مقایسه پارک آبی آتلانتیس با وایلد وادی

تجربه تفریح در پارک آبی آتلانیس یا وایلد وادی دبی
معرفی پارک آبی آتلانتیس امکانات پارک آبی آتلانتیس امکانات رفاهی پارک آبی آتلانتیس سرسره‌های پارک آبی آتلانتیس معرفی پارک آبی وایلد وادی امکانات رفاهی پارک آبی وایلد وادی سرسره‌های جذاب پارک آبی وایلد وادی مقایسه پارک آبی آتلانتیس و وایلد وادی بازدید از پارک آبی آتلانتیس یا وایلد وادی با آژانس سفریار پرسش و پاسخ

برای انتخاب پارک آبی آتلانتیس یا وایلد وادی، ابتدا باید اطلاعات جامعی درباره آنها به دست آورده و سپس براساس سلیقه خود بهترین و مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنید. پارک آبی آتلانتیس بهتر است یا وایلد وادی؟ پاسخ به این سوال یکی از سخت‌ترین کارهایی هست که بیشتر افراد از انجام آن صرف نظر کرده و جواب را برعهده گردشگرها می‌سپارند. 

پارک آبی آتلانتیس و وایلد وادی از آن دسته پارک‌های آبی دبی هستند که همواره در لیست بهترین و جذاب‌ترین جاذبه‌های تفریحی شهر قرار می‌گیرند. هریک از این پارک‌های آبی ویژگی‌ها و خصوصیات خاص خود را دارند؛ به همین دلیل انتخاب بهترین گزینه برای افراد بسیار سخت و حتی در برخی از موارد غیرممکن است. 

در ادامه این مطلب ابتدا پارک آبلی آتلانتیس یا وایلد وادی را به‌صورت جداگانه معرفی کرده و در نهایت تفاوت‌های مهم آنها را بیان می‌کنیم. برای اینکه بهتر با این پارک‌های آبی آشنا شوید و براساس سلیقه خود گزینه بهتر را انتخاب کنید، حتماً تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

تفریح در بهترین پارک های آبی دبی

معرفی پارک آبی آتلانتیس

پارک آبی آکواونچر یا آتلانتیس در نخل جمیرا قرار داشته و یکی از بخش‌های هتل آتلانتیس به شمار می‌آید. امکانات بسیار جذاب این پارک و کیفیت بالای آنها باعث شده که در لیست بهترین پارک‌های آبی جهان قرار بگیرد. پارک آبی آتلانتیس دبی حدود 140 هکتار مساحت داشته و انواع امکانات رفاهی و تفریحی را برای گردشگرها آماده کرده است.

قرار گرفتن این پارک آبی در نخل جمیرا باعث شده که دسترسی به آن برای گردشگرها بسیار راحت و بدون دردسر باشد. شما می‌توانید در هنگام سفر به دبی، با استفاده از تاکسی خود را به این پارک برسانید؛ البته محبوبیت این پارک آبی بسیار بالا بوده و شما برای ورود بهتر و راحت‌تر، باید قبل از سفر بلیط‌ها را خریداری کنید.

تجربه تفریح مسافرین در پارک آبی آتلانتیس دبی

امکانات پارک آبی آتلانتیس

یکی از مهم‌ترین مواردی که می‌تواند انتخاب بین پارک آبی آتلانتیس یا وایلد وادی را برایتان آسان‌تر کند، کسب اطلاعات بهتر و جامع‌تر درباره بهترین امکانات آنها است. در پارک آبی آتلانتیس امکانات و آیتم‌های بسیار زیادی برایتان فراهم شده که مهم‌ترین آنها عبارت‌اند از:

امکانات رفاهی پارک آبی آتلانتیس

قوانین پارک آبی آتلانتیس دبی اجازه ورود خوراکی و غذا را به شما نمی‌دهد؛ اما در این مجموعه رستوران‌ها و کافه‌های متنوعی وجود دارند که تمام نیازهای شما را به‌خوبی برطرف می‌کنند.

در این مجموعه زیبا هنگام استراحت می‌تواند انواع غذاهای دریایی، هندی، کره‌ای، ژاپنی، تایلندی و... را امتحان کنید. همچنین در فروشگاه‌های مختلف پارک آبی آتلانتیس امکان خرید سوغاتی و کالاهای ورزشی فراهم شده تا با خیال راحت آیتم‌های متنوع پارک را انجام دهید. همچنین در این مجموعه، آکواریوم و منطقه بازی کودکان هم فراهم شده است.

سرسره پارک آبی آتلانتیس

سرسره‌های پارک آبی آتلانتیس

بدون شک جذاب‌ترین بخش پارک آبی آتلانتیس که توجه شما را به خود جلب می‌کند، انواع سرسره‌های آبی آن است. در این پارک سرسره‌های خانوادگی هم وجود دارند که هیجان سفر را برایتان بیشتر می‌کنند. ازجمله مهم‌ترین و محبوب‌ترین سرسره‌های پارک آبی آتلانتیس، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سرسره ترسناک پرش با ایمان (LEAP OF FAITH) که به شکل عمودی بوده و حدود 18 متر ارتفاع دارد. 
  • سرسره آکواکندا (aquaconda) یک سرسره به شکل مارپیچ است که با تیوپ از آن عبور کرده و بعد از پشت سر گذاشتن پیچ‌های مختلف، با سرعت 35 کیلومتر بر ساعت به داخل استخر می‌رسید. 
  • سرسره زوم رنگو Zoomerango به شکل حرف u بوده و شما با استفاده از تیوپ، این مسیر را با سرعت زیادی بالا و پایین می‌روید. 
  • سرسره انتقام خدای دریا Poseidon’s Revenge از آن دسته سرسره‌های سقوط آزاد است که به‌شدت آدرنالین شما را افزایش می‌دهد. 
  • سرسره رقابت Slitherine یکی از سرسره‌های گروهی است که شما با انتخاب آن می‌توانید با دوستان خود رقابت کرده و زودتر از آنها به استخر برسید.
  • رودخانه خروشان Rapid River یکی دیگر از بخش‌های مهیج پارک آبی آتلانتیس است که در دور پارک آبی آتلانتیس قرار دارد. شما با سوار شدن روی یک تیوپ، می‌توانید وارد این رودخانه خروشان شوید و پارک را دور بزنید. 
  • ساحل رهایی از خود Make Your Escape یا ساحل اکواونچر، ساحل اختصاصی پارک آبی آتلانتیس است که در آنجا می‌توانید استراحت کنید. 

معرفی پارک آبی وایلد وادی

قدمت پارک‌های آبی و تاریخچه آنها تأثیر زیادی روی محبوبیت آنها دارد؛ بنابراین در هنگام انتخاب پارک آبی آتلانتیس یا واید وادی، بهتر است به این مورد توجه کنید. ازآنجایی‌که پارک آبی وایلد وادی اولین، قدیمی‌ترین و همچنین بزرگ‌ترین پارک آبی جهان است، محبوبیت و شهرت بیشتری در میان گردشگرها و مردمان دارد. 

در این پارک استخرهایی وجود دارد که دمای آب آنها قابل تنظیم است؛ یعنی مدیریت پارک می‌تواند دمای آب را براساس فصل‌های سال گرم‌تر و یا سردتر کند. یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین ویژگی‌های پارک آبی وایلد وادی که باعث شده شهرت جهانی پیدا کند، ارائه یکی از بلندترین سرسره‌های آبی جهان است. این سرسره که 33 متر ارتفاع دارد، شما را با سرعت 80 کیلومتر بر ساعت به پایین می‌آورد.

تجربه سرسره آبی در پارک وایلد وادی دبی

امکانات رفاهی پارک آبی وایلد وادی

امکانات رفاهی پارک آبلی وایلد وادی بسیار متنوع بوده و تمام نیازهای گردشگران را به‌خوبی برطرف می‌کنند. در این مکان انواع کافه، رستوران، فروشگاه، آلاچیق، اسپا و... وجود دارد که می‌توانید از خدمات آنها استفاده کنید. موارد زیر مهم‌ترین امکانت رفاهی پارک آبی وایلد وادی هستند:

  • آشپزخانه خانوادگی یوها (جوها) Juha’s Family Kitchen
  • خانه دود Smoke House
  • پیتزا ریپتاید Riptide Pizza
  • کافه شاه بندر Shah Bandar’s Café
  • آلاچیق و فروشگاه‌های مختلف
  • فیشو (لایه‌روبی پاها با ماهی‌های بدون دندان)

سرسره‌های جذاب پارک آبی وایلد وادی 

سرسره‌های و آیتم‌های متنوع پارک آبی وایلد وادی، یکی دیگر از بهترین و جذاب‌ترین بخش‌های این پارک است که معمولاً گردشگرها بیشتر اوقات خود را در این بخش سپری می‌کنند. موارد زیر محبوب‌ترین فعالیت‌های آبی پارک واید وادی هستند که به‌تنهایی هیجان مجموعه را تا حد زیادی بالا برده‌اند:

  • جمیرا اِسکِرا JUMEIRAH SCEIRAH یک سرسره آبی با ارتفاع 32 متر است که شما را در مسیری 120 متری با سرعت 80 کیلومتر بر ساعت پایین می‌آورد. 
  • سرسره برج سورج Burj Suraj یکی دیگر از سرسره‌های آبی پارک وایلد وادی به شمار می‌آید که به‌صورت مارپیچ طراحی شده است. 
  • سرسره مستر بلسترز Master Blasters ترکیبی از ترن هوایی 15 متری و یک سرسره آبی هیجان‌انگیز است. 
  • سرسره تنتروم الی Tantrum Alley شامل سه گرداب هیجان‌انگیز می‌شود که بعد از پشت سر گذاشتن آنها، شما را به داخل استخر می‌برد. 
  • رودخانه جوها در اطراف پارک قرار داشته و شما را به دور پارک می‌چرخاند. 
  • مجموعه آبی کودکان که انواع بازی‌های آبی را برای بچه‌های شما فراهم کرده است. 

مقایسه پارک آبی آتلانتیس و وایلد وادی

تا به اینجا امکانات و بخش‌های مختلف پارک آبی آتلانتیس یا وایلد وادی را معرفی کردیم تا بیشتر از پیش با آنها آشنا شوید. طبیعتاً با بررسی بخش‌های مختلف این پارک‌های آبی می‌توان به این نتیجه رسید که انتخاب آن‌ها کاملاً سلیقه‌ای بوده و باید گردشگرها بعد از تجربه آیتم‌ها نظر نهایی را اعلام کنند. با اینکه پارک آبی آتلانتیس یا وایلد وادی امکانات تقریباً مشابهی را به شما ارائه می‌کنند، اما در برخی از موارد تفاوت‌های خاصی دارند. در ادامه پارک آبی آتلانتیس و وایلد وادی را بیشتر باهم مقایسه می‌کنیم:

  • پارک آبی آتلانتیس در جزیره پالم جمیرا قرار دارد، اما برای رفتن به پارک آبی وایلد وادی باید به منطقه الهبیلیه بروید. به‌طورکلی دسترسی به پارک آبی آتلانتیس مقداری راحت‌تر است. 
  • پاک آبی آتلانتیس طراحی لوکسی دارد، اما پارک آبی وایلد وادی با طراحی بیابانی خود تجربه متفاوت‌تری به شما می‌دهد. 
  • هر دو پارک آبی آتلانتیس و وایلد وادی امکانات بسیار جذابی دارند که هرکدام جذابیت خاص خود را دارند؛ پارک آبی آتلانتیس با ارائه امکان شنا با دلفین‌ها و پارک آبی وایلد وادی با ارائه سرسره‌های بلند، جذابیت خود را به رخ شما می‌کشانند.
تفریح کودکان در پارک آبی وایلد وادی دبی

بازدید از پارک آبی آتلانتیس یا وایلد وادی با آژانس سفریار

بازدید از پارک آبی آتلانتیس یا وایلد وادی یکی از زیباترین و هیجان‌انگیزترین تجربه‌های شما در سفر به دبی است که حتماً باید آن را تجربه کنید. پارک آبی آتلانتیس بهتر است یا وایلد وادی؟ این سؤال یکی از مهم‌ترین سؤالاتی است که در هنگام برنامه‌ریزی سفر با آن مواجه می‌شوید؛ این پارک‌های آبی دبی آن‌قدر زیبا و کامل هستند که انتخاب گزینه بهتر تنها به سلیقه بازدیدکنندگان برمی‌گردد.

پارک آبی آتلانتیس و وایلد وادی جذابیت زیادی دارند، اما برای بازدید از آنها باید قبل از سفر بلیط‌های خود را خریداری کنید.  ازآنجایی‌که خرید بلیط در بیشتر مواقع سخت بوده و یا توسط آژانس‌های مسافرتی رزرو می‌شود، باید انجام این کار را به افراد متخصص و این زمینه بسپارید. 

آژانس سفریار به‌عنوان یکی از بهترین آژانس‌های مسافرتی ایران هرساله تورهای بسیار زیادی را به مقصد دبی برگزار کرده و بازدید از پارک‌های آبی را در برنامه تورها قرار می‌دهد. سفریار علاوه بر تمامی خدماتی که در طول سفر ارائه می‌کند، بلیط پارک‌های آبی را هم برای تاریخ و زمان مشخص رزرو می‌کند. 

در این مطلب به طور کامل پارک آبی آتلانتیس یا وایلد وادی را معرفی کرده و آنها را از زوایای مختلفی مقایسه کردیم؛ اگر می‌خواهید تور دبی را رزرو کنید و تجربه تفریح در این پارک‌ها را به سفر خود اضافه کنید، از مشاوران آژانس کمک بگیرید. برای انجام این کار کافی است شماره 02191006828 را شماره‌گیری کنید. 

سوالات متداول

این پارک‌های آبی امکانات و بخش‌های جذاب و بسیار باکیفیتی دارند؛ انتخاب گزینه بهتر کاملاً سلیقه‌ای است.

این پارک در جزیره پالم جمیرا قرار دارد.

این پارک در منطقه الهبیلیه قرار دارد. 

دسترسی به پارک آبی آتلانتیس دبی راحت‌تر از پارک آبی وایلد وادی است. 

مراجعه به آژانس سفریار و رزرو تورهای دبی، بهترین و آسان‌ترین راه برای تهیه بلیط پارک‌های آبی است. 

مقالات مرتبط

نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

تورهای رامین گشت

اشتراک گذاری

منوی سایت