اوت لت دبی

خرید اقتصادی از اوت لت دبی
اولت لت چیست؟ اولت لت‌های دبی چند تا هستند؟ اوت لت مال دبی Dubai Outlet Mall اوت لت ویلیج Outlet Village Dubai دراگون مارت Dragon Mart مرکز خرید ابن بطوطه Ibn Battuta Mall محبوب‌ترین و بزرگ‌ترین اوت لت‌های دبی چه اجناس اورجینال و ارزانی در اولت لت‌های دبی پیدا می‌شود؟ چه فصلی برای خرید از اوت لت‌های دبی مناسب است؟ امکانات اوت لت‌های دبی نتیجه گیری پرسش و پاسخ

خریدی مقرون‌به‌صرفه از اوت لت‌های دبی در کنار بازدید از این شهر، لذت و تجربه سفرتان را دوچندان می‌کند. اوت لت‌ها جزو مراکز خرید بسیار معروف در دبی به‌حساب می‌آیند که اکثر گردشگران در سفر، به بازدید از این مکان‌ها می‌پردازند. همچنین اوت لت مال دبی از مهمترین مرکز خرید در این دسته محسوب می‌شود. اگر شما نیز قصد دارید به شهر زیبای دبی سفر کنید، پیشنهاد می‌کنیم که حتماً از این مراکز خرید همواره با تخفیف‌های باورنکردنی دیدن کنید. در ادامه قصد داریم به معرفی اوت لت دبی بپردازیم، به شما پیشنهاد می‌کنیم که در ادامه با ما همراه باشید.

اولت لت چیست؟

زمانی که یک برند محصولات و کالاهای جدید تولید می‌کند، کالاهای قدیمی محبوبیت خود را از دست می‌دهند و به عبارتی، طرفداران آن‌ها کاهش می‌یابد و افراد دیگر علاقه کمتری برای خرید آن‌ها ندارند. علاوه بر این موضوع، برخی از محصولات مانند کاپشن‌ها، فقط در فصل زمستان مورد استفاده قرار می‌گیرند، به همین علت در دیگر فصل‌های سال کارایی ندارند و به طور کلی با تغییر فصل، طرفداران خود را از دست می‌دهند. 
توجه داشته باشید که اگر این نوع از محصولات فروخته نشوند، قطعاً هزینه نگهداری و انبارداری آن‌ها بیشتر خواهد بود، به همین دلیل اکثر فروشگاه‌های مطرح در جهان، محصولات خود را از شعبه‌های اصلی خود به شعبه‌های فرعی منتقل می‌کنند و آن‌ها را با تخفیف‌های بسیار خوب به مشتریان می‌فروشند. به این سبک از فروش اوت لت می‌گویند و همواره این سبک از فروش محصولات در شهر دبی بسیار رواج دارد. اوت لت مرکز خریدی مانند امارات مال در دبی است که شعبه‌های مختلفی در سراسر دبی دارد. 

اولت لت‌های دبی چند تا هستند؟

اوت لت‌های متعددی در شهر دبی قرار گرفته‌اند که در زمینه فروش محصولات متنوع بسیار باکیفیت و مقرون‌به‌صرفه فعالیت می‌کنند. از اوت لت‌های موجود در شهر دبی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: 

اوت لت مال دبی Dubai Outlet Mall

از بزرگ‌ترین مراکز خرید و اوت لت‌ دبی می‌توان به اوت لت مال دبی اشاره کرد. بیش از ۱۲۰۰ برند شناخته شده دنیا، محصولات خود را به این اوت لت عرضه کرده‌اند. اکثر محصولاتی مانند تبلت، لپ‌تاپ، کیف و کفش و... با تخفیفات ۸۰ درصدی در این مرکز خرید به مشتریان عرضه می‌شوند. همین موضوع نیز موجب شده است تا بیشترین سطح تخفیف در مراکز خرید دبی، به این اوت لت بزرگ برسد. 

به طور کلی دسترسی به این مرکز خرید دبی بسیار راحت است و با استفاده از مترو نیز می‌توانید به این مکان بروید؛ قطعاً رفتن به اوت لت مال دبی با مترو برای شما رویداد متفاوت و خاطره‌انگیزی خواهد بود.

  • آدرس:  Dubai Al-Ain Road (Route 66)، Dubai Land – Dubai – United Arab Emirates
  • ساعت بازدید: شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ تا 22 شب و روزهای جمعه از ساعت ۱۰ تا 24 نیمه شب
نمای بیرونی اوت لت مال دبی

اوت لت ویلیج Outlet Village Dubai

این مرکز خرید جزو بزرگ‌ترین اوت‌لت دبی محسوب می‌شود که حدود ۴۵۰ برند شناخته شده در جهان مانند کلوین کلین، دان هیل، مایکل کورس، دی کی ان وای و بسیاری دیگر از برندهای معروف در آن فعالیت می‌کنند. در این مرکز خرید شما می‌توانید انواع محصولات موردنیاز خود را پیدا کنید.

  • آدرس: Jebel Ali, Near Dubai Parks and Resorts – Dubai – United Arab Emirates
  • ساعت بازدید: روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ تا ۲۲ و در روزهای پنجشنبه تا شنبه از ساعت ۱۰ تا 24. همچنین در روزهای تعطیلات عمومی و ماه رمضان برخی از فروشگاه‌های این مرکز خرید در ساعات شناوری باز هستند.
راهروی اوت لت ویلیج دبی

دراگون مارت Dragon Mart

اگر به اوت لت دراگون مارت مراجعه کنید، یک ساختمان بزرگ و شیک با مساحتی حدود ۱۵۰ هزار متر مربع را مشاهده خواهید کرد که به شکل اژدها طراحی شده که این اژدها بیانگر کشور چین است. همچنین تمامی فروشنده‌های این مرکز خرید چینی هستند و اجناس کشور چین در این اوت لت عرضه می‌شوند. این مرکز خرید در طول سال تخفیفات بسیار خوبی را برای مشتریان خود در نظر گرفته است که شما می‌توانید انواع محصولات چینی باکیفیت را با قیمت مناسب از این اوت لت خریداری کنید.

  • آدرس: International City Al Awir Road – Interchange 5 – Dubai – United Arab Emirates
  • ساعات بازدید: روزهای یکشنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ تا ۲۲ - در روزهای پنجشنبه تا شنبه از ساعت ۱۰ تا 24
اوت لت دراگون مارت دبی

مرکز خرید ابن بطوطه Ibn Battuta Mall

مرکز خرید ابن بطوطه یکی دیگر از اوت لت‌ دبی است. این مرکز خرید حدود ۵۳۰ هزار متر مربع مساحت دارد و جزو یکی از بزرگ‌ترین اوت لت‌های این شهر محسوب می‌شود. در این اوت لت، حدود ۲۴ واحد تجاری وجود دارد که اغلب برندهای مطرح جهان نیز در آن فعالیت می‌کنند.

  • آدرس:  Sheikh Zayed Rd – Dubai – United Arab Emirates
  • زمان بازدید: ساعت کاری روزانه از ساعت 10 صبح تا 12 شب

محبوب‌ترین و بزرگ‌ترین اوت لت‌های دبی

ممکن است که شما نیز قصد داشته باشید که به شهر زیبای دبی سفر کنید و از خود بپرسید که معروف‌ترین و بزرگ‌ترین اوت لت‌های دبی کدام‌اند؟ در نظر داشته باشید که در این شهر ۴ اوت لت بسیار محبوب و بزرگ قرار گرفته‌اند که همگی آن‌ها از محبوبیت خاصی در میان گردشگران برخوردار هستند. از محبوب‌ترین اوت لت‌های شهر دبی می‌توان به اوت لت مال دبی، اوت لت ویلیج، دراگون مارت و مرکز خرید ابن بطوطه اشاره کرد که پیش‌تر نیز به آن‌ها اشاره کردیم. 

توجه داشته باشید که تمامی این اوت لت‌ها ویژگی‌های خاص خود را دارند و هر یک از آن‌ها به‌اندازه خود معروف و محبوب هستند. اما اگر بخواهیم صادق باشیم باید بیان کنیم که اوت لت مال دبی همواره از محبوبیت بیشتری در میان گردشگران برخوردار است. این مرکز وسعت زیادی دارد و در آن می‌توانید انواع اجناس مورد نیاز خود را پیدا کنید. لازم به ذکر است که اجناس این مرکز خرید همواره از تخفیفات بسیار خوبی برخوردار هستند و در قیمت‌های بسیار خوبی نیز به مشتریان عرضه می‌شوند. 

مغازه های داخل اوت لت های دبی

چه اجناس اورجینال و ارزانی در اولت لت‌های دبی پیدا می‌شود؟

در اوت لت‌ دبی محصولات بسیار متعددی به مشتریان عرضه می‌شوند و شما با مراجعه به این مراکز خرید می‌توانید انواع محصولات موردنیاز خود را پیدا کنید. توجه داشته باشید که در این مراکز خرید فروشگاه‌های بسیار متعددی قرار گرفته‌اند که هر یک از آن‌ها محصولات متنوعی را به فروش می‌رسانند. 
نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که تمامی اجناس این مراکز خرید کیفیت‌های بسیار خوبی دارند و نیازی نیست که در رابطه با این موضوع نگرانی داشته باشید. به طور کلی از محصولاتی که در این فروشگاه‌ها عرضه می‌شوند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: 

  • جواهرات
  • کیف و کفش
  • باس‌های محلی
  • لوازم جانبی
  • لوازم الکترونیکی
  • لوازم کادویی
  • مبلمان
  • پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه

به طور کلی تمامی کالاهایی که ما با آن‌ها سروکار داریم از پوشاک و لباس گرفته تا لوازم منزل و وسایل الکترونیکی را می‌توانید در این مراکز خرید بزرگ پیدا کنید. 

چه فصلی برای خرید از اوت لت‌های دبی مناسب است؟

شاید از خود بپرسید که چه فصلی برای خرید از اوت لت دبی مناسب‌تر است؟ قبل از هر چیزی توجه داشته باشید که محدودیتی در رابطه با زمان مناسب برای سفر به شهر زیبای دبی وجود ندارد و شما می‌توانید هر زمان که خواستید در سفرتان به دبی از اوت لت‌های بی‌نظیر آن دیدن کنید؛ بنابراین این خود شما هستید که در رابطه با فصل مناسب برای سفر به دبی تصمیم نهایی را می‌گیرد. 
خوب است بدانید که زمستان مناسب‌ترین فصل برای سفر به شهر زیبای دبی و بازدید از اوت لت‌های این شهر محسوب می‌شود. اما ممکن است از خود بپرسید چرا؟ زیرا در فصل زمستان فستیوال‌های مختلفی در شهر دبی برگزار می‌شود و از آنجایی که برگزاری فستیوال‌ها یک فرصت عالی برای خرید محسوب می‌شوند، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که در فصل زمستان از اوت لت‌های این شهر دیدن کنید. 
به طور کلی ماه‌های آبان تا فروردین بهترین زمان برای سفر به شهر زیبای دبی هستند. همچنین توجه داشته باشید که ایام نوروز نیز زمان خوبی برای گشت و گذار در اوت لت‌های شهر دبی و برخورداری از تخفیفات عالی این مراکز خرید است. 

امکانات اوت لت‌های دبی

شاید تصور کنید که مراکز خرید اوت لت‌ دبی بسیار ساده هستند و تنها در زمینه فروش محصولات متنوع فعالیت می‌کنند، درحالی‌که این باور تا حدودی اشتباه است. توجه داشته باشید که در این مراکز خرید امکانات بسیار متعددی به گردشگران ارائه می‌شود، همین موضوع باعث محبوبیت بیشتر این مراکز خرید شده است و آن‌ها را به گزینه‌های بسیار خوبی برای خرید در شهر زیبای دبی تبدیل کرده است. 
در این مراکز امکانات رفاهی و گردشگری بسیار متعددی قرار گرفته است که شما می‌توانید با استفاده از این امکانات و خدمات خوب، یک خرید و گردش بسیار راحت و هیجان‌انگیز را تجربه کنید. به طور کلی از امکانات موجود اوت لت‌های شهر دبی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: 

  • اتاق مخصوص بازی
  • ۱۲۰ کافه و رستوران شیک و دلباز
  • وای‌فای رایگان
  • صرافی
  • اتاق مخصوص مادر و کودک با جایگاه مخصوص برای کودکان
  • ویلچر برای افراد معروف و کم توان
  • اتاق نگهداری وسایل و چمدان

نتیجه گیری

در بازدید از مراکز خرید و تجاری دبی، خرید از اوت لت دبی را فراموش نکنید. اوت لت‌ها مراکزی هستند که اجناس برندهای معروف را با قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. خرید تور دبی و سفر به این شهر جذاب و دیدنی یک فرصت عالی برای بازدید از اوت لت‌های این شهر است. 

سوالات متداول

اوت لت‌ها مراکزی هستند که در آن‌ها محصولات باکیفیت برندهای مشهور با قیمت مناسب به مشتریان عرضه می‌شوند.

زیرا می‌توانید در این مراکز خرید، انواع محصولات موردنیاز خود را با کیفیت بالا و قیمت باورنکردنی خریداری کنید.

اوت لت مال دبی، اوت لت ویلیج، دراگون مارت و مرکز خرید ابن بطوطه از اوت لت‌های این شهر هستند.

در این مورد نمی‌توان اطلاعات دقیقی را ارائه داد؛ زیرا این موضوع به طور کلی به نوع محصول و نوع مرکز خرید بستگی دارد.

این محصولات جزو کالکشن‌های قدیمی برندهای معروف هستند و به همین علت در قیمت‌های کمتری به مشتریان عرضه می‌شوند.

مقالات مرتبط

مراکز خرید دبی
1402/06/21 11 دقیقه
از دبی چی بخریم؟
1402/12/16 7 دقیقه
بازار لباس دبی
1402/12/02 7 دقیقه
برج خلیفه دبی
1403/01/20 17 دقیقه

نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

تورهای رامین گشت

اشتراک گذاری

دسته‌بندی مقالات

منوی سایت