کنند.

راستیک روین (گذرگاه روستایی)

اگر فیلم راستیک روین را دیده باشید، می‌توانید با این مکان ارتباط برقرار کنید و از فضای روستایی و دوست داشتنی آن لذت ببرید. همچنین می‌توانید همانند فیلم "نترس" در مسابقه کریکت بووان و تیم بریتانیایی شرکت کرده و سوار کالسکه‌های مختلف شوید. به طور حتم تعقیب جبارسینگ و استفاده از اسلحه‌های مادون قرمز حس خوب تماشای یک مبارزه دیدنی را به ارمغان می‌آورد.

دیدنی‌های بخش راستیک روین

بخش راستیک روین هم مانند سایر بخش‌های مختلف شهربازی بالیوود پارک دبی دیدنی‌های مختلفی دارد که به شرح زیر هستند:

  • Dabangg: در این بخش از دیدنی‌های راستیک روین می‌توانید با صحنه‌های اکشن و هیجان‌انگیز فیلم "نترس" مواجه شوید و با قهرمان فیلم (سلمان خان) با شخصیت‌های شرور و بد مبارزه کنید. 
  • Lagaan: لاگان، همان بخش دیدنی‌های راستیک روین است که به دلیل معروفیت امیرخان، گردشگرهای زیادی را به خود جذب کرده است. خانواده‌ها در این بخش می‌توانند مسابقه کریکت دهند یا سوار چرخ فلک شوند و از بازدید خود لذت ببرند.
  • Sholay: افکت‌های 4 بعدی این راید، بازدیدکننده‌های علاقه‌مند را وسط فیلم شعله قرار می‌دهد تا بتوانند جبارسینگ را دستگیر کنند.

استودیو فیلم بالیوود

در سینمای 4 بعدی پارک بالیوود در دبی می‌توانید ماجراجویی را از این استودیو شروع کنید. در این بخش همراه کریش در آسمان پرواز کنید و بعد از طی کردن مسیر مشخص شده، به دنیا واقعی برگردید و از رقص‌های سنتی و فیلم‌های بالیوودی لذت ببرید. 

دیدنی‌های بخش استودیو فیلم بالیوود

در بخش استودیو فیلم بالیوود می‌توان شاهد تئاترهای روباز و افکت‌های مختلف بود که هر یک به تنهایی زیبایی خاصی را به نمایش می‌گذارند. دیدنی‌های بخش استودیو فیلم بالیوود به شرح زیر هستند:

  • Rangmanch : این یک تئاتر روباز است که می‌توانید وارد دنیا رنگین کمان روستاهای هند شد و به تماشای دیدن رقص‌های بی نظیر هندی نشست. 
  • Extraordinary Rides : این بخش به افکت‌ها و راید‌های 4 بعدی مرتبط می‌شود که برای پرواز کریش و نبرد ری وان استفاده خواهد شد.

امکانات پارک بالیوود دبی

به طور کلی هر تفریح یا مکان دیدنی که در دبی ساخته می‌شود، با ارائه یکسری امکانات و خدمات همراه است. از این‌رو قبل از اینکه بلیط بازدید از مکان‌های دیدنی دبی را تهیه کنید، اطلاعاتی درباره مکان مدنظرتان داشته باشید. از این‌رو امکانات پارک بالیوود در دبی عبارت‌اند از:

  • بهره‌مندی از ایستگاه کمک‌های اولیه
  • ایستگاه نوشیدن آب
  • کمدهای قفل دار
  • دستگاه‌های خودپرداز
  • کرایه کالسکه و ویلچر

دقت داشته باشید که افراد تنها در شرایطی می‌توانند از امکانات این پارک استفاده کنند که از قبل بلیط معتبر ارائه کرده باشند.

نکاتی درباره بازدید از پارک بالیوود

برای اینکه بتوان بازدید خوبی از پارک بالیوود داشت و نهایت لذت را از این جاذبه برد، بهتر است که به نکاتی توجه کرد که مهم‌ترین آن می‌توان به زمان بازدید مرتبط باشد. با توجه به اینکه آخر هفته‌ها علاوه بر گردشگرها، شهروندان اماراتی هم تعطیل هستند، مکان‌های دیدنی دبی اکثرا شلوغ می‌شوند، به همین دلیل بازدید از این پارک را به اوایل هفته و ساعات اولیه اختصاص دهید.

بعد از اینکه بازدید از این پارک به اتمام رسید، منتظر اختتامیه روز در پارک باشید تا از طریق کارناوال‌های بزرگ موسیقی بدرقه شوید. در آخر توصیه می‌کنیم که حداقل یک روز زودتر از برنامه بازدید خود، برای رزرو و خرید بلیط اقدام کنید.

هزینه و زمان پیشنهادی بازدید از پارک بالیوود

برای تهیه بلیط‌های پارک بالیوود دبی بهتر است که از طریق وب سایت رسمی ‌این مکان دیدنی اقدام کرد. همچنین وب سایت‌های دیگر هم هستند تا بتوان از طریق تخفیف‌ها، قیمت ارزان‌تری از بلیط را ارائه کنند، اما باید با تحقیق کامل، خرید از وب سایت‌های دیگر را انجام داد. همچنین کودکای زیر 3 سال، ورودی نیاز ندارند و بلیط آن‌ها رایگان خواهد بود. 

مجموعه رامین گشت به عنوان ارائه‌دهنده انواع تورهای دبی، بلیط پارک بالیوود را هم در اختیار بازدیدکننده‌ها قرار می‌دهد و کافی است که با این مجموعه در ارتباط بوده و با شماره 02141509 تماس حاصل کنید. اما تهیه بلیط Q-Fast باعث می‌شود تا در صف طولانی منتظر نماند و به راحتی به مجموعه وارد شد. از طرفی هم توصیه می‌کنیم که زمان بازدید را به ساعات اولیه روز اختصاص دهید تا شلوغی جمعیت شما را خسته نکند.

هزینه و بهترین زمان بازدید از پارک بالیوود

فصل مناسب برای بازدید از پارک بالیوود چه زمانی است؟

با توجه به شرایط آب و هوایی در دبی، هر زمانی که به دیدن پارک بالیوود در دبی بروید، فرقی ندارد! زیرا سیستم‌های خنک‌کننده ایدئالی در این پارک تعبیه شده تا از شدت گرمای دبی کم کند. اما خب به طور حتم زمستان فصل مناسبب‌تری برای بازدید از دبی و بهره‌مندی از تفریحات آن است. اگر می‌خواهید که هوای مطبوع و خوبی را در دبی تجربه کنید، در زمستان و بهار به این شهر پرجاذبه سفر کنید.

پارک بالیوود دبی کجا است؟

پارک معروف و زیبای بالووید در جنوب خیابان شیخ زاید و بعد از مارینا قرار دارد و همچنین روبروی جزیره نخل جبل علی است. ساعات کاری در این مجموعه از 10 صبح تا 6 عصر درنظر گرفته شده، اما پیش از رفتن، درباره برنامه بازگشایی و خدمات‌دهی این مجموعه، اطلاعات تکمیلی کسب کنید، زیرا در برخی از مناسبت‌ها ممکن است که تغییراتی در برنامه کاری پارک بالیوود ایجاد شود.

رستوران‌های پارک بالیوود

رستوران و کافه یکی از خدماتی است که برای بازدیدکننده‌ها در نظر گرفته شده تا افراد بتوانند با هر سلیقه غذایی و ذائقه‌ای که دارند، بهترین غذاها را نوش جان کنند. لیست بهترین رستوران‌ها و کافه‌های پارک بالیوود عبارتند از:

  • مغول اعظم
  • Juhu Juice Bus
  • راک آن
  • ایستگاه ویکتوریا
  • Spicy Dhaba
  • ذایای تند
  • Studio Canteen
  • استودیو کانتن
  • Jumbo Cafe
  • کافه جامبو

به طور کلی بازدیدکننده‌ها می‌توانند انواع نوشیدنی و غذای‌های بین‌المللی و هندی را در این مجموعه رستوران‌ها و کافه‌ها نوش جان کنند و به استراحت بپردازند.

هتل‌های نزدیک پارک بالیوود

برخی از افراد علاقه دارند که برای بازدید از مکان‌های دیدنی دبی، در هتل‌هایی اقامت داشته باشند که نزدیک باشند. در حقیقت برای کاهش هزینه‌های تاکسی و حمل و نقل در دبی، بهتر است که محل اقامت را نزدیک به مکان‌های تفریحی انتخاب کرد. لیست هتل‌های نزدیک به پارک بالیوود در دبی عبارتند از:

  • هتل ساهارا مدوز
  • هتل رو ات د پارک
  • هتل قصر ال سلطان
  • هتل آلوفت دبی ساوت
  • هتل لاپیتا پارک اند ریزورت دبی
  • استراحتگاه گلف جبل علی

هر کدام از این هتل‌ها نیاز به رزرو دارند که بهتر است از آژانس‌های هواپیمای برای اقامت در هتل‌ها استفاده کرد.

بازدید از بالیوود پارک دبی با آژانس گردشگری رامین گشت

پارک بالیوود دبی یکی از پارک‌های موضوعی، به سینمای هند می‌پردازد و تفریحات مختلفی را تدارک دیده، همچنین در سال‌های اخیر این مجموعه مورد استقبال بسیاری از گردشگران هندوستان شده است. همچنین برای اینکه بتوانید از این مجموعه نهایت لذت را ببرید، حتما برنامه‌ریزی دقیقی درباره سفر به دبی داشته باشید تا همواره سفری فراموش نشدنی را تجربه کنید. 

از این‌رو مجموعه آژانس مسافرتی رامین گشت به عنوان ارائه‌کننده انواع تورهای داخلی و خارجی شرایطی را فراهم می‌کند تا با کمترین هزینه به دبی سفر کرده و بهترین خدمات را دریافت کرد. در حقیقت کارشناس‌های آژانس مسافرتی رامین گشت در تمامی روزها هفته به صورت تمام وقت در کنار شما هستند تا به سوالات و نیاز‌های شما درباره تور دبی پاسخ دهند. برای رزرو کافی است که از طریق شماره تماس‌های رامین گشت با کارشناس‌های این مجموعه در ارتباط باشید. 

ما در این مطلب سعی کرده‌ایم که توضیحاتی درباره بازدید از پارک زیبای بالیوود دبی ارائه کنیم تا با این مجموعه هیجان‌انگیز آشنا شوید، اما اگر سوال یا ابهامی‌‌‌‌ دارید که در این مطلب به آن اشاره نشده، کافی است که در انتهای متن و در قالب کامنت با ما در ارتباط باشید.

سوالات متداول

بازدیدکننده‌ها می‌توانند از ساعت 10 صبح تا 6 عصر به این مکان زیبا مراجعه کنند.

جنوب خیابان شیخ زاید، بعد از مارینا و روبروی جزیره نخل جبل علی

خیر؛ افراد برای استراحت و غذا خوردن می‌توانند از رستوران‌ها و کافه‌های داخل پارک استفاده کنند.

استراحتگاه گلف جبل علی به مجموعه پارک بالیوود نزدیک است.

بله؛ شرط سنی برای بازدید از این پارک وجود ندارد و افراد زیر 3 سال بلیط رایگان خواهند داشت.

مقالات مرتبط

راهنمای سفر به دبی
1402/04/22 17 دقیقه
جاهای دیدنی دبی
1402/10/10 20 دقیقه
گشت شهری دبی
1402/05/03 18 دقیقه
هزینه سفر دبی
1402/09/26 11 دقیقه
برج خلیفه دبی
1403/01/20 17 دقیقه

نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

قیمت از: 240 درهم
خرید از طریق واتس اپ
تورهای رامین گشت

اشتراک گذاری

منوی سایت