فراری پارک ابوظبی

قیمت از: 290 درهم
خرید از طریق واتس اپ
لذت و هیجان در شهربازی فراری پارک ابوظبی
شهربازی فراری ابوظبی در کجا قرار دارد؟ معماری شهربازی فراری پارک ابوظبی حقایقی درباره ساخت شهربازی فراری پارک ابوظبی جاذبه‌های اصلی شهربازی فراری پارک ابوظبی سریع‌ترین ترن هوایی جهان چرخش لاستیک آکادمی‌کارتینگ ستاره فرمول یک فراری نمادین کالیفرنیا مسابقه بزرگ بنو زیپلینگ چه زمانی برای بازدید از شهر بازی فراری پارک ابوظبی بهتر است؟ ساعات بازدید از شهر بازی فراری پارک ابوظبی چگونه می‌توان به شهربازی فراری ابوظبی رفت؟ هتل‌های نزدیک فراری لند قوانین شهر بازی فراری پارک ابوظبی بازدید از شهر بازی فراری پارک ابوظبی در تورهای رامین گشت پرسش و پاسخ

در اکتبر 2010، خودروساز ایتالیایی- فراری- شهربازی جدیدی را در ابوظبی افتتاح کرد. شهر بازی فراری پارک ابوظبی (Ferrari World) یکی از هیجان‌انگیزترین پارک‌های جهان است که به‌عنوان یکی از جاذبه‌های معروف این شهر در نزدیکی دبی شناخته می‌شود و در عین حال، معماری جذابی دارد. فراری ورلد ابوظبی، آینه تمام‌نمایی از تاریخچه برند «فراری» است که جاذبه‌های شهربازی نیز بر اساس ویژگی‌های این برند ساخته شده‌اند. گروه الدار (Eldar Properties) به‌کمک BESIX Group و SIX Construct این شهربازی را در مدت 3 سال (از 2007 تا 2010) تکمیل کرده‌اند.

فراری پارک ابوظبی، واقع در جزیره یاسِ امارات متحده است که ساخت آن حدود سه سال به طول انجامید. درحقیقت، فراری پارک ابوظبی در منطقه‌ای بیابانی ساخته شده که قبل از آن فقط تلی از شن و ماسه بوده؛ اما امروزه به چنین فضای پرطرفداری تبدیل شده است. شرکت الدار و گروه سرمایه‌گذاری محمد نوراول، مالک این مجموعه و مایک اسکوالد، مدیرکل شهربازی فراری ابوظبی هستند. برای اینکه با امکانات و تفریحات دنیای فراری ابوظبی بیشتر آشنا شوید تا انتهای متن همراه ما باشید.

بازید خانوادگی و ترن سواری در شهربازی فراری ابوظبی

شهربازی فراری ابوظبی در کجا قرار دارد؟

همان‌طور که گفته شد، فراری لند ابوظبی در جزیره یاس، در فاصله 30دقیقه‌ای با ماشین از مرکز شهر و کمتر از یک ساعت با دبی قرار دارد. به همین دلیل شما می‌توانید در گشت شهری دبی خود، بازدید از این شهربازی را نیز در برنامه قرار دهید. سقف قرمزرنگ بزرگ این شهربازی، نشانه بسیار خوبی برای پیداکردن فراری لند درون جزیره است. در صورتی که با اتومبیل شخصی رفت‌وآمد می‌کنید، بد نیست بدانید که پارکینگ کافی در محل وجود دارد و پارک در پارکینگ یاس مال نیز امکان‌پذیر است.

به‌طور کلی، جزیره یاس در نزدیکی شهر ابوظبی، پایتخت امارات متحده عربی واقع شده است. این جزیره با مساحت 25 کیلومتر مربع، به 17 موسسه اختصاص داده شده تا تفریحات سرگرم‌کننده‌ای را برای گردشگران فراهم کنند.      
جزیره یاس دارای جاذبه‌های متعددی، از جمله یک پیست بین‌المللی فرمول یک، هتل‌های درجه یک، پارک‌های موضوعی، تفرجگاه‌ها و زمین گلف است. شما می‌توانید با سفر به ابوظبی از این جزیره دیدن کنید و از شهربازی فراری آن لذت ببرید. هر چند که فراری لند در ابوظبی واقع است، ولی به دلیل نزدیکی اش به دبی، گاهی برخی از افراد از آن به عنوان جاذبه های گردشگری دبی نیز یاد می‌کنند.       

معماری شهربازی فراری پارک ابوظبی

ساختمان و بنای شهربازی فراری پارک ابوظبی یک سازه ساده است که به زمین متصل شده و مانند یک ستاره سه پر با سه چنگال در زمین فرو رفته است. همچنین فرم بیرونی ساختمان از منحنی دوگانه سینوسی بدنه کلاسیک فراری الهام گرفته شده است که برای آن از طرح‌های سه‌بعدی سازه فضاکار استفاده کرده‌اند. 

حقایقی درباره ساخت شهربازی فراری پارک ابوظبی

اطلاعات کلی درباره فراری پارک ابوظبی به شرح زیر هستند:

  • این طرح، ساخته استودیوی معماری بین‌المللی مشهور Benoy است.
  • ارتفاع ساختمان 50 متر و محیط سقف آن 2200 متر است.
  • مساحت کل پروژه 176000 متر مربع است.
  • سطح قابل‌دسترسی برای عموم، 86000 متر مربع است.
  • مساحت سقف سه طرفه 236000 متر مربع است.
  • بیش از 12370 تن فولاد، برای تقویت سازه استفاده شده است.
  • محوطه‌سازی در اطراف ساختمان اصلی بیش از 450000 متر مربع است.
  • بیش از 6900 متر ناودان برای سقف استفاده شده است.
نمای بالا و مساحت شهربازی ابوظبی دبی

جاذبه‌های اصلی شهربازی فراری پارک ابوظبی

در شهربازی فراری ابوظبی امکانات و جاذبه‌های مختلفی فراهم شده است تا بتوان اوقات خوشی را در آن سپری کرد. فراری لند، مکانی مناسب برای وقت‌گذرانی علاقه‌مندان به مسابقات اتومبیل‌رانی است.

در وب سایت رسمی سازندگان و شرکت https://www.ferrariworldabudhabi.com از گردشگران به صورت زیر دعوت می‌کند که از این شهربازی حتما دیدن کنند:   


عاشق سرعت هستید؟ پس برای بازدید از فراری پارک ابوظبی آماده شوید. خانه سریع‌ترین ترن هوایی جهان، بلندترین حلقه رانندگی، بلندترین سازه فضاکاری که تاکنون ساخته شده و وجود بیش از 40 جاذبه دیگر، فراری لند را به مقصدی شگفت‌انگیز برای سرگرمی بی‌وقفه شما تبدیل کرده است. 

گردش در شهربازی فراری ابوظبی با تجربه بازی‌های مختلف همراه است که برخی از آن‌ها به شرح زیر هستند. اگر هم مایلید با سایر شهربازی‌ها و پارک‌های موضوعی امارات و به‌ویژه دبی آشنا شوید به مقاله تفریحات دبی در وبسایت رامین گشت سری بزنید.

سریع‌ترین ترن هوایی جهان

این ترن هوایی سریع، شما را هیجان‌زده خواهد کرد، پس با صدای بلند فریاد بزنید و اوج هیجان را تجربه کنید. درحقیقت، این ترن تنها در 2 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر و سپس به سرعت 240 کیلومتر بر ساعت می‌رسد. این ترن هوایی، ماجراجویی بی‌نظیری را رقم می‌زند که شاید در کمتر جایی بتوان مشابه آن را تجربه کرد.

دقت کنید که برای استفاده از آن، محدودیت قد ۱.۴ تا ۱.۹۵ متر وجود دارد. 

سریع ترین ترن هوایی دنیا در شهربازی ابوظبی

چرخش لاستیک

بازی چرخش لاستیک، از جمله تفریحات بسیار سرگرم‌کننده شهربازی فراری پارک ابوظبی است. این وسیله بازی شما را با چهار لاستیک به دورتادور شهربازی می‌برد و شور و هیجان زیادی را برایتان به ارمغان می‌آورد. جایگاه نشیمن آن، برای 5 نفر ظرفیت دارد؛ شما می‌توانید به‌همراه دوستان و خانواده از آن لذت ببرید. سرعت چرخش تایر‌ها، ۱۶ دور در دقیقه و محدودیت قد استفاده از آن ۱.۵ تا ۲ متر است.   
 

تفریح چرخش لاستیک

آکادمی‌کارتینگ  

در آکادمی ‌ماشین‌های کارتینگ دنیای فراری ابوظبی، می‌توانید با دوستان خود در یک مسیر مشخص‌شده 209 متری مسابقه دهید. دقت کنید که آکادمی ‌در ساعات مشخصی فعالیت دارد و توصیه می‌شود که برای بازدید از آن ‌در ساعات اولیه صبح به فراری پارک ابوظبی بروید. همچنین در آکادمی‌کارتینگ محدودیت قد 1.5 تا 2 متر تعیین شده است.   

ماشین های آکادمی‌کارتینگ

ستاره فرمول یک 

تابه‌حال از خود پرسیده‌اید که راندن اتومبیل‌های شگفت‌انگیز فرمول یک چه حسی دارد؟ در شهر بازی فراری پارک ابوظبی، فرصتی برای شما فراهم شده است که در یکی از آن ماشین‌های جذاب، در جایگاه راننده بنشینید و رانندگی در فرمول یک را تجربه کنید. برای یک هیجان غیرقابل‌تصور در خیابان‌های مارانلو آماده باشید.   
این ماشین‌سواری، زندگی الهام‌بخش مایکل شوماخر، راننده مشهور فرمول یک را به شما ارائه می‌کند. با زندگینامه‌اش شروع می‌شود که مسیر پرفرازونشیب تلاش‌های او برای دستیابی به موفقیت خارق‌العاده‌اش را نشان می‌دهد. شما می‌توانید ماشین نمادین او را در جایی که برای همیشه پارک شده است، تماشا کرده و از جام‌ها و مدال‌های مختلف او دیدن کنید.

ماشین فرمول یک فراری در شهربازی

فراری نمادین کالیفرنیا  

فراری کالیفرنیا دیگر یک رویا نیست! شما می‌توانید با فراری کالیفرنیا در اطراف جزیره یاس سواری کنید و برای تجربه یک رانندگی رویایی در کلاس‌های آموزشی ابتدایی آن شرکت کنید.

مسابقه بزرگ بنو  

در مسابقه بنو می‌توانید به‌همراه خانواده، در فضایی وسیع، تجربه هیجان‌انگیزی از ماشین‌سواری و فعالیت‌های دیگر را به خاطرات خود اضافه کنید. نهایت سرعت در مسابقه بزرگ بنو، 4.3 کیلومتر بر ساعت است و محدودیت قدی آن، حداقل 90 سانتی‌متری است.

زیپلینگ 

فراری لند، سازه‌ای منحصربه‌فرد است و هیجان 90 دقیقه راه رفتن روی سقف آن را نمی‌توان با کلمات بیان کرد. به‌طور حتم، 30 دقیقه سواری با زیپ‌لاین، بر روی بام این سازه بزرگ، بسیار لذت‌بخش خواهد بود.   

هیجان با تفریح زیپلینگ

چه زمانی برای بازدید از شهر بازی فراری پارک ابوظبی بهتر است؟

آب و هوای ابوظبی بین دسامبر و فوریه (آذر تا بهمن) در بهترین حالت خود قرار دارد. در حالی که بیشتر وقت‌گذرانی در فراری لند در فضای بسته انجام می‌شود؛ اما وقتی هوا خوب باشد، از اقامت خود در ابوظبی بیشتر لذت خواهید برد. بنابراین، دسامبر تا فوریه زمان خوبی برای رزرو تور و بازدید از فراری لند است.  

ساعات بازدید از شهر بازی فراری پارک ابوظبی    

فراری لند، همه‌روزه از ساعت 11 صبح تا 8 شب فعال است. به‌علاوه، با وجود رستوران‌های متنوع در این شهربازی، خیالتان بابت غذا نیز راحت خواهد بود. هزینه بلیط ورودی فراری پارک ابوظبی در سال 1402، 240 AED و هزینه بلیط ترکیبی با Yas Waterworld  مبلغ 365 درهم است. بهتر است بلیط‌ها را به‌صورت آنلاین خریداری کنید تا نیازی به ایستادن در صف‌های طولانی نداشته باشید. برای اطلاع از قیمت‌ها و برنامه‌های دقیق به وبسایت رسمی ‌فراری لند مراجعه کنید.

ساعت بازدید فراری لند دبی

چگونه می‌توان به شهربازی فراری ابوظبی رفت؟

برای اینکه بتوانید از فراری لند دیدن کنید و یک روز بسیار خاطره‌انگیز را برای خود رقم بزنید، راه‌های مختلفی وجود دارد:

  • مترو: می‌توانید از ترمینال 3 فرودگاه سوار مترو شوید و در مرکز خرید ابن بطوطه پیاده شوید. از آنجا با اتوبوس به شهما بروید، سپس یک تاکسی برای رسیدن به مقصد خود کرایه کنید.
  • اتوبوس: از ترمینال 1 به ایستگاه اتوبوس غبیبه بروید. با اتوبوس دیگری به ایستگاه اتوبوس مرکزی ابوظبی بروید. از آنجا به سمت ترمینال الوضا حرکت کنید تا به مقصد برسید.  
  • یاس اکسپرس: یاس اکسپرس خدمات اتوبوس رایگانی است که در چندین مسیر قرار دارد. شما می‌توانید از نقاط مختلف شهر و از طریق یاس اکسپرس به جزیره یاس رفته و حتی در داخل مجموعه دنیای فراری از این خدمات استفاده کنید.

هتل‌های نزدیک فراری لند

با توجه به اینکه می‌توان از بخش‌های مختلف ابوظبی به شهر بازی فراری لند رفت، اما بهتر است که با هتل‌های نزدیک این مجموعه تفریحی آشنا شوید که عبارتند از:  

  •  هتل جزیره یاس به فاصله 1.83 کیلومتر در جزیره یاس ابوظبی 
  •  هتل رادیسون بلو، در جزیره یاس ابوظبی به فاصله 2.03 کیلومتر 
  •  هتل جزیره یاس روتانا ابوظبی به فاصله 2.14 کیلومتر در یاس پلازا

قوانین شهر بازی فراری پارک ابوظبی

بازدید از هر مکان تفریحی در شهر‌های گردشگری با قوانین و مقرارتی همراه است که باید تمام افراد به آن‌ها احترام بگذارند. در شهر بازی فراری پارک ابوظبی هم قوانینی وجود دارد که برخی از آن‌ها به شرح زیر هستند:  

  • تغییرات مجموعه شهر بازی را از سایت اصلی بررسی کنید. (ساعات کاری، روزهای فعال مجموعه و رفت‌وآمد به جزیره یاس) 
  • بازدیدکننده‌ها باید در تمام مدت‌زمان حضور خود در شهربازی از کارتی که در هنگام ورود به پارک به آن‌ها داده شده است، نگهداری کنند.  
  • بلیط‌ها قابل‌استرداد نیست.  
  • بازدیدکننده‌ها اجازه همراه داشتن غذا و نوشیدنی را ندارند.  
  • برای خدماتی که از آن‌ها استفاده نکرد‌ه‌اید، برگشت مبلغ امکان‌پذیر نیست.  

بازدید از شهر بازی فراری پارک ابوظبی در تورهای رامین گشت

اگر شما هم قصد سفر به امارات متحده عربی و شهر ابوظبی را دارید، کافی است به تورهای آژانس مسافرتی رامین گشت سری بزنید. این آژانس مسافرتی با ارائه ارزان‌ترین تورهای مسافرتی خارجی و داخلی، بهترین پیشنهاد را به شما ارائه می‌دهد. به‌طور کلی، ابوظبی به‌عنوان یکی از شهر‌های گردشگری، سالانه میزبان تعداد زیادی از مسافران است و به‌دلیل نزدیکی به شهر دبی، امکان بازدید از آن در رزرو تور دبی نیز وجود دارد.

شهر بازی فراری پارک ابوظبی واقع در جزیره یاس با داشتن سریع‌ترین ترن هوایی جهان و بسیاری امکانات مهیج دیگر، فرصت خوبی برای گشت‌وگذار در این شهر است. علاوه‌بر تفریحات هیجان‌انگیز، معماری خاص این شهربازی نیز نظر شما را به خود جلب خواهد کرد. برای بازدید از شهر بازی فراری پارک ابوظبی در سفر به امارات و رزرو تور، آژانس مسافرتی رامین گشت با ارائه بهترین خدمات به‌صورت 24 ساعته و در طول 7 روز هفته، آمادگی پاسخگویی به سوالات شما به‌صورت تلفنی و حضوری را دارد. 

ما در این مطلب درباره شهربازی فراری پارک ابوظبی، توضیحاتی را ارائه کرده‌ایم؛ اما اگر سوال یا ابهامی ‌دارید که در این متن به آن اشاره نشده، کافی است که در انتهای همین مطلب و در قالب کامنت با ما در ارتباط باشید تا کارشناس‌های تیم رامین گشت در زمان کوتاهی به سوالات شما پاسخ دهند.

منابع:

سوالات متداول

مدت‌زمان بازدید شما از فراری لند با توجه به فعالیت‌هایی که می‌خواهید انجام دهید، متفاوت خواهد بود. اما به‌طور کلی، حدود 7 تا 8 ساعت باید برای بازید از دنیای شهربازی فراری در نظر بگیرید.

بله! غذاخوری‌ها و رستوران‌های زیادی در این مجموعه وجود دارند تا دسترسی به یک غذای لذت‌بخش را برای شما فراهم کنند.

برای افرادی که عاشق سرعت هستند، دنیای فراری لند، سرعت سرسام‌آور مسابقات فرمول یک را برای شما به ارمغان می‌آورد. علاوه‌بر این، 37 وسیله سواری وجود دارد که همه آن‌ها در نوع خود منحصربه‌فرد هستند و می‌توان در پیست مسابقه یا ترن هوایی با شیب 51 درجه، هیجان بسیاری را تجربه کرد.

 بلیط ورودی پارک فراری لند ابوظبی، 295 درهم است. همچنین هر یک از وسایل بازی هزینه جداگانه‌ای دارند.

همه گردشگر‌هایی که به مجموعه فراری لند مراجعه می‌کنند، می‌خواهند از تفریحات بی‌نظیر این شهر بازی لذت ببرند. بهترین تفریحات در فراری لند عبارتند از:
  • چالش اسکودریا
  • آکادمی‌کارتینگ
  • شوماخر، تجربه قهرمانی اسکودریا فراری
  • روف واکینگ و زیپلینگ
  • رانندگی با ماشین F1 واقعی

مقالات مرتبط

میراکل گاردن
1402/04/31 10 دقیقه
شهر شیشه ای دبی
1402/05/23 6 دقیقه
گشت شهری دبی
1402/05/03 18 دقیقه
برج خلیفه دبی
1403/01/20 17 دقیقه

نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

پگاه مهربانی
1402/06/04

برنامه‌های ویژه یا رویدادهای خاصی در شهربازی فراری ورلد ابوظبی برگزار میشه که برای بازدید در تعطیلات یا مواقع خاصی ایده‌آل باشه؟
مدیریت
1402/06/05

سلام نگین عزیز؛ در شهربازی فراری ورلد ابوظبی از زمان تاسیس تا حال حاضر برنامه‌ها و رویدادهای ویژه‌ای رو برگزار شده. این برنامه‌ها شامل رقابت‌های اتومبیل‌رانی، نمایش‌های موتورسواری، کنسرت‌های موسیقی، و رویدادهای ورزشی متنوعی می‌شوند که برای 90درصد مسافرین جذاب بودند. قبل از بازدید، بهتر است تقویم رویدادهای رسمی وب‌سایت شهربازی فراری ورلد ابوظبی را بررسی کنید تا بتونید جذابیت رویدادها رو هم در طول سفرتون تجربه کنید.
قیمت از: 290 درهم
خرید از طریق واتس اپ
تورهای رامین گشت

اشتراک گذاری

منوی سایت