دلفیناریوم دبی (Dubai Dolphinarium)

قیمت از: 130 درهم
خرید از طریق واتس اپ
دلیفناریوم دبی، ملاقات با دلفین‌های در امارات
درباره دلفیناریوم دبی تفریحات پارک دلفین دبی نمایش دلفین و فک Dolphin and Seal Show نمایش پرندگان عجیب در پارک کریک Creek Park Exotic Bird Show تجربه شنا و تعامل نزدیک با دلفین‌ها Swim With Dolphins هزارتوی آینه Mirror Maze سینما ۵ بعدی 5D Cinema امکانات رفاهی پارک دلفیناریوم در دبی استودیوی عکس دلفیناریوم رستوران Happy Valley فروشگاه هدیه Gift Shop گزینه‌های خرید بلیط دلفیناریوم دبی بلیط نمایش دلفین و فک بلیط شنا با دلفین‌ها بلیط نمایش پرندگان قیمت دلیفیناریوم دبی شرایط استفاده از تفریحات پارک دلفیناریوم در دبی قوانین دلفیناریوم در دبی مسیر دسترسی به پارک دلفین دبی بازدید از دلفیناریوم دبی با آژانس گردشگری رامین گشت پرسش و پاسخ

یکی از جاذبه‌های تفریحی امارات، دلیفناریوم دبی است که سالانه مسافران و گردشگران زیادی از آن استقبال می‌کنند. تفریح در کنار دلفین‌ها باعث می‌شود تا تجربه جدیدی داشت و لحظات خوشی را سپری کرد. افراد با تهیه بلیط دلفیناریوم دبی می‌توانند نمایش‌ها و حرکات دلفین‌های زیبا را مشاهده کنند و حتی شرایط غواصی داشته باشند. در حقیقت پارک دلفیناریوم در دبی یک فرصت ایدئال است تا عکاسی زیبا داشت و از بودن در کنار دلفین‌ها نهایت لذت را برد. برای اینکه با آدرس دلفیناریوم دبی و محیط این پارک آشنا شوید تا انتهای متن همراه ما باشید.

درباره دلفیناریوم دبی

شهرداری دبی در 21 می 2008 پارک دلفیناریوم دبی را افتتاح کرد و در همان روزها اجازه بازدید را به مسافران و علاقه‌مندان داد. این مجموعه، در مساحت 5 هزار مترمربع بنا شده و دلفین‌ها در بخش اختصاصی نگهداری می‌شوند که مخزن آب، گنجایش 600 متر مکعب دارد. 

 مجموعه پارک دلفیناریوم یکی از سرگرمی‌های جذاب هست که افراد می‌توانند در کنار خانواده از آن استفاده کند. همچنین در حال حاضر پارک دلفین‌ها، یکی از محبوب‌ترین جاذبه‌های گردشگری دبی است که با استقبال زیادی روبه‌رو شده و محدودیت سنی هم ندارد. در این پارک می‌توان به راحتی با دلفین‌ها تعامل داشت و از لحظات زیبا عکاسی کرد. 

به طور کلی در جدول زیر اطلاعات کلی درباره پارک دلفیناریوم آورده شده است:

عنوان

توضیحات

ساعت کاری

هر روز از ۱۱ صبح تا ۶ بعدازظهر (سه شنبه‌ها پارک تعطیل است.)

مدت زمان استفاده

با توجه به نوع تفریح و بلیط انتخابی متفاوت است.

مناسب برای

کودکان و بزرگسالان

فاصله تا فرودگاه بین‌المللی دبی

حدود ۱۰ دقیقه

رستوران، فروشگاه، سینما، حمام و اتاق رختکن

دارد

خدمات عکاسی و فیلم‌برداری

با پرداخت هزینه ارائه می‌شود.

آدرس دلفیناریوم دبی 

امارات متحده عربی، دبی، پارک کریک، گیت ۱، خیابان ام حریر ۲

تفریحات پارک دلفین دبی

پارک دلفیناریوم همانند خلیج دلفین در دبی به گونه‌ای طراحی شده است تا افراد بازدیدکننده بتوانند با این موجودات دوست داشتنی تعامل داشته باشند. فرصت تعامل از طریق شنا و بازی کردن با دلفین‌ها فراهم شده و افراد می‌توانند متناسب با بلیط تهیه شده و قوانین این پارک، لحظات خوشی را سپری کنند. البته تفریحاتی که در این مجموعه ارائه می‌شود تنها به تعامل با دلفین‌ها ختم نمی‌شود بلکه بخش‌های مختلفی مانند: سینما، نمایش پرندگان و آینه هزارتو دارد که در ادامه درباره تفریحات توضیحاتی خواهیم داد:

حرکات نمایشی دلفین‌ها در دلفیناریوم دبی

نمایش دلفین و فک Dolphin and Seal Show

در نمایش دلفین و فک می‌توان حرکات زیبای نمایشی و جذابی را مشاهده کرد. این موجودات بسیار باهوش هستند و به راحتی آموزش می‌بینند تا اجرای بی‌نظیری برای بازدیدکننده‌ها داشته باشند. در حقیقت نوعی رقص دلفین‌ها و فک‌ها را شاهد خواهید بود که با پریدن از حلقه و توپ بازی، توجه بازدیدکننده‌ها را جذب خواهند کرد. دقت داشته باشید که نمایش دلفین‌ها و فک به صورت خانوادگی بوده و یک برنامه به مدت زمان 45 دقیقه‌ای در نظر گرفته شده است.

اگر به تفریحات آبی و بازدید از حیوانات آبزی علاقه دارید، بهتر است که از آکواریوم دبی مال هم دیدن کنید تا با شگفتی بی نظیری از گونه‌های آبی و گیاهان دریایی آشنا شوید. 

نمایش پرندگان عجیب در پارک کریک Creek Park Exotic Bird Show

در بخش نمایش پرندگان عجیب، بازدیدکننده‌ها در یک پارک زیبا و بزرگ قدم می‌زنند و این در حالی است که زیباترین و عجیب‌ترین گونه‌های پرندگان را مشاهده خواهند کرد. در حقیقت شما همراه با پرندگان مختلف پیاده‌روی خواهید کرد، زیرا این موجودات زیبا در چند قدمی ‌شما پرواز خواهند کرد و حس شگفت انگیزی ایجاد می‌کنند. اگر دنیای پرندگان را دوست داشته باشید، از نمایش زیبا در این پارک لذت خواهید برد. 

به طور کلی فرصت تماشای پرندگان عجیب در پارک دلفیناریوم برای افراد موقعیت خوبی است که با انواع طوطی، شاهین یا توکان تعامل داشته باشند. توجه کنید که بازدیدکننده‌ها می‌توانند به پرندگان غذا دهند و عکس‌های زیبایی بگیرند.

تجربه شنا و تعامل نزدیک با دلفین‌ها Swim With Dolphins

با تهیه بلیط دلفیناریوم دبی می‌توانید یک تفریح جذاب با دلفین‌ها را تجربه کنید. بازدیدکننده‌ها در این ارتباط نزدیک، به داخل استخری می‌روند که دلفین‌ها در آنجا قرار دارند و می‌توانند در کنار آن‌ها شنا کنند و با لمس و نوازش دلفین‌ها، ارتباط بهتری با این موجودات داشته باشند. 

استخری که برای تعامل و شنا با دلفین‌ها در نظر گرفته شده، دو عمق مختلف دارد که متناسب با قد افراد و نوع مهارت آن‌ها در شنا کردن توصیه می‌شوند. دقت داشته باشید که این تفریح، شرط سنی بالای 5 سال دارد و کودکان و بزرگسالان می‌توانند به طور همزمان شنا و تعامل نزدیک با دلفین‌ها را تجربه کنند. مدت زمان شنا در این بخش از پارک دلفیناریوم، حدود 20 دقیقه است. 

اگر می‌خواهید که ارتباط بهتری با دلفین‌ها در استخر داشته باشید، می‌توانید از کارشناس‌های این مجموعه کمک بگیرید و درباره آن‌ها توضیحات هم بخواهید. همچنین در آخر، پرسنل این مجموعه عکس چاپ شده استخر را به صورت رایگان در اختیار بازدیدکننده‌ها قرار می‌دهند. 

هزارتوی آینه Mirror Maze

هزارتوی آینه، یکی دیگر از تفریحات و جاذبه‌های پارک دلفیناریوم، برای تمام سنین می‌تواند جذاب باشد. در این مسیر هزارتو، با پیچ و خم‌های مختلفی روبه‌رو خواهید شد که باید تلاش کنید مسیر اصلی را تشخیص دهید. همچنین جریان هوا در این هزارتوی آینه‌ای به خوبی تهویه می‌شود و شرایط یک تفریح مهیج فراهم شده است.

سینما ۵ بعدی 5D Cinema

در سینمای 5 بعدی پارک دلفیناریوم دبی، می‌توان 5 حواس انسان را درگیر کرده و نمایش جذاب و تاثیرگذاری را ارائه کرد. در این سینمای 5 بعدی می‌توان از جلوه‌های ویژه و صندلی‌های متحرک استفاده کرد و تجربه هیجان تماشای صحنه‌های واقعی را داشت.

امکانات رفاهی پارک دلفیناریوم در دبی

به طور حتم هر مجموعه‌ای که در دبی یا هر شهر دیگری ارائه می‌شود، همراه با یکسری امکانات است تا بازدیدکننده‌ها بتوانند از اوقات فراغت خود به بهترین شکل استفاده کنند. در پارک دلفین دبی هم امکانات متنوعی در نظر گرفته شده که متناسب با علاقه افراد قابل ارائه خواهند بود که به شرح زیر هستند:

استودیوی عکس دلفیناریوم

افرادی که در پارک دلفیناریوم حضور پیدا می‌کنند، حیف است که از عکاسی در این پارک زیبا استفاده نکنند. از این‌رو عکاس‌های حرفه‌ای در پارک وجود دارند که می‌توانند از شما در لحظات هیجان‌انگیز و جذاب عکاسی کنند.  یادگاری از این مجموعه خالی از لطف نیست که هر لحظه با دیدن آن خاطرات به یادماندنی را مرور کنید. عکاس‌ها در بخش‌های پرندگان و دلفین‌ها حضور دارند تا لحظات جذاب بازدیدکننده‌ها با این حیوانات را ثبت کنند.

رستوران Happy Valley

رستوران دره شاد یا همان Happy Valley Restaurant انواع غذاهای آسیایی را سرو می‌کند تا از بازدیدکننده‌ها پذیرایی کند. افراد می‌توانند برای انرژی بیشتر غذاهای خوشمزه و تنقلات متنوع این رستوران را نوش‌جان کنند و لذت ببرند. همچنین انواع نوشیدنی در این رستوران با قیمت مقرون به‌صرفه‌ای ارائه می‌شود.

فروشگاه هدیه Gift Shop

برای اینکه افراد بتوانند یادگاری از پارک دلفین دبی داشته باشند یا سوغاتی‌های مختلفی را تهیه کنند، فروشگاه هدیه در این مجموعه بهترین گزینه است. در این فروشگاه می‌توان انواع اسباب‌بازی، پیراهن سفارشی و دلفین‌های بادی را خریداری کرد تا به عنوان یادگاری یا سوغاتی به کشور مبدا برد.

در حقیقت با توجه به اینکه دلفیناریوم یکی از جاهای دیدنی دبی محسوب می‌شود، بهتر است که از قبل و با برنامه‌ریزی برای تهیه بلیط اقدام کرد تا نگرانی برای بازدید از این مکان زیبا را نداشت.

گزینه‌های خرید بلیط دلفیناریوم دبی

قیمت بلیط دلفیناریوم مبلغ مشخصی نیست و با توجه به نوع تفریح و سن افراد با تغییراتی همراه است. از این‌رو مهم است که ابتدای هدف خود را برای تفریح از این پارک جذاب، مشخص کنید و متناسب با آن برای تهیه بلیط اقدام کرد. در حقیقت دلفیناریوم یکی از تفریحات دبی است که نیاز به برنامه‌ریزی دارد و بهتر است که از تورهای گشت شهری استفاده کنید تا نگرانی برای تهیه بلیط نداشته باشید. بلیط‌های این پارک تفریحی عبارت‌اند از:

دلفین‌های این پارک موضوعی در دبی

بلیط نمایش دلفین و فک 

اگر تمایل دارید که بخش دلفین‌ها و فک‌ها را مشاهده کنید باید در نظر بگیرید که این تفریح برای هر دو گروه سنی بزرگسال و کودک مناسب است. اما هزینه بلیط برای کودکان 2 تا 11 سال ارزان‌تر از بلیط بزرگسال‌ها خواهد بود. برای این بخش می‌توان بلیط VIP  دریافت کرد تا با دلفین‌ها تعامل بیشتری داشت.

بلیط شنا با دلفین‌ها

قسمت بلیط شنا با دلفین‌های با توجه به نوع استخر متفاوت خواهد بود. اگر بلیط برای شنا کردن در عمق زیاد را بخواهید باید هزینه بیشتری نسبت به استخر کم عمق پرداخت کنید.

بلیط نمایش پرندگان

بازدید از نمایش پرندگان در پارک دلفین دبی، همراه با هزینه است و باید بلیط تهیه کرد. این بخش از پارک، قیمت ارزان‌تری دارد و همچنین برای کودکان 2 تا 11 سال هم نسبت به هزینه استاندارد، هزینه کمتری پرداخت می‌شود.

به طور کلی توجه داشته باشید که برای تهیه بلیط‌های پارک دلفیناریوم بهتر است که یک روز زودتر اقدام کرد و متناسب با تفریح مد نظر خود، بلیط مناسب تهیه کنید. همچنین می‌توان از طریق شرایط تورهای گشت شهری دبی برای تهیه بلیط اقدام کرد.

قیمت دلیفیناریوم دبی

به طور کلی برخی از تورهای دبی و وب سایت‌های مختلف، قیمت مشخصی برای استفاده از خدمات تفریحی پارک دلفیناریوم ارائه می‌کنند. اما بهتر است که قبل از هرگونه اقدام برای خرید بلیط، ابتدا از قیمت به‌روز شده تفریحات دبی اطلاع داشت و متناسب با نوع تفریح خود، برای تهیه بلیط، اقدام کرد. در جدول زیر هزینه برخی از تفریحات پارک دلفیناریوم را آورده‌ایم:

عنوان

قیمت به تومان

بلیط نمایش پرندگان

601,849 تومان

بلیط نمایش دلفین ها و فک ها (VIP)

1,365,380 تومان

بلیط نمایش دلفین ها و فک ها (عادی)

1,142,908 تومان

شنا با دلفین‌ها

8,338,675 تومان

بلیط نمایش پرندگان مخصوص کودکان (2-11 سال)

363,674 تومان

بلیط نمایش دلفین‌ها و فک‌ها (VIP)  مخصوص کودکان (2 - 11 سال)

918,756 تومان

بلیط نمایش دلفین ها و فک ها (عادی) مخصوص کودکان (2-11 سال)

612,504 تومان

شنا با دلفین‌ها مخصوص کودکان (2-11 سال)

8,278,371 تومان

شرایط استفاده از تفریحات پارک دلفیناریوم در دبی

بازدیدکننده‌هایی که برای تفریح پارک زیبای دلفین دبی را انتخاب می‌کنند، باید یکسری شرایط را بدانند و متناسب با آن‌ها رفتار مناسبی در محیط پارک داشته باشند که مهم‌ترین شرایط به شرح زیر هستند:

  • نگهبان‌های پارک می‌توانند برای شناسایی شما، تشخیص سن کودکان و بلیط از شما درخواست کارت شناسایی کنند.
  • برخی از تفریحات در پارک دلفین باید با سن افراد همخوانی داشته باشد.
  • قبل از شروع نمایش دلفین‌ها بهتر است که 45 دقیقه زودتر در این مکان حضور داشت.
  • عکاسی از این مجموعه در صورتی امکان‌پذیر است که برای سایر افراد مزاحمتی ایجاد نشود.
  • تفریحات هیجان انگیز برای افرادی باردار و مبتلا به بیماری خطرناک، ممنوع است. 
  • افرادی که همراه مهمان‌ها هستند می‌توانند در کنار استخر دلفین‌ها باشند و اجازه ورود به داخل استخر را ندارند.
  • قیمت بلیط دلفیناریوم بر ای کودکان ارزان‌تر است و به طور تقریبی نصف مبلغ بلیط بزرگسالان ارائه می‌شود.

توجه کنید که هریک از این شرایط باید اجرا شوند تا همه افراد به راحتی از محیط زیبای پارک استفاده کنند.

قوانین دلفیناریوم در دبی

پارک دلفیناریوم در دبی همانند سایر تفریحات و مکان‌های دیدنی یکسری قوانین دارد که برای تجربه بهتر و خاطره خوش بهتر است که از آن‌ها اطلاع داشت و به قوانین احترام گذاشت. در راهنمای سفر به دبی مهم‌ترین قوانین در پارک دلفین دبی به شرح زیر هستند:

  • بازدیدکننده‌های بالای 12 سال باید بلیط بزرگسال‌ها را تهیه کنند.
  • افرادی که سن بین 2 تا 11 سال دارند باید بلیط کودکان را تهیه کنند.
  • افرادی اجازه شنا کردن در استخر دلفین‌ها را دارند که وزن آن‌ها زیر 110 کیلوگرم باشد.
  • کودکانی که سن زیر 12 سال دارند باید به همراه بزرگتر یا والدین خود به تفریح بپردازند.
  • کودکان زیر 2 سال نیاز به تهیه بلیط ندارد و کودک می‌تواند روی صندلی بزرگسال خود باشد.
  • اگر از بلیط تهیه شده در زمان مقرر استفاده نکیند، شرایط استرداد هزینه وجود ندارد. 
  • ورود کالسکه به داخل سالن نمایش ممنوع است.
  • بازدیدکننده‌ها در اطراف استخر نباید بدوند.
  • تمام بازدید کننده‌ها باید در مدت زمان نمایش دلفین‌ها بر روی صندلی بنشینند و از راه رفتن و عکاسی اجتناب کنند.
  • افرادی که بلیط VIP تهیه می‌کنند می‌توانند صندلی مورد نظر خود را رزرو کنند. 
  • بلیط هر بخش تنها برای استفاده آن قسمت طراحی شده است و نمی‌توان جایگزینی انجام داد.
  • در صورتی که هر تفریحی را در پارک دلفین‌ها کمتر از مدت زمان قابل ارائه، استفاده کنید، هزینه‌های استرداد نمی‌شود.
  • استفاده از گوشی، دوربین یا هر وسیله دیگری در داخل استخرهای دلفین‌ها ممنوع است.
  • بازدیدکننده‌ها اجازه ندارند بلیط خود را به اشخاص دیگری بفروشند.
  • همراه داشتن وسایل خطرناک و تیزی که باعث آسیب رساندن به دیگران شوند، ممنوع اعلام شده.
  • استعمال دخانیات در فضای دلفیناریوم ممنوع است.

توجه کنید که اگر به قوانین پارک احترام نگذارید به طور حتم با جریمه و اخراج از پارک مواجه خواهید شد. در حقیقت تمام پارک‌های موضوعی دبی همانند دلفیناریوم و میراکل گاردن قوانین مشخصی دارند که باید از قبل درباره آن‌ها اطلاعات کلی کسب کرد.

حرکات زیبای دلفین‌ها با مربی خود در پارک دلفیناریوم دبی

مسیر دسترسی به پارک دلفین دبی

برای اینکه به پارک دلفین در دبی بروید می‌توانید از طریق مترو اقدام کنید. در هر جای شهر دبی که هستید باید به متروی دبی رفته و قطار خط سبز را سوار شوید. در ایستگاه Health Care City یا Oud Metha پیاده شوید و با کمی ‌پیاده‌روی می‌توانید به مجموعه پارک دلفیناریوم برسید.

بازدید از دلفیناریوم دبی با آژانس گردشگری رامین گشت

به طور کلی بازدید از دلفیناریوم دبی یکی از تفریحات هیجان‌انگیز و جذابی است که می‌تواند خاطره‌های خوشی را ماندگار کند. با تهیه بلیط دلفیناریوم دبی می‌توان از تفریحات مختلف این مجموعه استفاده کرده و هیجان زیادی را در کنار حیواناتی مثل: پرندگان و دلفین‌ها تجربه کرد. همچنین برای اینکه بتوانید به دبی سفر کنید، نیاز است که از شرایط تورهای دبی، هزینه سفر به دبی و قیمت بلیط‌ها اطلاع داشته باشید.

آژانس مسافرتی رامین گشت برای سفر به دبی همراه شماست؛ این آژانس با ارائه تورهای داخلی و خارجی بهترین خدمات را در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین گردشگران می‌توانند به دو صورت تلفنی و حضوری تور دبی را از آژانس مسافرتی  رامین گشت رزرو نمایند. با خرید تورهای دبی از رامین گشت، می‌توانید از خدماتی مانند: بیمه مسافرتی، اخذ ویزا، رزرو هتل، تهیه بلیط و گشت شهری بهره‌مند شوید. 

در این مطلب سعی کرده‌ایم که شما را با تفریحات و آدرس دلفیناریوم دبی آشنا کنیم. اما اگر سوال یا ابهامی ‌‌درباره این پارک زیبا دارید که در این متن به آن اشاره نشده، کافی است که در انتهای همین مطلب و در قالب کامنت با ما در ارتباط باشید.

سوالات متداول

خیر؛ اما برخی از تفریحات مانند: شنا با دلفین‌ها شرایط سنی 5 سال به بالا دارند.

امارات متحده عربی، دبی، پارک کریک، گیت ۱، خیابان ام حریر 2

این مجموعه تفریحی، امکاناتی مانند: رستوران، فروشگاه و خدمات عکاسی و فیلم‌برداری را ارئه می‌کند.

نمایش دلفین و فوک، استخر دلفین‌ها، نمایش پرندگان عجیب، سینمای ۵ بعدی و هزارتوی آینه‌ای

دلفیناریوم همه روزه به جز سه‌شنبه‌ها از ساعت 11 صبح تا 6 بعدازظهر آماده ارائه خدمات است.

مقالات مرتبط

راهنمای سفر به دبی
1402/04/22 17 دقیقه
جاهای دیدنی دبی
1402/10/10 20 دقیقه
آکواریوم دبی مال
1402/09/27 11 دقیقه
گشت شهری دبی
1402/05/03 18 دقیقه
برج خلیفه دبی
1403/01/20 17 دقیقه

نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

قیمت از: 130 درهم
خرید از طریق واتس اپ
تورهای رامین گشت

اشتراک گذاری

منوی سایت