اسکای دایو دبی

تجربه چتربازی یا اسکای دایو در دبی
اسکای دایوینگ چیست؟ آشنایی با اسکای دایوینگ دبی مکان‌های چتربازی در دبی اسکای دایو دراپ زون صحرا (The Desert Drop Zone) اسکای دایو دراپ زون پالم (The Palm Drop Zone) اسکای دایوینگ انفرادی (Experienced Skydiving) اسکای دایوینگ همراه با مربی (Tandem Skydiving) هزینه اسکای دایو دبی هزینه اسکای دایو دبی هزینه پک های انفرادی از دراپ زون پالم (Experienced Skydivers) هزینه پک های اسکای دایو دبی با مربی از دراپ زون پالم (Tandem Skydive) هزینه پک های انفرادی از دراپ زون صحرا (Experienced Skydivers) هزینه پک های اسکای دایو دبی با مربی از دراپ زون صحرا (Tandem Skydive) هزینه پرواز با ژیروکوپتر در دراپ زون پالم هزینه آموزش و سقوط آزاد تفریحی در دراپ زون پالم مراحل استفاده از اسکای دایو در دبی ایمنی اسکای دایوینگ در دبی نکات مهم سقوط آزاد در دبی اسکای دایو دبی کجا است؟ اطلاعات بازدید از اسکای دایوینگ دبی ساعات بازدید از اسکای دایوینگ دبی امکانات چتر بازی دبی هتل‌ها و مکان‌های دیدنی نزدیک به اسکای دایو در دبی بازدید و تفریح اسکای دایو دبی با آژانس گردشگری رامین گشت پرسش و پاسخ

اسکای دایو دبی یکی از هیجان‌انگیز‌ترین تفریحاتی است که می‌توان هنگام سفر به این شهر انجام داد. اسکای دایوینگ دبی به عنوان یک ورزش هم شناخته می‌شود و افرادی که علاقه به پرش از هواپیما و سقوط آزاد دارند، این تفریح را انتخاب خواهند کرد. همانطور که می‌دانید شهر دبی، پر از شگفتی‌ها است و چتربازی یا اسکای دایو می‌تواند یک خاطره خوش از پرواز را به شما هدیه دهد. اما برای اینکه بتوان از این تفریح مهیج استفاده کرد، آیا همه افراد شرایط لازم برای پرواز را دارند؟ یا هزینه بلیط اسکای دایوینگ دبی چقدر است؟ برای اینکه به این دو سوال پاسخ دهیم و توضیحاتی درباره این تفریح مهیج عنوان کنیم تا انتهای متن همراه ما باشید.

اسکای دایوینگ چیست؟

اسکای دایوینگ یا همان اسکای دایو نوعی تفریح چتر بازی با سقوط آزاد است. همانطور که می‌دانید برخی از افراد چتر بازی را به عنوان ورزش و حرفه خود انتخاب کرده‌اند و به صورت مستمر از این هیجان استفاده خواهند کرد. اما برخی دیگر علاقه دارند یکبار هم که شده این تفریح بی‌نظیر را انجام دهند. در حقیقت افراد سوار یک هلی‌کوپتر خواهند شد و برای چتر بازی سقوط آزاد در ارتفاع 120 مایل از سطح زمین قرار خواهند گرفت. در نهایت با ایمنی کامل، تجهیزات مختلف و با همراهی مربی‌های حرفه‌ای می‌توان از این تفریح بی‌نظیر لذت برد. همچنین اگر پرش از ارتفاع را در صحرا انجام دهید، می‌توانید از فراز آسمان، حیوانات و زیبایی‌های سافاری دبی را هم تماشا کنید.

تجربه تفریح چتربازی تک نفره در دبی

آشنایی با اسکای دایوینگ دبی

اسکای دایوینگ دبی یکی از بهترین و ایمن‌ترین‌ها در جهان است. این تفریح هیجان‌انگیز، توسط معتبرترین شرکت‌های جهانی ارائه می‌شود که برای آموزش و تجربه این ورزش هیجان‌انگیز، مجوز دارند و افراد می‌توانند بهترین حس پرش از هواپیما را در این اسکای دایو تجربه کنند. در حقیقت این مجموعه از سطح بالای استاندارد جهانی برای طراحی شده است؛ همچنین علاقه‌مندان می‌توانند از بهترین مربی‌ها برای لذت پرواز بی‌نقص استفاده کنند.

افرادی که اسکای دایوینگ را برای تفریح انتخاب می‌کنند، پس از پرش از هواپیما، حدود 60 ثانیه سقوط آزاد را تجربه خواهند کرد و بعد از آن، چتر باز شده و می‌توان از منظره‌های مختلف لذت برد. همچنین توجه کنید که ایمنی کامل برای افراد فراهم شده است و در حین پرواز از طناب مهار، کلاه و عینک ایمنی استفاده خواهد شد.

مکان‌های چتربازی در دبی

فعالیت‌هایی که مرتبط به پرش از هواپیما در دبی اجرا می‌شود، تحت نظر Dubai sky Dive Company است. این مجموعه را می‌توان یکی از بزرگترین مدرسه‌های آموزش چتربازی در جهان معرفی کرد. همچنین از دو مکان در دبی، شرایط پرواز برای علاقه‌مندان فراهم شده تا به‌راحتی بتوانند از این تفریح بی‌نظیر استفاده کنند.

اسکای دایو دراپ زون صحرا (The Desert Drop Zone)

منطقه دراپ زون صحرا در مسیر بزرگراه دبی به العین قرار گرفته که تا مرکز دبی 35 کیلومتر فاصله دارد. در این نوع اسکای دایوینگ دبی، سقوط آزاد با سرعت 120 مایل بر ساعت را تجربه خواهید کرد. در این منطقه می توانید هم به شکل حرفه ای یا Experienced و هم به صورت آماتور یا تازه کار آموزش ببینید.

اسکای دایو دراپ زون پالم (The Palm Drop Zone)

در این نوع از اسکای دایوینگ دبی می توانید از بالا منطقه جزیره پالم دبی، برج العرب و صحرای دبی را از ارتفاع 13 هزار فوتی ببینید. در این مدل مدت زمان سقوط آزاد 60 ثانیه است و از لحظه سقوط آزاد تا فرود بین 5 تا 7 دقیقه طول می کشد. کل زمان از لحظه شروع تا پایان هم 20 دقیقه است تا چیزی را تجربه کنید که در دنیا بی نظیر است. نکته جالب اینکه علاوه بر اسکای دایوینگ دبی در دراپ زون پالم امکان تجربه تور 20 دقیقه ای با ژیروکوپتر هم وجود دارد. با ژیروکوپتر می توانید از بالای جاذبه های گردشگری معروف دبی مثل نخل جمیرا، جزایر جهانی، چرخ و فلک دبی یا عین دوبی، برج العرب و غیره عبور کنید.

اسکای دایوینگ انفرادی (Experienced Skydiving)

برای اسکای دایوینگ انفرادی که مختص افراد با تجربه و آموزش دیده است باید گواهینامه اسکای دایوینگ از نوع USPA D-license یا مدرک معادلش با حداقل تجربه 1000 پرش ارائه کنند. اگر چنین مدرکی ندارند باید در دوره آموزشی مدرسه اسکای دایو دبی در منطقه دراپ زون صحرا شرکت کنند. اگر مدرک یاد شده برای قبل از سال 2018 باشد باید بروز کنند و حداقل 800 بار تجربه سقوط آزاد داشته باشند.

اسکای دایوینگ همراه با مربی (Tandem Skydiving)

اسکای دایوینگ دبی با مربی، سریعترین و بهترین نوع تجربه اسکای دایو در دبی است. در این حالت که مخصوص افراد بی تجربه است به یک مهار کننده وصل شده و مربی آنها را تا رسیدن به زمین همراهی خواهد کرد. در این حالت همراه با مربی و فیلم بردار از هواپیما به سمت پایین سقوط می کنید. در ارتفاع 5500 فوتی چتر باز شده و بعد از 5 دقیقه فرود خواهید آمد. 45 دقیقه بعد از فرود هم فیلم و عکس های شما آماده است.

هزینه اسکای دایو دبی

هزینه اسکای دایوینگ دبی طبق مواردی که در سایت رسمی این مجموعه مشخص شده در ادامه آورده شده اند اما قبل از آن باید بدانید که هزینه و قیمت اسکای دایو دبی به شکل پرش انفرادی یا همراه با مربی متفاوت بوده و بسته به اینکه چه منطقه ای هم انتخاب کنید باز هزینه ها متفاوت خواهد شد.

هزینه اسکای دایو دبی

هزینه اسکای دایوینگ دبی طبق مواردی که در سایت رسمی این مجموعه مشخص شده در ادامه آورده شده اند اما قبل از آن باید بدانید که هزینه و قیمت اسکای دایو دبی به شکل پرش انفرادی یا همراه با مربی متفاوت بوده و بسته به اینکه چه منطقه ای هم انتخاب کنید باز هزینه ها متفاوت خواهد شد.

چتربازی گروهی در آسمان دبی

هزینه پک های انفرادی از دراپ زون پالم (Experienced Skydivers)

  • پرش از ارتفاع 13 هزار فوتی، ۱۴۰ درهم
  • پرش Hop And Pop، پریدن از هواپیما و باز کردن فوری چتر نجات از ارتفاع 5 هزار فوتی، ۱۱۰ درهم
  • اسکای دایو تحت نظارت مربی رسمی با کلیه هزینه ها، ۴۲۰ درهم
  • هزینه فیلمبرداری از محیط بیرون و تجهیزات و دریافت فیلم، ۴۲۰ درهم
  • چتربازی با خدمات Rigging Loft، ۳۰۰ درهم
  • هزینه اجاره تجهیزات در هر بار اسکای دایوینگ، ۷۵ درهم

هزینه پک های اسکای دایو دبی با مربی از دراپ زون پالم (Tandem Skydive)

  • پک Tandem Skydive به همراه بیمه پزشکی: ۲۲۹۹ درهم
  • پک Tandem Skydive به همراه بیمه پزشکی و عکاسی و فیلمبرداری، ۲۵۹۹ درهم
  • ریلز یک دقیقه ای اینستاگرام، ۱5۰ درهم
  • سلفی و سایر خدمات، ۲۵۰ درهم
  • ووشر هدیه اسکای دایو دبی با مربی، بیمه پزشکی، عکاسی و فیلمبرداری: ۲۵۹۹ درهم

هزینه پک های انفرادی از دراپ زون صحرا (Experienced Skydivers)

  • بلیط برای یک پرش، ۱۲۰ درهم
  • پکیجی شامل ۱۰ بلیط، ۱۱۵۰ درهم
  • پکیجی شامل ۲۵ بلیط، ۲۷۵۰ درهم
  • پرش Hop And Pop، پریدن از هواپیما و باز کردن فوری چتر نجات، ۱۰۰ درهم (پرش از ارتفاع ۳۵۰۰ یا ۵۵۰۰ پا)
  • پرش مجدد، ۴۰۰ درهم
  • چتر بازی تحت نظارت مربی رسمی، ۴۰۰ درهم
  • دوره آموزشی B License به همره بلیط پرش 1500 درهم
  • پرش به شکل Canopy coaching 300 درهم
  • فیلمبردار همراه 500 درهم
  • تهیه بلیط روزانه برای مربی، ۴۰۰ درهم
  • هزینه اجاره تجهیزات برای هر پرش، ۷۵ درهم
  • هزینه تهیه پک، ۳۵ درهم
  • هزینه اجاره ارتفاع سنج و کلاه ایمنی، هر کدام ۴۰ درهم و هزینه اجاره لباس مخصوص، ۲۰ درهم

هزینه پک های اسکای دایو دبی با مربی از دراپ زون صحرا (Tandem Skydive)

  • پک Tandem Skydive به همراه بیمه پزشکی، ۱۸۹۹ درهم
  • Tandem Skydive به همراه بیمه پزشکی و عکاسی و فیلمبرداری، ۲۱۹۹ درهم
  • ریلز یک دقیقه ای اینستاگرام، ۱5۰ درهم
  • سلفی و خدمات اضافه، ۲۵۰ درهم

هزینه پرواز با ژیروکوپتر در دراپ زون پالم

برای مواقعی که می خواهید در ارتفاعی پایینتر پرش از هواپیمای دو نفره داشته باشید، ژیروکوپتر در دراپ زون پالم برای شما مناسب است. در این حالت از ارتفاع 1500 فوتی پرواز خواهید کرد که 20 دقیقه طول می کشد. هزینه این پرواز 1199 درهم است.

  • محدوده سنی برای استفاده از ژیروکوپتر ۱۷ سال به بالا است.
  • وزن مناسب برای پرواز تا ۱۵۰ کیلوگرم است. اما، این مقدار با توجه به وضعیت آب و هوا ممکن است به نهایتا، ۱۰۰ کیلوگرم کاهش پیدا کند.
  • آدرس وب سایت: gyro@skyhub.ae 
  • آدرس دراپ زون پالم، اسکای دایوینگ دبی: خیابان السیاحی، مینا سیاحی

هزینه آموزش و سقوط آزاد تفریحی در دراپ زون پالم

در مکان دوم اسکای دایوینگ، آموزش پرش و سقوط آزاد انجام نمی‌شود. در صورتی که افراد از قبل گواهی معتبر آموزش اسکای دایو داشته باشند و حداقل 1000 پرش موفق در کارنامه آن‌ها باشد، می‌توانند از این مکان به صورت تنها استفاده کنند. اما همانطور که اشاره شده، در صورتی که آموزش ندیده باشید، نمی‌توانید برای پرواز و چتربازی از این مکان استفاده کنید. 

مراحل استفاده از اسکای دایو در دبی

در حقیقت افرادی که تازه کار هستند و هیچگونه آموزشی ندیده‌اند، نمی‌توانند بدون مربی برای اسکای دایو آماده شده و اقدام کنند. اما می‌توان برای یک بار پرش تفریحی به همراه مربی بلیط تهیه کرد. هنگامی‌ که به اسکای دایو می‌رسید، باید ابتدا فرم‌های مربوطه را پر کرده و برای بررسی سلامت خود و اندازه‌گیری‌های وزن و BMI آماده شد. در مرحله بعدی حدود 30 دقیقه قبل از پرواز با مربی آشنا خواهید شد و اطلاعات کلی از این ورزش هیجان‌انگیز را در دسترس شما قرار خواهد داد. 

هنگام سوار شدن به هواپیما، بررسی‌های نهایی انجام می‌شود و می‌توان با استفاده از گزینه فیلمبرداری، عکاسی هم انجام داد. در نهایت هنگامی‌ که در حال رسیدن به منطقه پالم هستید می‌توانید مناظر زیبای این منطقه را مشاهده کنید و برای یک پرواز حدود 20 دقیقه‌، خودتان را آماده کنید. 

زمانی که ارتفاع هواپیما به حدود 12.500 فیت برسد، باید به مربی خود متصل شده و از هواپیما خارج شوید. در این هنگام حدود 60 ثانیه سقوط آزاد تجربه می‌شود و بعد از آن چتر در ارتفاع 5.500 فیت باز می‌شود تا بتوان از آسمان، مناظر زیبای دبی را مشاهده کرده و احساس خوب پرواز را تجربه کرد. 

ایمنی اسکای دایوینگ در دبی

اسکای دایوینگ همانند سایر رشته‌های ورزشی که با هیجان و ماجراجویی همراه است، ایمنی مخصوص به خود را دارد تا افراد آسیبی نبینند. البته تمام ورزش‌هایی که ماجراجویانه هستند با ریسک‌های مختلفی همراه خواهند بود، اما اسکای دایو یکی از ایمن‌ترین ورزش‌ها و تفریحات هیجان‌انگیز است. 

تمام مربی‌ها در اسکای دایو با دقت زیادی آموزش دیده‌اند و با تایید صلاحیت به کار مشغول هستند. همچنین چترها با نظارت اداره هوانوردی کشور امارات همراه است تا ایمنی مسافران و علاقه‌مندان همواره حفظ شود. از طرفی هم تمام چترهای اسکای دایو به سیستم خودکار فعال هستند و در صورت مواقع غیر قابل پیش‌بینی به صورت خودکار، چتر باز شده و فعال می‌شود. به این معنا که اگر هر چتربازی در مدت زمان مشخص شده، برای باز شدن چتر اقدام نکند، از طریق کامپیوتر کوچکی که در چتر تعبیه شده است، سیستم اضطرار فعال می‌شود و چتر به صورت خودکار باز خواهد شد. 

به طور کلی ایمنی در اسکای دایوینگ دبی به قدری زیاد است که استقبال از این تفریح بیش از حد بوده و در برخی از روزها هر مربی به تنهایی حدود 8 تا 20 پرش را نظارت و همراهی می‌کند.

نکات مهم سقوط آزاد در دبی

برای اینکه بتوان از خدمات سقوط آزاد در دبی استفاده کرد، نیاز است که ابتدا نکات مهمی ‌را دانست تا از این تفریح هیجان‌انگیز استفاده کرد. مهم‌ترین نکات برای سقوط آزاد در دبی به شرح زیر هستند:

  • افراد باید حداقل 18 ساله باشند و برای تفریح پاسپورت ارائه کنند.
  • وزن افراد و BMI آن‌ها باید از حد مجاز بیش‌تر نباشد. حد مجاز BMI و وزن خانم‌ها 90 کیلوگرم یا کمتر و حداکثر BMI 27.5 و آقایان 100 کیلوگرم کمتر و حداکثر BMI  30 اعلام شده است.
  • قبل از اینکه پرواز کنید، نیاز است که صبحانه کاملی میل کرده تا با شکم خالی پرواز و سقوط آزاد را تجربه نکنید.
  • پیش از تجربه پرواز، خواب کافی داشته باشید.
  • لباس مناسب بپوشید و بیشتر از لباس‌های ورزشی و کتانی استفاده کنید.  
  • اسکای دایو به شرایط آب و هوا بستگی دارد و باید قبل از آن بررسی‌های مختلف انجام شوند. درصورتی که شرایط جوی مناسب نباشد، ممکن است که سقوط آزاد کنسل شود.
  • در صورتی که خانم‌ها تمایل به همراهی مربی خانم دارند، باید در فرم ارائه شده درخواست خود را ثبت کنند.

 به طور کلی برای اینکه بتوان یک سقوط و پرش عالی را تجربه کرد باید آرامش خود را حفظ کرده و به نکات گفته شده دقت داشت.

اسکای دایو دبی کجا است؟

با توجه به توضیحاتی که داده شد، اسکای دایو در دبی به دو بخش مختلف تقسیم می‌شود که دسترسی هریک متفاوت است. برای استفاده از دراپ زون صحرا، باید حدود ۳۵ کیلومتری از دبی فاصله گرفت و دراپ زون پالم در داخل شهر دبی قرار دارد. برای دسترسی به دراپ زون پالم می‌توان از طریق اتوبوس و مترو هم اقدام کرد. برای استفاده از مترو باید در ایستگاه Sobha Realty در خط قرمز پیاده شد و حدود 25 دقیقه پیاده‌روی کرد. به طور کلی آدرس مکان‌های اسکای دایو عبارت‌اند از:

  • دراپ زون پالم، خیابان السیاحی، مینا سیاحی
  • دراپ زون صحرا، 35 کیلومتری دبی، در E66 جاده العین دبی، نزدیک مرقام

برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به وب سایت رسمی ‌www.skydivedubai.ae این مجموعه مراجعه کنید. 

اطلاعات بازدید از اسکای دایوینگ دبی

قبل از اینکه در مجموعه اسکای دایو در دبی حاضر شوید، بهتر است که اطلاعات کلی از ساعات بازدید این مجموعه داشته باشید. همچنین برای تهیه بلیط دراپ زون پالم، از یک ماه قبل اقدام کنید. در حقیقت این مجموعه به دلیل اینکه به مرکز دبی نزدیک‌تر است، با استقبال زیادی مواجه شده؛ در نتیجه علاقه‌مندان باید هرچه زودتر زودتر برای تهیه بلیط اسکای دایوینگ دبی اقدام کنند. همچنین برای پرداخت می‌توان از کارت دبیت، مستر کارت، ویزا کارت یا کردیت کارت استفاده کرد.

ساعات بازدید از اسکای دایوینگ دبی

فصل تجربه این تفریح همانند باقی موارد مهم هست. زیرا همانطور که اشاره شد، شرایط آب و هوا در اسکای دایوینگ تاثیر مستقیم دارد. بهتر است که ماه آوریل تا اکتبر را برای این تفریح جذاب انتخاب کنید تا با خنکی هوا روبه‌رو باشید و گرما شما را اذیت نکند. همچنین در فصل زمستان به دلیل وزش باد، امکان کنسلی برخی از برنامه‌ها وجود دارد. از این‌رو ساعات بازدید از اسکای دایو در پالم را در جدول زیر آورده‌ایم:

ماه‌های سال

ساعات بازدید از مجموعه دراپ زون پالم

ماه ژانویه تا ماه می ‌(اواسط دی ماه تا اردیبهشت ماه)

از ساعت ۱۰ صبح تا غروب آفتاب

ماه ژوئن (خرداد تا اوایل تیر)

از ۹ صبح تا غروب آفتاب

جولای تا آگوست (تیر تا مرداد)

از ۵ صبح تا ۱۲ شب

ماه سپتامبر (شهریور ماه تا اوایل مهر)

از ساعت ۹ صبح تا غروب آفتاب

ماه اکتبر تا دسامبر (اوایل مهر تا اوایل دی ماه)

از ساعت ۱۰ صبح تا غروب آفتاب

ساعات بازدید در منطقه دراپ زون صحرا برای روزهای چهارشنبه تا یکشنبه از ساعت 8 صبح بوده و شروع به فعالیت می‌کند، اما روزهای دوشنبه و سه شنبه تعطیل است.

امکانات چتر بازی دبی

افرادی که تفریح چتربازی در دبی را انتخاب می‌کنند با امکانات مختلفی روبه‌رو هستند که مهم‌ترین آن را می‌توان تماشای مناظر دیدنی دبی از آسمان دانست. اما علاوه بر آن امکانات گوناگون دیگری هم وجود دارند که عبارت‌اند از:

  • امکان گرفتن فیلم و عکس 
  • بهره‌مندی از ایمنی بالا در پرواز
  • تجربه یک روز هیجان‌انگیز
  • ژیروکوپتر
  • استفاده از کلاس‌های مدرسه چتر بازی
  • وینگ سوییت
اسکای دایو دونفره دبی

هتل‌ها و مکان‌های دیدنی نزدیک به اسکای دایو در دبی

از آنجا که در دبی جاذبه‌های گردشگری زیادی وجود دارد، ممکن است، زمان سفر گردشگران، مهلت استفاده از این جاذبه‌ها را ندهد؛ اما با برنامه‌ریزی دقیق می‌توانید از اکثر جاهای دیدنی و تفریحات دبی بازدید داشته باشید. مکان‌های دیدنی نزدیک به اسکای دایو پالم عبارت‌اند از:

  • برج خلیفه دبی
  • منطقه پالم جمیرا
  • فواره دبی
  • پارک آبی آنلانتیس دبی
  • دبی مال
  • باغ معجزه دبی
  • دهکده جهانی

در حقیقت با گشت شهری دبی می‌توان از مکان‌ها و جاهای دیدنی نزدیک به یکدیگر در دبی بازدید کرد و برنامه‌ریزی خوبی برای جاذبه‌های زیبای این شهر داشت. از این‌رو بهتر است که با مکان‌های دیدنی دبی مانند: پارک آبی آتلانتیس بیشتر آشنا شد یا برای اطلاعات بیشتر، کافی است که مقاله‌های مرتبط به برج خلیفه و دهکده جهانی دبی در رامین گشت را مطالعه کرد. همچنین هتل‌هایی در نزدیکی اسکای دایو واقع شده‌اند که پس از یک تفریح هیجان‌انگیز می‌توانید استراحت کنید. نزدیک‌ترین هتل‌ها به این مجموعه تفریحی عبارت‌اند از:

  • Address Dubai Marina
  • Marina View Hotel Apartment
  • TAMANI marina Hotel and Hotel Apartments

بهتر است بدانید که هتل های دبی که در نزدیکی اسکای دایو است، تنها به این موارد محدود نمی‌شوند، اما بهترین و پراستقبال‌ترین آن‌ها را عنوان کرده‌ایم. 

بازدید و تفریح اسکای دایو دبی با آژانس گردشگری رامین گشت 

به طور کلی ما در این متن سعی کرده‌ایم که شما را با اسکای دایو دبی آشنا کنیم و درباره امکانات این تفریح جذاب اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم. اما توجه داشته باشید که برای استفاده از این تفریح هیجان‌انگیز نیاز است که ابتدا شرایط سفر به دبی را فراهم کنید. آژانس مسافرتی رامین گشت به عنوان یکی از مجموعه آژانس‌های فعال در کشور، تور دبی را برای گردشگران فراهم می‌کند تا با توجه به شرایط خود، بتوانند بهترین تفریحات را تجربه کنند. 

از طرفی هم اگر سوالی درباره اسکای دایوینگ دبی دارید که در این متن به آن اشاره نشده است؛ می‌توانید در انتهای همین مطلب و در قالب کامنت با ما در ارتباط باشید. کارشناس‌های تیم رامین گشت به صورت 24 ساعته و در طول هفت روز هفته آمادگی پاسخ گویی به سوالات شما عزیزان را دارند.

سوالات متداول

هم به شکل آنلاین از طریق وب سایت این مجموعه و هم به شکل حضوری امکان پذیر است.

معمولا با سرعت 120 مایل بر ساعت است ولی بسته به جثه بدنی متفاوت خواهد بود.

معمولا بین 3 تا 4 ساعت طول می کشد با این حال شرایط آب و هوایی در زمین و مشکلات آب و هوایی می تواند باعث تأخیر شود.

معمولا در طی 48 ساعت از طریق ایمیل دریافت خواهید کرد که این مورد شامل ادیت اینستاگرام نیز می شود.

برای موارد انفرادی تا 24 ساعت قبل و اگر به شکل گروه بالای 2 نفر رزرو کرده اید تا 72 ساعت قبل از زمان رزرو اسکای دایوینگ باید اطلاع دهید. هر نوع کنسلی یا تغییر روز بدون اطلاع قبلی مانع از بازگشت پول خواهد شد.

مقالات مرتبط

جاهای دیدنی دبی
1402/10/10 20 دقیقه
گشت شهری دبی
1402/05/03 18 دقیقه
تفریحات دبی
1402/10/03 33 دقیقه
سافاری دبی
1402/04/29 19 دقیقه
برج خلیفه دبی
1403/01/20 17 دقیقه

نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

تورهای رامین گشت

اشتراک گذاری

منوی سایت