بازار عمده لوازم خانگی در دبی

بازار عمده لوازم خانگی در دبی
خرید عمده از دبی به صرفه است؟ آدرس چند تا از بهترین عمده فروش‌های لوازم خانگی بازارهای عمده فروش لوازم خانگی در دبی مرکز خرید دراگون مارت مرکز خرید اوت‌ لت دبی مرکز خرید دراگون مارت ۲ بازار سنتی دیره مغازه‌های فروش عمده لوازم خانگی چطور اجناس خریداری شده را به ایران بیاوریم؟ حمل دریایی حمل هوایی خرید حضوری از عمده فروشی‌های لوازم خانگی در دبی با رامین گشت پرسش و پاسخ

بازارهای عمده فروشی لوازم خانگی دبی می توانند یکی از جذاب‌ترین مقاصد خرید برای مسافران، مغازه دارها و صاحبان کسب و کارهای مختلف باشند. دبی یکی از بهترین و بزرگ‌ترین شهرهای توریستی و تجاری در جهان به شمار می‌رود که سالانه مسافران زیادی به قصد خرید به این شهر مراجعه می‌کنند. در دبی بازارها و مراکز خرید مختلفی وجود دارد که انواع کالاها از جمله لوازم خانگی را به فروش می‌رسانند. قیمت این محصولات نسبت به بازار جهانی بسیار مناسب بوده به همین دلیل بسیار از فروشنده‌های لوازم خانگی برای خرید به این شهر مراجعه می‌کنند. 
بازار عمده لوازم خانگی در دبی باعث افزایش سود در کسب و کارهای مختلف می شود؛ چرا که با خرید عمده می توانید تعداد بالاتری کالا را به قیمت پایین‌تری خریداری کنید و حتی هزینه های حمل و نقل را نیز کاهش دهید. در این مقاله ما قصد داریم به بررسی و معرفی  بهترین بازار عمده لوازم خانگی در دبی بپردازیم تا بیشتر با این بازارها آشنا شوید. پی در ادامه با ما همراه باشید.

خرید عمده از دبی به صرفه است؟

خرید از دبی بسیار مقرون‌به‌صرفه و ارزان‌تر است. زیرا در این شهر بازارهای بزرگی وجود دارند که محصولات خود را به‌صورت عمده به‌فروش می‌رسانند. شما به مراجعه به این بازارها می‌توانید بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات را با مناسب‌ترین قیمت خریداری کنید. بازار عمده لوازم خانگی در دبی از جمله بازارهای عمده فروشی این شهر است که می‌توانید محصولات مورد نظر خود را به صورت عمده خریداری کنید.

آدرس چند تا از بهترین عمده فروش‌های لوازم خانگی

در سفر به دبی با مجتمع‌های تجاری و عمده فروشی‌های بسیار متعددی از جمله عمده فروشی لوازم خانگی در دبی مواجه خواهید شد که شما برای خرید اجناس و کالاهای خانگی می‌توانید به آن‌ها مراجعه کنید. در واقع وجود بازارهای عمده فروشی دبی هر سال توجه گردشگران زیادی را به خود جلب می‌کند، زیرا خرید در این بازارها نسبت به جاهای دیگر بسیار مقرون‌به‌صرفه است. از مهم‌ترین عمده فروشی لوازم خانگی در دبی عبارت‌اند از:

  • آدرس مرکز خرید دبی اوت‌لت مال
  • آدرس مرکز خرید دراگون مارت 
  • آدرس مرکز خرید دراگون مارت ۲ 
  • آدرس بازار سنتی دیره

در ادامه به بررسی و معرفی هریک از این بازارها می‌پردازیم تا بیشتر با آنها و محصولاتی که به فروش می‌رسانند آشنا شوید.

آدرس مرکز خرید دبی اوت‌لت مال در دبی، اوت لت العین است. 
آدرس مرکز خرید دراگون مارت در جاده AL Awir و پس از خروجی شیخ زائد قرار دارد.
آدرس مرکز خرید دراگون مارت ۲ در منطقه International City و در کنار جاده راس الخور قرار دارد. 
آدرس بازار سنتی دیره در بخش شمالی ساحل خور قرار دارد. 
 

بازارهای عمده فروش لوازم خانگی در دبی

ممکن است شما نیز تصمیم گرفته باشید که برای خرید لوازم خانگی به عمده فروشی‌های دبی مراجعه کنید. قبل از هر چیزی توجه داشته باشید که بازارهای عمده فروشی دبی بسیار زیاد و متعدد هستند و همین موضوع، انتخاب مرکز خرید مناسب را برای افراد به یک چالش بزرگ تبدیل کرده است. پس دبی تنها شهر جاذبه‌های گردشگری نیست، بلکه مراکز خرید و عمده فروشی‌های زیادی نیز مانند بازار عمده فروشی خشکبار دبی نیز در این شهر وجود دارند.
اما جای هیچ‌گونه نگرانی وجود ندارد؛ چراکه ما در اینجا بهترین عمده فروشی لوازم خانگی در دبی را به شما معرفی خواهیم کرد. برخی از بهترین عمده فروشی‌های لوازم خانگی در دبی عبارت‌اند از: 

مرکز خرید دراگون مارت

از بزرگ‌ترین مراکز خرید عمده در دبی می‌توان به مرکز خرید دراگون اشاره کرد. 
در این مرکز خرید فقط محصولات برندهای چینی به چشم می‌خورند و خبری از برندهای دیگر جهان در آن نیست. حتماً می دانید که اجناس چینی، تنوع و طرح های مختلف و قیمت های خیلی خوبی دارند.
مرکز خرید دراگون به شکل مارپیچ طراحی شده است و در آن فروشگاه‌های بسیار متعددی وجود دارند که در زمینه فروش محصولات باکیفیت و البته مقرون‌به‌صرفه فعالیت می‌کنند. خوب است بدانید محصولات الکترونیکی که در داخل بازار ایران یافت نمی‌شوند، در این مرکز خرید به‌خوبی یافت می‌شوند. در این مجتمع تجاری، اغلب وسایل الکترونیکی مانند تلویزیون و کالاهای خانگی یافت، پوشاک و لباس و... یافت می‌شوند.

درب ورودی دراگون مارت دبی

مرکز خرید اوت‌ لت دبی

مرکز خرید اوت‌لت دبی از معروف‌ترین مراکز خرید این شهر به‌حساب می‌آید که در بخشی از این مجتمع بزرگ، عمده فروشی‌های مختلفی مشغول به فعالیت هستند. عمده فروشی هایی نظیر بازار عمده فروشی لوازم آرایشی دبی و بازارهای عمده فروشی لوازم منزل. لطفا درمورد کالاها و برندهاشون توضیح بدید، مثلا تلویزیون سامسونگ … در این مرکز خرید بیش از ۱۳۰۰ برند معروف جهان حضور دارند که کالاها و اجناس خود را با بالاترین کیفیت در اختیار مشتریان قرار می‌دهند.
در مرکز خرید اوت‌لت دبی، عمده فروشی‌های لوازم خانگی دبی، محصولات خود را با تخفیفات بسیار عالی به فروش می‌رسانند؛ البته اگر در زمان جشنواره‌ها به این مرکز خرید مراجعه کنید از تخفیفات بیشتری بهره‌مند خواهید شد. در عمده فروشی‌های این مجتمع تجاری می‌توانید انواع وسایل خانگی موردنیاز خود از جمله، تلویزیون، مبلمان، میز و صندلی، وسایل الکترونیکی و... را با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت خریداری کنید.
این مرکز خرید تنها در زمینه فروش لوازم خانگی فعالیت نمی‌کند؛ بلکه اجناس مختلف دیگر مانند پوشاک، جواهرات، موبایل، کیف و کفش و... بسیاری از کالاهای دیگر را نیز به مشتریان عرضه می‌کند. در این مجتمع تجاری می‌توانید به بازار عمده فروشی مواد غذایی دبی نیز دسترسی پیدا کنید.

نمای داخلی از مرکز خرید اوت لت دبی

مرکز خرید دراگون مارت ۲

مرکز خرید دراگون مارت ۲ یکی دیگر از بازارهای بزرگ در دبی است که به‌عنوان بهترین بازار عمده لوازم خانگی در دبی شناخته می‌شوند. دراگون مارت 2 همچنین برترین بازار عمده فروشی لوازم آرایشی دبی نیز محسوب می شود. در این مجتمع، عمده فروشی‌های لوازم خانگی بسیار متعددی وجود دارند که تمامی کالای خود را با قیمت‌های باورنکردنی به مشتریان عرضه می‌کنند.
کالاها و اجناس این مجتمع تجاری قیمت بسیار خوبی دارند. اگر به دنبال خرید از دبی از بهترین بازار عمده لوازم خانگی هستید، ما مرکز خرید دراگون مارت ۲ را پیشنهاد می‌کنیم. در فروشگاه‌های این مجتمع، لوازم برقی و خانگی از برندهای معروف چینی با قیمت خوب به مشتریان عرضه می‌شوند. خوب است بدانید که در این مرکز خرید، امکانات رفاهی و تفریحی بسیار متعددی نیز برای گردشگران فراهم آورده شده است.
غذاخوری‌های بسیار متعدد موجود در این شهر به شما این امکان را می‌دهند تا بتوانید پس از گردش و خرید برای رفع گرسنگی خود به این رستوران‌های زیبا مراجعه کنید. خوب است بدانید که این مجتمع تجاری، بسیاری از اجناس دیگر مانند پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی و... را به مشتریان ارائه می‌دهد.

مرکز خرید دراگون مارت 2 در شب

بازار سنتی دیره

از قدیمی‌ترین مجتمع‌های تجاری در دبی می‌توان به بازار سنتی دیره اشاره کرد. این بازار عمده فروشی، وسعت بسیار زیادی دارد که هر یک از آن‌ها در زمینه فروش محصولات خاص فعالیت می‌کنند. بخشی از این بازار بزرگ به فروش عمده لوازم خانگی اختصاص  دارد و در آن اجناس و کالاهایی از برندهای مختلف موجود هستند. 
برندهای بسیار معروف دنیا در این مجتمع تجاری وجود دارند و کالاهای خانگی خود را با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. محصولات موجود در این مرکز خرید با تخفیفات خوبی به مشتریان عرضه می‌شوند؛ به همین علت قیمت بسیار ارزانی دارند. اگر شما نیز به دنبال خرید وسایل خانه ارزان قیمت هستید، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتماً از مرکز خرید سنتی دیره بازدید کنید و سری به عمده فروشی‌های لوازم خانگی دبی در این مجتمع تجاری بزنید.
این بازار، فضای بسیار سنتی و زیبایی دارد و به طاق‌های چوبی رنگارنگ و بادگیرهای عربی معروف است؛ از این رو می‌توان گفت این مرکز خرید نه‌تنها یک محل مناسب برای خرید اجناس ارزان قیمت است؛ بلکه یک جزو یکی از بهترین مقصدهای گردشگری و دیدنی این شهر نیز به‌حساب می‌آید. این مجتمع تجاری را می‌توان بهترین بازار عمده فروشی اسباب‌بازی دبی نیز دانست.

اجناس بازار سنتی دیره

مغازه‌های فروش عمده لوازم خانگی

بجز بازارهای عمده فروش لوازم خانگی بهتر است با چند مغازه و فروشگاه عمده فروشی معروف در دبی هم آشنا شوید. لیستی از معروف ترین و بزرگ ترین فروشگاه و مغازه های فروش عمده لوازم خانه در دبی عبارتند از:

  1. فروش عمده و خرده در نمایشگاه شرکت لوازم برقی دبی؛ آدرس: خیابان الجلاء_رمزون شیخ رضوان
  2. فروشگاه مسعي علي وابناه در زمینه فروش لوازم خانگی برقی؛ آدرس: بازار دبی - خیابان ثانی - روبروی 673C+W8M - دبی - امارات متحده عربی
  3. فروشگاه شرف دی جی یکی از بهترین فروشگاه های لوازم برقی در دبی محسوب می شود که انواع مختلفی از لوازم خانگی مانند یخچال، ماشین لباسشویی، تلویزیون و... را به فروش می رساند.

چطور اجناس خریداری شده را به ایران بیاوریم؟

ممکن است که از خود بپرسید چگونه می‌توانیم اجناس خریداری شده از بازار عمده لوازم خانگی در دبی را به ایران بیاوریم؟ در پاسخ باید بدانید که خلیج فارسی جزو یکی از اصلی‌ترین مرزهای بین ایران و دبی است که اغلب بازرگانان، اجناس خریداری شده خود از دبی را از طریق حمل‌ونقل دریایی وارد کشور می‌کنند. 

حمل دریایی

یکی از مزایای حمل دریایی این است که بندر گناوه، اصلی‌ترین مقصد حمل‌ونقل و ترخیص کالا از شهر دبی به داخل ایران است؛ چرا که حجم کالاهایی که در طول سال از بندر گناوه وارد ایران می‌شوند، بسیار زیاد هستند. این گزینه برای حمل بار از دبی به داخل ایران همواره گزینه مناسبی است.
یکی دیگر از مزایای حمل دریایی این است که صاحبان کالا و یا بازرگان می‌توانند حجم کالای زیادی را از دبی به کشور بیاورند. به‌گونه‌ای که برخی از تاجران توانسته‌اند تا حدود ۱۵۰۰ کیلوگرم اجناس و کالای مختلف را از طریق روش دریایی، از دبی وارد کشور کنند.
علاوه بر این موضوع، هزینه حمل‌ونقل کالا به داخل کشور برای بازرگانان اهمیت بالایی دارد؛ چراکه آن‌ها می‌خواهند اجناس و کالاهای خود را با هزینه اقتصادی به داخل کشور بیاورند که این امر از طریق روش دریایی امکان‌پذیر است. خوب است بدانید که اغلب تاجران، محموله‌ها و کالاهای بسیار عظیم را از طریق روش دریایی به ایران می‌آورند؛ چراکه این کار از لحاظ اقتصادی برای آن‌ها به‌صرفه‌تر است. حمل بار دریایی توسط لنج صورت می‌گیرد و شامل حمل کالاهایی مانند لوازم خانگی، پوشاک و لباس، تجهیزات دیجیتال، مواد خوراکی، لوازم آرایشی و بهداشتی و دیگر محصولات می‌شود.

حمل هوایی

شما می‌توانید اجناس خریداری شده خود از بازار عمده لوازم خانگی در دبی را از طریق روش هوایی نیز وارد کشور کنید. روش حمل هوایی به‌طورکلی، مطمئن‌ترین روش برای حمل کالا از دبی به داخل کشور است. فرودگاه بین‌المللی دبی اصلی‌ترین محل حمل کالا از دبی به داخل کشور است. از مزایای این روش حمل کالا می‌توان به زمان بسیار کوتاه آن اشاره کرد. کالاها و اجناس از طریق روش هوایی، با امنیت بالایی وارد کشور می‌شوند. اما باید توجه داشته باشید که هزینه حمل هوایی در همه‌جا و در دبی نیز بسیار بالا است. از این رو می‌توان گفت که اگر هزینه حمل برای تاجر اهمیت بالایی دارد، حمل کالا و اجناس از دبی به ایران با روش دریایی همواره گزینه بهتری است.

حمل و نقل از طریق هواپیما

خرید حضوری از عمده فروشی‌های لوازم خانگی در دبی با رامین گشت

خرید بهترین و اقتصادی‌ترین لوازم خانگی، در بازارهای عمده لوازم خانگی در دبی امکان‌پذیر است. شما با این خرید، به طور چشمگیری در هزینه‌های خود صرفه‌جویی خواهید کرد. اگر شما می‌خواهید که به‌قصد خرید به شهر زیبا و گردشگری دبی سفر کنید، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که برنامه‌ریزی سفر خود به دبی را از طریق مجموعه رامین گشت انجام دهید. رامین گشت یکی از معتبرترین مجموعه‌های ارائه‌دهنده تورهای داخلی و خارجی در کشور است که بهترین برنامه‌ریزی‌ها را برای سفر شما انجام می‌دهد تا بتوانید از بهترین بازار عمده فروشی لوازم خانگی دبی و دیگر مراکز گردشگری مانند مرکز خرید وافی مال دبی بازدید کنید. شما می‌توانید با مراجعه به سایت رامین گشت، خدمات خوب این مجموعه را دریافت کنید.

سوالات متداول

مرکز اوت لت مال، دراگون مارت 1 و دراگون مارت 2 از جمله بهترین عمده فروشی‌های لوازم خانگی دبی هستند.

بازار سنتی دیره وسعت بسیار زیادی دارد و در زمینه فروش محصولات خاص فعالیت می‌کنند.

شما می‌توانید از طریق راه آبی خلیج فارس خریدهای خود را به ایران بیاورید.

شما می‌توانید لوازم خانگی مرغوب چینی را از مرکز خرید دراگون مارت۲ خریداری کنید.

زیرا محصولات در این فروشگاه‌ها با قیمت و تخفیفات خوبی به فروش می‌رسند.

مقالات مرتبط

بازار موبایل دبی
1402/12/09 6 دقیقه
بازار پارچه دبی
1403/01/09 6 دقیقه
بازار دیره دبی
1403/01/14 8 دقیقه
برج خلیفه دبی
1403/01/20 17 دقیقه

نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

تورهای رامین گشت

اشتراک گذاری

دسته‌بندی مقالات

منوی سایت