قیمت غذا در دبی

dubai-food-prices
قیمت غذا و مواد غذایی در دبی قیمت انواع غذا، فست فود و نوشیدنی در دبی ۲۰۲۳ رستوران‌های لوکس رستوران‌های متوسط رستوران‌های ارزان قیمت غذاهای خیابانی دبی شاورما سمبوسه قیمت kfc در دبی کاهش هزینه‌های غذا در سفر به دبی پرسش و پاسخ

آیا در به سفر دبی، حین صرف شام یا ناهار، به قیمت غذا در دبی توجه می‌کنید؟ هزینه غذا در این شهر، دارای طیف وسیعی دارد و کاملا به انتخاب‌های شما بستگی دارد. صرف غذای سالم و مغذی در طول سفر از مهم‌ترین دغدغه‌های مسافران است. اگر شما نیز قصد دارید در آینده‌ای نزدیک به شهر زیبای دبی سفر کنید، حتما به هزینه‌های خورد و خوراک فکر کرده‌اید و هزینه‌هایی که برای تهیه غذا صرف می‌شود را محاسبه می‌کنید. برای محاسبه هزینه‌ها غذا بهتر است اطلاعاتی درباره قیمت غذا در دبی داشته باشید تا بهتر بتوانید برنامه ریزی کنید.

قیمت غذا و مواد غذایی در دبی

همانطور که در بخش قبل اشاره کردیم، غذا و نوشیدنی در دبی بازه قیمتی بسیار گسترده‌ای دارند و با توجه به انتخاب مسافران تعیین می‌شود. البته طی چند سال اخیر قیمت مواد غذایی در دبی افزایش زیادی پیدا کرده و همین موضوع موجب شد که غذا و نوشیدنی‌ها گران شوند. در هر صورت این مورد به انتخاب و سلیقه خودتان بستگی دارد که غذاهای گران قیمت را در رستوران‌های لوکس و لاکچری را میل کنید یا غذاهای ارزان‌تر را در رستوران‌های ساده میل کنید. 
بدون شک هزینه غذا و نوشیدنی در سفر شما تاثیر بسزایی دارد؛ بنابراین بهتر است در انتخاب غذا و هزینه‌های آن دقت داشته باشید. به صورت کلی در پاسخ قیمت غذا در دبی چند درهم است؟ باید بیان کنیم که به طور میانگین این قیمت برای هر نفر ۱۰۰ درهم است و در کمترین رقم ۵۰ درهم و در بالاترین رقم به ۱۵۰ درهم می‌رسد. دقت داشته باشید این قیمت برای آن دسته از مسافرانی که در رستوران‌های لوکس غذا میل می‌کنند، صدق نمی‌کند و بدون شک این مسافران هزینه‌های بیشتری را پرداخت خواهند کرد.

غذاهای سنتی در دبی

قیمت انواع غذا، فست فود و نوشیدنی در دبی ۲۰۲۳

شهر دبی یکی از زیباترین شهرهای توریستی کشور امارات است که سالانه تعداد گردشگران بسیار زیادی به این شهر سفر می‌کنند؛ بنابراین رستوران و کافی شاپ‌های بسیار زیادی در این شهر زیبا وجود دارد که در طول اقامت خود می‌توانید برای صرف غذا و نوشیدنی به این رستوران‌ها بروید. 
شهر دبی دارای آب و هوای بسیار گرم و شرجی است که در زمان مسافرت علاوه بر محاسبه قیمت غذا در دبی، همچنین باید قیمت انواع نوشیدنی‌ها را نیز محاسبه کنید. قیمت نوشیدنی‌ها در دبی نیز به انتخاب شما بستگی دارد که با توجه به بودجه خود می‌توانید نوشیدنی مورد علاقه‌تان را میل کنید.

نوع نوشیدنی 

قیمت 

تعداد نفرات

قهوه

10 تا 20 درهم اماراتی

1 نفر

قهوه عربی

5 تا 10 درهم اماراتی

1 نفر

چای

1  تا 5 درهم اماراتی

1 نفر

کاپوچینو

10 تا 20 درهم اماراتی

1 نفر

آب 

1 تا 3 درهم اماراتی 

1 نفر

چای شیرین 

10 تا 20 درهم اماراتی

1 نفر

مهم‌ترین فاکتور در تعیین قیمت غذا دبی نوع رستوران و فست فودی است که انتخاب می‌کنید؛ زیرا قیمت غذا و نوشیدنی‌ها در رستوران‌های دبی مانند دیگر کشورها از جمله کشور خودمان با توجه به موقعیت جغرافیایی و سطح کیفیت و امکانات و طراحی که دارند، متفاوت هستند. در ادامه توضیح مختصری درباره قیمت غذا و نوشیدنی در انواع رستوران‌های دبی بیان می‌کنیم.

رستوران‌های لوکس

دبی دارای چندین رستوران بسیار شیک و لوکس است و غذاهای بسیار خوشمزه و لذیذی را با کیفیت بالا ارائه می‌دهد که تجربه‌ای منحصر به فرد در این رستوران‌ها خواهید داشت. قیمت انواع غذا و نوشیدنی در این رستوران‌های لوکس از ۱۵۰ درهم بیشتر است. اگر قیمت غذا و نوشیدنی برای شما مهم نیست، می‌توانید به این رستوران‌های مجلل مراجعه کنید. 

سرو کردن غذا در رستوران های لوکس دبی

رستوران‌های متوسط

رستوران‌های خیابانی باکیفیت خوبی نیز در شهر دبی هستند که انواع غذا، فست فود و نوشیدنی را با طعم خوشمزه و قیمت مناسب‌تری ارائه می‌دهند. انواع غذا و نوشیدنی در این رستوران‌ها قیمتی بین ۵۰ تا ۱۵۰ درهم دارد که برای هر فردی با بودجه متوسط بسیار مناسب است. 

رستوران‌های ارزان

رستوران‌های ارزانی نیز در دبی هستند که برای صرفه جویی در هزینه‌های می‌توانید به این رستوران‌ها بروید و انواع وعده‌های غذایی و ساندویچ را در بازه قیمتی بین ۲۰ تا ۵۰ درهم میل کنید. در ادامه این بخش با قیمت غذا در دبی که انواع فست فود و نوشیدنی محبوب است، آشنا می‌شویم:

نوع غذا

قیمت

تعداد نفرات 

همبرگر مک دونالد

15 تا 30 درهم اماراتی

1 نفر

ناگت مرغ

15 تا 25 درهم اماراتی

1 نفر

برگر شتر

25 تا 50 درهم اماراتی

1 نفر

ساندویچ فلافل

5 تا 10 درهم اماراتی

1 نفر

شاورما 

5 تا 10 درهم اماراتی

1 نفر

ساندویچ مرغ و سوسیس

5 تا 10 درهم اماراتی

1 نفر

یک بشقاب پیتزا 

30 تا 50 درهم اماراتی

1  نفر

ساندویچ گوشت 

15 تا 25 درهم اماراتی 

1 نفر

غذای مرغ

30 تا 50 درهم اماراتی 

1 نفر

محیط رستوران های ارزان دبی

قیمت غذاهای خیابانی دبی

غذاهای خیابانی دبی از محبوب‌ترین غذاهای گردشگران و مسافران هستند که با کمترین هزینه می‌توانند طعم‌های تازه و فوق العاده خوشمزه غذاهای دبی را تجربه کنند. همچنین اگر دوست دارید درباره سنت و فرهنگ‌های این شهر اطلاعات بیشتری داشته باشید، می‌توانید غذاهای خیابانی را تست کنید. در ادامه با معروف‌ترین غذاهای خیابانی دبی و قیمت آن‌ها آشنا می‌شویم:

شاورما

یکی از لذیذترین و خوشمزه‌ترین غذاهای خیابانی شهر زیبای دبی محسوب می‌شود که ساندویچ مرغ و گوشت به همراه سبزیجات معطر و تازه و سس است. با چشیدن شاورما طعم بی‌نظیر آن برای همیشه زیر دندان شما خواهند ماند. قیمت شاورما در رستوران‌های خیابانی بین ۵ تا 20 درهم اماراتی است. 

شاورما و سیب زمینی مخصوص دبی

سمبوسه

یکی دیگر از غذاهای خوشمزه خیابانی دبی سمبوسه است که با گوشت، سبزیجات و ادویه‌جات تهیه می‌شود. سمبوسه بسیار ترد و خوشمزه هست. این غذا در رستوران‌های خیابانی دبی نیز بین ۱۰ تا ۳۰ درهم به فروش می‌رسد. 
به صورت کلی برای مقایسه قیمت غذا در دبی باید بدانید که قیمت غذاهای خیابانی دبی نسبت به رستوران‌ها دارای قیمت‌های بسیار ارزان‌تری هستند که برای صرف وعده‌های غذایی با هزینه پایین می‌توانید غذاهای خیابانی را انتخاب کنید.

سمبوسه به همراه سس های مخصوص دبی

قیمت kfc در دبی

رستوران و فست فود kfc یکی از پرطرفدارترین مکان‌های شهر دبی در بین گردشگران و توریست‌ها است که انواع غذاهای سوخاری و منحصر به فرد از نظر طعم و عطر را به مشتریان عزیز ارائه می‌دهد. قیمت kfc در دبی به دلیل اینکه یک رستوران مدرن و شیک محسوب می‌شود، بدون شک نسبت به رستوران‌های متوسط و رستوران‌های خیابانی کمی گران‌تر است. 

نوشابه و برگر کی اف سی دبی

کاهش هزینه‌های غذا در سفر به دبی

اگر هزینه سفر برای شما اهمیت زیادی دارد و تا حد ممکن می‌خواهید هزینه‌ها را کاهش دهید، بهتر است از قبل اطلاعاتی درباره قیمت غذا در دبی داشته باشید و با توجه به بودجه‌ای که در نظر گرفته‌اید، رستوران مناسب برای صرف وعده‌های غذایی را انتخاب کنید. پیشنهاد ما به شما برای کاهش هزینه‌های سفر به دبی، انتخاب غذاهای خیابانی است که قیمت بسیار مناسب و ارزانی دارند. 

سوالات متداول

قیمت انواع غذا در دبی با توجه به نوع غذا و سطح رستوران تعیین می‌شود.

خیر؛ قیمت غذا در رستوران‌های لوکس مسلما گران‌تر از رستوران‌های خیابانی و متوسط به فروش می‌رسند.

قیمت مک دونالد در دبی بین ۱۵ تا ۳۰ درهم با توجه به سطح رستوران متفاوت است.

برای کاهش هزینه‌های می‌توانید غذاهای خیابانی را انتخاب کنید که بسیار خوشمزه و ارزان قیمت هستند.

مقالات مرتبط

نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

تورهای رامین گشت

اشتراک گذاری

دسته‌بندی مقالات

منوی سایت