هتل مسکو دبی

قیمت از: 100,000 تومان
خرید از طریق واتس اپ
درب ورودی هتل مسکو دبی
هتل مسکو دبی چه خدماتی در اختیار مهمانان قرار می‌دهد؟ هتل مسکو دبی دارای چه امکانات تفریحی است؟ معرفی رستوران‌های هتل بررسی امکانات اتاق‌های هتل انواع اتاق‌های مجهز هتل مسکو دبی اتاق زوج‌ها اتاق استاندارد سوئیت خانواده اتاق استاندارد سینگل فاصله هتل تا جاذبه‌های گردشگری مرکز خرید الغدیر مسجد بزرگ مرکز خرید برج دوقلو فرودگاه بین‌المللی دبی مرکز خرید البستان برج خلیفه رزرو هتل مسکو دبی با رامین گشت پرسش و پاسخ

یکی از منحصربه‌فردترین هتل‌های چهار ستاره که در دبی شهرت بسیار زیادی دارد، مسکو دبی است. اکثر افرادی که به دبی امارات سفر می‌کنند و به اقامتگاه خود اهمیت ویژه‌ای می‌دهند؛ این هتل را یکی از خاص‌ترین اقامتگاه‌ها می‌دانند. این هتل دارای امکانات فوق‌العاده ویژه و منحصربه‌فردی است، ۱۳۸ اتاق دارد و در خیابان المکتوم دبی ساخته شده است. شاید شما هم جزو افرادی هستید که قصد دارند در آینده‌ای نه‌چندان دور به دبی سفر کنند، پس می‌خواهید دررابطه‌با جاهای دیدنی دبی و هتل‌هایی مانند مسکو دبی اطلاعات لازم را به دست آورید تا بتوانید با دید بازتری برای انتخاب تصمیم بگیرید. 

هتل مسکو دبی چه خدماتی در اختیار مهمانان قرار می‌دهد؟

افرادی که قصد مراجعه به این هتل را دارند، می‌توانند با پرداخت هزینه‌ای معین از سوی هتل از یک سری خدمات ویژه مانند خشک‌شویی و اتوشویی استفاده کنند. برخی دیگر از خدماتی که هتل به مهمانان خود ارائه می‌دهد، عبارت است از:

  • برای تبدیل ارزهای خود نیازی نیست به بیرون از هتل مراجعه کنید، کارکنان مجموعه می‌توانند این کار را برای شما انجام دهند. 
  • تمام کارمندان پذیرش، در ۲۴ ساعت شبانه‌روز به تمام سوالات شما و خدماتی که احتیاج دارید، پاسخ می‌دهند.
  • اگر قصد شما از سفر به دبی انجام کارهای اداری است، امکان پرداخت مبلغ بیشتر برای استفاده از خدمات اداری مانند اتاق جلسات، دستگاه فتوکپی، فکس و غیره وجود دارد.
  • این موضوع را فراموش نکنید که به‌هیچ‌عنوان نمی‌توانید حیوانات خانگی خود را به داخل هتل ببرید.

هتل مسکو دبی دارای چه امکانات تفریحی است؟

هتل مسکو امکانات متنوعی را برای مهمانان خود در نظر گرفته است. از جمله امکانات تفریحی دیسکو مسکو دبی موارد زیر هستند:

  • زمانی که به این هتل خاص وارد شوید، می‌توانید از محفظه‌های عمومی به طور کاملاً رایگان استفاده کنید. اما اگر بخواهید از اینترنت بی‌سیم اتاق‌ها استفاده کنید، باید مبلغ جداگانه‌ای را بپردازید.
  • از جمله امکانات تفریحی و ویژه‌ای که در این هتل به مراجعه‌کنندگان ارائه می‌شود، استخر، استخر کودکان، بادی اسکراب، استخر ۴ فصل فضای باز و غیره است.
  • تمام مهمانان اگر علاقه‌ای به حضور در لابی هتل برای میل کردن صبحانه نداشته باشند، این امکان برایشان فراهم است تا صبحانه خود را در اتاقشان میل کنند. اگر شما دارای رژیم غذایی خاصی هستید، می‌توانید با بیان این موضوع، مواد غذایی مورد نیاز و متناسب با رژیم غذایی‌تان را سفارش دهید و حتی در طول سفر نیز از برنامه رژیم خود عقب نمانید. 
  • علاوه‌برآن شما می‌توانید با پرداخت هزینه از امکاناتی مانند سرگرمی‌های عصرگاهی، موسیقی‌های زنده، بازی‌های بیلیارد، دارت و... استفاده کنید و در صورت نیاز شکلات، میوه، آب یا هر مواد غذایی که به آن احتیاج دارید را سفارش دهید. همه این امکانات برای ثبت لحظه‌های خوش و اوقات شاد و مفرح برای شما مسافران و گردشگران فراهم شده‌اند.
استخر هتل مسکو دبی

معرفی رستوران‌های هتل

 در مسکو دبی رستوران‌های فوق‌العاده‌ای قرار دارند که می‌توانید برای صرف غذا در وعده‌های ناهار و شام به آن‌ها مراجعه کنید و در محیطی دنج و آرام، همراه با موسیقی‌های شاد و زنده به‌صرف غذا مشغول شوید و لحظه‌های خوش و به‌یادماندنی را برای خود و عزیزانتان رقم بزنید. این رستوران‌های فوق‌العاده عبارت‌اند از: 

  • میدان سرخ: این رستوران برای سرو شام بهترین و مناسب‌ترین گزینه محسوب می‌شود و می‌توانید از ساعت ۸ شب تا ۳ صبح به آن مراجعه کنید. 
  • کافی‌شاپ ولگا: این کافی‌شاپ مانند یک بوفه است و می‌توانید از ساعت ۶:۳۰ صبح تا ۳ بامداد تایم خود را در آنجا بگذرانید. 
  • تولستوی لانج: اگر می‌خواهید به یک کافه پر از کتاب‌های خاص و ویژه از کتاب‌های لئو تولستوی بروید، تولستوی لانج بهترین و مناسب‌ترین انتخاب محسوب می‌شود. این کافه از ساعت ۱۰ صبح تا ۳ بامداد پذیرای میهمانان است.
  •  کافه اسپرت: اگر از طرفداران رویدادهای ورزشی هستید، کافه اسپرت این هتل می‌تواند گزینه‌ای ایده‌آل و مناسب برایتان باشد؛ چرا که در این کافه شما می‌توانید رویدادهای مهم ورزشی را دنبال کنید و در نهایت سرگرم باشید. زمان مراجعه به کافه از ساعت ۱۲ ظهر است.
محیط رستوران هتل مسکو دبی

بررسی امکانات اتاق‌های هتل

مدیریت این هتل با در نظر گرفتن تمام نیازهای مسافران و گردشگران، امکانات متنوعی را برای آسایش و رفاه حال آنان فراهم کرده است. به طور مثال تمام اتاق‌های هتل عالی دارای تخت‌های راحت، مناسب و ضد حساسیت هستند. شما می‌توانید اطمینان داشته باشید که تمام اتاق‌های هتل عایق صدا هستند و تمام امکانات شخصی و مدنظر مسافران مانند حمام شخصی، دمپایی، حوله حمام، تلویزیون متصل به شبکات جهانی، خدمات اتو در صورت درخواست، تخت اضافه در صورت درخواست، روزنامه رایگان، مینی بار، دستگاه تهویه‌مطبوع، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان، اینترنت پولی، سشوار و غیره در اختیار شما قرار می‌گیرد.

امکانات هتل مسکو دبی

انواع اتاق‌های مجهز هتل مسکو دبی

اتاق‌های مختلفی در هتل مسکو دبی در نظر گرفته شده‌اند که می‌توانید بر اساس سلیقه و بودجه‌ای که دارید، برای رزرو کردن آن‌ها اقدام کنید: 

اتاق زوج‌ها

اتاق زوج‌ها دارای وسعت بزرگی به میزان ۲۴ مترمربع هستند و یک‌تخت کویین ساز نیز در آن وجود دارد. وضعیت این اتاق به‌گونه‌ای است که سه بزرگسال و دو کودک می‌توانند اقامت خود را در آن بگذرانند.

اتاق زوج ها در هتل مسکو دبی

اتاق استاندارد

وسعت این اتاق نیز مانند اتاق زوج‌ها ۲۴ مترمربع بوده و تعداد افرادی که می‌توانند در آن اقامت خود را بگذرانند، سه بزرگسال و یک کودک است.

سوئیت خانواده

اتاق خانواده باتوجه‌به اینکه پذیرای تعداد مسافر بیشتری است، دارای ۳۱ متر مربع و یک تخت کویین بوده که البته در صورت نیاز می‌توانید درخواست اضافه کردن تخت نیز داشته باشید.

سوئیت خانواده در هتل مسکو دبی

اتاق استاندارد سینگل

این اتاق ویژه نیز ۲۴ متر مساحت دارد. البته تنها یک تخته کویین در آن قرار داده شده است که فقط دو بزرگسال می‌توانند در آن اقامت داشته باشند.

فاصله هتل تا جاذبه‌های گردشگری

شما با رزرو هتل مسکو و اقامت در این مجموعه تا مراکز دیدنی و جاذبه‌های گردشگری دبی فاصله مناسبی دارید. فاصله شما تا جاذبه‌های مهم شهر عبارت‌اند از: 

مرکز خرید الغدیر

اگر از اتوبوس استفاده می‌کنید ۱۳ دقیقه زمان می‌برد تا به مرکز خرید الغدیر برسید. در صورت استفاده از تاکسی پس از ۸ دقیقه به این مرکز می‌رسید. اما درصورتی‌که مایل به پیاده‌روی هستید، پس از ۲۰ می‌توانید خود را به مرکز خرید الغدیر برسانید.

درب مرکز خرید الغدیر دبی

مسجد بزرگ

فاصله این مجموعه اقامتی تا مسجد بزرگ ۷ کیلومتر است که با استفاده از تاکسی این مسافت ۷ دقیقه طول می‌کشد. همچنین می‌توانید از اتوبوس استفاده کنید که به‌این‌ترتیب می‌توانید مسافت هتل تا مسجد را طی ۳۲ دقیقه بگذرانید.

مرکز خرید برج دوقلو

مسکو تا برج دوقلو دبی ۸ کیلومتر فاصله دارد. اگر قصد دارید با پای پیاده به این مرکز خرید بروید ۲۴ دقیقه در مسیر هستید. درصورتی‌که از تاکسی استفاده کنید، تنها ۵ دقیقه طول می‌کشد.

معماری برج دوقلو دبی

فرودگاه بین‌المللی دبی

با اقامت در مسکو تنها ۳ کیلومتر با فرودگاه بین‌المللی فاصله دارید که اگر از مترو استفاده کنید این مسیر ۲۰ دقیقه طول می‌کشد و با استفاده از تاکسی پس از ۶ دقیقه به فرودگاه می‌رسید.

مرکز خرید البستان

فاصله مرکز خرید البستان تا هتل، ۸ کیلومتر است که اگر از تاکسی استفاده کنید، ۱۰ دقیقه در راه هستید و با استفاده از اتوبوس این مسیر ۳۰ دقیقه طول می‌کشد.

مرکز خرید البستان دبی

برج خلیفه

هتل مسکو دبی از برج خلیفه، یکی از جذاب‌ترین بناهای شهر دبی ۱۰ کیلومتر فاصله دارد که با استفاده از تاکسی می‌توانید این مسافت را در ۱۲ دقیقه طی کنید.

رزرو هتل مسکو دبی با رامین گشت

اگر قصد رزرو و اقامت در هتل مسکو دبی را دارید، پیشنهاد می‌دهیم که حتماً از آژانس مسافرتی کمک بگیرید که در این زمینه دارای مهارت و تجربه کافی هستند و بهترین و مناسب‌ترین خدمات را در اختیار شما قرار می‌دهند. رامین گشت علاوه بر رزرو هتل، در طی برگزاری تور شما را برای تفریحات دبی نیز به مکان‌های مختلف خواهد برد.

با رامین گشت قطعاً یک سفر ویژه با خاطراتی پر از هیجان تجربه می‌کنید. تیم حرفه‌ای شناخته شده این آژانس مسافرتی به دلیل تجربه زیادی که در این زمینه دارند، بهترین خدمات خود را در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهند. پس اگر می‌خواهید سفری به‌یادماندنی داشته باشید و از دیسکوهای ایرانی در دبی و یا وایت کلاب دبی بازدید کنید، حتماً با کارشناسان رامین گشت تماس بگیرید تا مشاوره‌های لازم در اختیار شما قرار دهند.

سوالات متداول

 هتل مسکو دبی در امارات، شهر دبی و خیابان المکتوم قرار دارد.

بله؛ شما می‌توانید برای صرف انواع غذاهای بین‌المللی باکیفیت به رستوران این مجموعه مراجعه کنید.

فاصله هتل مسکو دبی تا مرکز شهر ۴ کیلومتر است.

هزینه رزرو هتل باتوجه‌به تعداد شب‌های اقامت و زمان سفر متفاوت است. برای آگاهی دقیق از قیمت‌ها می‌توانید وارد سایت رامین گشت شوید.

 بله؛ این هتل دارای استخر مخصوص برای بزرگسالان و کودکان است.

مقالات مرتبط

بهترین هتل های دبی
1402/05/01 15 دقیقه
وایت کلاب دبی
1402/05/20 10 دقیقه
برج دوقلوی دبی
1402/05/22 12 دقیقه
برج خلیفه دبی
1403/01/20 17 دقیقه

نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

قیمت از: 100,000 تومان
خرید از طریق واتس اپ
تورهای رامین گشت

اشتراک گذاری

دسته‌بندی مقالات

منوی سایت