جزیره نخل جمیرا

بازدید از جزیره مصنوعی پالم یا نخل جمیرا دبی
مجمع الجزایر نخلی دبی با بهترین تفریحات جزیره نخل جمیرا آشنا شوید سقوط آزاد از هواپیما در جزیره نخل جمیرا خریدی عالی در دبی، از مرکز خرید نخیل مونوریل پالم تور هلیکوپتر نخل جمیرا فواره پالم هتل آتلانتیس پالم ساحل غربی کلوب ویستا ماره پارک الاتحاد بازدید از آکواریوم بزرگ شهر گمشده آتلانتیس شرکت در تورهای آموزشی پارو زنی تور کایت‌سواری جزیره نخل جمیرا شرکت در کلاس‌های موج‌سواری جزیره پالم شنا با دلفین‌ها تور کشتی کروز جزیره پالم جمیرا بازدید از جزیره نخل جمیرا با رامین گشت پرسش و پاسخ

یکی از پروژه‌های ساختمانی عظیم دبی، جزیره نخل جمیرا (Palm Jumeirah) است که یکی از سه مجمع الجزایر ساخته دست بشر با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته و سیستم‌های مهندسی پیچیده می باشد. اغلب از این جزیره به‌عنوان هشتمین عجایب دنیا یاد می‌شود. در سال 2006 بود که جزیره پالم جمیرا در کرانه ساحل دبی و در آب‌های نیلگون خلیج‌فارس ساخته شد. 

جمیرا دریاچه‌ای مصنوعی است و برای ساخت جزیره پالم هزینه بسیار زیادی صرف شد. نکته عجیب این است که با وجود قیمت‌های نجومی منطقه، خانه‌های جزیره پالم جمیرا سه روزه به فروش رفتند. در این جزیره علاوه بر خانه‌های مسکونی، ریزورت‌ها و هتل‌های معروفی نیز ساخته شده است. در ادامه همراه باشید تا بیشتر در رابطه با این جزیره و مقاصد تفریحی آن اطلاعات کسب کنید.

جزیره نخل جمیرا دبی

مجمع الجزایر نخلی دبی

جزیره‌های نخلی یا Palm Islands یک مجمع الجزیره در شهر دبی در کشور امارات است. جزایر نخلی شامل سه جزیره جمیرا، دیره و جبل علی است که جزیره نخل جمیرا یکی از جذاب ترین آنهاست.

جزیره جمیرا به شکل یک نخل طراحی شده است و وقتی که از بالا به آن نگاه می کنید، شاخه‌ها و برگ‌های یک درخت نخل را می بینید؛ به همین علت به آن "نخل جمیرا" هم گفته می شود. این نام نه تنها به ظاهر جزیره اشاره دارد؛ بلکه به الهه‌ ای در دبی به نام جمیرا نیز اشاره دارد. 

با بهترین تفریحات جزیره نخل جمیرا آشنا شوید

در این مجموعه بزرگ تعدادی مرکز خرید، شهربازی، جاذبه‌های تفریحی نیز وجود دارد. شما با مراجعه به نخل جمیرا می‌توانید از هر یک این تفریحات استفاده کنید. این مراکز عبارت‌‍اند از:

سقوط آزاد از هواپیما در جزیره نخل جمیرا

در جزیره پالم برای عاشقان هیجان نیز تفریحات شگفت‌انگیزی در نظر گرفته شده است؛ زیرا شما می‌توانید با تجربه سقوط آزاد بر فراز جزیره پالم جمیرا آدرنالین خون خود را بالا ببرید و از ارتفاعات این جزیره زیبا را تماشا کنید.

سقوط آزاد از هواپیما دبی در جزیره نخل جمیرا، یک تجربه هیجان انگیز و ماجراجویانه است که به شما این امکان را می‌دهد تا از ارتفاع بالا به جزیره نخل جمیرا و مناظر زیبای آن نگاه کنید. در این تجربه، شما با یک هواپیمای سنگین مجهز به صندلی پاراشوتی و تجهیزات ایمنی، از ارتفاعی بالا با پرش از هواپیما به‌صورت آزاد به زمین سقوط می‌کنید.

جزیره پالم یا نخل جمیرا از بالا

خریدی عالی در دبی، از مرکز خرید نخیل

مرکز خرید نخیل به طور مستقیم به برج پالم متصل می‌شود و یکی از مراکز خرید و تفریحی دبی به شمار می‌رود. نکته قابل‌توجه این است که در این مجموعه، 300 برند بین‌المللی مد و غذا محصولات خود را به فروش می‌رسانند. همچنین از دیگر امکانات این مرکز خرید می‌توان به چندین سینما، یک ترامپولین بزرگ، شهر اسباب‌بازی لگو و پارک صخره‌نوردی اشاره کرد.

مونوریل پالم

از دیگر سرگرمی‌های جزیره نخل می‌توان به مونوریل پالم اشاره کرد که مکان‌های دیدنی جزیره به یکدیگر وصل می‌کند و مسیر آن از ایستگاه دروازه، پایین نخل جمیرا شروع می‌شود. امروزه پارک آبی آکواونچر، پارک الاتحاد و مرکز خرید نخیل جزو ایستگاه‌های مونوریل هستند.

تور هلیکوپتر نخل جمیرا

تور هلیکوپتر در دبی یکی از لاکچری‌ترین تفریحات این جزیره پرواز بر فراز جزیره پالم است. شما می‌توانید با پرداخت هزینه، سوار هلیکوپترهایی که در فرودگاه نخل جمیرا هستند شوید. همچنین در طول تور، مناظر زیبا و بی‌نظیر جزیره نخل جمیرا، ساحل‌های شنی، هتل‌های لوکس و برج‌های مجلل آن را از بالا مشاهده می کنید. این تجربه هیجان انگیز و زیبا، فرصتی را فراهم می کند تا از مشاهده مناظر زیبا و خیره‌کننده دبی لذت ببرید.

فواره پالم

مجموعه فواره پالم به‌صورت رسمی به‌عنوان عظیم‌ترین فواره دنیا معرفی شده است که مساحتی معادل با ۱۴ هزار مترمربع دارد. فواره پالم تا ارتفاع ۱۰۵ متری بالا می‌رود و با ۳۰۰۰ لامپ LED نورپردازی می‌شود. همه گردشگران و مردم دبی، می‌توانند هر روز، از غروب تا نیمه‌شب از تماشای فواره پالم لذت ببرند.

هتل آتلانتیس پالم

هتل آتلانتیس پالم با قرار گرفتن در بین آب‌های نیلگون و مناظر باشکوه دبی، تاج نخل جمیرا شناخته می‌شود. در ضمن شما چه در این هتل معروف اقامت داشته باشید چه در جای دیگر اقامت کنید، می‌توانید لحظات را در پارک آبی آکواونچر بگذرانید.

زیبایی هتل آتلانتیس پالم دبی

ساحل غربی

ساحل غربی از جاذبه‌های ساحلی جزیره پالم جمیرا است که از ۳۰۰ نخل میزبانی می‌کند و مجموعه‌ای از انواع تفریحات، رستوران‌ها، چشم‌اندازهای دبی و ورزش‌های آبی را در طول روز به توریست‌ها ارائه می‌دهد.

کلوب ویستا ماره

ویستا ماره یکی از پرطرف‌دارترین مکان‌های جزیره پالم است که مساحت آن حدود ۴۶۰۰ متر مربع  است. رستوران‌های شیک و مجلل کلوب ویستا ماره طیف وسیعی از غذاهای ایتالیایی، خاورمیانه‌ای و اتیوپیایی را با بهترین کیفیت در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند.

پارک الاتحاد

پارک الاتحاد مکانی سرگرم‌کننده و ایده‌آل برای استراحت در نخل جمیرا است. در این پارک گونه‌های بی‌نظیر گیاهان بومی وجود دارد. همچنین در این پارک مسیری برای دوندگی تعبیه شده است که ۳.۲ کیلومتر است.

بازدید از آکواریوم بزرگ شهر گمشده آتلانتیس

در قدم بعدی نوبت بازدید از آکواریوم بزرگ شهر افسانه‌ای آتلانتیس می‌رسد که بر اساس داستان، این شهر ناپدید شده است. آکواریوم آتلانتیس پر شده از از جلوه‌های زندگی در آب و با نمایش کشتی‌های شکسته، یک واقعیت جذاب از زندگی در زیر آب و افسانه‌های آتلانتیس را نشان می‌دهد.  شما در بازدید از این شهر می‌توانید گذرگاه‌های زیر آبی آکواریوم را بپیمایید و از ۱۰ تالار گوناگون، هزاران نوع جانور آبزی از جمله گیاهان زیر آب، ماهی‌های کوچک قرمز، کوسه، اره‌ماهی و… دیدن کنید.

در این آکواریوم آتلانتیس از بزرگ‌ترین زیستگاه‌های جهان به شمار می‌آید که بیش از ۲۰ نمایشگاه از زیستگاه‌های جانوران دریایی را در خود جای داده است. افزون بر این، دیدن نمایش بزرگ آکواونچر را به‌هیچ‌عنوان از دست ندهید؛ چرا که نمایشی فوق‌العاده از غذا دادن به حیوانات آبی و بازی کردن با آن‌ها است.

زیبایی نخل جمیرا

شرکت در تورهای آموزشی پارو زنی

تورهای پاروزنی، یکی دیگر از تفریحات هیجان‌انگیز جزیره نخل جمیرا است که به شما این امکان را می‌دهد تا حین آموزش، کریستال‌های آبی دریا را مشاهده کنید و از زیبایی آن‌ها نهایت لذت را ببرید. تور پاروزنی نخست از آموزش‌های اولیه در ساحل آغاز می‌شود و مربی به شما نحوهٔ پارو زدن را آموزش می‌دهد.

شما پس آموزش‌های اولیه می‌توانید از یک ساعت و نیم پارو زدن در خلیج را تجربه کنید. علاوه بر این می‌توانید با پارو زنی از جزیره پالم به‌طرف آتلانتیس بروید.

تور کایت‌سواری جزیره نخل جمیرا

اما اگر پاروزنی فعالیت مورد علاقه شما نیست، می‌توانید تور کایت‌سواری را جایگزین آن کنید. شما با تور کایت‌سواری می‌توانید خود را به آب‌های زلال و امواج غلطان خلیج‌فارس بسپارید و به مدت دو ساعت لذتی وصف‌ناپذیر را تجربه کنید. از داخل کایت خود منظره فوق‌العاده‌ای از زمین‌ها و سواحل جزیره نخل جمیرا را مشاهده خواهید کرد که قطعاً تجربه به‌یادماندنی برای شما خواهد بود.

شرکت در کلاس‌های موج‌سواری جزیره پالم

اگر با سفر به جزیره پالم جمیرا، می‌خواهید از آب‌های آزاد و دریا لذت ببرید؛ چرا شرکت در کلاس‌های موج‌سواری را جدی نمی‌گیرید؟ شما می‌توانید با شرکت در جلسات یک‌ساعته موج‌سواری، با یک‌دنیا مهارت و تجربه‌های تازه به منزل خود بازگردید.

شنا با دلفین‌ها

شگفتی‌های زیر آبی در جزیره نخل جمیرا تمامی ندارد و شنا کردن با دلفین‌ها و بازی با شیرهای دریایی از دیگر تفریحاتی هستند که می‌توانید هنگام حضور در آتلانتیس از انجام آن‌ها لذت ببرید. از بخش‌های جذاب سفر به جزیره نخل جمیرا، شنا کردن با حیوانات زیر آب است. این فرصتی نیست که همیشه برای شما پیش بیاید، پس توصیه می‌کنیم فرصت را غنیمت بشمارید و حتماً این ماجراجویی را امتحان کنید.

تور کشتی کروز جزیره پالم جمیرا

کشتی کروز نخل جمیرا، سفر خود را به‌صورت دایره‌وار به مدت یک ساعت آغاز می‌کند تا همه شگفتی‌های جزیره را به شما نمایش دهد. تور لیدرها اطلاعات زیادی را درباره جزیره پالم در اختیار شما قرار می‌دهند.

بازدید از جزیره نخل جمیرا با رامین گشت

برنامه‌ریزی بازدید از جزیره پالم جمیرا به علت تنوع جاذبه‌های گردشگری آن، کاری سخت و چالش‌برانگیز است. برای اینکه بتوانید بهترین جاذبه‌های دبی مانند جزیره پالم جمیرا بازدید کنید، بایستی از راهنمایی‌های بهترین آژانس مسافرتی بهره‌مند شوید و خرید تور دبی را از آن انجام دهید. در سفر به دبی بازدید از جزیره پالم یک خاطره به‌یادماندنی برایتان خواهد بود.

آژانس‌های مسافرتی با تخصص و تجربه بالایی که در زمینه گردشگری دارند، به‌سادگی برنامه تور را می‌چینند و همه اقدامات مورد نیاز برای دید و بازدید شما را مهیا می‌کنند. رامین گشت ابرسام یکی از بهترین و معتبرترین آژانس‌های مسافرتی ایران است که همواره تورهای جذابی برای سفر به دبی تدارک می‌بیند.

فعالیت کارشناسان متخصص در کنار تورلیدرهای حرفه‌ای در این آژانس مسافرتی، موجب می‌شوند که شما سفری جذاب و خاطره‌انگیز را تجربه کنید. برای اینکه بتوانید اطلاعات کاملی در مورد تورهای دبی کسب کنید، بایستی با کارشناسان رامین گشت تماس بگیرید.مشاوران رامین گشت آماده هستند تا 7 روز هفته به‌صورت 24 ساعته به شما مشاوره دهند. اگر در مورد بازدید از جزیره پالم جمیرا سوالی دارید، با کارشناسان رامین گشت تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

سوالات متداول

 این جزیره در مجمع الجزایر نخلی و در منطقه پالم جمیرای دبی قرار دارند.

جزیره پالم جمیرا، عظیم‌ترین مجموعه جزایر مصنوعی در جهان است و در بین عجایب ده‌گانه جهان در رتبه هشتم قرار دارد.

برخی از جاذبه‌های دیدنی نخل جمیرا مرکز خرید نخیل، فواره پالم، پارک الاتحاد و ساحل غربی و… هستند.

از هتل‌های معروف جزیره پالم می‌توان به آتلانتیس پالم، ریکسوس پالم دبی و هتل سنت رجیس پالم کمپینسکی پالم جمیرا، اشاره کرد.

برای دسترسی به این جزایر زیبا کافی است با استفاده از تاکسی یا اتوبوس خود را ایستگاه مونوریل پالم برسانید تا به جزیره بروید.

مقالات مرتبط

بهترین هتل های دبی
1402/05/01 15 دقیقه
اسکای دایو دبی
1402/10/09 14 دقیقه
جاهای دیدنی دبی
1402/10/10 20 دقیقه
برج خلیفه دبی
1403/01/20 17 دقیقه

نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

تورهای رامین گشت

اشتراک گذاری

دسته‌بندی مقالات

منوی سایت