جاهای دیدنی رایگان دبی

تفریح در جاهای دیدنی رایگان دبی
ساحل‌های رایگان دبی ساحل جزایر دبی Dubai Islands Beach ساحل باز جمیرا Jumeirah Open Beach ساحل کایت یا بادبادک Kite Beach ساحل لامر La Mer کلاب‌های رایگان دبی باریستی ساحلی Barasti Beach Bar کلاب سنسیشن Sensation کلاب Se7en کلاب بودوار Club Boudoir جاهای تاریخی رایگان دبی محله الفهیدی دبی Al Fahidi Historical Neighbourhood دهکده میراث هاتا Hatta Heritage Village موزه‌های تاریخی دبی جشنواره‌های رایگان دبی موزه‌های رایگان دبی موزه پلیس دبی Dubai Police Museum موزه هنر شارجه Sharjah Art Museum موزه شاعر العقایلی Museum of the Poet Al Oqaili دهکده میراث ابوظبی Abu Dhabis Heritage Village بازدید از بهترین جاهای دیدنی رایگان دبی با رامین گشت پرسش و پاسخ

جاهای دیدنی رایگان دبی کجاها هستند؟ جاهای دیدنی رایگان دبی به شما این امکان را می‌دهند تا بدون پرداخت هیچ هزینه خاصی، خاطرات جذابی را در سفر خود رقم بزنید. تعداد این جاذبه‌ها آن‌قدر زیاد و متنوع است که می‌توانند برنامه تمام روزهای شما را پر کنند. 

علاوه بر سواحل و جاهای تاریخی، می‌توانید از موزه‌ها و کلاب‌های رایگان هم بازدید کنید و میزان هزینه‌های سفر به دبی را تا حد زیادی پایین بیاورید. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا به طور کامل تفریحات رایگان دبی را معرفی کنیم.

تفریح خانوادگی در دبی

ساحل‌های رایگان دبی 

سواحل دبی از آن دسته مکان‌های دیدنی شهر به شمار می‌روند که در بیشتر مواقع سال مملو از جمعیت هستند. در میان این سواحل، برخی از آنها هزینه ورودی دریافت نمی‌کنند و شما بدون پرداخت هزینه خاصی می‌توانید در آنجا به استراحت و تفریح مشغول شوید. مواردی که در ادامه معرفی می‌کنیم، بهترین سواحل رایگان دبی هستند:

ساحل جزایر دبی Dubai Islands Beach

سواحل دبی از بهترین تفریحات رایگان این شهر به شمار می‌روند. ساحل جزایر دبی در نزدیکی بندر رشید یکی از این سواحل محبوب است که بیشتر گردشگرها برای برنزه کردن پوست و دسترسی به تفریحات آبی مانند شنا، کایاک سواری، والیبال ساحلی و… به این ساحل می‌آیند. همچنین در ساحل جزایر دبی اجازه ورود حیوانات خانگی داده می‌شود. 

ساحل باز جمیرا Jumeirah Open Beach

بدون شک ساحل جمیرا یکی از بهترین و جذاب‌ترین سواحل دبی است که علاوه بر تفریحات آبی جذاب، انواع اقامتگاه‌های عالی را در اختیارتان قرار می‌دهد. البته باید بدانید که استفاده از برخی تفریحات رایگان نیست و شما فقط برای تفریحاتی مانند شنا، آفتاب گرفتن، دوچرخه سواری و… هزینه خاصی نمی‌پردازید. 

ساحل کایت یا بادبادک Kite Beach

ساحل بسیار شلوغ کایت که به ساحل بادبادک هم مشهور شده است، یکی دیگر از جاهای دیدنی دبی به شمار می‌آید که در کنار برج العرب قرار دارد. برای بازدید از ساحل کایت و بادبادک بازی نیازی به پرداخت هزینه خاصی نیست؛ همچنین فعالیت‌های دیگری مانند شنا، والیبال، یوگا و استفاده از کتابخانه رایگان خواهد بود. 

ساحل کایت یا بادبادک دبی امارات

ساحل لامر La Mer

ساحل لامر به دلیل جذابیت بسیار بالایی که دارد، همواره در لیست بهترین جاذبه‌های گردشگری دبی قرار می‌گیرد و برای ورود گردشگرها هیچ هزینه‌ای دریافت نمی‌کند. شنا کردن در ساحل لامر و خرید از فروشگاه‌های مختلف آن یکی از بهترین تفریحات این مکان دیدنی است. 

تفریح در ساحل لامر دبی

کلاب‌های رایگان دبی 

کلاب‌های دبی بهترین و جذاب‌ترین تفریح برای گردشگران خارجی به شمار می‌آیند؛ با اینکه بسیاری از کلاب‌های دبی هزینه ورودی دریافت می‌کنند، اما برخی از آنها هیچ هزینه ورودی را برای شما تعریف نکرده‌اند. موارد زیر بهترین کلاب‌های رایگان دبی هستند:

باریستی ساحلی Barasti Beach Bar

باریستی ساحلی یکی از محبوب‌ترین بارها و کلاب‌های دبی است که در کنار ساحل مارینا قرار دارد. برای ورود به این کلاب نیازی به پرداخت هزینه نیست، اما باید لباس مناسبی بپوشید و برای نوشیدنی و سایر خدمات هزینه لازم را بپردازید. 

کلاب های رایگان دبی

کلاب سنسیشن Sensation

کلاب سنسیشن در میان جاهای دیدنی رایگان دبی محبوبیت خاصی دارد؛ ازآنجایی‌که این کلاب رایگان است و در قلب دبی (خیابان شیخ زاید، هتل کرون پلازا) از مهمانان خود پذیرایی می‌کند، همواره مورد استقبال گردشگرهای زیادی قرار می‌گیرد.

کلاب سنسیشن در دبی

کلاب Se7en 

کلاب Se7en با فضای آزاد خود و ایجاد یک محیط عالی برای جوانان، تبدیل به یک محیط عالی برای برپایی جشن  شده است؛ این کلاب که در در هتل پارک رجیس برجمان (روبروی مرکز برجمان) قرار دارد، پارکینگ رایگان هم در اختیارتان قرار می‌دهد. 

کلاب بودوار Club Boudoir

کلاب بودوار یکی از بهترین کلاب‌‌های دبی به شمار می‌آید که تنها چند دقیقه تا برج خلیفه فاصله دارد و سالانه افراد زیادی برای جشن و تفریح آن را انتخاب می‌کنند. اگر به دنبال جاهای دیدنی رایگان دبی هستید که اوج شادی و هیجان را به شما بدهد، قطعا کلاب بودوار گزینه مناسبی است. 

جاهای تاریخی رایگان دبی 

در کنار تفریحات دبی و بازدید از بهترین مکان‌های تفریحی، یک‌سری از مکان‌های تاریخی بسیار زیبا وجود دارند که برای بازدید از آنها نیازی به پرداخت هزینه ورودی نیست. مواردی که در ادامه معرفی می‌کنیم، مهم‌ترین جاهای تاریخی رایگان دبی هستند:

محله الفهیدی دبی Al Fahidi Historical Neighbourhood

محله الفهیدی دبی به‌عنوان یکی از بهترین مکان‌های تاریخی این شهر، چهره قدیمی دبی را به شما نشان خواهد داد تا بیشتر از پیش با گذشته مردم این شهر آشنا شوید؛ این محله در زمان گذشته مرکز فرهنگ و تجارت شهر دبی بوده است. 

دهکده میراث هاتا Hatta Heritage Village

دهکده میراث هاتا به بهترین شکل ممکن قسمتی دیگر از تاریخ شهر دبی و زندگی مردمان این سرزمین را به شما نشان می‌دهد. ازآنجایی‌که دهکده هاتا زمانی محل زندگی حاکمان محلی بوده است، جذابیت آن برایتان بیشتر از پیش خواهد شد.

دهکده میراث هاتا، یکی از جاهای تاریخی دبی

موزه‌های تاریخی دبی 

در شهر دبی موزه‌های زیادی وجود دارد، اما برخی از آنان نمایانگر تاریخ این شهر هستند و هزینه ورودی از شما دریافت نمی‌کنند. موارد زیر مهم‌ترین موزه‌های تاریخی دبی هستند که در لیست بهترین جاهای دیدنی رایگان دبی قرار می‌گیرند:

  • موزه شتر Camel Museum
  • موزه سکه Coins Museum
  • موزه نایف Naif Museum

جشنواره‌های رایگان دبی 

هر ساله در شهر دبی انواع جشنواره‌ها و رویدادهای مختلف برگزار می‌شود که شما می‌توانید تعدادی از آنها را بدون پرداخت هزینه خاصی تجربه کنید. موارد زیر بهترین و مشهورترین جشنواره‌های رایگان دبی هستند:

  • جشنواره سال تازه New Year که در سطح شهر دبی با آتش‌بازی و مراسم‌های مختلف همراه است.
  • سال تازه اسلامی Islamic New Year که در تمام نقاط شهر و در آرامش برگزار می‌شود. 
  • عید فطر و عید قربان Eid Al Fitr and Eid Al Adha بزرگ‌ترین عید مسلمانان دبی هستند که معمولا در مکان‌های مذهبی برگزار می‌شوند. 
  • روز ملی دبی (National Day Festival)، بزرگ‌ترین جشنواره‌ شهر محسوب می‌شود که فستیوال‌های آتش‌بازی، کنسرت و… در این روز برگزار می‌شود. 
  • جشنواره عوافی Awafi Festival در بیابان راس الخیمه برگزار می‌شود و افراد با وسایل نقلیه خود از تپه‌های شنی بالا می‌روند. 
  • جشنواره خرید دبی Dubai Shopping Festival که معمولا در بیشتر مراکز خرید برگزار می‌شود و لذت گشت‌وگذار در بهترین مکان‌ها را به شما خواهد داد. 

موزه‌های رایگان دبی 

اگر علاقه خاصی به بازدید از موزه‌ها دارید، در شهر دبی انواع موزه‌های رایگان وجود دارند که می‌توانید بدون پرداخت هزینه ورودی ساعت‌ها به گشت‌وگذار بپردازید. مواد زیر بهترین موزه‌های رایگان دبی هستند:

موزه پلیس دبی Dubai Police Museum

در موزه پلیس شهر دبی می‌توانید پیشرفت شهر در این حوزه را به وضوح مشاهده کنید؛ در این موزه انواع عکس‌های قدیمی، نمایشگاه‌ها، سلاح‌ها و تجهیزات وجود دارند که از تماشای آنها هیجان‌زده می‌شوید. موزه پلیس شهر دبی در خیابان ام سقیم قرار دارد و به دلیل محبوبیت بالای آن، در لیست جاهای دیدنی رایگان دبی قرار می‌گیرد. 

موزه هنر شارجه Sharjah Art Museum

موزه هنر شارجه که در منطقه هنر الشویهین، نزدیک اداره پست الکورنیش واقع شده است؛ انواع نمایشگاه‌های موقت و رویدادهای هنری مختلف را برگزار می‌کند. 

موزه شاعر العقایلی Museum of the Poet Al Oqaili

موزه شاعر العقایلی یک خانه میراثی در لبه سوق ادویه در دیره قرار دارد و قدمت آن به سال 1923 باز می‌گردد. قبل از بازدید از موزه شاعر العقایلی باید بدانید که این موزه خانه سابق شاعر سعودی الاصل مبارک بن حمد بن مبارک المنعی العقیلی، یکی از مهم‌ترین شاعران کلاسیک عرب در تاریخ  بوده است. 

موزه شاعر العقایلی در دبی

دهکده میراث ابوظبی Abu Dhabis Heritage Village

دهکده میراث ابوظبی گشته پر رمز و راز این منطقه را به شما نشان خواهد داد تا بیشتر از پیش با تاریخ مردمان این سرزمین آشنا شوید. در این موزه می‌توانید شیوه زندگی سنتی بیابانی را ببینید و حتی یادگاری‌های سنتی آن را به‌عنوان سوغات خریداری کنید. برای بازدید از موزه میراث ابوظبی، باید به نزدیکی مارینا مال، جاده تئاتر ابوظبی، کورنیش بروید. 

بازدید از بهترین جاهای دیدنی رایگان دبی با رامین گشت

برای بازدید از بهترین جاهای دیدنی رایگان دبی باید یک برنامه‌ریزی دقیق انجام دهید و قبل از سفر خیال خود را از بابت محل اقامت، بلیط رفت‌وبرگشت و سایر بخش‌های سفر راحت کنید. شرکت مسافرتی رامین گشت به‌عنوان مجری مستقیم تورهای دبی، تمام خدمات لازم را برای تجربه یک سفر شاد و به‌یادماندنی در اختیارتان خواهد گذاشت. 

آژانس رامین گشت به کمک تورلیدر خود شما را به بهترین جاهای دیدنی رایگان دبی می‌برد و یک برنامه کامل برای روزهای حضور شما آماده ‌می‌کند. برای رزرو بهترین تور دبی از آژانس رامین گشت و تجربه یک سفر جذاب، با شماره 02141501 تماس بگیرد تا مشاوران آژانس شما را راهنمایی کنند. 

سوالات متداول

با اینکه شهر دبی بسیار مدرن است و برای بازدید از مکان‌های مختلف باید هزینه خاصی بپردازید، اما برخی از سواحل، موزه‌‌ها ، کلاب‌ها و باشگاه‌ها، جشنواره‌ها و مکان‌های تاریخی وجود داند که از شما هزینه ورودی دریافت نمی‌کنند.

ساحل جزایر دبی، ساحل باز جمیرا، ساحل کایت، ساحل امر و… از جمله بهترین سواحل رایگان دبی هستند.

در میان کلاب‌های دبی، کلاب باریستی ساحلی، کلاب سنسیشن، کلاب Se7en  و کلاب بودوار از جمله بهترین کلاب‌های رایگان دبی به شمار می‌آیند.

محله الفهیدی دبی، دهکده میراث هاتا و موزه‌های تاریخی از جمله موزه شتر، سکه و نایف بهترین مکان‌های تاریخی رایگان دبی هستد.

در میان موزه‌های مختلف شهر دبی، موزه پلیس دبی، موزه هنر شارجه، موزه شاعر العقایلی و دهکده میراث ابوظبی هزینه ورودی دریافت نمی‌کنند.

مقالات مرتبط

راهنمای سفر به دبی
1402/04/22 17 دقیقه
جاهای دیدنی دبی
1402/10/10 20 دقیقه
گشت شهری دبی
1402/05/03 18 دقیقه
برج خلیفه دبی
1403/01/20 17 دقیقه

نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

تورهای رامین گشت

اشتراک گذاری

دسته‌بندی مقالات

منوی سایت