ماشین ‌های دبی

قیمت ماشین های لوکس با برند عالی در دبی
ماشین‌های لوکس در دبی چگونه می‌توان در دبی ماشین‌های لوکس تهیه کرد؟ 1. ماشین ‌های دبی را دست دوم بخرید 2. وام خودرو به‌راحتی در دسترس است 3. مشاغل، درآمد بسیار خوبی دارند 4. نرخ مالیات پایین است اهمیت پلاک ماشین ‌های دبی اجاره ماشین در دبی قیمت ماشین ‌های دبی برند‌های محبوب ماشین ‌های دبی 5 ماشین ارزان‌قیمت در دبی تجربه ماشین های دبی با تور رامین گشت پرسش و پاسخ

اهل رانندگی و ماشین‌بازی هستید؟ ماشین های دبی تجربه منحصربه‌فردی از سواری و رانندگی را به شما هدیه می‌دهند. دبی به‌عنوان یک شهر مدرن و پیشرفته، در ارائه ماشین‌های لوکس نیز پیشگام است. ماشین ‌های دبی، درحقیقت بیش از یک وسیله نقلیه هستند و حتی به‌عنوان یک سبک زندگی شناخته می‌شوند. شاید در برخی از کشور‌ها یا شهر‌ها، رانندگی با ماشین‌هایی مانند پورشه، مازراتی یا جگوار یک رویا باشد؛ اما در دبی، این خودرو‌ها به‌وفور دیده می‌شوند. درواقع، پلاک ماشین در دبی به‌اندازه برند یا مدل اهمیت دارد. شاید دبی را یک کلان‌شهر بیابانی، پر از آسمان‌خراش‌های بلند بدانید؛ اما درعین‌حال، این شهر جایی برای فراری‌ها و رولزرویس‌های کانورتیبل است. برای اینکه با این ماشین‌های لوکس در دبی بیشتر آشنا شوید تا انتهای متن همراه ما باشید.

ماشین‌های لوکس در دبی 

به‌طور حتم زمانی که به دبی سفر کنید و به یکی از مراکز خرید یا رستوران‌های دبی بروید، متوجه می‌شوید که جلوی پیاده‌رو‌های این مراکز، مملو از ماشین‌های رنگارنگ، ماشین‌های اسپورت و سوپراسپرت است. این منظره در دبی به‌کرات دیده می‌شود. اما چطور بسیاری از مردم دبی به این خودروهای گران‌قیمت دسترسی دارند؟
روابط آزاد با کشورهای دیگر و زمینه‌سازی حاکمان دبی برای ایجاد فرصت سرمایه‌گذاری، صاحبان برندهای مختلف را به دبی کشانده است. درحقیقت، بیشتر مردم از سطح  بالاتری از شرایط زندگی در دبی نسبت به بسیاری از مردم جهان برخوردار هستند. در نتیجه، دسترسی به به‌روزترین و لوکس‌ترین ماشین‌ها در دبی بسیار راحت است.
همچنین شرایط جاده‌ای مناسب و ایمن، شرایط را برای استفاده از ماشین ‌های لوکس در دبی فراهم می‌کند. روشنایی خیابان‌ها و نگهداری مناسب از آن‌ها، دبی را به مکانی امن برای رانندگی تبدیل می‌کند. هیچ چاله یا مسیر ناهمواری در بزرگراه‌ها وجود ندارد. پس مشخص است که چنین جاده‌هایی رانندگی را تسهیل می‌کنند و چه چیزی بهتر از این که از رانندگی با خودروهای لوکس لذت ببرید؟
همچنین ماشین‌ های دبی نمادی از وضعیت و سبک زندگی افراد هستند و همین موضوع باعث می‌شود که عده زیادی، استفاده از ماشین‌های لوکس را نشانی برای موقعیت اجتماعی بالاتر می‌دانند و فضایی رقابتی را به وجود می‌آورند. پس قبل از سفر به دبی یا مهاجرت برای زندگی در این شهر باید انتظار یک زندگی مجلل را داشته باشید. 

تجربه رانندگی با ماشین های لوکس در دبی

چگونه می‌توان در دبی ماشین‌های لوکس تهیه کرد؟  

ماشین ‌های دبی همگی لوکس و گران‌قیمت هستند، برای اینکه بتوانید به‌عنوان مهاجر یا حتی شهروند، خودروی لوکس داشته باشید، راه‌های مختلفی وجود دارد که به شرح زیر هستند:

1. ماشین ‌های دبی را دست دوم بخرید

اگر ماشین ‌های دبی را نو بخرید، به‌طور حتم باید قیمت واقعی آن‌ها را بپردازید؛ اما می‌توانید بعد از گذشت دو تا سه سال از تولید خودرو، قیمت کمتری را برای ماشین در دبی بپردازید. به‌طور مثال، یک پورشه جدید را به قیمت 390000 درهم خریداری کرده‌اید، تنها دو تا سه سال بعد، قیمت این خودرو به 250000 درهم کاهش می‌یابد. بیشتر مهاجران در دبی یک ماشین دست دوم را با قیمت بسیار کمتری می‌خرند.

2. وام خودرو به‌راحتی در دسترس است

داشتن ماشین ‌های دبی در امارات یک فرایند بسیار ساده است. بسیاری از افراد می‌توانند وام خودرو را با نرخ بهره بسیار پایین دریافت و دوره بازپرداخت را در 3، 4 یا 5 سال تقسیم کنند.

3. مشاغل، درآمد بسیار خوبی دارند

بیشتر اوقات شغل‌هایی مانند فروش املاک و مستغلات در امارات و دبی درآمد بسیار خوبی دارند. اگر شما هم در مذاکرات تبحر دارید، می‌توانید از طریق شغل‌های پردرآمد ماشین ‌های لوکسی را خریداری کنید.

4. نرخ مالیات پایین است

درحال‌حاضر، مالیات بر درآمد در امارات وجود ندارد. بنابراین، تمام پولی که به دست می‌آورید، به خود شما تعلق دارد. نرخ مالیات بر ارزش افزوده نیز بسیار پایین و فقط 5 درصد است. این موضوع باعث می‌شود افراد درآمد بیشتری داشته باشند.

اهمیت پلاک ماشین ‌های دبی 

تمام ماشین ‌های دبی وارداتی هستند. کافی است که شما عکس یک خودروی لوکس را در اینترنت جستجو کنید، مطمئن باشید که نسخه‌های زیادی از آن در دبی یافت می‌شوند. با توجه به سبک زندگی افراد در دبی، فرقی ندارد که شهروند یا مهاجر باشید، تمهیداتی در نظر گرفته شده که شرایط خرید خودروهای لوکس فراهم شده است. 
اما نکته مهمی‌ که در ماشین ‌های دبی چشمگیر خواهد بود، ارزش پلاک خودرو‌هاست. برخی از مواقع هزینه پلاک در دبی از خرید یک خودروی لوکس بالاتر است. البته مشخص است در جایی که همه ماشین لوکس سوار می‌شوند، تفاوت در موارد دیگر نمایان خواهد شد

پلاک در خرید ماشین های دبی

اجاره ماشین در دبی

با توجه به اینکه شهر دبی یکی از مراکز گردشگری است و افراد زیادی به این شهر مهاجرت یا حتی به‌عنوان گردشگر به آن سفر می‌کنند، توصیه می‌شود که اگر برای چند روز یا یک ماه در دبی اقامت دارید، اجاره ماشین در دبی در دبی را برای رفت‌وآمد در شهر انتخاب کنید. از آنجا که جاهای دیدنی دبی کم نیستند و بعضا با یکدیگر فاصله دارند، این کار باعث مدیریت هزینه سفر شما خواهد شد.
شما برای اینکه در این شهر تردد داشته باشید، باید هزینه‌ زیادی را صرف رفت و آمد با تاکسی یا حتی وسایل حمل و نقل دیگر مانند مترو و ... متقبل شوید؛ اما با اجاره ماشین در دبی، علاوه‌بر لذتی که از رانندگی می‌برید، برای هر تفریح و گردشی زمان را از دست نمی‌دهید. مزیت‌های کرایه ماشین دبی عبارتند از:

  • با توجه به قیمت ارزان سوخت، رفت‌وآمد با ماشین زیاد است.
  • برای افرادی که قصد سفر‌های طولانی‌مدت دارند، این روش مناسب و به‌صرفه است.
  • گزینه‌ای مناسب برای سفر‌های خانوادگی است.
  • رانندگی در جاده‌های زیبا و استاندارد دبی لذت‌بخش است.

وبسایت Spidercars شرایط اجاره ماشین در دبی را بر اساس قوانین امارات متحده عربی، این‌گونه شرح داده است:

«تنها چیزی که برای اجاره ماشین های دبی نیاز دارید، گواهینامه رانندگی معتبر و کارت شناسایی (گذرنامه) است. البته راننده باید بیش از 21 سال، سن داشته باشد. برای اجاره اتومبیل در دبی باید ضمانت‌نامه 2000 تا 10000 درهمی به آژانس ودیعه دهید. پرداخت هزینه اجاره نیز به‌صورت نقدی یا کارت اعتباری انجام می‌شود. پس از تماس با آژانس و دریافت اطلاعات لازم، کافیست مدارک خود را ارسال کرده و لیست و تصاویر ماشین‌های درخواستی را دریافت کنید. پس از تائید زمان و مکان تحویل، می‌توانید رانندگی با لوکس‌ترین ماشین های دبی را تجربه کنید. البته به این نکته توجه داشته باشید که بهتر است پیش از امضای قرارداد، ماشین را از نزدیک وارسی کنید.»

قیمت ماشین ‌های دبی 

در سفر به دبی، ماشین‌های زیادی را مشاهده می‌کنید که به‌علت لوکس بودن و تنوع، چشم هر ببینده‌ای را مجذوب خواهد کرد. با توجه به اینکه دبی یک شهر مجلل است، به‌طور حتم قیمت خودروها هم در این شهر گران خواهد بود. 
جدول زیر برخی از خودروهای گران و مطرح دبی را با قیمت آن‌ها در سال 1403 عنوان می‌کند. که می‌توانید در گشت شهری دبی، رانندگی با آن‌ها را تجربه کنید.

ماشین

قیمت (درهم)

هیوندای اکسنت 2022، تیپ 1.4L 11-GL

50800

هیوندای پالیسید 2022 تیپ پرمیوم

183750

کیا پیکانتو 2021 تیپ 1.2L base

39900

کیا استینگر 2021 تیپ Stinger 3.3L V6

175000

تویوتا آوانزا 2021 تیپ SE

54900

تویوتا لندکروز 2022 تیپ 3.5T V6 VXR

354900

بی‌ام‌وX1 2021 تیپ sDrive20i

163000

بی‌ام‌و M8 2021 تیپ M8 Competition

720000

مرسدس بنز ویتو 2021 

90000

مرسدس بنز S 65 AMG 2021

940000

قیمت ماشین های لوکس دبی

برند‌های محبوب ماشین ‌های دبی

امارات متحده عربی کشوری است که صنعت خودرو در آن رونق دارد و چندین برند در میان اماراتی‌ها محبوب هستند. 5 برند برتر خودرو در امارات عبارتند از:

  • تویوتا 
  • مرسدس بنز 
  • نیسان 
  • بی‌ام‌و
  • هیوندای 

تویوتا به‌دلیل اطمینان و دوام بیشتر، محبوب‌ترین برند است، در حالی که مرسدس بنز و بی ام و نیز به‌دلیل ویژگی‌های لوکس و عملکرد بالا، طرفداران بسیاری دارند. نیسان و هیوندای نیز به مقرون‌به‌صرفه بودن و کارایی مشهور هستند.

محبوب ترین برند های ماشین در دبی

5 ماشین ارزان‌قیمت در دبی

در دبی، انواع خودروهای مقرون‌به‌صرفه برای کسانی که به دنبال گزینه‌های ارزان‌تر اما باکیفیت هستند نیز وجود دارد. 5 خودروی ارزان در امارات عبارتند از:
 

  • هیوندای i10
  • نیسان سانی
  • سوزوکی سلریو
  • شورولت اسپارک جدید
  • کیا ریو
  • میتسوبیشی لنسر 

تجربه ماشین های دبی با تور رامین گشت

آژانس مسافرتی رامین گشت، ارائه‌دهنده بهترین تورهای تفریحی و گردشگری داخلی و خارجی است و می‌توان تورهای متنوعی را از این مجموعه رزرو و خریداری کرد. به‌طور کلی، ارائه انواع تورهای هوایی و دریایی از جمله فعالیت‌های این مجموعه است که می‌توانید از آن بهره‌مند شوید. اگر سواریِ ماشین های دبی یکی از آرزوهای شماست، کافیست تور دبی را از رامین گشت تهیه و یکی از آرزوهای خود را به‌راحتی محقق کنید. کارشناسان مجموعه در طول 24 ساعت شبانه‌روز و به‌صورت 7 روز هفته آماده مشاوره و خدمات‌دهی به مسافر‌ها هستند. می‌توانید به‌صورت حضوری یا تلفنی از قیمت تورها، بلیط و شرایط سفر مطلع شوید.
همچنین اگر ابهام یا سوالاتی درباره ماشین ‌های دبی دارید که در این مطلب به آن اشاره نشده است، کافی است که در انتهای همین متن و در قالب کامنت با کارشناس‌های مجموعه رامین گشت ابر سام در ارتباط باشید تا در زمان کوتاهی به سوالات شما پاسخ داده شود.

سوالات متداول

بهترین خودرو برای خرید در دبی، خودرویی است که ترکیب خوبی از عملکرد، راحتی و ویژگی‌های ایمنی را ارائه دهد. برخی از محبوب‌ترین وسایل نقلیه در امارات شامل: هیوندای النترا، شورولت کامارو، فولکس واگن پاسات و جگوار F-Type هستند.

تویوتا کرولا به‌عنوان یک خودروی روزمره انتخاب خوبی است. ویژگی‌های مدرن و تجربه رانندگی آرامی‌ را ارائه می‌دهد.

طبق آمار، تویوتا کمری خودرویی است که بیشترین فروش را در سراسر امارات دارد. این خودرو در کنار ویژگی‌های مدرن در زیر گروه قیمت مقرون‌به‌صرفه قرار می‌گیرد. 

شما می‌توانید چندین ماشین خوب برای خرید در محدوده قیمت مقرون‌به‌صرفه پیدا کنید. نیسان سانی، سوزوکی سلریو، هیوندای گرند I10، شورولت آوئو و میتسوبیشی لنسر EX 2.0 از جمله این خودروها هستند.

برخی از مدل‌های محبوب ماشین برای رانندگی طولانی در امارات مناسب هستند، شامل: تویوتا لندکروزر، نیسان پاترول و میتسوبیشی اتراج.

مقالات مرتبط

زندگی در دبی
1402/09/15 15 دقیقه
اجاره ماشین در دبی
1402/05/14 11 دقیقه
راهنمای سفر به دبی
1402/04/22 17 دقیقه
تاکسی دبی
1402/05/22 12 دقیقه
برج خلیفه دبی
1403/01/20 17 دقیقه

نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

زهرا احمدپور
1402/06/13

داستان پلاک های دبی چیه؟ شنیدم قیمت های نجومی داره؟!
مدیریت
1402/06/16

سلام زهرا عزیز؛ آره، پلاک‌های خودرو تو دبی قیمت های عجیبی دارن. شماره و حروفشون خیلی متفاوت از همه جاهای دیگه دنیاست. بعضی از این پلاک‌ها انقدر خاص و نادرن که قیمت‌شونم می‌تونه نجومی باشه. مثلاً یه پلاک ممکنه به یه نماد فرهنگی یا شخص مشهور اشاره کنه.
تورهای رامین گشت

اشتراک گذاری

منوی سایت