بازار موتور دبی

بازار موتور در دبی یکی از جذاب ترین تفریحات دبی
نگاهی کلی به بازار موتور دبی بازار موتور دبی کجاست؟ نکات مهم درباره بازار موتور دبی انواع حوزه‌های تجاری بازار موتور دبی نحوه دسترسی به شهرک موتور سیتی دبی چگونه است؟ مکان‌های تفریحی بازار موتور دبی اتودروم دبی مسیرهای کارتینگ داخلی مجتمع خرید و سرگرمی First Avenue بهترین جاذبه‌های اطراف بازار موتور دبی چیست؟ ساحل مارینا دبی ساحل جمیرا دبی پارک‌های آرام و دلنشین مراکز اسپا باشگاه گلف میراکل گاردن دبی ترن هوایی دبی هیلز مال دهکده جهانی دبی یا ویلیج گلوبال خیابان شیخ زاید دبی هتل‌های بازار موتور دبی؛ مکانی جذاب برای اقامتی رؤیایی مجتمع‌های مسکونی اصلی موتور سیتی بازدید از بازار موتور دبی با رامین گشت پرسش و پاسخ

تابه‌حال اسم بازار موتور دبی یا شهرک موتور سیتی دبی به گوشتان خورده است؟ بازار موتور دبی، یکی از بهترین و جذاب‌ترین مناطق این شهر زیبا بوده که شما می‌توانید برای زندگی و اقامت کوتاه‌مدت آن را انتخاب کنید. شاید هنگامی که برای اولین‌بار اسم بازار موتور شهر دبی را می‌شنوید، احساس کنید که این مکان، یک بازار موتورفروشی بوده و جذابیت خاصی برای گشت‌وگذار ندارد؛ اما درواقع این تصور کاملاً اشتباه است. 

شهرک موتور سیتی دبی برخلاف تصور عموم مردم ایران، یک مکان کاملاً پیشرفته و مدرن است که شما می‌توانید با رفتن به آنجا، انواع مراکز مسکونی، برج‌های بلند، فروشگاه‌های مختلف، مراکز خرید و تفریحات متنوع را مشاهده کنید و از آن‌ها لذت ببرید. با اینکه تنوع مکان‌ها در این منطقه از شهر دبی بسیار زیاد است؛ اما درواقع محله اسپرت سیتی دبی برای آن دسته از افرادی که علاقه زیادی به ورزش دارند، بسیار جذاب و دیدنی است. 

در بازار موتور دبی، پیست‌های ورزشی مدرن و حرفه‌ای وجود دارند که سالانه تورنمنت‌ها و فستیوال‌های جهانی در آن‌ها برگزار می‌شود. اگر قصد سفر به دبی و بازدید از این منطقه را دارید، قبل از انجام هر کاری باید به‌طور کامل بخش‌های مختلف آن را بشناسید. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا هرآنچه که لازم است درباره بازار موتور دبی بدانید را به‌صورت مفصل شرح دهیم. 

موتورهای هالی دیویدسون در موتور سیتی دبی

نگاهی کلی به بازار موتور دبی

شهرک موتور سیتی دبی یکی از جالب‌ترین مناطق شهر دبی است که امکانات و بخش‌های متنوع آن، گردشگران زیادی را به‌طرف خود کشانده است. این شهرک، بخشی از توسعه بزرگ‌تر دبی لند بوده؛ اما درحال‌حاضر، یک منطقه کاملاً مستقل است که در داخل آن انواع امکانات مختلف وجود دارد. خیابآن‌های سنگ‌فرش و املاک بزرگ شهرک موتور سیتی دبی باعث شده که بیش‌ازپیش توسعه پیدا کند و گردشگران توجه ویژه‌تری به آن نشان دهند. 

شهر موتور دبی در مجاورت شهر ورزشی دبی و خیابان شیخ محمد بن زاید واقع شده است. همان‌طور که از اسم آن پیداست؛ این منطقه با موضوع ورزش موتورسواری توسعه یافته و در کنار اماکن ورزشی مختلف، برج‌های تجاری و ساختمآن‌های مسکونی مختلفی را در خود جای داده است. 

به‌طورکلی، دبی موتور سیتی به دو قسمت مختلف تقسیم می‌شود: قسمت اول را بالای شهر موتور سیتی و قسمت دیگر را انجمن سبز موتور سیتی می‌نامند. البته در این شهرک بزرگ و بسیار مجهز، بخش‌های دیگری مانند Autodrome دبی ، F1-X ، پارک کسب‌وکار موتور سیتی هم وجود دارند که هرکدام ویژگی‌های خاص خود را دارند. 

این مجموعه کاملاً مستقل به‌دلیل برخورداری از امکانات و بخش‌های پیشرفته، به‌خوبی نظر شما را در هنگام گشت‌وگذار در خیابآن‌های آن جلب خواهد کرد. معمولاً بیشتر افراد به‌دلیل کامل بودن بازار موتور دبی، از آن به‌عنوان یک شهر در داخل شهری بزرگ‌تر هنگام سفر به دبی یاد می‌کنند.

بازار موتور دبی کجاست؟

با اینکه در موتور سیتی دبی بخش‌های مختلفی مانند هتل و مراکز تفریحی وجود دارد؛ اما موقعیت بسیار عالی آن باعث شده که به سایر جاهای دیدنی دبی هم نزدیک باشد. شهرک موتور دبی در حومه شهر، بین شهر ورزشی و مرتع عربی واقع شده است. درواقع این منطقه، فاصله بسیار کوتاهی (10 الی 15 دقیقه) تا خیابان مشهور شیخ زاید دبی دارد. 

همان‌طور که می‌دانید، خیابان شیخ زاید دبی بیشتر جاذبه‌های مشهور این شهر را در اطراف خود جمع کرده است؛ پس با اقامت در شهرک موتور سیتی دبی، می‌توانید به‌راحتی و در کمترین زمان ممکن از آن‌ها بازدید کنید. همچنین لازم به ذکر است که بازار موتور شهر دبی فاصله کوتاهی تا فرودگاه بین‌المللی دبی دارد، همین امر باعث شده که رفتن به این شهرک برای شما آسان‌تر باشد.

بازدید از موتور کلاسیک آبی رنگ در دبی

نکات مهم درباره بازار موتور دبی

اگر قصد سفر به دبی و بازدید از شهر موتور را دارید، باید نکات خاصی را درباره این مکان بدانید. در ادامه این نکات را به‌صورت خلاصه بیان می‌کنیم:

  • شهر موتور دبی یک جامعه کاملاً خودکفاست که در یک شهر مدرن و پیشرفته توسعه یافته است. امکانات این شهرک آن‌قدر کامل است که بیشتر افراد آن را یک شهر جدا به شمار می‌آورند. 
  • طراحی این شهرک با موضوع موتور اسپرت انجام شده است. درواقع، این مکان به‌عنوان پناهگاهی برای علاقه‌مندان به ورزش شناخته می‌شود.
  • پیست حرفه‌ای اتومبیل‌رانی شهر دبی؛ یعنی اتودورم دبی در این منطقه است و سالانه مسابقات زیادی در آن برگزار می‌شود. 
  • مجموعه کاملی از ویلاها و آپارتمآن‌ها در آن قرار دارند که شما می‌توانید برای اقامت موقت، دائمی و یا تجارت آن‌ها را انتخاب کنید. 
  • فضای شهر موتور به‌گونه‌ای است که برای افراد مجرد و حتی خانواده بسیار مناسب است. 
  • امکاناتی که در این منطقه وجود دارد، آن‌قدر مدرن و پیشرفته هستند که شما را از اقامت در اینجا راضی می‌کند. 
  • محیط این منطقه برای زندگی آرام و فارغ از هیاهوی مراکز تجاری مختلف بسیار مناسب است. 
  • با اینکه بسیاری از مکآن‌های دبی از ورود حیوانات خانگی جلوگیری می‌کنند؛ اما در این مکان، ورود آن‌ها مجاز است. 
بازدید از شهر موتور و نکاتی مهم درباره این جاذبه دیدنی

انواع حوزه‌های تجاری بازار موتور دبی

یکی از بخش‌های بازار موتور دبی مربوط به حوزه‌های تجاری است. از آنجایی که در هنگام سفر، بازدید از مناطق تجاری لذت خاصی دارد، آشنایی با آن‌ها خالی از لطف نیست. در شهرک موتور سیتی دبی سه حوزه تجاری وجود دارد که عبارتند از:

  • منطقه فناوری‌های کاربردی (منطقه صنعتی)
  • منطقه تجاری خرده‌فروشی (مراکز خرید و مغازه‌ها)
  • منطقه تجاری خودرو (منطقه شرکت‌های صنعت خودرو)

نحوه دسترسی به شهرک موتور سیتی دبی چگونه است؟

نکته بسیار مهمی که باید در هنگام سفر به دبی بدانید، این است که برای رفتن به مکان‌های مختلف، از چه وسیله‌ای استفاده کنید؛ حمل و نفل عمومی یا اجاره اتومبیل در دبی؟ اگر قصد رفتن به منطقه بازار موتور را دارید، باید به این نکته دقت کنید که حمل‌ونقل عمومی در این مکان محدود است. درواقع، خط متروی مستقیمی برای رفتن به شهرک موتور دبی وجود ندارد. شما باید ابتدا نزدیک‌ترین ایستگاه مترو را انتخاب کرده و سپس با استفاده از سایر وسایل نقلیه به این مکان بروید. 
با اینکه در شهر دبی معمولاً افراد ماشین اجاره کرده یا همراه تور گردشگری از مکآن‌های دیدنی بازدید می‌کنند؛ اما در برخی از مواقع ممکن است به وسایل عمومی نیاز پیدا کنند. در صورتی‌ که تمایل به استفاده از وسایل نقلیه عمومی دارید، باید از روش‌های زیر برای رفتن به بازار موتور شهر دبی استفاده کنید:

  • در روش اول باید سوار متروی Mall of the Emirates شده و در آنجا با استفاده از اتوبوس F29 خود را با بازار موتور برسانید. 
  • در روش دوم باید سوار متروی شهر اینترنتی دبی شده و در آنجا با استفاده از تاکسی، خود را به بازار موتور برسانید. 

اگر شما هم جزو افرادی هستید که می‌خواهید در مسافرت خود به دبی، خودرویی را برای رفاه خود اجاره نمایید، راهنمای اجاره خودرو در دبی را حتما بخوانید!

موتور هوندا در شهرک موتور سیتی دبی

مکان‌های تفریحی بازار موتور دبی

بدون شک در سفر به دبی، بازدید از مکآن‌های تفریحی و سرگرم‌کننده جذابیت سفر را بیشتر خواهند کرد. حال که تا حد زیادی با بازار موتور دبی آشنا شدید، وقت آن فرارسیده تا مکآن‌های تفریحی این منطقه را بهتر بشناسید.

یکی از ویژگی‌های بسیار عالی شهرک موتور سیتی دبی این است که جاذبه‌های مختلفی را در خود جای‌ داده و فاصله آن تا بهترین و مشهورترین جاذبه‌های گردشگری دبی بسیار کوتاه است. در ادامه مشهورترین مکآن‌های دیدنی بازار موتور را معرفی خواهیم کرد تا در هنگام سفر خود به این منطقه، از آن‌ها بازدید کنید. 

اتودروم دبی

اتودروم دبی یا کاتدروم، یکی از بخش‌های عظیم دبی موتور سیتی به‌حساب می‌آید که شهرت آن به تمام جهان رسیده است. این پیست بسیار زیبا و شگفت‌انگیز در لیست بهترین جاذبه‌های گردشگری دبی قرار گرفته و حتی فدراسیون جهانی اتومبیل‌رانی آن را تأیید کرده است. 

در این مجموعه انواع پیست‌های سرباز و سرپوشیده وجود دارد که در هرکدام از آن‌ها، انواع کلاس‌های مختلف مسابقه از جمله کلاس‌های روتاکس مکس جونیور، روتاکس مکس سینیور، کدت و سرعت sws برگزار می‌شود. لازم به ذکر است که این پیست حدود 5.39 کیلومتر طول داشته و به نحوی طراحی شده تا جوانان 12 الی 18 سال هم بتوانند اولین اتومبیل‌رانی خود را تجربه کنند. 

پیست اتودروم دبی فضای بسیار مناسبی را هم برای کودکان تهیه کرده تا در آنجا به تفریح و سرگرمی بپردازند. در این قسمت از پیست، انواع جشن‌ها، مسابقات کارتینگ و سایر مسابقات شبیه‌سازی‌شده برای کودکان طراحی شده تا از انجام آن‌ها نهایت لذت را ببرند. بهتر است بدانید که فاصله بسیاری از آپارتمان‌های بازار موتور دبی تا پیست اتودروم حدود 2 الی 3 دقیقه (پیاده‌روی) است. 

اتودروم دبی بزرگترین پیست موتور سواری دبی

مسیرهای کارتینگ داخلی

یکی دیگر از جذابیت‌های بازار موتور شهر دبی این است که مسیر کارتینگ داخلی داشته و شما می‌توانید با اجاره موتورهای هیوندا در این مسیر موتورسواری کنید. البته برای اینکه بتوانید در این مسیر رانندگی کنید، باید کارت مخصوص این تفریح را تهیه کرده و کلاه ایمنی، دستکش و لباس‌های مخصوص مسابقه را بپوشید. 

مجتمع خرید و سرگرمی First Avenue

یکی دیگر از مراکز تفریحی شهر موتور دبی، first avenue است که شما می‌توانید با مراجعه به آنجا ساعت‌های شاد و مفرحی را تجربه کنید. این مجتمع تفریحی که در کنار پیست اتودروم قرار گرفته است، حدود 14300 متر مربع مساحت دارد. در این مکان لوکس و دیدنی، علاوه‌بر تفریحات مهیج و هیجان‌انگیز، 70 فروشگاه خرده‌فروشی و 15 رستوران غذاخوری وجود دارد که شما می‌توانید در آنجا خریدهای خود را انجام داده و غذاهای مختلف آن‌ها را امتحان کنید. 

درب ورودی مجتمع خرید First Avenue

بهترین جاذبه‌های اطراف بازار موتور دبی چیست؟

جاذبه‌های گردشگری موتور سیتی دبی تنها به مکان‌های داخل شهرک محدود نمی‌شود. شما می‌توانید در فاصله بسیار کمی از شهر موتور، انواع جاذبه‌های و مکان‌های تفریحی را مشاهده کنید که هر کدام جذابیت و زیبایی‌های خاص خود را دارند. پس اگر می‌خواهید در اطراف شهر موتور دبی چرخی بزنید، حتماً بازدید از مکان‌های زیر را در برنامه خود قرار دهید. 

ساحل مارینا دبی

سواحل دبی علاوه‌بر زیبایی منحصربه‌فردی که دارند، از امکانات و تفریحات بسیار مدرنی هم برخوردار هستند. پس کاملاً طبیعی است که در سفر به دبی بازدید از سواحل زیبای آن را در برنامه خود جای دهید.

یکی از سواحلی بسیار زیبا و مشهوری که در نزدیکی بازار موتور دبی قرار دارد، ساحل مارینا است. بدون شک بازدید از ساحل مارینا دبی، یک روز فوق‌العاده هیجان‌انگیز را برایتان رقم خواهد زد. یکی از پروژه‌های جذابی که در ساحل مارینای دبی انجام شده و شما را از دیدن آن ذوق‌زده می‌کند، کانال آب سه‌کیلومتری است. این کانال آب از خلیج‌فارس به خشکی کشیده شده و یک آب‌نمای خاص، زیبا و شگفت‌انگیز را به وجود آورده است. 

یکی دیگر از جذابیت‌های ساحل مارینا، برج‌ها و هتل‌های بسیار زیادی هستند که امکان اقامت و لذت‌بردن از تفریحات مختلف را برایتان فراهم کرده است. اگر علاقه زیادی به بازدید از مراکز خرید لوکس و لاکچری دارید؛ ساحل مارینا این امکان را برایتان فراهم کرده تا از مرکز خرید مارینا و فروشگاه‌های متعدد آن بازدید کرده و بهترین کالاهای برند را خریداری کنید. همچنین لازم به ذکر است که انواع تفریحات آبی و استخرهای روباز برای رقم زدن اوقاتی شاد و هیجان‌انگیز وجود دارد. 

ساحل مارینا یکی از جذاب ترین سواحل دبی

ساحل جمیرا دبی

ساحل جمیرا یکی دیگر از سواحل فوق‌العاده دیدنی و شگفت‌انگیز دبی است که در فاصله 25 الی 30 دقیقه‌ای شهرک موتور سیتی دبی قرار دارد. اولین مکانی که در ساحل جمیرا توجه شما را جلب خواهد کرد، جزیره نخل یا پالم جمیرا است. این جزیره مصنوعی که به شکل نخل ساخته شده، یکی از بهترین و جذاب‌ترین جاذبه‌های گردشگری دبی و حتی تمام منطقه خاورمیانه است.

پیاده‌روی روی ساحل طلایی جمیرا، تماشای غروب آفتاب، انواع تفریحات آبی، پارک ساحلی دبی، رستوران‌های بزرگ و مجلل، استخرهای روباز، سالن‌های ماساژ و اسپا، پارک آبی بسیار بزرگ و سالن تنیس، تنها بعضی از مکان‌های جذاب و مهیج ساحل جمیرا هستند. 

پیاده روی در ساحل جمیرا

پارک‌های آرام و دلنشین

مطمئناً در هنگام سفر به دبی و بازدید از شهر موتور، رفتن به پارک‌های آرام و دلنشین برای استراحت، یک انتخاب بسیار عالی است. در این شهرک علاوه‌بر برج‌های مختلف، آپارتمان، مراکز خرید و جاذبه‌های تفریحی، پارک‌های سرسبزی هم وجود دارند که فضای دلنشین آن‌ها برای استراحتی کوتاه‌مدت بسیار مناسب هستند.

در مجاورت شهر موتور، دو پارک با نام‌های Eastlands Park  و  Gatton Park وجود دارند که هر دوی آن‌ها برای پیاده‌روی و معاشرت بسیار عالی هستند. این پارک‌ها به‌دلیل برخورداری از فضای سبز، مسیرهای جذاب پیاده‌روی، مکان‌های متعدد نشستن و مناطق بازی کودکان، مکان بسیار مناسبی برای استراحت به شمار می‌آیند. 

مراکز اسپا 

امکان ندارد به دبی سفر کنید و رفتن به مراکز اسپا را در برنامه خود قرار ندهید. یکی از ویژگی‌های بسیار عالی این شهر، وجود مراکز اسپا و ماساژ در تمام جاذبه‌های دیدنی آن است. بازار موتور دبی هم به‌عنوان یکی از بهترین جاذبه‌های این شهر، مراکز اسپا و ماساژ متعددی را برای شما فراهم کرده تا در آنجا تجربه خاص و متفاوتی را برایتان رقم بزند.

مراکز اسپای شهرک موتور سیتی دبی دارای تجهیزات و امکانات به‌روزی بوده و با استفاده از ماساژورهای حرفه‌ای و باتجربه، خستگی را از تن شما بیرون می‌کنند. در اطراف شهرک موتور دبی مراکز اسپای مختلفی وجود دارد که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مرکز اسپای Chi Nail
  • اسپای حرفه‌ای تایلندی
  • مرکز اسپای Dreamworks
  • مرکز اسپای Kapok

باشگاه گلف

یکی از متفاوت‌ترین تفریحاتی که مردم ایران می‌توانند در دبی تجربه کنند، بازدید از باشگاه‌های گلف و انجام این ورزش هیجان‌انگیز است. بدون شک، در تلویزیون و شبکه‌های اجتماعی، زمین‌های بزرگ گلف را مشاهده کرده‌ و تا حدودی با این ورزش آشنایی دارید. نکته بسیار مهمی که باید درباره این ورزش بدانید این است که برخلاف تصور عموم مردم، انجام این ورزش هیجان بسیار زیادی دارد.

در محله اسپرت دبی و اطراف آن، باشگاه‌های مختلف گلف وجود دارند که شما می‌توانید با بازدید از آن‌ها یک تجربه خاص و متفاوت را در سفر خود کسب کنید. به‌طورکلی در فاصله 2 الی 3 کیلومتری شهرک اسپرت دبی، دو باشگاه گلف وجود دارد که یکی از آن‌ها باشگاه محبوب الس (Els) و دیگری Trump International Golf Club است. 

باشگاه گلف یکی از هیجان انگیزترین ورزش در دبی

میراکل گاردن دبی

در فاصله 2 کیلومتری شهر موتور دبی یکی از زیباترین و شگفت‌انگیزترین جاذبه‌های دبی واقع شده است. میراکل گاردن دبی، بزرگ‌ترین باغ گل جهان است که شما با بازدید از آن، زیباترین صحنه زندگی خود را خواهید دید. این باغ بیش از 45 میلیون گل با شکل‌ها و رنگ‌های مختلف را مقابل شما قرار خواهد داد تا شاهد یک شاهکار در بیابان دبی باشید. در صورتی که بازدید از این باغ گل دبی را در برنامه سفر خود لحاظ کرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم که مقاله میراکل گاردن دبی را در رامین گشت بخوانید!

ترن هوایی دبی هیلز مال

تصور ترن هوایی در داخل یک مرکز خرید برای بسیاری از افراد غیرممکن است؛ اما اگر به 6 کیلومتری بازار موتور دبی بروید، مرکز خرید دبی هیلز مال را خواهید دید که یکی از بخش‌های تفریحی آن، ترن هوایی یا The Storm Coaster است. اگر می‌خواهید اوج هیجان را تجربه کرده و حسابی آدرنالین خود را بالا ببرید، این ترن هوایی ترسناک را تجربه کنید. 

دهکده جهانی دبی یا ویلیج گلوبال

اگر 7.5 کیلومتر از شهرک موتور سیتی دبی فاصله بگیرید، یکی دیگر از جذاب‌ترین جاذبه‌های این منطقه را خواهید دید. دهکده جهانی دبی توانسته فرهنگ و محصولات کشورهای جهان را به‌خوبی معرفی کند. در هنگام بازدید از این مکان بزرگ و بسیار وسیع، می‌توانید مکان‌های مختلفی را مشاهده کنید که هرکدام معرف آداب‌ورسوم ملت‌های مختلف جهان هستند. 
در این دهکده، هرکدام از کشورها غرفه خود را به‌گونه‌ای ساخته‌اند که تا حدود زیادی فرهنگ آن‌ها را معرفی کند. اگر به غرفه کشور ایران مراجعه کنید، در همان نگاه اول معماری خاص ایرانی توجه شما را جلب خواهد کرد. بدون شک، بازدید از این دهکده جهانی آن‌قدر لذت‌بخش است که یک روز کامل را به آن اختصاص خواهید داد. 

دهکده جهانی دبی یکی از جذاب ترین جاذبه ها

خیابان شیخ زاید دبی

خیابان شیخ زاید دبی در فاصله کمتر از 20 دقیقه‌ای بازار موتور شهر دبی قرار دارد. در این خیابان بهترین و جذاب‌ترین جاذبه‌های شهر دبی از جمله برج خلیفه، دبی مال و ... قرار دارند که شما می‌توانید از آن‌ها بازدید کرده و شاهکارهای معماری جهان را مشاهده کنید.

در مقاله تفریحات دبی رامین گشت می‌توانید با سایر جاذبه‌های گردشگری این شهر آشنا شوید و برای سفر خود بهتر برنامه‌ریزی کنید.

هتل‌های بازار موتور دبی؛ مکانی جذاب برای اقامتی رؤیایی

یکی از مسائل مهمی که باید در سفر به دبی و گشت‌وگذار در شهر موتور به آن توجه کنید، انتخاب اقامتگاه مناسب است. در این منطقه از شهر دبی، اقامتگاه‌های بسیار زیادی وجود دارند که شما می‌توانید بهترین و مناسب‌ترین گزینه را بر اساس سلیقه و توان مالی خود انتخاب کنید. 
نکته مهمی که باید درباره اقامتگاه‌های شهرک موتور سیتی دبی بدانید، این است که در این مکان، انواع هتل 5 ستاره و 4 ستاره وجود دارند تا شما بر اساس نیاز خود، گزینه مناسب را انتخاب کنید. 

اگر می‌خواهید در هتل 5 ستاره اقامت داشته باشید، هتل قایا گرند دبی، بهترین و مناسب‌ترین انتخاب است. این هتل، یکی از لوکس‌ترین و جذاب‌ترین هتل‌های دبی است که در فاصله 1.9 کیلومتری شهر ورزش دبی قرار دارد. بدون شک، امکانات رفاهی و تفریحی پیشرفته هتل قایا گرند، لحظات به‌یادماندنی را برایتان رقم خواهد زد. 
همان‌طور که گفتیم، در این منطقه از شهر دبی، هتل‌های 4 ستاره هم وجود دارند که علاوه‌بر ارائه خدمات و امکانات مدرن، قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای هم دارند. هتل پارک این رادیسون موتور سیتی دبی و Treppan Hotel and Suites by Fakhruddin، از جمله هتل‌های 4 ستاره شهرک موتور سیتی دبی هستند که شما می‌توانید اتاق‌های آن را برای اقامتی راحت و مملو از آرامش رزرو کنید. 

مجتمع‌های مسکونی اصلی موتور سیتی

به‌طورکلی مجموعه موتور سیتی دارای دو مجتمع اصلی مسکونی است که شما برای اقامت می‌توانید آن‌ها را انتخاب کنید که عبارتند از:

  • مجتمع Uptown Motor City که شامل 45 ساختمان کم‌ارتفاع با مجموع 3100 آپارتمان می‌شود
  • مجتمع Uptown Motor City که شامل آپارتمآن‌های 1، 2 و 3 خوابه می‌شود. 
مجموعه موتور سیتی دارای دو مجتمع اصلی مسکونی

بازدید از بازار موتور دبی با رامین گشت

بازار موتور دبی منطقه‌ای وسیع با امکانات و جاذبه‌های مختلف است. همان‌طور که گفتیم اطراف این منطقه را مکان‌های دیدنی مختلفی احاطه کرده که بازدید از آن‌ها نیازمند یک برنامه‌ریزی دقیق و منطقی است. درصورتی‌که بخواهید بدون راهنما و تورلیدر از شهرک موتور سیتی دبی بازدید کنید، به‌احتمال بسیار زیاد مکان‌های مختلفی را از دست خواهید داد. 

بهترین و مناسب‌ترین راه برای تجربه سفری شاد و لذت‌بخش به بازار موتور شهر دبی، مراجعه به آژانس‌های مسافرتی است. این آژانس‌ها به‌دلیل تجربه بالایی که در برنامه‌ریزی تورهای مسافرتی دارند، سفری به‌یادماندنی را برایتان برنامه‌ریزی کرده و تمام کارهای رفت‌وبرگشت را انجام خواهند داد. رامین گشت یکی از آژانس‌های معروف ایران است که جذاب‌ترین تور دبی را برنامه‌ریزی کرده و به کمک تورلیدرهای ماهر خود، آن‌ها را به بهترین شکل ممکن اجرا می‌کند. این آژانس مسافرتی به‌دلیل ارائه ارزان‌ترین تورهای داخلی و خارجی، محبوبیت زیادی پیدا کرده است. 

اگر می‌خواهید یک سفر کامل و مهیج را در هنگام بازدید از شهر موتور دبی تجربه کنید، آژانس مسافرتی رامین گشت و کارشناس‌های آن می‌توانند شما را در این امر کمک کنند. بازار موتور دبی به‌عنوان یکی از جاذبه‌های گردشگری این شهر، ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد که در این مطلب به‌طور کامل آن‌ها را معرفی کردیم. اگر همچنان درباره شهرک موتور سیتی دبی سؤال خاصی دارید، با کارشناسان رامین گشت (02141509) تماس بگیرید. 

منابع :

سوالات متداول

شهر موتور دبی در حومه شهر دبی، بین شهر ورزشی و مرتع عربی واقع شده است.

این منطقه از شهر دبی علاوه‌بر امکانات و بخش‌های فوق‌العاده جذاب، در نزدیکی جاذبه‌های دیدنی شهر دبی قرار دارد که شما می‌توانید در کمترین زمان ممکن به آن‌ها دسترسی داشته باشید. 

ساحل مارینا و جمیرا، خیابان شیخ زاید، باغ معجزه دبی، باشگاه‌های گلف و روستای جهانی از جمله جاذبه‌های مهم و دیدنی اطراف شهر موتور هستند. 

در این منطقه از شهر دبی، انواع مجتمع‌های مسکونی، برج‌ها و هتل‌های متنوع برای اقامت گردشگران وجود دارد. یکی از بهترین هتل‌های 5 ستاره بازار موتور، هتل قایا گرند است. 

حمل‌ونقل عمومی در این مکان محدود است. یعنی شما باید ابتدا با استفاده از ایستگاه مترو به نزدیکی شهر موتور رفته و از آنجا به کمک تاکسی و اتوبوس خود را به مقصد برسانید. 

مقالات مرتبط

اجاره ماشین در دبی
1402/05/14 11 دقیقه
گشت شهری دبی
1402/05/03 18 دقیقه
برج خلیفه دبی
1403/01/20 17 دقیقه

نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امیر حسینی
1402/06/04

چه ویژگی‌هایی این بازار را به یک جایگاه خاص تبدیل کرده و چه تجربه‌هایی رو ارائه میده؟
مدیریت
1402/06/05

سلام امیر عزیز؛ یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد بازار موتور دبی، تنوع زیاد در انواع و اشکال مختلف موتورها و خودروهای کلاسیک هست. از موتورهای وینتیج با دست‌کاری‌های هنری تا موتورهای سریع و مدرن، همه چیز در اینجا پیدا میشه. بازدیدکنندگان میتونن از نزدیک با موتورها آشنا شوند، به مراکز تعمیر و نگهداری مراجعه کنند و حتی از فروشندگان، قطعات خودرو نیز تهیه کنند. همچنین، با کلکسیونرها و اهالی این حوزه آشنا شده و تجربیات و داستان‌هاشون رو میتونید بشنوید.
تورهای رامین گشت

اشتراک گذاری

منوی سایت