آکواریوم لاست چمبرز

تفریح و بازدید از گونه های آبزی در آکواریوم لاست چمبرز
آکواریوم لاست چمبرز جاذبه‌ای افسانه‌ای در دبی مشخصات و بخش‌های آکواریوم لاست چمبرز دبی آشنایی با باغ‌وحش زیر آب دبی جنگل بارانی اقیانوس زنده ساحل صخره‌ای جذاب‌ترین تفریحات آکواریوم لاست چمبرز ملاقات با پنگوئن‌ها ملاقات با سمور آبی غواصی با کوسه ملاقات با king croc اسنورکلینگ قصه‌های ماهی چرا به آکواریوم لاست چمبرز سفر کنیم؟ هزینه بازدید از آکواریوم لاست چمبرز چقدر است؟ قوانین و مقررات آکواریوم لاست چمبرز بازدید از آکواریوم لاست چمبرز با رامین گشت پرسش و پاسخ

 در سفر به دبی حتماً بازدید از آکواریوم لاست چمبرز را در برنامه خود قرار دهید. قطعاً مشاهده این آکواریوم دبی، تجربه‌ای به‌یادماندنی برایتان خواهد بود. می‌توان گفت این آکواریوم نوعی باغ‌وحش زیر آب است که تماشای دنیای زیر آب را برای بازدیدکنندگان فراهم می‌کند. آکواریوم لاست چمبرز یکی از جاذبه‌های خارق‌العاده شهر دبی به شمار می‌رود که برای تمامی افراد اعم از بزرگسالان و کودکان جذابیت زیادی دارد. اگر قصد سفر به دبی دارید و می‌خواهید این آکواریوم خارق‌العاده را مشاهده کنید، در ادامه مطالب همراه ما باشید.

بازدید گردشگران از آکواریوم لاست چمبرز

آکواریوم لاست چمبرز جاذبه‌ای افسانه‌ای در دبی

آکواریوم لاست چمبرز یکی از اصلی‌ترین جاذبه‌های گردشگری دبی است که تمامی گردشگران حداقل یکبار از این جاذبه باید دیدن کنند. این آکواریوم به‌عنوان باغ‌وحش زیر آب نیز شناخته می‌شود. شما می‌توانید هیجان‌انگیزترین لحظات را به همراه خانواده و دوستانتان در این سرزمین افسانه‌ای سپری کنید و خاطره‌ای جذاب و مهیج از سفر به دبی داشته باشید.

 این آکواریوم در یکی از زیباترین و لوکس‌ترین ساختمان‌های دبی به نام آتلانتیس د پالم قرار دارد که افسانه شهر گمشده آتلانتیس را مرحله‌به‌مرحله نقل می‌کند. شما با سفر به دنیای زیر آب بیش از 65000 موجودات دریایی شگفت‌انگیز را مشاهده خواهید کرد. نمایشگاه‌هایی که در این آکواریوم قرار دارد، شما را به دنیای افسانه‌ای زیر آب می‌برد تا موجودات دریایی را به‌صورت واقعی و از نزدیک ببینید و لمس کنید.

گردئشگران در تونل آکواریوم

مشخصات و بخش‌های آکواریوم لاست چمبرز دبی

 آکواریوم لاست چمبرز به‌عنوان بزرگ‌ترین و جذاب‌ترین آکواریوم سطح خاورمیانه شناخته می‌شود که بیش از ۱۱ میلیون لیتر آب دارد. این حجم زیاد از آب توانسته است انواع موجودات دریایی مانند انواع ماهی‌ها، کوسه‌ها، اسب‌های دریایی و… را در خود جای دهد تا گردشگران گونه‌های مختلف موجودات دریایی را ببیند و از زیبایی و تنوع آن‌ها به وجد آیند.

 این سرزمین افسانه‌ای دریایی از 23 آکواریوم تشکیل شده است که ددر هریک از آن‌ها موجودات دریایی مختلفی زندگی می‌کنند. تمامی افراد از خردسال تا بزرگسال می‌توانند از این آکواریوم زیبا دیدن کنند و محدودیت سنی برای بازدیدکنندگان وجود ندارد.

آشنایی با باغ‌وحش زیر آب دبی

در طبقه دوم آکواریوم لاست چمبرز؛ باغ‌وحش با طراحی جنگل بارانی، ساحل صخره‌ای و… وجود دارد که می‌توانید انواع موجودات دریایی را لمس کنید. در ادامه این قسمت با جذاب‌ترین بخش‌های باغ‌وحش زیر آب آشنا خواهید شد:

جنگل بارانی

این قسمت مانند رودخانه‌ای در دل جنگ طراحی شده است که حیواناتی مانند پیرانای خطرناک، سمورهای بازیگوش، موش‌های آبی و گربه‌ماهی‌های غول‌پیکر در آن زندگی می‌کنند. همچین شما با راه‌رفتن در کنار رودخانه این موجودات را خواهید دهید.

اقیانوس زنده

یکی دیگر از بخش‌های هیجان انگیز باغ‌وحش زیر آب، اقیانوس زنده است که مانند یک دریای واقعی طراحی شده و انواع موجودات دریایی مانند عروس دریایی، ماهی‌های کشنده و ستاره‌های دریایی در آن زندگی می‌کنند.

بخش های آکواریوم لاست چمبرز

ساحل صخره‌ای

ساحل صخره‌ای، از جذاب‌ترین بخش‌های این باغ سرزمین افسانه‌ای است که در آن خشکی و دریا با هم تلاقی شده‌اند و منظره‌ای فوق‌العاده زیبا و دیدنی را پدید آورده‌اند. در این ساحل تنها موجودات سر سخت و قدرتمندی مانند پنگوئن هومبولت و خرچنگ‌های عنکبوتی را خواهید دید که زندگی می‌کنند. در این بخش می‌توانید حیوانات را لمس و آن‌ها را از نزدیک مشاهده کنید. 

جذاب‌ترین تفریحات آکواریوم لاست چمبرز

 تنوع تفریحات در آکواریوم لاست چمبرز و باغ‌وحش زیر آب بسیار زیاد است و تمامی افراد با علایق مختلف می‌توانند از بخش‌های مختلف این محل بازدید کنند. در ادامه پرطرفدارترین تفریحات این آکواریوم را معرفی می‌کنیم. همچنین سعی کنید بازدید از این جاذبه‌ها را از دست ندهید:

ملاقات با پنگوئن‌ها

یکی از جذاب‌ترین و شیرین‌ترین بخش‌های این آکواریوم زیبا، ملاقات با پنگوئن‌ها است. آب‌وهوای این بخش آکواریوم مانند قطب، یخی بوده که پنگوئن‌ها در بین برف‌ویخ زندگی می‌کنند. از لذت‌بخش‌ترین قسمت‌های این بخش لمس کردن پنگوئن‌ها و دیدن آن‌ها در حال رقصیدن است که لبخند را مهمان صورتتان می‌کند. تعداد پنگوئن‌ها در این بخش ۱۶ عدد است که شامل 8 پنگوئن نر و 8 پنگوئن ماده می‌شوند. اگر به پیست اسکی علاقه‌ دارید کافی است به  پیست اسکی دبی بروید و لحظات خوشی را سپری کنید.

ملاقات با سمور آبی

سمور آبی کوچک‌ترین نوع سمور جهان محسوب می‌شود که می‌توانید در این آکواریوم آن را مشاهده کنید. متأسفانه نسل آن‌ها در حال انقراض است. این سمورهای آبی کوچک دارای وزن کمتر از ۵ کیلوگرم هستند. برای بازدید از آن‌ها می‌توانید به باغ‌وحش زیر زمین مراجعه کنید. با غذا دادن و بازی کردن می‌توانید با آن‌ها ارتباط برقرار کنید.

غذا دادن به ماهی‌ها و حیوانات در آبی

غواصی با کوسه

 هیجانی‌ترین بخش آکواریوم، شنا با کوسه‌ها است که می‌توانید در یک آکواریوم به همراه کوسه‌ها و دیگر موجودات مخوف دریا شنا کنید. قطعاً با این غواصی لحظات مهیج و نفس گیری را تجربه خواهید کرد. در طول غواصی یک مربی حرفه‌ای شما را همراهی می‌کند تا از امنیت خود اطمینان خاطر داشته باشید.

ملاقات با king croc

در این آکواریوم می‌توانید با بزرگ‌ترین کروکودیل عظیم‌الجثه که دارای ۴۰ سال است، ملاقات کنید. وزن این کروکدیل بیش از ۷۵۰ کیلوگرم است که جزو ترسناک‌ترین و قدرتمندترین موجودات طبیعت شناخته می‌شود.

اسنورکلینگ

تجربه اسنورکلینگ از دیگر جذابیت‌های این آکواریوم است که تمامی افراد از کودکان بالای ۶ سال با اسنورکلینگ می‌توانند موجودات زیر دریا را از منظره‌ای فوق‌العاده نزدیک و واقعی تماشا کنند و تجربه‌ای به‌یادماندنی تا آخر عمر داشته باشند.

قصه‌های ماهی

 اگر علاقه‌مند به زندگی ماهی‌ها هستید، بهترین بخش برای شما تور قصه‌های ماهی است که از شرایط نگهداری و زندگی انواع ماهی‌ها مطلع خواهید شد. همچنین می‌توانید به بیمارستان ماهی‌ها بروید و با شرایط نگهداری از ماهی‌های پیر و ماهی‌های تازه‌متولدشده آشنا شوید. مشاهده این بخش، فوق‌العاده شیرین است.

چرا به آکواریوم لاست چمبرز سفر کنیم؟

شما با رفتن به این آکواریوم می‌توانید در تونل‌های مسقف از ماهی و کوسه‌ها قدم بزنید و از این همه زیبایی در حیرت‌زده شوید. اما دیدن ماهی‌ها و دیگر موجودات دریایی در این آکواریوم محدود به مشاهده از پشت شیشه‌ها نیست. همان‌طور که اشاره کردیم، اگر علاقه‌مند به شنا و غواصی هستید با استفاده از تجهیزات مخصوص غواصی می‌توانید در دل آکواریوم شنا کنید و انواع موجودات دریایی را از فاصله بسیار نزدیک ببینید.

شیشه‌ها و تانکرهای آکواریوم لاست چمبرز سه بعدی و لمس شونده هستند که می‌توانید بسیاری از موجودات دریایی را لمس کنید و شگفت‌زده شوید. قسمتی از این آکواریوم به یوگا اختصاص داده شده است و شما می‌توانید در این قسمت مدیتیشن و یوگا کنید.

یوگا در آکواریوم لاست چمبرز

هزینه بازدید از آکواریوم لاست چمبرز چقدر است؟

برای بازدید از آکواریوم لاست چمبرز نیاز به تهیه بلیط دارید که هزینه این بلیط برای کودکان و بزرگسالان متنوع تعریف شده است. هزینه بازدید از این آکواریوم برای کودکان 95 درهم و برای بزرگسالان 135 درهم هست که با ورود به آکواریوم، می‌توانید تجربه غذا دادن به ماهی‌ها را داشته باشید.

قوانین و مقررات آکواریوم لاست چمبرز

مدیریت آکواریوم لاست چمبرز برای جلوگیری از آسیب به موجودات دریایی و رعایت نظم و انضباط قوانینی را وضع کرده است که قبل از رفتن بهتر است بدانید.

  • زمان عکاسی از ماهی‌ها، کوسه‌ها و دیگر موجودات دریایی باید دقت داشته باشید که به آن‌ها آسیبی نرسد. همچنین در چند بخش عکاسی با فلاش دوربین ممنوع است که اصلاً نباید از فلاش استفاده کنید.
  • در آکواریوم و باغ‌وحش زیر آب نباید با صدای بلند حرف بزنید تا آرامش محیط برای موجودات به هم نخورد و آسیبی نبینند.
  • بلیت ورودی برای یکبار بازدید از آکواریوم و باغ‌وحش معتبر است و برای ورود مجدد اعتباری ندارد.

بازدید از آکواریوم لاست چمبرز با رامین گشت

سفر به دبی و خرید بلیط آکواریوم لاست چمبرز امری سخت و چالش‌برانگیز است که باید این امر را به افراد حرفه‌ای مشغول در این زمینه بسپارید. قطعا تماشای باغ وحش زیر آب تجربه بسیار خوبی از سفر شما به شهر دبی خواهد بود. مطمئن باشید هیچ جای دنیا مشابه این آکواریوم دبی را مشاهده نخواهید کرد. 

آژانس مسافرتی رامین گشت یکی از بهترین انتخاب‌ها برای تور دبی و خرید بلیط آکواریوم لاست چمبرز است که با کادری مجرب و حرفه‌ای از کارشناسان و تورلیدرها برنامه‌ریزی‌های یک سفر بدون دردسر و خاطره‌انگیز به دبی را انجام می‌دهند. این آژانس مسافرتی یکی از بهترین آژانس‌های مسافرتی است که در تمامی ساعات شبانه‌روز حتی روزهای تعطیل آماده خدمت‌رسانی به شما مسافران عزیز هستند و شما را راهنمایی می‌کنند.

شما عزیزان می‌توانید با خرید تور دبی از آژانس مسافرتی رامین گشت، تجربه بازدید از جاذبه‌های گردشگری معروف این شهر از جمله این آکواریوم دبی را داشته باشید.

سوالات متداول

بله؛ برای بازدید و ورود به آکواریوم داشتن بلیط الزامی است که تهیه بلیط را آژانس مسافرتی انجام می‌دهد.

این آکواریوم بیش از ۶۵ هزار موجود دریایی دارد.

بله؛ در برخی از قسمت‌ها با استفاده از تجهیزات غواصی می‌توانید در آکواریوم‌ها شنا کنید.

آژانس مسافرتی رامین گشت ابرسام یکی از بهترین آژانس‌ها با برگزاری تورهای مسافرتی است.

مقالات مرتبط

آکواریوم دبی مال
1402/09/27 11 دقیقه
موشن گیت
1402/10/10 10 دقیقه
گشت شهری دبی
1402/05/03 18 دقیقه
برج خلیفه دبی
1403/01/20 17 دقیقه

نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

تورهای رامین گشت

اشتراک گذاری

دسته‌بندی مقالات

منوی سایت