نخیل مال دبی

نخیل مال دبی
معرفی نخیل مال دبی اجناس نخیل مال دبی در امارات بخش‌های تفریحی مرکز خرید نخیل مال Nakheel Mall پارک ترامپولین (Trampo Extreme) سینما vox Fabyland سکوی The The Bricobilandia خوراکی و نوشیدنی نخیل مال دبی طراحی و معماری نخیل مال ساعت کاری و نحوه دسترسی به مرکز خرید نخیل مال جمع بندی پرسش و پاسخ

نخیل مال دبی (Nakheel Mall) ، مکانی لوکس و زیبا است که برندهای برتر جهانی، اجناس خود را با قیمت بالا در آن به فروش می‌رسانند. این مکان بیش از 140 فروشگاه، 30 رستوران و کافه، 14  سالن سینما و بخش‌های مفرح دیگر را در خود جای داده‌است. نخیل مال در بخش ورودی جزیره نخل واقع شده و با توجه به موقعیت قرار گرفتن شما می‌توانید شاهد مناظر بی‌نظیری از آنجا باشید. با ما همراه باشید تا به معرفی بیشتر نخیل مال بپردازیم.

معرفی نخیل مال دبی

معرفی نخیل مال دبی

نخیل مال یکی از زیباترین مراکز خرید است که در قلب جزیره مصنوعی پالم جمیرا در دبی قرار گرفته‌است. ساخت و ساز این مرکز خرید در سال 2014 شروع شده و در سال 2019 افتتاح شد. نخیل مال، پنج طبقه برای فروشگاه‌ها و امکانات تفریحی و سه طبقه پارکینگ دارد . این مجموعه به سرعت توانست جایگاه خود را به عنوان یکی از شاهکارهای معماری دبی محکم کند. 
جذب توریستی نخیل مال در طی مدت کوتاهی به اندازه مراکز معروفی مانند وافی مال و ... رسید. اکنون با وجود جاذبه‌ها و امکانات فراوان، نخیل مال به یکی از اصلی‌ترین مقاصد گردشگری دبی تبدیل شده‌است. این مرکز، تجربه‌ای متفاوت از خرید و گردش را برای مسافران فراهم کرده و به تقویت گردشگری در دبی کمک شایانی می‌کند. نخیل مال دبی شامل فروشگاه‌هایی مانند Waitrose، H&M و Sephora است. 
همچنین یک سینمای VOX، یک سالن ترامپولین و یک سرزمین بازی با نام Fabyland را در خود جای داده‌است. رستوران‌ها و کافه‌ها در سراسر این مرکز خرید دبی پراکنده‌اند. همچنین در بازدید از نخیل مال می‌توانید در فودکورت مجلل به نام The Eatery که چندین رستوران معروف در آن وجود دارد، غذا بخورید. طبقه فوقانی نخیل مال فودکورتی به نام The Rooftop دارد که شامل رستوران‌هایی در فضای باز است.

اجناس نخیل مال دبی در امارات

نخیل مال دبی که یکی از بهترین مراکز خرید دبی است، در هر طبقه خود دنیایی از برندهای معتبر و معروف جهانی را به شما ارائه می‌دهد. از فروشگاه‌های لباس و پوشاک گرفته تا لوازم آرایشی و بهداشتی، جواهرات و ساعت‌های لوکس، همه و همه در اینجا گردآوری شده‌اند تا تجربه خریدی بی‌نظیر را برای شما رقم بزنند.
این مرکز خرید دارای فروشگاه‌هایی با برند‌های محبوب و با قیمت بسیار گران است. نخیل مال مجهز به ۳۰۰ فروشگاه مختلف از جمله فروشگاه‌های صفورا، اچ اند ام و … بوده و تنوع بالایی از پوشاک و اکسسوری و جواهرات را به خریداران ارایه می‌دهد. فروشگاه پوشاک و لوازم آرایشی اچ اند ام (H & M) و همچنین هایپرمارکت ویت‌رز (Waitrose) از جمله برندهای شاخص این مرکز خرید محسوب می‌شوند.
اگر قصد خرید محصولات در زمینه کیف و کفش، لباس کودک و اسباب بازی،لوازم ورزشی و دکوراسیون دارید، می‌توانید روی مرکز خرید نخیل مال حساب کنید. این مجموعه به سوپرمارکت بزرگ و فروشگاه کتاب نیز مجهز است.
هم چنین در زمینه لوازم الکترونیکی و موبایل، چندین فروشگاه عالی وجود دارد که تقریبا تمامی برندها را پوشش می‌دهد. به عنوان مثال، برند سامسونگ دارای یک شعبه اختصاصی در مرکز خرید نخیل مال بوده که خریداران برای خرید محصولات این برند، می‌توانند به آنجا مراجعه کنند.
در واقع نخیل مال همه مواردی که یک مرکز خرید مجهز باید داشته باشد را، یک جا دارد. البته این مرکز خرید به بزرگی مراکزی مانند دبی مال یا امارات مال دبی نیست، اما برای خرید بهترین برندهای جهانی، یک گزینه عالی محسوب می‌شود.

بخش‌های تفریحی مرکز خرید نخیل مال Nakheel Mall

نخیل مال دبی به فضاهای سبز زیبا و آرام برای لذت بردن از هوای تازه و تفریحات فضای باز مجهز است. مسیرهای پیاده روی و پارک های این مجموعه، امکان گذراندن اوقاتی آرامبخش در طبیعت را برای بازدیدکنندگان فراهم می‌کند. در کنار طبیعت بیرون، بخش‌های تفریحی دیگری نیز درون محوطه مرکز خرید نخیل مال وجود دارند که عبارتند از:

پارک ترامپولین (Trampo Extreme)

پارک ترامپولین (Trampo Extreme)

مرکز خرید نخیل مال به نیازهای خانواده‌هایی که دارای کودک هستند نیز، توجه داشته و مراکزی ویژه بازی کودکان ارائه داده‌است. اگر با فرزندان خود به نخیل مال رفته‌اید، آن‌ها را به Trampo Extreme ببرید، جایی که امکانات تفریحی و سرگرمی آن حتی والدین را بر سر ذوق می‌آورد. در این مکان، خانواده‌ها می‌توانند با کودکان خود در بازی‌های مختلف شرکت کرده و از موانع مختلف رد شوند. با این وجود، حتی کودکان نیز می‌توانند اوقاتی خوش را در این مجموعه سپری کنند. 

سینما vox

سینما vox

در سینمای VOX نخیل مال، می‌توانید به تماشای جدیدترین و بروزترین فیلم‌های روز دنیا بنشینید. این سینما با سالن‌های بزرگ و مجهز، سیستم صوتی و تصویری پیشرفته و صندلی‌های راحت، تجربه‌ یک سینمایی فوق‌العاده را برای شما رقم خواهد زد. سینما vox نخیل مال، با استفاده از تکنولوژی توانسته است تجربه‌های شنیداری را به گونه‌ای غنی‌تر و عمیق‌تر ارائه دهد. طوری که مخاطب احساس می‌کند بخشی از داستان است. جذابیت‌های دیگر سینما vox نخیل مال که در نوع خود منحصر به فرد است، عبارتند از:
●    مجهز به 14 سالن مختلف
●    تلاش در ایجاد فضاهای صوتی واقع‌گرایانه برای تجربیات قابل لمس
●    استفاده از تکنیک‌های پیشرفته صداگذاری و ویرایش
●    افزایش اثربخشی داستان و خلق تاثیرات عاطفی عمیق
●    امکان مشاهده فیلم‌ها در سالن‌های سه بعدی، 4DX، گولد یا معمولی

Fabyland

Fabyland

این پارک بازی سرپوشیده، دارای انواع بازی‌ها و فعالیت‌های سرگرم‌کننده برای تمامی سنین است. فراهم کردن محیطی امن و مفرح و اطمینان والدین از کیفیت زمان گذرانده شده توسط کودک، از جمله مزایای فیبی لند محسوب می‌شود. از دیگر امکانات فیبی لند می‌توان به بازی‌های ویدیویی پیشرفته و کارگاه‌های خلاقانه برای تقویت مهارت‌های فکری اشاره کرد.

سکوی The The

شما می‌توانید با همراهانتان به سکوی The The بروید و از این سکو بهترین مناظر پانوراما در شهر را مشاهده کنید.

Bricobilandia

Bricobilandia

این پارک نخیل مال دبی، یک مکان بازی برای بچه‌ها محسوب می‌شود. همه چیز این پارک به شکل لگویی بوده و بچه‌ها می‌توانند در آنجا، با لگو هر چیزی که دوست دارند را بسازند. البته این مکان مربیانی برای بچه ها در نظر گرفته‌است که بچه‌ها بتوانند چیزهای بهتر و بزرگ‌تری بسازند.

خوراکی و نوشیدنی نخیل مال دبی

پس از یک روز پر از خرید و گردش، فرصت را برای لذت بردن از طعم‌های بین‌المللی در رستوران‌های نخیل مال از دست ندهید. از غذاهای بین‌المللی و طعم‌های خاص خاورمیانه گرفته تا غذاهای دریایی تازه و لذیذ، در اینجا می‌تواند غذای مورد علاقه خود را پیدا کنید. همان‌طور که گفته شد، بیش از  30رستوران‌ وکافه‌ برای مرکز خرید نخل در نظر گرفته شده‌است. 
این مکان‌ها به چندین دسته تقسیم‌ شده که شامل کافه‌ها، فودکورت‌ها و رستوران‌های معمولی و لوکس می‌شوند. برخی از این رستوران‎ها، جزو بهترین رستوران‌های جهان هستندکه در سراسر این مرکز خرید دبی پراکنده‌اند. طبقه فوقانی نخیل مال، فودکورتی به نام The Rooftop دارد که شامل رستوران‌هایی در فضای باز است. اگر به نخیل مال رفتید، حتما سری به فودکورت آن هم بزنید و منوی غذاهای مختلف این فودکورت را تجربه کنید. رستوران‌هایی که در این مرکز خرید ارزش امتحان کردن دارند، عبارتند از: سالن غذاخوری Depachika، Pinkberry ، Din Tai Fung و سوشی سامبا.

طراحی و معماری نخیل مال

طراحی زیبای این مجموعه عظیم، از میراث فرهنگی و هنری امارات و دبی الهام گرفته شده و ترکیبی از مدرنیته و سنت است. معماری زیبا و دلنواز نخیل مال دبی، موجب شده است که این مکان نه تنها برای خرید، بلکه برای لذت بردن از زیبایی‌های بصری نیز محبوب باشد.
مکان‌ها و هتل‌های نزدیک به نخیل مال
●    Al Sufoh، دو و نیم دقیقه با شما فاصله دارد.
●    St. Regis Dubai, The Palm ، پنج دقیقه با شما فاصله دارد.
●    Adagio Premium the Palm ، پنج دقیقه با شما فاصله دارد.
●    هتل سلطنتیDukes The Palm، پنج دقیقه با شما فاصله دارد.
●    مارینا دبی، ده دقیقه با شما فاصله دارد.

ساعت کاری و نحوه دسترسی به مرکز خرید نخیل مال

نخیل مال دبی در پالم جمیرا قرار دارد و در تمامی روزهای هفته باز است. ساعات کاری این مرکز خرید در روزهای یکشنبه تا پنجشنبه از 10 صبح تا 10 شب و در روزهای جمعه و شنبه از 10 صبح تا 12 شب است. همچنین دسترسی به مرکز خرید نخیل مال، از طریق تاکسی دبی و اتوبوس امکان‌پذیر است. رفتن به جاذبه‌های این مجموعه خرید و تفریحی اصلا هزینه‌بر نبوده و کرایه تاکسی دبی واقعا مقرون به صرفه است. از این‌رو، پیشنهاد می‌کنیم به راحتی از طریق کرایه یک تاکسی به نخیل مال دبی رفته و از خرید خود لذت ببرید. 

جمع بندی

مرکز خرید نخیل مال دبی یکی از جدیدترین و زیباترین مراکز خرید در دبی است. این مجموعه به سرعت توانسته جایگاهی ویژه در بین علاقه مندان به خرید و گردش پیدا کند. این مرکز خرید نه تنها به علت اندازه و فروشگاه‌های خود، بلکه بخاطر طراحی بی‌نظیر و امکانات تفریحی‌اش شناخته شده‌است. 
نخیل مال دبی، نقش بسیار مهمی در رونق اقتصادی دبی ایفا کرده‌است. هرساله جذب گردشگران و افزایش فروش تجاری، تاثیر مثبتی بر اقتصاد دبی داشته‌ است. این عامل سبب رشد فرصت‌های شغلی و تقویت صنعت گردشگری این شهر شده‌است. وجود برندهای مطرح بین‌المللی، این مرکز خرید را به یکی از بازارهای لوکس دبی تبدیل کرده که برای خرید از آن باید پول کافی به همراه داشته باشید.
 

سوالات متداول

این بازار بزرگ در مرکز پالم جمیرا دبی قرار دارد.

از جمله جاذبه‌های دیدنی این مرکز تجاری می‌توان به انواع رستوران مجلل، سینما، پارک بازی و سکوی The The برای مشاهده تصاویر پانوراما اشاره کرد.

از یکشنبه تا پنجشنبه از 10 صبح تا 10 شب و همچنین در روزهای جمعه و شنبه از 10 صبح تا 12 شب

مقالات مرتبط

دبی مال
1402/06/01 8 دقیقه
مراکز خرید دبی
1402/06/21 11 دقیقه
بازار لباس دبی
1402/12/02 7 دقیقه
خرید از دبی
1403/01/18 8 دقیقه

نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

تورهای رامین گشت

اشتراک گذاری

دسته‌بندی مقالات

منوی سایت