هلی کوپتر در دبی Helicopter Dubai

قیمت از: 830 درهم
خرید از طریق واتس اپ
پرواز در آسمان های دبی با هلی کوپتر
تفریح در هلیکوپتر دبی اطلاعات کلی هلیکوپتر دبی تور هلیکوپتر سواری دبی تور نمادین Iconic Tour تور پالم The Palm Tour تور دید The Vision Tour تور ادیسه Odyssey Tour تور مروارید Pearl Tour تور سرگرمی‌Fun Ride تور گشت شهری City Tour تور بزرگ The Grand Tour تور سواری طولانی Long Ride تور ماکسی راید Maxi Ride تورهای مختلف هلی کوپتر دبی چه امکاناتی دارند؟ قوانین و مقررات تفریح در هلی کوپتر دبی رستوران‌ها و هتل‌های اطراف تور هلیکوپتر دبی هزینه بلیط‌های هلی کوپتر دبی تفریح هلی کوپتر دبی با آژانس گردشگری رامین گشت پرسش و پاسخ

تفریح با هلی کوپتر دبی یکی از تفریحات بی‌نظیر این شهر محسوب می‌شود که با استقبال افراد زیادی مواجه شده است. تفریح در هلی کوپتر دبی با اوج گرفتن در آسمان شروع می‌شود و می‌توان دبی زیبا را از فراز آسمان‌ها مشاهده کرد. دبی، به دلیل اینکه یکی از شهرهای توریستی امارات است، با توجه ویژه‌ای روبه‌رو شده و تفریحات منحصر به‌فردی دارد. هلی‌کوپتر سواری یکی از آن تفریحات محسوب می‌شود. اما آیا شرایط سنی برای استفاده از این تفریح وجود دارد؟ یا آیا هزینه این تفریح بالا است؟ برای اینکه به این سوالات پاسخ دهیم و با قوانین هلیکوپتر در دبی آشنا شوید تا انتهای متن همراه ما باشید.

تفریح در هلیکوپتر دبی

هلی کوپتر دبی، یکی از تفریحات هیجان‌انگیز عنوان می‌شود که با استقبال گردشگرها همراه بوده است. گردشگرهایی که علاقه دارند تجربه بی‌نظیری از پرواز داشته باشند، می‌توانند از هلی کوپتر سواری در شهر دبی بهره‌مند شوند. در حقیقت مدت زیادی است که هلیکوپتر سواری جزو تفریحات گردشگرها شده و برای تجربه آن از انواع تورها و شرایط استفاده می‌کنند. همچنین خوش رفتاری کارمندان این تور، جذابیت این تفریح را دوچندان کرده است؛ همچنین امنیت تمام سرنشین‌ها تضمین می‌شود و نگرانی برای این موضوع وجود نخواهد داشت. 

به طور کلی اگر علاقه به تفریحات لوکس دبی دارید، پیشنهاد می‌کنیم که هلی کوپتر دبی را از دست ندهید و لذت یک پرواز را به خاطر بسپارید.

پرواز در آسمان های دبی با هلی کوپتر دبی

اطلاعات کلی هلیکوپتر دبی

در صورتی که تمایل به شرکت در تورهای هلی کوپتر دبی را دارید و می‌خواهید که از این تفریح بی‌نظیر استفاده کنید، نیاز است که از یک تور لیدر کمک بگیرید یا اطلاعات کلی و کافی درباره موقعیت مکانی، آدرس و نحوه دسترسی به این تفریح هیجان‌انگیز داشته باشید. از این‌رو اطلاعات کلی تور هلیکوپتر دبی به شرح زیر است:

عنوان

توضیحات

موقعیت مکانی محل پرواز هلیکوپتر سواری

1.امارات، دبی، اتوبان شیخ زاید، آکادمی ‌پلیس دبی

2.امارات، دبی، نخل جمیرا، نزدیکی هتل آتلانتیس د پالم

 

نحوه دسترسی به مجموعه هلی کوپتر

لز طریق مترو، خط قرمز، ایستگاه Mall of Emirates پیاده شده و 10 دقیقه پیاده‌روی کرد تا به موقعیت مکانی رسید.

شماره تماس

 

00971582827779

آدرس ایمیل

 

info@helicoptertourdubai.com

وب سایت

 

www.helicoptertourdubai.com

مدت زمان مورد نیاز برای بازدید

 

از 12 دقیقه الی 1 ساعت با توجه به نوع تور پرواز

توجه کنید، بسیاری از افراد که به این تفریح علاقه دارند، می‌توانند از طریق تور لیدر سفر خود، برنامه‌ریزی لازم را انجام دهند تا با هماهنگی بیشتری تفریح هلی کوپتر انجام شود.

اگر هم علاقه دارید که خودتان به مکان برگزاری تورهای هلیکوپتر بروید، توصیه می‌کنیم که از مترو دبی استفاده کنید تا هزینه‌های رفت‌وآمد کاهش پیدا کند. همچنین برای رفت‌وآمد با تاکسی باید از اتوبان شیخ زاید گذر کنید تا به محل برگزاری تورهای هلیکوپتر برسید. 

تور هلیکوپتر سواری دبی

دبی به عنوان یک شهر لوکس و زیبا به قطب جاذبه‌های گردشگری تبدیل شده است و این موضوع را می‌توان با تفریحات هیجان‌انگیز آن ثبت کرد. از طرفی هم دبی، لقب لوکس‌ترین تفریحات خاص را به خود اختصاص داده که گردشگرهای زیادی را جذب می‌کند. از این‌رو برای اینکه همه افراد بتوانند از تور هلی کوپتر سواری دبی استفاده کنند، شرایط مختلفی در نظر گرفته است. در حقیقت از سال 2005 میلادی که تقاضا برای پرواز با هلیکوپتر در آسمان دبی، افزایش پیدا کرد، انواع تورهای تفریحی در نظر گرفته شد تا با توجه به بودجه و نیاز گردگشرها، بتوان از این تفریح جذاب لذت برد. در حقیقت هلیکوپتر سواری دبی یکی از تفریحات دبی محسوب می‌شود که نیاز است از قبل درباره انواع تورهای آن الطاعات کلی داشت. در ادامه انواع تورهای هلی کوپتر سواری دبی را معرفی خواهیم کرد:

تور نمادین Iconic Tour

افراد با تهیه تور نمادین می‌توانند حدود 12 دقیقه را در آسمان دبی باشند. این تور در ایستگاه پلیس دبی شروع می‌شود و از مناطقی مانند: نخل جمیرا، برج العرب، برج خلیفه، ساحل زیبای جمیرا و کانال آب دبی گذر خواهد کرد. به طور حتم دیدن برج خلیفه یا منطقه جمیرا در فراز آسمان از بهترین لذت‌های هلی کوپر سواری در دبی است.

تورهای هلیکوپتر سواری دبی

تور پالم The Palm Tour

تور پالم هلی کوپتر دبی یکی دیگر از شگفتی‌های دبی را به نمایش می‌گذارد. به طور حتم خط ساحلی خلیج فارس یکی از نقاط ساحلی زیبا است که هر فردی علاقه دارد این منطقه را مشاهده کند. از این‌رو با تهیه تور پالم می‌توان از ایستگاه پلیس دبی پرواز را شروع کرده و برج العرب را که یکی از لوکس‌ترین هتل‌های خاورمیانه است، مشاهده کرد. همچنین در ادامه پرواز با تور، می‌توان از نزدیکی برج خلیفه عبور کرد و به سمت نخل جمیرا پرواز داشت. در نهایت با مشاهده هتل آتلانتیس، پرواز به اتمام می‌رسد.

تور دید The Vision Tour

دبی به عنوان یکی از شهرهای شگفتی‌آور در خاورمیانه، سازه‌های غول پیکیری دارد. بنابراین برای اینکه بتوان از این سازه‌های غول‌آسا و ساختمان‌های زیبا دیدن کرد، بهترین گزینه فراز در آسمان است. در تور دید (The Vision Tour) هلی کوپتر، می‌توان 22 دقیقه در آسمان بود و از آن بالا ساختمان‌های دبی را مشاهده کرد. این تور از ایستگاه آکادمی ‌پلیس شروع خواهد شد و از مناطق مختلفی مانند: برج العرب، بازار ادویه و طلا عبور می‌کند. در ادامه از نهر دبی، کانال دبی و برج خلیفه هم عبور خواهید کرد و در نهایت زیبایی هتل آتلانتیس دبی را شاهد خواهید بود.

تور ادیسه Odyssey Tour

تور ادیسه حدود 40 دقیقه زمان می‌برد و از ایستگاه آکادمی ‌پلیس دبی شروع خواهد شد. در این تور، مسیرهایی که برای تور دید در نظر گرفته شده را تماشا خواهید کرد و در نهایت به سمت منطقه مارینا خواهید رفت. این منطقه یکی از لوکس‌ترین مناطق دبی است که در نهایت به نخل جبل علی ختم می‌شود.

تور مروارید Pearl Tour

تور مروارید هلی کوپتر دبی، حدود 12 دقیقه در نظر گرفته شده است که از ایستگاه نزدیک هتل آتلانتیس آغاز خواهد شد. افراد در این تور می‌توانند از مناطق مختلفی مانند: نخل جمیرا، برج العرب، برج خلیفه، ساحل زیبای جمیرا و کانال آب دیدن کنند و چشم نواز زیبایی را از بلندی آسمان شاهد باشند.

تور سرگرمی‌Fun Ride

تور سرگرمی ‌هلی کوپتر در دبی، حدود 15 دقیقه است و از ایستگاه نزدیک هتل آتلانتیس آغاز می‌شود. افرادی که این تور را انتخاب می‌کنند، مکان‌های دیدنی بیشتری را شاهد خواهند بود و می‌توانند زیبایی‌های دبی را بیشتر تماشا کنند که مهم‌ترین مکان‌ها عبارت‌اند از:

  • نخل جمیرا، ساحل جمیرا، مسجد جمیرا
  • برج العرب
  • جزایر جهانی
  • اتوبان شیخ زاید
  • صفا پارک

همچنین افراد در انتهای این تور به تماشای منطقه زیبای مارینا خواهند پرداخت.

تور گشت شهری City Tour

تفریح در هلی کوپتر با تور گشت شهری دبی، حدود 25 دقیقه زمان می‌برد و می‌توان بیشتر مناطق دبی را از آسمان مشاهده کرد. ایستگاه آغازی این تور در نزدیکی هتل آتلانتیس است که می‌توان در ابتدای تور از زیبایی‌های منطقه جمیرا دیدن کرد و بعد از آن منطقه نهر دبی، دبی مارینا ، بازار طلا، مسجد جمیرا و برج زیبای خلیفه را مشاهده کرد. در انتهای تور گشت شهری، دبی مال، دبی مارینا و امارات مال هم قابل روئیت هستند.

تور گشت شهری دبی با هلی کوپتر

تور بزرگ The Grand Tour

در تور بزرگ هلی کوپتر می‌توان حدود 30 دقیقه بر فراز آسمان دبی بود و از مکان‌های مختلف این شهر دیدن کرد. این تور از ایستگاه آکادمی‌ پلیس دبی شروع می‌شود و مسیر عبور آن عبارت‌اند از:

  • امارات مال
  • دبی مارینا
  • چرخ و فلک عظیم دبی
  • نخل جمیرا 
  • هتل آتلانتیس
  • برج العرب و ساحل جمیرا
  • برج خلیفه
  • کانال دبی
  • قاب دبی
  • نهر دبی، بر دبی

هر یک از مکان‌های دیدنی دبی را می‌توان از آسمان مشاهده کرده و نمای جدیدی را در ذهن ثبت کنید.

تور سواری طولانی Long Ride

مدت زمان پرواز در تور سواری طولانی، حدود 45 دقیقه است که از ایستگاه نزدیک هتل آتلانتیس آغاز می‌شود و می‌توان شگفتی‌های دبی را از آسمان دید. مسیر عبور این تور عبارت‌اند از:

  • نخل جمیرا
  • تماشای برج العرب 
  • برج خلیفه 
  • ساحل زیبای جمیرا
  • کانال آب دبی

به طور حتم یک پرواز 45 دقیقه‌ای در آسمان لذت زیادی دارد که بهتر است از قبل برنامه‌ریزی‌های مختلف و رزرو آن را انجام داد.

همچنین در تور سواری طولانی می‌توان از قسمت‌ها و بخش‌های جمیرا دبی دیدن کرد و زیبایی این منطقه را شاهد بود.

تور ماکسی راید Maxi Ride

تور ماکسی راید را می‌توان یکی از بهترین تورهای هلی کوپتر سواری در دبی دانست که حدود یک ساعت به طول می‌انجامد و بیشتر مناطق دبی از جمله: نخل جمیرا را می‌توان از آسمان مشاهده کرد.

به طور کلی تمام تورهای هلیکوپتر سواری در دبی ، نمای زیبایی از برج خلیفه را به نمایش خواهند گذاشت و می‌توان از این شگفتی بی نظیر از فراز آسمان بازدید کرد.

تورهای مختلف هلی کوپتر دبی چه امکاناتی دارند؟

به طور حتم تمام تورهایی که با مدت زمان مختلف برای هلی کوپتر سواری دبی در نظر گرفته شده‌اند، امکانات ایدئالی را برای گردشگرها فراهم کرده‌اند که مهم‌ترین آن‌ها عبارت‌اند از:

  • امنیت سرنشین‌ها هنگام پرواز و فرود هلی کوپتر
  • بازدید از چشم انداز‌های زیبا و ساختمان‌ها بزرگ دبی مانند: برج خلیفه، پالم جمیرا، برج العرب
  • بهره‌مندی از خلبان با تجربه
  • بهره‌مندی از خلبان و تور لیدر به زبان انگلیسی

به طور کلی گردشگرها می‌توانند با توجه به علاقه خود برای بازدید از مکان‌های مختلف دبی، تور هلیکوپتر مد نظر خود را انتخاب کنند. همچنین یکی دیگر از نکاتی که باید علاقه‌مندان به آن توجه داشته باشند، این است که این تور در شرایط نامساعد آب‌وهوایی برگزار نمی‌شود. علاوه بر آن پیش از رزرو این تور، برنامه‌ریزی بهتری برای این تفریح جذاب داشته باشید.

به طور کلی با انتخاب تور گشت شهری دبی می‌توان علاوه بر بازدید از مکان‌های دیدنی در دبی برنامه‌ریزی بهتری برای استفاده از هلیکوپتر داشت. 

قوانین و مقررات تفریح در هلی کوپتر دبی

بهره‌مندی از تفریحات در دبی همانند سایر شهرهای دیگر نیاز به رعایت یکسری قوانین دارد که باید از قبل درباره آن‌ها اطلاعات کافی داشت. برخی از قوانین ممکن است که از طریق ارائه‌دهنده تور‌های مختلف هلی‌کوپتر سواری اعمال شوند و برخی دیگر از سوی شرایط دولت امارات باشد. در هر دو صورت، فردی که علاقه به تفریح هلی کوپتر دارد، باید این قوانین را بداند که مهم‌ترین آن‌ها به شرح زیر هستند:

  • تمام مسافرهای پرواز باید از قبل فرم اظهارنامه را تکمیل و امضا کنند.
  • افرادی که سن 2 تا 12 سال دارند باید بلیط کودک تهیه کنند. 
  • افراد بالای 12 سال باید بلیط بزرگسال‌ها را تهیه کنند. 
  • تمام افرادی که بلیط تهیه کرده‌اند، باید حداقل 45 دقیقه قبل از پرواز در محل مشخص شده حضور داشته باشند.
  • کودکانی که سن بین 2 تا 12 سال دارند، نمی‌توانند به تنهایی پرواز داشته باشند، از این‌رو باید با یک فرد بزرگتر یا سرپرست سوار هلی کوپتر شوند.
  • خانم‌هایی که بارداری بیش از 7 ماه دارند، اجازه پرواز ندارند، مگر اینکه نامه معتبر از پزشک داشته باشند. 
  • افرادی که معلولیت دارند تنها با حضور یک همراه اجازه پرواز خواهند داشت تا هنگام سوار و پیاده شدن به فرد کمک کرد.
  • مسافرهایی که به دبی سفر کرده‌اند برای پرواز باید پاسپورت دبی را همراه خود داشته باشند و در صورت لزوم، ارائه کنند.
  • مسافرها باید وزن مناسبی داشته باشند که بالاترین محدود وزنی 115 کیلوگرم است. 
  • پرواز با محدودیت 4 تا 5 نفر است. 
  • با توجه به قانونGCAA کودکان زیر 2 سال اجازه پرواز ندارند. 
  • در هنگام پرواز لباس راحت و کفش مناسب پوشید.
  • همراه داشتن وسایلی مانند: چمدان و کیف دستی در پرواز ممنوع است. 
  • به دلیل حساسیت‌های منطقه‌ای و جغرافیایی، فیلمبرداری با لنز فوتو یا لنز‌های بزرگتر ممنوع است.

به طور کلی افرادی که تفریح هلی کوپتر سواری در دبی را انتخاب می‌کنند، باید بدانند که علاوه بر رعایت قوانین، بعد از تهیه بلیط، شرایط استرداد وجود ندارد.

رستوران‌ها و هتل‌های اطراف تور هلیکوپتر دبی

با توجه به اینکه دو ایستگاه آکادمی‌ پلیس دبی و هتل آتلانتیس برای شروع پرواز هلی کوپتر دبی در نظر گرفته شده، بهتر است که با هتل‌ها و رستوران‌های اطراف این تفریح هیجان‌انگیز آشنا شد که در جدول زیر آورده‌ایم:

عنوان

فاصله تا محل برگزاری تورهای هلی کوپتر سواری در دبی

رستوران لیتل میس ایندیا

3.4 کیلومتر

رستوران با بولدلی ایژین

3.4 کیلومتر

رستوران دابلیو لانژ دبی

4 کیلومتر

هتل آتلانتیس، د پالم

4.85 کیلومتر

هتل د پالم جمیرا آکور

1.1 کیلومتر

هتل و رزیدنس کمپینسکی پالم جمیرا

1.8 کیلومتر

هتل آتلانتیس د رویال

1.9 کیلومتر

هزینه بلیط‌های هلی کوپتر دبی

تور هلی کوپتر سواری در دبی یکی از تفریحات لوکس محسوب می‌شود که باید از قبل، درباره هزینه‌ها اطلاع داشت. افراد می‌توانند بلیط این تور را از وب سایت‌های ایرانی یا از طریق تورهای مسافرتی دبی تهیه کنند، اما باید هنگام تهیه این بلیط دقت زیادی داشت تا از معتبرترین وب سایت‌ها خرید خود را انجام دهید. به طور کلی هزینه‌های هر یک از تورهای هلی کوپتر در دبی را در جدول زیر بررسی کرده‌ایم. اما دقت داشته باشید که هزینه‌های اعلام شده ممکن است، در طول سال با تغییراتی همراه باشند، از این‌رو قبل از مراجعه به ایستگاه‌های شروع پرواز، از قیمت‌های دقیق اطلاع داشته باشید:

تور پرواز هلی کوپتر

مدت زمان پرواز

هزینه

بلیط Iconic Tour

۱۲ دقیقه

۶۴۶ درهم

بلیط The Palm Tour

۱۷ دقیقه

۸۱۴ درهم

بلیط The Vision Tour

۲۲ دقیقه

۱۰۴۵ درهم

بلیط ،Odyssey Tour

۴۰ دقیقه

۱۸۳۸ درهم

بلیط Pearl Tour

۱۲ دقیقه

۶۴۹ درهم

بلیط Fun Ride

۱۵ دقیقه

۸۳۵ درهم

بلیط City Tour

۳۵ دقیقه

۱۳۱۵ درهم

بلیط Maxi Ride

۶۰ دقیقه

۲۲۵۰ درهم

بلیط Long Ride

۴۵ دقیقه

۱۶۵۴ درهم

بلیط The Grand Tour

۳۰ دقیقه

۱۶۰۶ درهم

تفریح هلی کوپتر دبی با آژانس گردشگری رامین گشت

با توجه به اینکه هلی کوپتر دبی یکی از تفریحات جذاب این شهر هست، اما توصیه می‌کنیم که در هنگام سفر به این شهر، برنامه‌ریزی خوبی برای بهره‌مندی از این تفریح لوکس و فوق‌العاده داشته باشید. در حقیقت تفریح در هلی کوپتر دبی یکی از شگفتی‌های این شهر زیبا است که در فراز آسمان به اوج لذت می‌رسد و می‌توان خلیج فارس و سازه‌های جذابی مانند: برج خلیفه را مشاهده کرد. اما برای اینکه بتوانید از دیدنی‌های دبی لذت ببرید، نیاز است که از تورهای دبی یا بلیط‌های دبی اطلاع داشته باشید.

آژانس مسافرتی رامین گشت با ارائه خدمات تورهای گردشگری نظیر خرید یا رزرو تور دبی با ارزان ترین قیمت  و همچنین ارائه انواع بلیط‌های مختلف به صورت 24 ساعته و در طول 7 روز هفته، در خدمت شما علاقه‌مندان است. برای تجربه پرواز در آسمان‌های دبی، با این مجموعه در ارتباط باشید تا کارشناس‌های ما در زمان کوتاهی بهترین تور‌های دبی را با توجه به شرایط شما معرفی کنند. همچنین می‌توانید برای تهیه بلیط به صورت حضوری اقدام کرده و مشاوره رایگان دریافت کنید.

به طور کلی ما در این متن سعی کرده‌ایم که توضیحات کاملی درباره هلی کوپتر سواری دبی ارائه کنیم تا با این تفریح جذاب بیشتر آشنا شوید، اما اگر سوال یا ابهامی ‌دارید که در این متن به آن اشاره نشده است، در انتهای همین مطلب و در قالب کامنت با ما همراه باشید، کارشناس‌های ما در کوتاه‌ترین زمان به سوالات شما پاسخ خواهند داد.

سوالات متداول

تمام مسافرهای پرواز هلی کوپتر باید حداقل 45 دقیقه زودتر در ایستگاه حضور داشته باشند.

خانم‌های بارداری که بیش از 7 ماه دارند، اجازه پرواز ندارند مگر اینکه گواهی از پزشک خود داشته باشند.

  • امارات، دبی، اتوبان شیخ زاید، آکادمی ‌پلیس دبی
  • امارات، دبی، نخل جمیرا، نزدیکی هتل آتلانتیس د پالم

بله؛ کودکان زیر 2 سال نمی‌توانند در پرواز حضور داشته باشند.

در صورتی که فیلمبرداری با لنز‌های قوی و پیشرفته نباشد بله، در غیر این صورت به دلایل امنیتی اجازه عکسبرداری و فیلبرداری داده نمی‌شود.

بیشترین به 1 ساعت و کمترین به 12 دقیقه اختصاص دارد.

مقالات مرتبط

جاهای دیدنی دبی
1402/10/10 20 دقیقه
گشت شهری دبی
1402/05/03 18 دقیقه
هزینه سفر دبی
1402/09/26 11 دقیقه
تفریحات دبی
1402/10/03 33 دقیقه
برج خلیفه دبی
1403/01/20 17 دقیقه

نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

قیمت از: 830 درهم
خرید از طریق واتس اپ
تورهای رامین گشت

اشتراک گذاری

منوی سایت