وایت کلاب دبی

وایت کلاب دبی یکی از کلاب های شبانه
وایت کلاب دبی کجاست؟ اطلاعات عمومی درباره وایت کلاب دبی ورود به وایت کلاب دبی لیست مهمانان کلاب دبی هزینه سرویس بطری وایت کلاب کد لباس در وایت کلاب محدودیت سنی ساعت شروع کلاب وایت ویژگی‌ها و خدمات برجسته کلاب وایت دبی محیط زیبا و لوکس موسیقی زنده و متنوع رقص و نقاشی صورت تم‌های مخصوص شب اجرای ویژه توسط هنرمندان مختلف اجرای شوهای نمایشی جشنواره‌ها و مهمانی‌های ویژه حضور خواننده‌ها و دی‌جی‌های مشهور جاذبه‌های دیدنی در اطراف وایت کلاب دبی میدان ریس کورس (Meydan Racecourse) فواره یا آب‌نمای دبی دبی مال استخر اینفینیتی دبی (AURA SKYPOOL) پارک آبی آتلانتیس بازدید از وایت کلاب دبی در تور رامین گشت پرسش و پاسخ

در میان بهترین کلاب‌های دبی، همواره نام وایت کلاب دبی در صدر فهرست قرار دارد. یکی از بهترین و جذاب‌ترین جاذبه‌های این شهر که معمولاً مسافران و گردشگران خارجی در هنگام گشت‌وگذار حتماً بازدید از آن را در برنامه خود قرار می‌دهند. در سال‌های اخیر، وایت کلاب دبی شهرت و محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده است. لوکیشن بی‌نظیر، برنامه‌های متنوع، حضور خواننده‌ها و دی‌جی‌های مشهور دنیا از جمله ویژگی‌هایی است که کلاب وایت دبی (White Dubai) را به شهرت رسانده است. 
در چند دهه گذشته شهر دبی پیشرفت فوق‌العاده چشمگیری داشته و با جاذبه‌های شگفت‌انگیز خود، چشم تمام دنیا را به خود خیره کرده است. یکی از مهم‌ترین دلایلی که گردشگران خارجی را به دبی کشانده و باعث شده اوج لذت و هیجان را در این شهر تجربه کنند، کلاب‌های شبانه و بسیار مدرن است. کلاب‌های شبانه بسیار متنوع هستند. شما می‌توانید با برخی کلاب‌های خاص دبی در مقاله دیسکوهای ایرانی در دبی آشنا شوید.

اگر می‌خواهید هنگام سفر به دبی از وایت کلاب دیدن کنید و در آنجا یک شب به‌یادماندنی را رقم بزنید، ابتدا باید اطلاعات کاملی درباره آن کسب کنید. کلاب وایت دبی دارای ویژگی‌ها و خصوصیات منحصربه‌فردی است که در ادامه این مطلب به‌طور کامل آن‌ها را بررسی خواهیم کرد تا با اطلاعات کامل و جامعی از این مکان جذاب دیدن کنید. 

وایت کلاب دبی کجاست؟

اولین و مهم‌ترین موضوعی که باید در هنگام بازدید از وایت کلاب دبی بدانید، این است که آدرس دقیق آن کجاست؟ این کلاب بسیار زیبا و دیدنی در منطقه ند الشبا 1، میدان ریس کورس (Meydan Racecourse)، سقف بالای استادیوم اسب‌دوانی واقع شده است. درواقع، لوکیشن بسیار زیبا و جذاب این کلاب دلیل اصلی شهرت و محبوبیت آن بوده است. 
هنگامی که به کلاب وایت وارد می‌شوید، یک منظره فوق‌العاده دیدنی از شهر دبی را مقابل خود خواهید دید. بدون شک، دیدن شهر دبی در این ارتفاع حس و حال متفاوتی را به شما داده تا در کنار امکانات جذاب کلاب، یک شب خاطره‌انگیز را در زندگی خود ثبت کنید. 

وایت کلاب دبی برای یک شب خاطره انگیز

اطلاعات عمومی درباره وایت کلاب دبی

در هنگام بازدید از وایت کلاب شهر دبی، علاوه‌بر موقعیت قرارگیری، باید اطلاعات دیگری درباره نحوه ورود و قوانین حاکم بر آنجا کسب کنید. در ادامه اطلاعات عمومی این کلاب را در اختیارتان قرار می‌دهیم تا آشنایی بیشتری با آن پیدا کنید. 

ورود به وایت کلاب دبی

یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید بدانید این است که ورود به کلاب وایت هزینه خاصی به همراه دارد. این هزینه بر اساس تاریخ و نوع برنامه‌های کلاب تعیین می‌شود. با اینکه هزینه ورود به کلاب زیاد نیست؛ اما باید خود را آماده کنید تا برای نوشیدنی‌های کلاب چند هزار درهم بپردازید. درواقع سرویس‌های نوشیدنی کلاب وایت واقعاً گران بوده و فقط افراد ثروتمند از پس هزینه‌های آن بر می‌آیند. 

لیست مهمانان کلاب دبی

درواقع، هیچ‌گونه فهرست رسمی برای مهمانان کلاب وایت دبی وجود ندارد. برای اینکه بتوانید ورود بدون دردسری را تجربه کنید، می‌توانید از طریق کلاب بوکرز درخواست عضویت در این کلاب را ارائه کنید. کسانی که عضو این کلاب هستند، بدون هیچ مانعی می‌توانند وارد شوند. 

هزینه سرویس بطری وایت کلاب

یکی دیگر از اطلاعات بسیار مفیدی که باید درباره وایت کلاب شهر دبی بدانید، قیمت سرویس بطری‌هاست. همان‌طور که گفتیم، نوشیدنی‌های این کلاب گران هستند. درواقع، قیمت سال 1402 نوشیدنی‌ها از 5 هزار درهم شروع شده و بر اساس نوع و مقدار آن‌ها بالاتر خواهد رفت. معمولاً یک میز 8 نفره، حداقل 6 هزار درهم برایتان هزینه خواهد داشت. 

کد لباس در وایت کلاب

ورود به کلاب‌هایی که در سراسر دنیا به شهرت رسیده‌اند، اصول خاص خود را دارد. یکی از این اصول بسیار مهم، نوع پوشش شماست. کلاب وایت دبی (White Dubai) برای حفظ استاندارد بالای خود، سخت‌ترین سیاست در منطقه را اعمال کرده است. کد لباس این کلاب بسیار مدرن است؛ اما شما با لباس‌های معمولی و آراسته هم می‌توانید وارد شوید.

محدودیت سنی

معمولا تمامی کلاب‌ها در دبی قانونی مبنی بر محدودیت سنی برای ورود افراد در نظر می‌گیرند. وایت کلاب دبی نیز از این قاعده مستثنی نیست و محدودیت سنی 21 سال را برای ورود به کلاب تعیین کرده است.

ساعت شروع کلاب وایت 

همان‌طور که می‌دانید، کلاب‌های شبانه فقط در زمان خاصی شروع به فعالیت می‌کنند. کلاب وایت شهر دبی در تمام روزهای هفته (به‌غیراز جمعه) از ساعت 8 شب شروع به فعالیت کرده و تا 3 بامداد برنامه‌های خود را ادامه می‌دهند. در روز جمعه، ساعت کاری کلاب بیشتر است. شما در این روز می‌توانید از 1 ظهر تا 3 بامداد در کلاب حضور داشته و در آنجا اوقات شاد و هیجان‌انگیزی را رقم بزنید.
به گزارش وبسایت دیسکوتک، ارزان‌ترین و گران‌ترین سرویس وایت کلاب دبی به شرح زیر است:

«در سال 1402، معمولا سرویس در کلاب وایت از 1000 تا 4000 دلار هزینه خواهد داشت و بهترین میز کلاب وایت دبی (White Dubai)، میز VVIP در جلوی زمین رقص نزدیک دی‌جی است که برای حداکثر 20 مهمان مناسب است و هزینه آن 4000 دلار است.»

زمان های فعالیت کلاب وایت دبی

ویژگی‌ها و خدمات برجسته کلاب وایت دبی

بعد از اینکه با اطلاعات عمومی وایت کلاب دبی آشنا شدید؛ بهتر است که ویژگی‌ها و خدماتی که این کلاب را از بقیه متمایز کرده و آن را در بین بهترین‌های جهان قرار داده را بشناسید. این ویژگی‌ها و خدمات عبارتند از:

محیط زیبا و لوکس

اولین و مهم‌ترین ویژگی کلاب که در همان نگاه اول توجه شما را جلب می‌کند، محیط زیبا و لوکس آن است. همان‌طور که گفتیم، کلاب وایت دبی در بالای سقف استادیوم اسب‌دوانی واقع شده است. لوکیشن بی‌نظیر این کلاب باعث شده که تبدیل به اولین کلاب روباز دبی شود. 
هنگامی که وارد وایت کلاب می‌شوید، نمایی 360 درجه از شهر زیبای دبی را مشاهده خواهید کرد. از آنجایی که کلاب در شب، فعالیت خود را آغاز می‌کند، فضای لوکس و دیدنی داخل آن در کنار نمای شگفت‌انگیز دبی در هنگام شب، تصویری رؤیایی را در مقابل شما قرار خواهد داد. بدون شک گذراندن یک شب شاد و به‌یادماندنی در هوایی معتدل و ارتفاع بالای شهر، بهترین تجربه زندگی شما را در دبی رقم خواهد زد. 

محیط زیبا و لوکس کلاب وایت دبی

موسیقی زنده و متنوع 

یکی از ویژگی‌های برجسته‌ای که کلاب‌های شبانه را جذاب‌تر می‌کند، اجرای موسیقی زنده توسط دی‌جی‌های حرفه‌ای است. جالب است بدانید که در طول شب انواع موسیقی‌های مختلف از جمله پاپ، الکترونیک، هاوس، ترنس، رپ، هیپ‌هاپ و... توسط افراد حرفه‌ای نواخته می‌شود تا جوابگوی تمام سلیقه‌ها باشند. 

رقص و نقاشی صورت

امکان ندارد کنار موسیقی‌های زنده‌ای که پخش می‌شود، هوس رقصیدن در فضای کلاب به سرتان نزند. در کلاب وایت دبی مکان خاصی را برای رقص شما و سایر مهمانان تدارک دیده‌اند تا در آنجا همراه موسیقی‌ها انواع رقص‌های مختلف را انجام داده و حسابی انرژی خود را خالی کنید. 
جالب است بدانید که در کنار رقصیدن با موسیقی، می‌توانید صورت‌های خود را رنگ‌ کرده و با احترام به حریم خصوصی افراد داخل کلاب، رقص‌های دلخواه خود را انجام دهید. 

تم‌های مخصوص شب

یکی دیگر از جذابیت‌های کلاب شبانه که معمولاً مورد استقبال مهمانان قرار می‌گیرد، برگزاری تم شب است. در این برنامه‌ها موضوع خاصی انتخاب می‌شود که افراد می‌توانند بر اساس آن لباس خود را انتخاب کرده و شب خاصی را در کلاب وایت دبی رقم بزنند. از جمله مهم‌ترین تم‌های وایت کلاب، می‌توان به تم هالووین، شب زمستانی و... اشاره کرد. 

اجرای ویژه توسط هنرمندان مختلف

شوی تراویس یکی از ویژگی‌های بسیار عالی کلاب‌های شبانه است که مهمانان علاقه زیادی به آن نشان می‌دهند. شوی تراویس به حضور بازیگران و هنرمندان معروف گفته می‌شود که با حضور در کلاب وایت دبی برنامه‌های بسیار جذابی برای مهمانان برگزار می‌کنند. 

اجرای شوهای نمایشی

سرگرمی‌ها و لحظات شاد وایت کلاب تنها به موسیقی زنده و رقص‌ها محدود نمی‌شود. در این کلاب انواع برنامه‌ها و شوهای نمایشی مانند نمایش رقص، آکروباتیک، سیرک، آتشفشانی و سایر اجراهای خاص برگزار می‌شود تا هیجان زیادی را به مهمانان خود منتقل کنند. برنامه‌های کلاب وایت دبی (White Dubai) آن‌قدر متنوع است که در بازه‌های زمانی مختلف تغییر کرده و قبل از اجرا آن‌ها را اطلاع‌رسانی می‌کنند. 

جشنواره‌ها و مهمانی‌های ویژه

یکی دیگر از ویژگی کلاب‌های شبانه این است که به مناسبت‌های مختلف جشن‌های باشکوهی را برگزار می‌کنند. در وایت کلاب شهر دبی معمولاً به مناسبت جشن‌های ملی، جشنواره‌های موسیقی، شب کریسمس، شب سال تازه و... مراسم‌های خاص با برنامه‌های ویژه برگزار خواهد شد. 

حضور خواننده‌ها و دی‌جی‌های مشهور

کلاب‌های شبانه خواننده‌ها و دی‌جی‌های خاص خود را دارند. بسیاری از این افراد به‌دلیل اجراهای متنوع و مشهور خود توانسته‌اند شهرت زیادی در سراسر جهان پیدا کنند. در برخی از اوقات، بهترین و معروف‌ترین خواننده‌های جهان در کلاب حضور پیدا کرده و در آنجا به‌عنوان مهمان، آهنگ‌ها و رقص‌های فوق‌العاده جذابی اجرا می‌کنند. 

درکلاب دبی حضور خواننده ها و دی جی های مشهور

جاذبه‌های دیدنی در اطراف وایت کلاب دبی

هنگام بازدید از وایت کلاب دبی، می‌توانید از جاذبه‌های اطراف آن هم دیدن کنید. در نزدیکی وایت کلاب، تعداد زیادی از  جاذبه‌های دیدنی دبی وجود دارند که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد. 

میدان ریس کورس (Meydan Racecourse)

همان‌طور که گفتیم، کلاب وایت شهر دبی در میدان ریس کورس قرار دارد. در اینجا یک میدان اسب‌دوانی بسیار بزرگی قرار دارد که به‌تنهایی یکی از جاذبه‌های بسیار عالی شهر دبی به‌حساب می‌آید. این میدان هرساله میزبان برگزاری مسابقات بین‌المللی زیادی است که گردشگران را از سراسر جهان به‌طرف خود می‌کشاند. هنگام بازدید از وایت کلاب، می‌توانید به این میدان رفته و از نزدیک مسابقات هیجان‌انگیز اسب‌سواری را ببینید. 

میدان ریس کورس یکی از جاذبه های عالی اطراف کلاب

فواره یا آب‌نمای دبی

یکی دیگر از جاذبه‌های بسیار عالی و محبوب شهر دبی فواره یا آب‌نمای دبی نام دارد. این آب‌نما یا آبشار، با مساحتی بالغ بر 30 هکتار در میان بهترین و بزرگ‌ترین آبشارهای رقصان جهان قرار می‌گیرد. در هنگام بازدید از آبشار، از نمایش‌های متنوع آبشارها و فواره‌ها به‌همراه موسیقی لذت خواهید برد. لازم به ذکر است که این آبشار دقیقاً مقابل برج خلیفه قرار گرفته است. هنگام بازدید از این جاذبه، می‌توانید از بلندترین برج دنیا هم دیدن کنید.  

دبی مال

در نزدیکی وایت کلاب دبی می‌توانید به یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های تجاری و تفریحی جهان رفته و در آنجا لحظات به‌یادماندنی را رقم بزنید. دبی مال حدود 1200 فروشگاه مختلف دارد که انواع جنس‌های اورجینال و برند را ارائه می‌کنند. در این مکان دیدنی انواع امکانات رفاهی از جمله رستوران، کافه، سینما موزه، مراکز بازی، پیست اسکی زمستانه و... وجود دارد که بازدید از آن‌ها حسابی شما را هیجان‌زده خواهد کرد. 

مجتمع تفریحی دبی مال نزیکی وایت کلاب دبی

استخر اینفینیتی دبی (AURA SKYPOOL)

استخر اینفینیتی دبی (AURA SKYPOOL) یکی از لوکس‌ترین استخرهای دنیا است که در ارتفاع 200 متری دبی قرار دارد. شناکردن در این استخر نمایی 360 درجه از کل شهر را در مقابل شما قرار خواهد داد.  منظره دبی و دیدن برج‌های خلیفه و العرب تنها یکی از ویژگی‌های AURA SKYPOOL است. شما در این استخر می‌توانید از امکانات مختلفی مانند تخت‌های آفتاب‌گیر استفاده کرده و انواع نوشیدنی‌ها و غذاهای بین‌المللی را امتحان کنید. 

لوکس ترین استخر در دبی استخر اینفینیتی

پارک آبی آتلانتیس

یکی دیگر از جاذبه‌های اطراف کلاب وایت دبی پارک آبی آتلانتیس است. این پارک آبی که در ساحل جمیرا قرار دارد، یک مقصد تفریحی بسیار عالی برای گردشگران به‌حساب می‌آید. انواع تفریحات آبی، استخرهای موج ساز، فضاهای تفریحی، امکانات رفاهی و فروشگاه‌های بزرگ در این پارک وجود دارند تا سفر شما به دبی را جذاب‌تر کنند. 
به‌طورکلی جاذبه‌های اطراف وایت کلاب دبی به‌دلیل قرارگیری آن در اطراف خیابان شیخ زاید دبی بسیار زیاد و متنوع هستند. پس بهتر است در برنامه گشت شهری دبی، وایت کلاب و جاذبه‌های اطراف آن را حتما مدنظر قرار دهید. 

تفریحات عالی برای گردشگران در دبی پارک آتلانتیس

بازدید از وایت کلاب دبی در تور رامین گشت

بازدید از کلاب وایت دبی (White Dubai) می‌تواند یکی از بهترین و جذاب‌ترین تجربه‌های زندگی شما باشد. این کلاب برنامه‌های مختلفی را در تاریخ‌های خاص برگزار می‌کند تا گردشگران بتوانند نهایت لذت را سفر خود تجربه کنند. 
برای اینکه بتوانید در برنامه‌های دلخواه خود شرکت کرده و در بهترین زمان از وایت کلاب دبی بازدید کنید، باید برنامه‌ریزی دقیقی برای رفتن به آنجا داشته باشید. بهترین و مناسب‌ترین راه برای سفر به دبی تور دبی از آژانس‌های مسافرتی معتبر است. درحال‌حاضر، آژانس‌های مسافرتی زیادی وجود دارند که سالانه انواع تورهای مسافرتی دبی را برگزار می‌کنند. یکی از این آژانس‌های مسافرتی معتبر، رامین گشت است. این آژانس مسافرتی با ارائه انواع تورهای دبی، سفری به‌یادماندنی را برای شما رقم خواهد زد. 
وایت کلاب دبی ویژگی‌ها و خصوصیات بسیار زیادی دارد که در این مطلب تمامی آن‌ها را معرفی کردیم تا بیشتر از پیش با آن آشنا شوید. اگر همچنان درباره کلاب وایت دبی سؤال خاصی دارید، با مشاوران رامین گشت تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

منابع: 

سوالات متداول

وایت کلاب دبی در منطقه ند الشبا 1، میدان ریس کورس (Meydan Racecourse)، سقف بالای استادیوم اسب‌دوانی واقع شده است.

بله طبیعتاً ورود به محبوب‌ترین کلاب شبانه دبی هزینه خاصی به همراه دارد، اما این هزینه متغیر بوده و بر اساس تاریخ و برنامه‌های کلاب تعیین می‌شود. 

معمولاً در کلاب وایت دبی (White Dubai) موسیقی EDM یا هیپ‌هاپ را با ترکیبی از آهنگ‌های برتر و موسیقی هاوس اجرا می‌کنند.

قیمت نوشیدنی‌ها در وایت کلاب گران است؛ معمولاً قیمت نوشیدنی‌ها بر اساس تعداد مهمآن‌ها از 5 هزار درهم شروع می‌شود. 

تقریباً تمام شب‌ها گزینه‌های مناسبی برای رفتن به وایت کلاب هستند. این کلاب در تمام شب‌ها برنامه‌ها و آیتم‌های جذابی را اجرا می‌کند. 

برج خلیفه، دبی مال، میدان ریس کورس، استخر اینفینیتی (AURA SKYPOOL)، آب‌نمای دبی و پارک آبی آتلانتیس از جمله جاذبه‌های اطراف وایت کلاب دبی هستند. 

مقالات مرتبط

سافاری دبی
1402/04/29 19 دقیقه
بازار موتور دبی
1402/08/28 15 دقیقه
شهر شیشه ای دبی
1402/05/23 6 دقیقه
برج خلیفه دبی
1403/01/20 17 دقیقه

نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

مهدی احمدی
1402/06/13

از کجا باید بدونم تم شب چیه؟
مدیریت
1402/06/14

سلام مهدی عزیز، بنا به اطلاعاتی که در دست داریم، تم شب در روزهای خاصی از سال تعیین می‌شود، به عنوان مثال در ایام کریسمس. در روزهای عادی افراد با لباس های معمولی هم میتونن ایام خوشی رو سپری کنند.
ندا روحی
1402/06/01

سلام وقت بخیر برای کلاب هایدبی یکم توضیح کامل تر میدی ؟
تورهای رامین گشت

اشتراک گذاری

دسته‌بندی مقالات

منوی سایت