بهترین زمان برای آفرودسواری در دبی

آفرودسواری در صحرای دبی
آفرودسواری در تور سافاری دبی بهترین زمان برای آفرودسواری در دبی چه زمانی است؟ بهترین ماشین ها برای آفرود سواری آفرودسواری با موتور بلیت آفرودسواری وسایل موردنیاز برای آفرودسواری در دبی تجربه آفرودسواری در تور دبی رامین گشت پرسش و پاسخ

اهل رانندگی و هیجان در صحرا هستید؟ در بهترین زمان برای آفرودسواری در دبی به این شهر سفر کنید. با اینکه بیشتر افراد، دبی را به‌عنوان شهری مدرن با آسمان‌خراش‌های بلند می‌شناسند؛ اما دبی از تمام ظرفیت‌های خود استفاده می‌کند. آفرودسواری در صحرا و سافاری دبی از جذاب‌ترین تفریحات این شهر است.

آفرودسواری ماشین (Dune Bashing) با لندکروز، لندرور و جیپ رانگلر، تجربه‌ای فراموش‌نشدنی خواهد بود. دون باگی نیز بخشی از این آفرودسواری است. برای انتخاب بهترین زمان برای آفرودسواری در دبی باید توجه ویژه‌ای به آب‌وهوا داشته باشید. اگر به‌دنبال اطلاعاتی درباره تورهای آفرودسواری، بهترین ماشین ها برای آفرود سواری و ... هستید، تا انتهای این متن همراه ما باشید.

آفرودسواری در سافاری دبی

آفرودسواری در تور سافاری دبی

سیاست‌گذاران دبی از تمای ظرفیت‌های طبیعی، تاریخی و ... شهر برای جذب گردشگر استفاده کرده‌اند. بیابان‌ها و صحرای دبی موقعیت خوبی برای انجام هیجان‌انگیزترین تفریحات است؛ از آفرودسواری با ماشین و موتور چهارچرخ (Dune Baggy) تا شترسواری و بالون‌سواری و ... . شما می‌توانید با رزرو تور سافاری دبی، در بازه صبح یا عصر، ساعاتی خوش را سپری کنید که اطلاعات بیشتر آن را می‌توانید در وبسایت رامین گشت مطالعه کنید.

آفرود سواری بازدیدکنندگان در تور سافاری دبی

بهترین زمان برای آفرودسواری در دبی چه زمانی است؟

آفرود سواری با ماشین و موتور، یکی از تفریحات بسیار عالی و هیجان‌انگیز در دل کویر و بیابان‌های دبی است. در آفرودسواری می‌توان بیابان‌نوردی و صحرانوردی را با ماشین‌های حرفه‌ای تجربه کرد. همچنین می‌توانید از ماشین‌هایی مانند لندکروز و جیپ برای یک ماجراجویی در بیابان و تپه‌های شنی استفاده کنید. 

ماشین‌های آفرود، گردشگرها را سوار می‌کنند و به‌مدت 30 دقیقه با سرعت زیاد در صحرا می‌گردانند. گشت‌و‌گذار در فرازونشیب‌های بیابان دبی باعث می‌شود تا هیجان زیادی را تجربه کنید. از طرفی هم می‌توانید بعد از یک آفرودسواری لذت‌بخش، شب را در صحرا سپری کنید و از برنامه‌های جذاب و دیدنی کویر لذت ببرید. به‌طور حتم افرادی که عاشق سرعت هستند، می‌توانند لحظات خوشی را در آفرود سواری سپری کنند. 

اگر بخواهید بهترین زمان برای آفرودسواری در دبی را بدانید، بهتر است بین ماه‌های نوامبر تا مارس (آبان تا فروردین) به دبی سفر و تور سافاری دبی را رزرو کنید. در این زمان، آب و هوای دبی خنک‌تر از ماه‌های دیگر است و گرمای کویر و بیابان شما را اذیت نخواهد کرد. حتی شرایط تفریح برای سایر تفریحات مانند: تماشای حیوانات، موتورسواری، شترسواری و فعالیت‌های دیگر نیز فراهم است.

از میان تورهای روزانه آفرودسواری، اوقات عصر معمولا طرفداران بیشتری دارند؛ چون با غروب آفتاب همراه بوده که می‌توان حین آفرودسواری، عکاسی کرد. به‌علاوه برنامه شب‌مانی در کویر نیز در برخی تورها منظور می‌شود که خود فرصتی استثنائی است. پس شاید بتوان بهترین زمان برای آفرود سواری را منوط به علاقه و بودجه شما دانست.

آفرودسواری با لندکروز در سافاری دبی

بهترین ماشین ها برای آفرود سواری

همان‌طور که اشاره شد، با تهیه تور تفریحی سافاری، می‌توانید از امکانات مختلف آن بهره‌مند شوید. اما سوالی که بسیاری از افراد می‌پرسند این است که آفرودسواری با چه وسیله‌ای در بیابان‌های دبی انجام می‌شود؟

ازآنجایی‌که می‌دانید دبی، یکی از ثروتمندترین شهر‌های دنیاست و بهترین ماشین‌های دنیا را می‌توان در این شهر دید. برای آفرودسواری نیز از ماشین‌های روز دنیا استفاده می‌شود. لندکروزسواری اصطلاحی است که برای آفرود در بیابان‌های دبی به کار می‌رود. پس می‌توان بهترین ماشین ها برای آفرود سواری را به‌صورت زیر فهرست کرد:

  • لندکروز (Land Cruiser)
  • لندرور (Land Rover)
  • رنجرور (Range Rover)
  • جیپ انگلر 4*4 (Wrangler Jeep)
  • نیسان پاترول (Nissan Patrol)
  • هامر (Hummer)
  • تویوتا سکویا (Toyota Sequoia)

توجه داشته باشید که برای برقراری ایمنی در آفرود سواری، رانندگی بر عهده راننده‌های حرفه‌ای است و با خیالی راحت می‌توانید از تپه‌های شنی بالا بروید و از بیابان‌نوردی لذت ببرید. 

بهترین ماشین های آفرودسواری در دبی

آفرودسواری با موتور 

آفرودسواری با موتورهای چهارچرخ که به دون باگی معروف هستند نیز یکی از لذت‌های تفریحی است که آدرنالین زیادی را ترشح می‌کند. موتورسواری در بیابان‌های دبی لذت زیادی دارد، چه تورهای صبح را انتخاب کنید و چه عصر که هر دو بهترین زمان برای آفرودسواری در دبی هستند، از برنامه خود لذت خواهید برد. بهترین موتور یا دون باگی برای آفرودسواری عبارت‌اند از:

  • Yamaha Grizzly 700
  • Honda TRX450R
  • Suzuki KingQuad 750
  • Polaris RZR XP Turbo
  • KTM 450 XC-W

در تورهای کویر، هنگام رزرو آفرودسواری، می‌توانید بلیت تورهایی را تهیه کنید که موتورسواری هم ارائه می‌کنند. در حقیقت برای کسانی که کمی ترس دارند، موتورسواری با هیجان کمتر مناسب‌تر به نظر می‌رسد. ضمن اینکه شما می‌توانید به‌تنهایی دون باگی را هدایت کنید. شما با اجاره موتورهای چهارچرخ به دل صحرا می‌زنید و با سرعت زیاد تپه‌های شنی را فتح خواهید کرد. توصیه می‌کنیم در کنار بهترین ماشین‌ها برای آفرود سواری از این موتورسیکلت‌ها نیز استفاده کنید. 

دقت داشته باشید که برای رزرو سافاری باید بهترین زمان برای آفرودسواری در دبی را انتخاب کنید تا با گرمای بیش‌ازحد دبی روبه‌رو نشوید. به همین دلیل اکثر این تورها پیش از گرمای بی‌امان ظهر یا در عصر برگزار می‌شوند.

آفرود سواری با موتور

بلیت آفرودسواری

برای اینکه بتوانید بلیت آفرودسواری را تهیه کنید، نیاز است که بدانید سافاری بخشی از تفریحات دبی محسوب می‌شود. گردشگران برای تجربه بهترین زمان برای آفرودسواری در دبی باید از میان تورهای مختلف سافاری، تور مدنظر خود را انتخاب ‌کنند. تور سافاری دبی معمولا شامل فعالیت‌های مختلف است که برخی از آن‌ها عبارت‌اند از:

  • آفرودسواری با ماشین
  • موتورسواری 
  • اسکی روی شن 
  • شترسواری در سافاری دبی
  • آشنایی با زندگی بادیه‌نشینی
  • حنا در سافاری
  • انواع رقص 

اگر بخواهید بدانید که قیمت بلیت آفرودسواری در سال 1402 چقدر است، باید گفت که این تورها بسیار متنوع هستند. تورهای ترکیبی یا تورهایی با راهنمای شخصی و ترانسفر ویژه، قیمت‌های متفاوتی دارند، پس باید این موارد را در هزینه سفر به دبی منظور کنید. اما مطابق تعرفه وبسایت Dune Bashing، قیمت بلیت آفرودسواری دبی در سال 1402 به شرح زیر است:

«برای کودکان 3 تا 10ساله، 100 درهم و برای افراد بیش از 10 سال، 130 درهم باید برای خرید بلیت آفرودسواری پرداخت کنید.»

شما با انتخاب تور سافاری و بهترین زمان برای آفرودسواری در دبی می‌توانید لذت یک تفریح جذاب در بیابان و صحرا را به خاطر بسپارید. به‌طور کلی، تور سافاری دبی یکی از پرطرفدارترین تورهای تفریحی این شهر است که گردشگرهای زیادی را به خود جذب می‌کند. شاید مهم‌ترین دستاوردی که در کنار تفریح سافاری به دست خواهید آورد، همنشینی با افراد بادیه‌نشین در صحرا است که به‌طور حتم یکی از بهترین لحظات در طول سفر شما به دبی را رقم خواهد زد. 

وسایل موردنیاز برای آفرودسواری در دبی

با توجه به اینکه آفرودسواری در دل بیایان انجام می‌شود، نیاز است که قبل از رزرو، نکات مختلفی را در این‌باره بدانید تا در این روز هیجان‌انگیز با مشکلی مواجه نشوید. 

به‌طور مشخص در گرمای سوزان بیابان‌های دبی به کرم ضدآفتاب نیاز دارید تا از آفتاب‌سوختگی جلوگیری کنید. با توجه به اینکه اشعه‌های نور آفتاب در دبی و بیابان، مستقیم و خطرناک هستند، بهتر است که از SPF بالا برای کرم ضدآفتاب خود استفاده کنید. 

کلاه آفتابی یکی دیگر از وسایلی است که باید همراه خود داشته باشید. کلاه باعث می‌شود که نور کمتری به‌صورت شما بتابد و پوست صورت شما به‌طور مستقیم در معرض اشعه‌های خورشید قرار نگیرد. عینک آفتابی هم جزو ملزومات گشت‌وگذار در صحرا و آفرودسواری است. برای جلوگیری از ورود ریزشن‌ها به داخل چشم‌هایتان، بهتر است که از عینک مناسب استفاده کنید. 

سایر وسایل موردنیاز برای یک آفرودسواری مطلوب به شرح زیر هستند:

  • اگر دارو مصرف می‌کنید بهتر است که داروهای خود را همراه داشته باشید.
  • کوله پشتی سبک با مواد غذایی سبک، قمقمه آب، پاوربانک، لباس مناسب برای گرما، کفش منعطف و پماد مناسب برای جلوگیری از گزش حشرات را همراه خود داشته باشید.

تجربه آفرودسواری در تور دبی رامین گشت

در سفر به دبی، هراندازه در این شهر اقامت داشته باشید، بازهم تفریحاتی برای انجام دادن وجود دارند. آفرودسواری در تور سافاری، یکی از فعالیت‌هایی است که بارهاوبارها می‌توان آن را تجربه کرد. بهترین زمان برای آفرودسواری در دبی، داشتن تورلیدری حرفه‌ای و انتخاب تور مناسب، ازجمله مواردی است که پیش از رزرو تور تفریحی در دبی باید به آن توجه کنید. سایت‌های ایرانی و خارجی بسیاری برای این کار وجود دارند. حتی در برخی از هتل‌ها نیز چنین برنامه‌ای به مهمانان ارائه می‌شود.

اما اولین قدم در تجربه آفرودسواری و سافاری دبی، رزرو تور و سفر به این شهر است. رامین گشت به‌عنوان ارائه‌کننده تورهای مناسب داخلی و خارجی شما را همراهی می‌کند تا بهترین تور دبی را تهیه کنید. ازآنجایی‌که نوامبر تا مارس یکی از زمان‌های پرتردد گردشگران به دبی است و آن را می‌توان بهترین زمان برای آفرودسواری نیز دانست. بهتر است از قبل برای آن برنامه‌ریزی کنید.

 مجموعه رامین گشت با ارائه خدماتی مانند بیمه مسافرتی، تهیه بلیت هواپیما، گشت شهری دبی، رزرو محل اقامت و هتل، شما را در سفر به دبی همراهی می‌کند. کافی است که برای تهیه بلیت و تور مناسب با کارشناس‌های رامین گشت در ارتباط باشید. در صورت هرگونه سوال درباره آفرود سواری یا تورهای دبی نیز در انتهای همین مطلب، کامنت بگذارید. کارشناس‌های مجموعه رامین گشت به‌صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به شما هستند.

سوالات متداول

با توجه به گرمای شدید دبی در تابستان‌ها، توصیه می‌کنیم که در ماه‌های خنک‌تر به این کار بپردازید. در نتیجه از ماه‌های آبان تا فروردین را می‌توان بهترین زمان برای آفرود سواری دانست.

بله، برای عکاسی و فیلمبرداری ممانعتی وجود ندارد.

آفرود سواری با ماشین، موتورسواری، اسکی روی شن، شترسواری در سافاری دبی و ... از جمله تفریحات اصلی در سافاری است.

به‌طور حتم در بین ماشین‌هایی که برای آفرودسواری انتخاب می‌شوند، باید ویژگی‌هایی را در نظر گرفت؛ ارتفاع و شاسی ماشین اهمیت زیادی دارد. علاوه‌بر آن باید ماشین از مقاومت بالایی نیز برخوردار باشد. در حقیقت لندکروز یکی از بهترین ماشین‌ها برای سافاری و آفرودسواری است.

  • دوربین دوچشمی، شارژر و پاوربانک
  • کوله‌پشتی و دوربین عکاسی
  • ضدعفونی‌کننده دست و دستمال مرطوب
  • حافظه جانبی برای دوربین عکاسی
  • وسایل شنا و کیسه زیپ‌دار
  • کتاب راهنما، لباس و کفش مناسب
  • چاقوی جیبی
  • ضدآفتاب، عینک‌آفتابی، کلاه آفتابی و پماد دفع حشرات

مقالات مرتبط

راهنمای سفر به دبی
1402/04/22 17 دقیقه
جاهای دیدنی دبی
1402/10/10 20 دقیقه
سافاری دبی
1402/04/29 19 دقیقه
گشت شهری دبی
1402/05/03 18 دقیقه
برج خلیفه دبی
1403/01/20 17 دقیقه

نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

تورهای رامین گشت

اشتراک گذاری

منوی سایت