دیسکوهای ایرانی در دبی

دیسکو و کلاب های دبی یکی از تفریحات شاد شهر
زندگی در شب‌های دبی جریان دارد! بهترین نایت کلاپ های ایرانی در دبی دیسکو و رستوران کوچینی پرسیس کلاب دبی کلاب شبانه ایرانی کازابلانکا کلاب ایرانی و عربی دلف معروف‌ترین کلاب ها در دبی وایت دبی، بهترین کلاب دبی کلاب آرمانی، در برج خلیفه دبی کلاب کاوالی، یک کلوب چند سطحی در دبی Provocateur، یک کلاب شبانه مجلل در دبی بهترین دیسکو ایرانی در دبی با تور رامین گشت پرسش و پاسخ

اگر قصد سفر به دبی را دارید، بهتر است با دیسکو ایرانی در دبی نیز آشنا باشید. به‌طور حتم، کلاب در دبی یکی از تفریحات مفرحی است که بیشتر افراد دوست دارند یک‌بار هم که شده، آن را امتحان کنند. همچنین با توجه به اینکه دبی در شب زیبایی دوچندانی دارد، می‌توانید از نایت کلاپ ایرانی در دبی هم برای گذراندن لحظات شاد و موزیکال بهره‌مند شوید. تجربه دیسکو ایرانی در دبی، خاطره‌ای به‌یادماندنی برایتان رقم خواهد زد. با توجه به اینکه کلاب و کاباره یکی از تفریحات پرطرفدار جوانان است، در نتیجه اگر شما برای بار اول قصد سفر به شهر پرزرق‌وبرق دبی را دارید تا انتهای متن همراه ما باشید و با شرایط بهترین دیسکو‌های ایرانی در دبی آشنا شوید.

زندگی در شب‌های دبی جریان دارد!

دبی یک شهر کامل است؛ همه چیز از زرق‌وبرق و تجملات گرفته تا تفریحات عالی را می‌توان در این شهر بیابانی پیدا کرد. همچنین کلوب‌های شبانه‌ای در این شهر بی‌نظیر وجود دارد که می‌تواند شب شما را فراموش‌نشدنی کند. سرگرمی ‌و هیجان شب‌های دبی چیزی است که آن را به بیش از یک شهر برای زندگی تبدیل می‌کند. انواع فعالیت‌های کلاب و سرگرمی‌ای متنوع ‌برای همه اقشار مردم دردسترس است. زندگی شبانه در دبی سلیقه همه را برآورده می‌کند. 
به غیر از دیسکو‌ها، فعالیت‌های زیادی مانند خرید، غذاخوری و گشت‌وگذار در سطح شهر برای افرادی که شب‌زنده‌دار هستند، وجود دارد. یکی از مهم‌ترین هزینه‌های زندگی در دبی، هزینه‌های بالای تفریح و زندگی شبانه است. کلوپ‌ها و بارها می‌توانند بسیار گران باشند و مهم است که قبل از برنامه‌ریزی یک شب در دبی، از این هزینه‌ها آگاه باشید. با وجود هزینه‌های بالای زندگی شبانه در دبی، هنوز ارزش آن را دارد که اگر به‌عنوان یک ایرانی به این شهر سفر می‌کنید، به دیسکو ایرانی در دبی بروید و فضای پرجنب‌وجوش و فعالیت‌های هیجان‌انگیزی که در آن ارائه می‌شود را تجربه کنید.

سرگرمی ‌و هیجان شب های دبی با دیسکو

بهترین نایت کلاپ های ایرانی در دبی

به‌دنبال سالن‌های رقص بزرگ، دی‌جی‌های بین‌المللی، کوکتل‌های خوشمزه هستید؟

نگران نباشید هیچ فرقی ندارد که شما چه چیزی را دنبال می‌کنید یا به آن علاقه دارید، دبی برای تمام گردشگرهای خود بهترین امکانات را فراهم کرده است. درحقیقت، در روز بهترین سواحل دبی با حمام آفتاب، پارک آبی دبی و در شب، کلاب‌های متنوع و متناسب برای افراد مختلف از کشور‌های مهمان را دردسترس قرار داده است. حتی در دبی به این موضوع فکر شده است که برخی از کلوب‌های شبانه در ساحل‌ها احداث شوند تا افراد یک روز کامل خود را بتوانند در یک منطقه سپری کنند. به‌عنوان مثال، کلوپ ساحلی کاو در ساحل واقع شده است و به‌دلیل موقعیت ساحلی و فضای پرجنب‌وجوشی که دارد، یکی از محبوب‌ترین کلاب‌های دبی است.

تفریح مردمان و گردشگران از کلاب های شبانه دبی


وبسایت دیسکوتک رویکرد دبی در ایجاد فضاهای مختلف را این‌طور شرح می‌دهد که:

«ثروت مردم محلی و درآمد قابل‌توجه آن‌ها و دولت باعث شده جاذبه‌ها‌ی تفریحی و سرگرمی مختلفی در دبی شکل بگیرد؛ از مراکز خرید گرفته تا گشت‌وگذار. تفریحات شبانه متوع و تجربه حضور در دیسکوها و کلاب‌ها، دبی را به میزبانی شایسته برای هنرمندان معروف جهان تبدیل کرده است. افرادی مانند کارل کاکس، دیوید گوئتا، سولومون و سنت 50.»

در ادامه به معرفی 4 دیسکو ایرانی در دبی می‌پردازیم تا در تور دبی از تجربه زندگی شبانه در دبی غافل نشوید:

دیسکو و رستوران کوچینی

رستوران کوچینی که به‌عنوان یک دیسکو ایرانی در دبی شناخته می‌شود، میزبان ایرانی‌هایی است که به این شهر سفر کرده‌اند و می‌خواهند ساعتی از شب را به خوشی بگذرانند. کوچینی شب‌های بی نظیری را برای گردشگران و ایرانی‌های مقیم دبی فراهم می‌کندی. موزیک زنده و غذاهای ایرانی و بین‌المللی جزو خدمات این رستوران و دیسکو است که در کنار فضای دلنشین و محیط بسیار شیک، لحظاتی عالی را برای همه افراد رقم می‌زند. برای ورود به این دیسکو نیاز است که بیشتر از 21 سال داشته باشید و از لباس‌های مناسب استفاده کنید. همچنین در این دیسکو، موزیک زنده ایرانی، عربی، روسی، ترکی، افغان و کردی پخش می‌شود تا سایر افراد خارجی هم از این فضا لذت ببرند. 

اطلاعات کلی دیسکو کوچینی عبارتند از:

  • آدرس: دبی، خیابان مکتوم، جنب اتصالات، هتل خلیج پالاس، رستوران و کافه کوچینی
  • شماره تماس: 0097142951757،0097142951758، 00971507473803
  • وب سایت: http://www.coochini.ae

پرسیس کلاب دبی

پرسیس کلاب جزو بهترین دیسکوهای ایرانی در دبی است که هر شب از ساعت 10:30 تا 3 صبح، آماده پذیرایی از ایرانی‌ها و سایر علاقه‌مندان به این کلاب خواهد بود. این کلاب، هر شب خواننده‌های معروف و مطرح ایرانی را میزبانی می‌کند تا شب خاطره‌انگیزی را برای شما فراهم کنند. دقت داشته باشید که به‌دلیل استقبال از این دیسکو، بهتر است که از قبل رزرو انجام دهید.
به‌طور معمول، تمام دیسکو‌ها و کلاب‌های دبی محدودیت سنی دارند و شاید شما نتوانید کودکان خود را به دیسکو‌ها ببرید ازاین‌رو بهتر است که قبل از رزرو، این موضوع را با مسئول دیسکو درمیان بگذارید. ورود به دیسکو پرسیس برای افراد بالای 20 سال مجاز است و بهتر است که قبل از مراجعه به پرسیس، درباره ورود کودکان اطلاعات لازم را کسب کنید.

 اطلاعات کلی دیسکو ایرانی پرسیس عبارتند از:

  • آدرس: دبی، خروجی ۴١ شیخ زاید، هتل متروپولیتان، پرسیس کلا
  • شماره تماس: 00971502590700
  • ساعات کاری: 10 شب تا 3 بامداد

کلاب شبانه ایرانی کازابلانکا

کلاب کازابلانکا، بهترین دیسکو ایرانی در دبی است که با اجرای موسیقی زنده و ارائه غذاهای بی‌نظیر ایرانی و بین‌المللی، هر شب از ساعت 10، میزبان ایرانی‌های دبی است. این دیسکو برای ایرانی‌ها یک پیشنهاد ویژه در نظر گرفته است که در بازه‌های مختلف با رزرو میز و ساعت مدنظر، مشمول 20 درصد تخفیف خواهند شد. همچنین برای رزرو و اطلاع از تخفیف‌های مختلف، بهتر است که از طریق وبسایت این کلاب ایرانی، از آخرین خبرهای آن اطلاع داشته باشید.

 اطلاعات کلی کلاب شبانه ایرانی کازابلانکا عبارتند از:

  • دارای مکان اختصاصی برای مهمانی
  • آدرس: امارات متحده عربی، دبی، دیره، میدان بانیاس، قصر GSS طبقه اول
  • ساعت کاری: شروع از 10 شب
دکور کلاب شبانه ایرانی کازابلانکا

کلاب ایرانی و عربی دلف

کلاب ایرانی و عربی دلف دبی، یکی از قدیمی‌ترین دیسکو ایرانی در دبی است که در هتل پنج ستاره حیات پلاس قرار دارد.  انواع غذاهای ایرانی، عربی و بین‌المللی را در منوی این دیسکو دیده می‌شود و بیشتر کارمند‌های این مجموعه به زبان فارسی شما را همراهی خواهند کرد تا حس خوبی داشته باشید. دقت کنید که برای ورود به برخی از دیسکوها باید کد لباس (تم معین لباس) آن را رعایت کنید که با توجه به اسلامی ‌بودن شهر دبی، بهتر است از لباس‌های مناسب استفاده کنید تا هنگام ورود به کلاب ایرانی، با مشکل روبه‌رو نشوید. همچنین کلاب ایرانی و عربی دلف، محدودیت سنی بالای 20 سال دارد. اطلاعات کلی درباره کلاب ایرانی دلف عبارتند از:

  • آدرس: دبی، دیره، روبروی الغریر سنتر، هتل پنج ستاره حیات پلاس 
  • تلفن: 00971502425747، 00971504954957

معروف‌ترین کلاب ها در دبی

علاوه‌بر دیسکو ایرانی در دبی، کلاب‌های مختلف دیگری در این شهر وجود دارند که امتحان کردن آن‌ها خالی از لطف نیست.

وایت دبی، بهترین کلاب دبی

اگر به‌دنبال یکی از محبوب‌ترین دیسکوهای دبی هستید، بهتر است بدانید که اغلب دیسکو‌ها در شهر دبی برای همه افراد مناسب هستند و بیشتر دی‌جی‌ها بین‌المللی بوده و فضای بسیار دل‌نشینی را ایجاد خواهند کرد. به‌طور کلی کلاب وایت، اولین کلوپ شبانه دبی است که بیشتر مردم برای گذراندن یک شب هیجان‌انگیز آن را انتخاب خواهند کرد.
محیط عالی برای یک شب هیجان‌انگیز برای تمام افراد در نظر گرفته شده است تا با توجه به شرایط خود بتوانند از تفریحات این کلاب‌ شبانه بهره‌مند شوید. کلاب وایت، چشم‌اندازهای باورنکردنی از شهر دبی را ارائه می‌دهد و بر روی پشت‌بام قرار گرفته است. علاوه‌بر منظره بی‌نظیر، با اجراها و برنامه‌های هیجان‌انگیزی که در این کلاب برگزار می‌شود، سرگرمی‌های زیادی خواهید داشت. به‌طور کلی، دی‌جی‌های مطرح جهان، هر شب فضایی برای رقص و شادی را در وایت کلاب ایجاد می‌کنند. می‌توانید با این دیسکوی جذاب در مقاله وایت کلاب دبی بیشتر آشنا شوید.
اطلاعات کلی کلاب وایت عبارتند از:

  • آدرس: دبی، ناد الشبا 1، جاده المیدان، میدان ریس کورس 
  • شماره تلفن: 9718009191+
  • ساعت کاری: یکشنبه تا چهارشنبه: 8:00 عصر تا 1:00 بامداد، پنجشنبه: 8:00 بعد از ظهر تا 12:00 صبح، جمعه: 1:00 صبح تا 13:00 بعد از ظهر، شنبه: 12:00 بعد از ظهر تا 1:00 بامداد، 8:00 بعد از ظهر تا 1:00 بامداد
  • موسیقی: کلاسیک، هیپ‌هاپ
  • قیمت ورودی: 75 درهم
وایت کلاب، اولین کلاب روباز شبانه دبی

کلاب آرمانی، در برج خلیفه دبی

کلاب آرمانی یکی از پرزرق‌وبرق‌ترین کلاب‌های دبی بوده که در برج خلیفه واقع شده است. اگر به‌دنبال کلاب در دبی هستید که یک شب بی‌نظیر را در آن سپری کنید، به‌طور حتم، این دیسکو بهترین انتخاب است. درحقیقت، می‌توان کلاب آرمانی را به‌عنوان دیسکویی بین‌المللی در دبی تلقی کرد،؛ زیرا فرقی ندارد که شما از چه کشور یا شهری به این کلاب آمده باشید، مهم این است که یک شب بی‌نظیر را تجربه خواهید کرد. 
کلاب آرمانی که در هتل آرمانی واقع است، یک تجربه عالی از شب‌زنده‌داری و پویایی شبانه را ارائه می‌دهد که شبیه هیچ تجربه دیگری نیست. تنها نکته مهمی‌که باید بدانید این است که هزینه ورود به این کلاب کمی ‌نسبت به سایر دیسکوها در دبی گران‌تر است؛ اما به نظر ارزش این را دارد که یک شب را در این کلاب سپری کنید.
به‌طور کلی، در این کلاب دی‌جی‌هایی در سطح جهانی، اجرای زنده خصوصی دارند. همچنین این کلاب بهترین زمین رقص را با نور، صدا و مناطق خصوصی منحصربه‌فرد آماده کرده است. اگر به دنبال نایت کلاپ در دبی هستید، کلاب آرمانی دبی بهترین گزینه است.

  • آدرس: دبی، برج خلیفه، برج آرمانی
  • شماره تلفن: 97148883308+
  • ساعت کاری: همه‌روزه به‌جز دوشنبه و سه‌شنبه، ساعت 11 شب تا 3 صبح
  • قیمت ورودی: 350 تا 15000 درهم
هیجان و تفریح در کلاب ایرانی آزمانی

کلاب کاوالی، یک کلوب چند سطحی در دبی

بهترین تجربه زندگی شبانه در دبی را با Cavalli Club داشته باشید. این کلاب به‌عنوان یکی از بهترین دیسکوها در دبی شناخته می‌شود. درحقیقت، فرقی ندارد که شما در چه روزی از هفته به این کلاب می‌روید، در کلاب کاوالی همیشه یک مهمانی بزرگ برگزار می‌شود. بهتر است اینگونه بگوییم که این کلاب ارزش این را دارد که هر شب به آنجا رفت؛ اما اگر برای شب‌های سفر خود تفریحات دیگری را هم در نظر گرفته‌اید، توصیه می‌کنیم که یک شب را به این کلاب اختصاص دهید. به‌طور کلی، این کلاب از دی‌جی‌های برتر جهان را دعوت می‌کند که با انواع رویدادهای سرگرم‌کننده و جالب، نظر مخاطبان خود را جلب کنند.

  • آدرس: دبی، منطقه اقتصادی 1، خیابان شیخ زاید 
  • شماره تلفن: 971509910400+
  • ساعت کاری: همه‌روزه به‌جز دوشنبه و سه‌شنبه، ساعت 11 شب تا 3 صبح
  • قیمت ورودی: 350 تا 15000 درهم
کلاب کاوالی یکی از بهترین دیسکوها دبی

Provocateur، یک کلاب شبانه مجلل در دبی

تجمل و منحصربه‌فرد بودن، اولین چیزهایی است که هنگام فکر کردن به زندگی شبانه در دبی به ذهن می‌رسد. Provocateur یک شب به‌یادماندنی را با بخش VIP در هتل Four Seasons به شما ارائه می‌دهد. شاید باور نکنید؛ اما Provocateur شعبه‌ای از کلوپ اصلی در نیویورک است و البته، به همان اندازه مجلل طراحی شده است. به‌طور حتم برای ایرانیان محیط لذت‌بخشی خواهد بود و تجربه‌ای شگفت‌انگیز را به دنبال خواهد داشت.
دقت کنید که تمام دیسکو‌ها و کلاب‌های دبی شرایطی را فراهم کرده‌اند که ایرانی‌های مقیم در دبی یا حتی ایرانی‌های مسافر، شرایط ایدئالی را برای گذراندن یک شب بی‌نظیر داشته باشند. بنابراین، کلاب Provocateur را می‌توان یک کلاب شبانه مجلل در دبی در نظر گرفت که ایرانی‌های زیادی را به خود جذب کرده است.

دکور دیسکو Provocateur یک شب به‌یادماندنی در دبی

بهترین دیسکو ایرانی در دبی با تور رامین گشت

تعداد زیادی از دیسکو‌های شگفت‌انگیز در دبی هستند که برخی از منحصربه‌فردترین و عالی‌ترین تجربه‌ها را ارائه می‌دهند. ما فکر می‌کنیم دو عامل مهم وجود دارد تا بهترین دیسکو ایرانی در دبی را پیدا کنید. این دو عامل عبارتند از:

  • با سلیقه شما مطابقت داشته باشد.
  • به محله‌ای که در دبی اقامت دارید، نزدیک باشد.

بنابراین در سفر به دبی برای تجربه تمام ‌امکانات تفریحی و دیسکو‌های ایرانی، بهتر است که زمان‌بندی مناسبی داشته باشید تا از تمام تفریحات دبی بهره‌مند شوید.
نکته آخر اینکه، تجربه دیسکو ایرانی در دبی و دسترسی به سایر تفریحات و داشتن اقامتی دلپذیر تنها با خرید تور دبی از یک آژانس مطمئن میسر است. مجموعه آژانس مسافرتی رامین گشت با ارائه ارزان‌ترین و بهترین تور دبی، شرایط سفر به این شهر مجلل را فراهم کرده است. کافی است که با این آژانس مسافرتی به‌صورت تلفنی یا حضوری در ارتباط باشید تا بهترین گزینه‌های سفر را بررسی کرده و تور شما را رزرو کنند. همچنین اگر در این متن، درباره دیسکو ایرانی در دبی سوال یا ابهامی ‌دارید که به آن اشاره نشده است، کافی است در انتهای همین مطلب و در قالب کامنت با ما در ارتباط باشید.

سوالات متداول

بله، برای کلاب‌های شبانه در دبی محدودیت سنی وجود دارد. اکثر کلاب‌ها حداقل شرط سنی 21 سال دارند و حتی برخی از آن‌ها نیاز به همراه داشتن کارت شناسایی معتبر برای اجازه ورود نیاز دارند. با این حال، برخی از کلاب‌ها هستند که برای تمام سنین باز هستند.

می‌توانید انتظار داشته باشید که انواع مختلفی از ژانرهای موسیقی از EDM، هیپ‌هاپ و R&B را تا موسیقی پاپ عربی و بین المللی بشنوید. دبی به خاطر زندگی شبانه پر جنب و جوش معروف است و کلوب‌ها ترکیبی از موسیقی محبوب از سراسر جهان را پخش می‌کنند.

به طور کلی، لباس برای کلوپ‌های شبانه در دبی به دسته بندی لباس‌های شیک و روزمره تقسیم می‌شود. با این حال، ممکن است در برخی از کلاب‌ها به لباس‌های رسمی‌تری نیاز داشته باشید که عبارتند از:
  • کت و شلوار و کراوات برای مردان 
  • لباس شب برای زنان
  • دیسکو و رستوران کوچینی
  • پرسیس کلاب دبی
  • کلاب شبانه ایرانی کازابلانکا
  • کلاب ایرانی و عربی دلف

 کلوپ‌های شبانه حدود ساعت 10 شب باز می‌شوند.

بهترین کلاب‌های استخر در دبی عبارتند از:
  • نیکی بیچ دبی
  • کوو بیچ دبی
  • سوهو بیچ
  • ساحل لاجورد
  • آبی مارلین ایبیزا امارات 
  • سامرسالت دبی
  • بارستی دبی
  • آندریاس دبی

مقالات مرتبط

وایت کلاب دبی
1402/05/20 10 دقیقه
بازار موتور دبی
1402/08/28 15 دقیقه
واحد پول دبی چیست؟
1402/04/31 10 دقیقه
بهترین سواحل دبی
1402/05/04 9 دقیقه
برج خلیفه دبی
1403/01/20 17 دقیقه

نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

تورهای رامین گشت

اشتراک گذاری

منوی سایت