پارک برادران وارنر دبی

قیمت از: 300 درهم
خرید از طریق واتس اپ
تفریح و بازدید از پارک موضوعی برادران وارنر
تاریخچه پارک موضوعی برادران وارنر بخش‌های مختلف پارک موضوعی برادران وارنر بخش میدان برادران وارنر Warner Bros. Plaza بخش بدراک Bedrock بخش دینامیت گولچ Gulch Dynamite بخش کارتن جانکشن Cartoon Junction بخش شهر گاتهام Gotham City بخش متروپولیس Metropolis بهترین زمان بازدید از پارک تفریحی برادران وارنر جاذبه‌ها، هتل‌ها و رستوران‌هایی نزدیک پارک تفریحی برادران وارنر فاصله جاذبه‌های دیدنی از پارک تفریحی فاصله هتل‌ها از پارک تفریحی برادران وارنر دبی فاصله رستوران‌ها از پارک تفریحی برادران وارنر دبی بازدید از پارک برادران وارنر دبی با آژانس گردشگری رامین گشت پرسش و پاسخ

یکی از جاذبه‌های تازه تاسیس امارات را می‌توان پارک برادران وارنر دبی دانست که در مدت زمان کوتاهی توانست توجه بسیاری از گردشگران را به خود جلب کند. پارک موضوعی برادران وارنر دبی با وسعت 15 هکتار به‌عنوان بزرگترین شهربازی سرپوشیده در جهان هم شناخته می‌شود. پارک تفریحی برادران وارنر دبی در جزیره یاس واقع شده و حدود 1 میلیارد دلار برای ساخت این پروژه هزینه شده است. اما استقبال از این مجموعه بی‌نظیر بوده و حتما بازدید از این مجموعه تفریحی را در برنامه سفرتان قرار دهید. برای اینکه با نحوه دسترسی به این پارک تفریحی و امکانات آن آشنا شوید تا انتهای متن همراه ما باشید. 

تاریخچه پارک موضوعی برادران وارنر

چهار برادر با نام‌های آلبرت، هری، سم و جک که از یک خانواده لهستانی به دنیا آمده بودند، به کشور آمریکا مهاجرت می‌کنند و طی سال‌های زندگی خود، شرکت فیلم‌سازی بزرگی را تاسیس کردند. اما در حال حاضر، مالکیت شرکت فیلم‌سازی برادران وارنر در اختیار AT&T است. شرکت فیلم‌سازی برادران وارنر لقب سومین استودیوی قدیمی ‌در آمریکا را دارد و بعد از پارامونت پیکچرز و یونیورسال استودیوز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. 

امارات برای اینکه جدیدترین تفریحات را در منطقه خود راه‌اندازی کند به فکر تاسیس پارک موضوعی با تم برادران وارنر افتاد. این پارک در سال 2018 و توسط شیخ محمد بن راشد آل مکتوم و ولیعهد ابوظبی شیخ محمد بن زاید آل نهیان افتتاح و راه‌اندازی شد. 

بهتر است بدانید که با راه‌اندازی این پارک موضوعی، جوایز متعددی به این پارک تعلق گرفت که در سال 2019 میلادی جزو بهترین پارک موضوعی شناخته می‌شود.

بخش‌های مختلف پارک موضوعی برادران وارنر

پارک موضوعی برادران وارنر دبی که سرپوشیده است، شش قسمت یا بخش دارد که هر یک دارای امکانات مختلفی هستند. در این مجموعه سرپوشیده، 21 تفریح در سبک‌های مختلف، 16 رستوران و 22 فروشگاه وجود دارد تا بتوان بهترین استفاده را از مجموعه پارک تفریحی برادران وارنر دبی داشت. برای اینکه با این بخش‌ها بیشتر آشنا شوید، در ادامه آن‌ها را بررسی خواهیم کرد:

بخش میدان برادران وارنر Warner Bros. Plaza

هنگام بازدید از پارک موضوعی برادران وارنر، به محض ورود، ابتدا میدانی را مشاهده خواهید کرد که در مرکز پارک قرار دارد. در این بخش تفریحات مختلف، انواع رستوران و فروشگاه‌ها، وجود دارد تا افراد به راحتی بتوانند برای تفریح و صرف غذا، دسترسی راحت داشته باشند. 

تفریح کودکان در برادران وارنر دبی

رستوران‌های بخش میدان برادران وارنر

در بخش اول و ابتدایی پارک وارنر تعداد چهار رستوران وجود دارد که خدمات ایدئالی را برای بازدیدکننده‌ها در نظر گرفته‌اند. در حقیقت این رستوران‌ها، انواع غذای بین‌المللی و عربی را سرو می‌کنند تا بعد از یک تفریح جذاب، بتوان زمانی برای استراحت در نظر گرفت. بهترین رستوران‌های بخش میدان برادران وارنر به شرح زیر هستند:

  • رستوران The Starlight: این رستوران طراحی با چوب و یادگاری‌های ‌هالیوود طراحی شده است. در این رستوران می‌توان انواع غذای بین‌المللی را سفارش داد و بعد از آن با یک دسر خوشمزه از خود پذیرایی کنید.
  • رستوران Hollywood Trattoria: این رستوران تم ایتالیایی دارد و می‌توان از طعم بی‌نظیر غذاهای ایتالیایی لذت برد. توصیه می‌کنیم که در کنار سرو غذاهای خوشمزه مانند: پاستا و پیتزا از انواع دسر ایتالیایی هم نوش جان کنید.
  • کافی شاپ Celebrity Scoop: اگر علاقه‌ای به غذا خوردن ندارید، می‌توانید به کافی شاپ بروید و از لیست نوشیدنی‌ها و انواع بستنی، انتخابی داشته باشید.

فروشگاه‌های میدان برادران وارنر

به طور حتم تمام افرادی که به یک مکان دیدنی و جذاب برای بار اول می‌روند، علاقه دارند که یادگاری‌هایی از آن داشته باشند. از این‌رو فروشگاهی در بخش میدان برادران وارنر وجود دارد که به شرح زیر هست:

  • فروشگاه Warner Bros. Studio Store: این فروشگاه برای مسافرها و بازدیدکننده‌های پارک موضوعی وارنر انواع سوغاتی مانند: پوشاک، لوگوی پارک، بدلیجات و هدایا را در نظر گرفته است.

بخش بدراک Bedrock

بعد از عبور از میدان برادران وارنر به بخش‌های مختلف خواهید رسید که تفریحات مختلفی برای افراد در نظر گرفته شده است. در بخش بدراک، دو شخصیت خانم «ویلما فلینستون» Wilma Flintstone و آقای «فرد فلینستون» Fred Flintstone وجود دارند. در این بخش، مرد خانواده صدای بلندی داشته، اما شخصیت دوست داشتنی دارد که از خانواده خود حمایت و سرپرستی می‌کند. همچنین در این بخش هم انواع فروشگاه و رستوران‌ها وجود دارند که در ادامه توضیح خواهیم داد:

تفریح The Flintstones Bedrock River Adventure

در این تفریح، افراد بازدیدکننده می‌توانند به همراه خانواده خود، سوار یک قایق شوند و رودخانه‌ اعجاب انگیز را طی کنند و از منظره زیبای آن لذت ببرند.

تفریح خانوادگی در Bedrock River Adventure برادران وارنر دبی

رستوران‌های بخش بدراک Bedrock

در بخش بدارک پارک برادران وارنر دبی، رستوران‌های مختلفی وجود دارند که برای استراحت و نوش جان کردن غذا برای بازدیدکننده‌ها در نظر گرفته شده‌اند. خدمات این رستوران‌ها به شرح زیر هستند:

  • رستوران Bronto Burgers and Ribs: در این رستوران، نوش جان کردن غذا با حضور آقای فرد و خانم ویلما امکان‌پذیراست که برای کودکان جذابیت زیادی خواهد داشت.
  • رستوران Mammoth Munchies: در این رستوران انواع غذای سریع و اسنک‌ها تهیه می‌شوند تا لذت تفریحات را دو چندان کند.

در حقیقت رستوران‌های بخش بدارک، بیشتر غذاهای آماده و فست فودی ارائه می‌کنند.

تفریحات بخش بدراک در پارک موضوعی برادران وارند

فروشگاه‌های بخش بدراک Bedrock

فروشگاه جذاب و زیبایی در بخش بدراک پارک برادران وارنر دبی وجود دارد که می‌توان خاطره خوش یک تفریح و خرید را به ارمغان آورد. این فروشگاه با نام Bedrock Boutique شناخته می‌شود و می‌توان یادگاری‌های زیبایی از خانم ویلما و آقای فرد تهیه کرد تا همیشه چهره‌های زیبای این افراد در ذهن باقی بماند و یادگاری از این پارک همراه خود به خانه برد.

بخش دینامیت گولچ Gulch Dynamite

در بخش دینامیت گولچ که به بخش میگ میگ و گرگ شناخته می‌شود می‌توان از تماشای این کارتون زیبا لذت برد و هیجان زیادی را از طریق تفریحات این بخش تجربه کرد. همچنین دینامیت گولچ دارای سه تفریح و یک فروشگاه بزرگ است که در ادامه توضیح خواهیم داد:

تفریحات بخش دینامیت گولچ Gulch Dynamite

هر یک از بخش‌های پارک موضوعی برادران وارنر تفریحات مختلفی دارند تا بازدیدکننده‌ها را سرگرم کنند. این تفریحات در بخش دینامیت گولچ با نام‌های ماروین مریخی، میگ میگ بازی گوش و جتسون‌های فضانورد شناخته می‌شود که به شرح زیر هستند:

  • تفریح Fast and Furry-ous: قد بازدیدکننده‌ها برای استفاده از این تفریح، باید حداقل 110 سانتی‌متر باشد تا بتوانند از این تفریح هیجان‌انگیز بهره‌مند شوند. در این تفریح بازدیدکننده‌ها در نقش کایوت (گرگ) هستند و به دنبال شکار خواهند بود.
  • تفریح Marvin the Martian: اگر از شخصیت، باگز بانی خوشتان بیاید، حتما شخصیت ماروین مریخی را دیده‌اید که قد کوتاهی دارد و ماموریت او تخریب زمین است.. شما در این بخش، می‌توانید همراه این دو شخصیت به اجرا ماموریت بپردازید.
  • تفریح The Jetsons: در تفریح The Jetsons می‌توان با جورج، جین، جوبی و الروی همسفر شد و به 100 سال آینده سفر کرد. همچنین ربات خدمتکار رزی و حیوان‌های خانگی هم در این سفر همراه شما خواهند بود.
تفریح در بخش دینامیت گولچ دبی

فروشگاه بخش دینامیت گولچ Gulch Dynamite

در بخش دینامیت گولچ هم مانند سایر بخش‌های پارک موضوعی برادران وارنر، فروشگاهی اختصاص داده شده است که با نام Yosemite Sam Rootin’ Tootin’ Gas شناخته می‌شود. در این فروشگاه می‌توانید انواع سوغاتی، هدیه، عروسک و شخصیت‌های کارتونی را تهیه کنید و به‌عنوان یادگاری‌هایی به خانه برد.

بخش کارتن جانکشن Cartoon Junction

کارتن جانکشن به عنوان بزرگترین بخش پارک برادران وارنر دبی معرفی می‌شود. در این بخش، هشت تفریح مختلف، رستوران‌ها و فروشگاه‌های مختلفی در نظر گرفته شده است که باعث شده به یکی از بی نظیر‌ترین بخش‌های پارک موضوعی برادران وارنر دبی تبدیل شود. در ادامه تفریحات و امکانات این بخش را توضیح خواهیم داد:

تفریحات بخش کارتن جانکشن Cartoon Junction

تفریحات در بخش کارتن جانکشن به هشت قسمت تقسیم می‌شود که هر یک به تنهایی جذابیت خاصی برای بازدیدکننده‌ها دارند. تفریحات در این بخش به شرح زیر هستند:

  • تفریح Tom and Jerry Swiss Cheese Spin: به طور حتم یکی از بهترین کارتن‌های دوران مختلف به ادوار تام و جری تعلق دارد که داستان‌های زیادی داشته‌اند. افراد در این تفریح می‌توانند هیجان این کارتن را  با بازی موش و گربه تجربه کنید و به تعقیب و گریز بپردازید. 
  • تفریح Scooby DooThe Museum of Mysteries: این تفریح به خانواده اختصاص دارد و تمام افراد باید قد 90 سانتی‌متر داشته باشند. این تفریح بر اساس کارتن اسکوبی دوو طراحی شده است و می‌توان با شخصیت‌های این کارتن بازی کرد.
  • تفریح Cartoon Junction Carousel: در این تفریح می‌توان شخصیت‌های مانند: "‌هانا باربارا" و "لونی تونز" را دید که با سوار شدن بر چرخ و فلک رنگی، لذت زیادی را تجربه خواهید کرد. دقت کنید که قد کودکان برای استفاده از این تفریح باید حداقل 80 سانتی‌متر باشند. 
  • تفریح Daffy Jet-Propelled Pogo Stick: اردک سیاه یا همان دافی را می‌توان در این بخش مشاهده کرد. در این تفریح می‌توان سقوط عمودی را با دافی تجربه کرد، اما قد افراد باید حداقل 100 سانتی‌متر باشد. 
  • تفریح Tweety Wild Wockets: توییتی، همان جوجه زرد رنگی است که محبوبیت زیادی دارد. در این تفریح کودکان سوار یک چرخ و فلک خواهند شد و هیجان زیادی را تجربه خواهند کرد. همچنین توجه کنید که قد کودکان باید حداقل 90 سانتی‌متر باشد. 
  • تفریح Ricochet Racin’ with Taz: شیطان تاسمانی یکی دیگر از شخصیت‌های پارک برادران وارنر دبی است. برای استفاده از این تفریح قد کودکان باید حداقل 90 سانتی‌متر باشد تا سوار یک قطار شده و مسابقه هیجان‌انگیز را تجربه کنند.
  • تفریح Ani Mayhem: در این تفریح بازدیدکننده‌ها باید از عینک سه بعدی استفاده کنند و به دنبال شکار باشند.
  • تفریح ACME Factory : کودکان در این تفریح بخش جانکشن، به یک کارخانه وارد خواهند شد و با عبور از پل‌های معلق و صعود از پله‌های مارپیج هیجان زیادی را تجربه خواهند کرد.
تفریح در بخش جانکشن کارتن برادران وارنر

رستوران‌های بخش کارتن جانکشن Cartoon Junction

در بخش کارتن جانکشن، رستوران‌ها و کافی شاپ‌های مختلفی در نظر گرفته شده تا علاقه‌مندان بعد از یک تفریح بی‌نظیر، زمانی را به غذا خوردن و استراحت بپردازند. خدمات و امکانات این رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها به شرح زیر هستند:

  • رستوران فست فود :ACME Commissary این رستوران، فست فود از شرکت ACME الهام گرفته شده است و می‌توان انواع پیتزا، برگر و غذاهای فست فودی را در این مکان به همراه نوشیدنی‌های مختلف نوش جان کرد. 
  • شیرینی پزی Huckleberry Hound Pies: در این بخش از رستوران‌های کارتن جانکشن می‌توان انواع شیرینی را سفارش داد و از طعم بی‌نظیر کیک‌هایی مانند: پای سیب لذت برد. 
  • کافی شاپ Yogi Bear and Boo Boo Ice Cream: اگر به انواع بستنی، قهوه و کوکی‌های خوشمزه علاقه دارید؛ حتما از این کافی‌شاپ دیدن کنید.
  • کافی شاپ Penelope Pitstop Cotton Candy: اگر به شیرینی و انواع آبنبات علاقه دارید، این کافی شاپ بهترین انتخاب خواهد بود تا از طعم بی‌نظیر انواع شکلات، شیرین و آبنبات لذت برد.

فروشگاه‌های بخش کارتن جانکشن Cartoon Junction

در بخش کارتن جانکشن پارک موضوعی برادران وارنر دبی، فروشگاه‌های مختلفی در نظر گرفته شده است تا با توجه به علاقه بازدیدکننده‌ها از خدمات آن‌ها بهره‌مند شد. موضوعیت این فروشگاه‌ها به شرح زیر هستند:

  • فروشگاه C.J. Mercantile: در این فروشگاه می‌توان هدیه‌ها و سوغاتی‌های مختلفی را تهیه کرد که با شخصیت‌های کارتونی در این بخش همخوانی دارند. شخصیت‌هایی مانند: تام و جری، اردک سیاه و شیطان تاسمانی در این فروشگاه موجود هستند.
  • فروشگاه Fudd Hardware: این فروشگاه به تهیه اسباب بازی‌های مختلف اختصاص دارد که می‌توان برای کودکان خود آن‌ها را تهیه کرد.
  • فروشگاه Daffy Snacks: این فروشگاه به تهیه آبنبات‌های رنگی اختصاص دارد و می‌توان آبنبات خود را سفارشی کرد.
  • فروشگاه ACME Company Store: در این فروشگاه، ابزار‌های مختلف و اسباب بازی‌های متنوعی از ACME در اختیار بازدیدکننده قرار می‌گیرد.

بخش شهر گاتهام Gotham City

شهر گاتهام به دلیل وجود بتمن یکی از محبوب‌ترین بخش‌های پارک تفریحی برادران وارنر دبی است. در این شهر، شخصیت بتمن در برابر شخصیت‌های بد و شرور مبارزه خواهد کرد و برای نجات شهر، اقداماتی را انجام می‌دهد. در این بخش تفریحاتی مختلف، رستوران و فروشگاه وجود دارد تا لذت یک بازدید را بیشتر کند:

تفریحات بخش شهر گاتهام Gotham City

در بخش تفریحات شهر گاتهام، افراد می‌توانند شخصیت‌های بتمن، جوکر،‌ هارلی کوئین و مترسک را مشاهده کنند و یکی از پرهیجان‌ترین تفریحات را در پارک موضوعی برادران وارنر تجربه کنند. تفریحات این بخش از جاذبه پارک وارنر به شرح زیر هستند:

  • تفریح Batman: Knight Flight: بازدیدکننده‌ها در این بخش بر یک وسیله پر سرعت سوار خواهند شد تا با همراهی بتمن، شهر گاتهام را از دست افراد شرور نجات دهید. برای استفاده از این تفریح باید حداقل قد 120 سانتی‌متر داشته باشید. 
  • تفریح Scarecrow Scare Raid: یک ترن پر سرعت در این تفریح طراحی شده است تا بازدیدکننده‌ها به مبارزه با مترسک شهر گاتهام بروند. به طور حتم اوج هیجان را تجربه خواهید کرد، اما دقت کنید که قد کودکان باید حداقل 120 سانتی‌متر باشد.
  • تفریح The Riddler Revolution: در این تفریح، کودکان باید قد بالای 120 سانتی‌متر داشته باشند تا بتوانند ازطریق یک وسیله پر سرعت چرخشی، به انبار متروکه بروند و با افراد شرور مبارزه کنند.
  • تفریح The Joker Funhouse: در این تفریح وارد خانه جوکر خواهید شد و باید از طریق هوش خود، تمام تله‌های این شخصیت را خنثی کنید. 
  • تفریح Rogues Gallery Games: در این بخش از تفریح، دو شخصیت جذاب گاتهام با نام‌های "‌هارلی کویین" و "آقای فریز" وجود دارند که هر دو، جزو شخصیت‌های منفور محسوب می‌شود. آقای فریز، دشمن شهر گاتهام، به دنبال این است که زمستانی دائمی ‌در این شهر ایجاد کند. همچنین هارلی کویین، همدست جوکر است تا شهر گاتهام را نابود کند.
تجربه تفریح در The Joker Funhouse برادران وارنر دبی

رستوران بخش شهر گاتهام Gotham City

بخش شهر گاتهام رستوران‌های مختلفی وجود دارند که خدمات مختلفی ارائه خواهند کرد و می‌توان زمانی برای استراحت در این مکان اختصاص داد. خدمات این رستوران‌ها به شرح زیر هستند:

  • رستوران Hall Of Doom: در این رستوران می‌توان انواع غذاهای آسیایی را سفارش داد و از طعم بی‌نظیر آن‌ها لذت برد. 
  • بستنی فروشی Mr.Freeze Ice Scream Truck: اگر به بستنی علاقه دارید، می‌توانید مهمان کامیون بستنی فروشی آقای فریز در شهر گاتهام باشید. 
  • رستوران Gotham City’s Finest: اگر به فست فود علاقه دارید، در این رستوران می‌توانید در شهر گاتهام مکانی را برای رفع گرسنگی خود پیدا کنید. 

فروشگاه‌های بخش شهر گاتهام Gotham City

در شهر گاتهام پارک برادران وارنر دبی، می‌توانید به فروشگاه‌های مختلف سری بزنید و سوغاتی یا یادگاری‌های مختلفی را برای خود و عزیزانتان تهیه کنید. خدمات این فروشگاه‌ها به شرح زیر هستند:

  • فروشگاه Park Row Pawn Shop: در این فروشگاه می‌توان تمام آنچه که به بتمن مرتبط است را تهیه کرد. در حقیقت در این فروشگاه، انواع پوشاک، اسباب بازی و لگو‌های مختلفی از بتمن و شهر گاتهام به فروش می‌رسد.
  • فروشگاه Monarch Theatre Gifts: در صورتی که قصد تهیه تمام شخصیت‌های شهر گاتهام را دارید می‌توانید از این فروشگاه دیدن کنید. 
  • فروشگاه Cat’s Eye Jewelry: در این فروشگاه بخش گاتهام، می‌توان انواع بدلیجات، کیف‌های چرمی‌ و وسایل گوناگون را تهیه کرد.
  • فروشگاه Harlequin Confections: خانم ‌هارلی کویین، یک قنادی دارد که با نام فروشگاه Harlequin Confections شناخته می‌شود و می‌توان از آن خرید کرد. 
  • فروشگاه Cobblepot Formal Wear: بازدیدکننده‌های آقا در این فروشگاه می‌توانند انواع کت و شلوار‌های خاص را تهیه کنند.

اگر به خرید وسایل تزئینی و یادگاری‌های مختلف علاقه دارید، بهتر است که از پارک لگو لند دبی هم دیدن کنید و از فروشگاه‌های این مجموعه زیبا هم سوغاتی‌های جذابی تهیه کنید. 

بخش متروپولیس Metropolis

در بخش متروپولیس پارک موضوعی برادران وارنر، بازدیدکننده‌ها می‌توانند با سوپرمن آشنا شوند. در حقیقت این بخش، یکی از جاهای دیدنی دبی است که در این منطقه، سوپرمن با شخصیت‌های شرور مبارزه می‌کند و می‌توان تفریحات مختلفی را انجام دارد. همچنین فروشگاه و رستوران‌های مختلفی برای میزبانی از بازدیدکننده‌ها طراحی شده‌اند:

تفریحات بخش متروپولیس Metropolis

در شهر متروپولیس تفریحات مختلفی در نظر گرفته شده است تا بتوان با شخصیت‌های محبوب تعامل کرد و از بازدید خود لذت برد. به طور کلی در بخش متروپولیس چهار تفریح در نظر گرفته شده تا علاقه‌مندان شاهد جنگ جهانی بین شخصیت‌های محبوب باشید که به شرح زیر هستند:

  • تفریح Justice League: Warworld Attacks: در این تفریح قهرمان‌هایی مانند: بتمن، مرد عنکبوتی و سوپر من در کنار هم آماده می‌شوند تا با آدم‌های شرور مبارزه کنند. در این تفریح بازدیدکنندگان باید عینک‌های 5 بعدی به چشم بزنند به جنگ افراد شرور بروند. همچنین برای استفاده از این تفریح نیاز است که قد کودکان حداقل 110 سانتی‌متر باشد.
  • تفریح Green Lantern: Galactic Odyssey: در این تفریح، شخصیت جذاب گرین لنترن وجود دارد و می‌توان از طریق عینک‌های 4 بعدی با دشمنان به مبارزه پرداخت.
  • تفریح Superman۳۶۰:Battle for Metropolis در یک نمایش 3 بعدی می‌توان به همراه سوپرمن و مرد فولادی، شهر متروپولیس را از اشرار خالی کرد. 
  • تفریح Teen Titans Training Academy: به طور حتم کودکانی که به شخصیت‌های کارتونی علاقه دارند، "تایتان‌های نوجوان" را می‌شناسند. این موجودات در عین کوچک بودن، بسیار جذاب و سریع هستند که در این تفریح با آن‌ها روبه‌رو خواهید شد. همچنین دقت کنید که کودکان برای استفاده از این تفریح، باید حداقل قد 110 سانتی‌متر داشته باشند.

رستوران‌های بخش متروپولیس Metropolis

رستوران‌های مختلفی در بخش متروپولیس قرار دارند تا بازدیدکننده‌ها بتوانند زمانی برای استراحت و غذا خوردن اختصاص دهند. خدمات این رستوران‌ها به شرح زیر هستند:

  • رستوران Jitters Coffee and Snacks: اگر به دنبال نوشیدنی‌های خنک و اسنک‌های آماده هستید می‌توانید این رستوران را انتخاب کنید.
  • رستوران Ace O’ Clubs: این رستوران یکی از بهترین رستوران‌های پارک تفریحی برادران وارنر هستند که غذاهای هندی با طعم تند و بی‌نظیر در آن سرو می‌شود. در این رستوران می‌توان تجربه جدیدی  از غذا‌ها را داشته باشید. 
  • رستوران Big Belly Burger: این رستوران به عنوان فست فود شناخته می‌شود و بازدیدکننده‌ها می‌توانند بهترین غذاهای سریع و آماده را در این رستوران نوش جان کنند و از طعم بی نظیر غذا‌ها لذت ببرند.

فروشگاه‌های بخش متروپولیس Metropolis

شهر متروپولیس، چهار فروشگاه مختلف دارد که برای بازدیدکننده‌ها هدایا و یادگاری‌های مختلفی را در نظر گرفته است. خدمات این فروشگاه‌ها به شرح زیر هستند:

  • فروشگاه Justice League: Hero Supply Co: در این فروشگاه پوشاک، لیوان، کلاه و نقاب‌های مختلفی از قهرمانان شهر متروپولیس وجود دارند و بازدیدکننده‌ها می‌توانند این وسایل را خریداری کنند.
  • فروشگاه Zatanna Books & Magical Curiosities: این فروشگاه یک کتاب فروشی است که کتاب داستان ابر قهرمانان و زاتانا را دارد که می‌توان به عنوان یادگاری سفر به دبی تهیه کرد.
  • فروشگاه Front Page Photos: اگر به چاپ عکس ابر قهرمانان علاقه دارید، می‌توانید در این بخش عکس‌های مختلف بگیرید و بر روی لباس یا لیوان چاپ کنید.
  • فروشگاه Daily Planet Newsstand: در این فروشگاه بازدیدکننده‌ها می‌توانند سوغاتی‌هایی مانند: آجیل تازه تهیه کنند و برای عزیزان خود در کشور مبدا ببرند.

به طور کلی اگر علاقه دارید که از پارک‌های دارای تم دبی دیدن کنید، می‌توانید بازدید از میراکل گاردن دبی را هم در برنامه‌ریزی‌های خود جای دهید. برای اینکه با این مکان زیبا آشنا شوید به مقاله میراکل گاردن دبی رامین گشت مراجعه کنید.

بهترین زمان بازدید از پارک تفریحی برادران وارنر

با توجه به اینکه پارک تفریحی برادران وارنر، سرپوشیده است، در هر فصلی از سال می‌توان به این مکان مراجعه کرد و از تفریحات مختلف آن لذت برد. همچنین این مجموعه از ساعت 11 صبح تا 8 شب فعالیت می‌کند؛ لازم به ذکر است که قبل از تهیه بلیط، اطلاعات کافی درباره زمان بازگشایی مجموعه داشته باشید، زیرا در برخی از مراسم‌ها و مناسبت‌ها، ساعات فعالیت پارک با تغییراتی همراه هست. همچنین می‌توانید به مقاله راهنمای سفر به دبی رامین گشت مراجعه کنید تا اطلاعات تکمیلی درباره سفر به شهر زیبای دبی داشته باشید.

به طور حتم برای اینکه یک تفریح خانوادگی با کودکان داشت و از سرگرمی‌های جذاب لذت برد، پارک موضوعی برادران وارنر دبی انتخاب ایدئالی است. همانطور که گفته شد، در بخش‌های مختلف این پارک انواع رستوران، تفریحات و فروشگاه‌های مختلف وجود دارند تا یک تفریح فوق‌العاده را تجربه کرد.

بهترین زمان بازدید و تفریح در پارک تفریحی برادران وارنر دبی

جاذبه‌ها، هتل‌ها و رستوران‌هایی نزدیک پارک تفریحی برادران وارنر

افرادی که برای بازدید از امارات زمان می‌گذارند، ترجیح می‌دهند که با تفریحات و هتل‌های مختلف آشنا باشند تا برنامه‌ریزی دقیقی برای تفریحات نزدیک یکدیگر داشته باشند و یا هتل‌هایی را انتخاب کنند که به مکان تفریحی آن‌ها نزدیک‌تر باشند. دلیل اصلی این انتخاب‌ها را می‌توان به کاهش هزینه حمل‌ونقل دانست. زیرا همانطور که می‌دانید، هزینه تاکسی در امارات بسیار بالا است. از این‌رو در جدول زیر فاصله هتل‌ها، رستوران‌ها و جاذبه‌های دیدنی از پارک برادران وارنر را آورده‌ایم:

فاصله جاذبه‌های دیدنی از پارک تفریحی

برای اینکه بتوان برنامه‌ریزی بهتری برای سفر به دبی داشت، بهتر است که از فاصله مکان‌های دیدنی دبی نسبت به یکدیگر مطلع بود. از این‌رو در جدول زیر فاصله برخی از جاذبه‌های دیدنی از پارک تفریحی برادران وارنر را آورده‌ایم:

عنوان

فاصله تا پارک برادران وارنر

دنیای آبی یاس

۵۰۰ متر

دنیای فراری

۳.۴ کیلومتر

مرکز خرید وست یاس پلازا

۴ کیلومتر

مسیر مسابقه ماشین رانی

۴.۴ کیلومتر

ساحل یاس

۶.۷ کیلومتر

فاصله هتل‌ها از پارک تفریحی برادران وارنر دبی

محل اقامت و هتل یکی از مهم‌ترین انتخاب‌هایی است که باید با دقت زیادی انجام شود. از این‌رو اگر قصد بازدید از پارک برادران وارنر را دارید، بهتر است که با نزدیک‌ترین هتل‌ها به این مکان جذاب آشنا شوید. در جدول زیر فاصله نزدیک‌ترین هتل‌های دبی به این پارک را آورده‌ایم:

عنوان

فاصله تا پارک برادران وارنر

هتل Park Inn by Radisson Abu Dhabi, Yas Island

۴ کیلومتر

هتل Yas Island Rotana

۴ کیلومتر

هتل Radisson Blu Hotel, Abu Dhabi Yas Island

۴.۲ کیلومتر

هتل Crowne Plaza Abu Dhabi - Yas Island

۴.۵ کیلومتر

هتل Centro Yas Island

۴.۶ کیلومتر

هتل W Abu Dhabi - Yas Island

۴.۷ کیلومتر

فاصله رستوران‌ها از پارک تفریحی برادران وارنر دبی

استراحت و غذا خوردن یکی از مهم‌ترین مواردی است که باید هنگام بازدید از جاذبه‌های دیدنی به آن توجه داشت. بنابراین بهتر است که با لیست رستوران‌های بین‌المللی دبی که فاصله کمی با پارک برادران وارنر دارند، آشنا شد که در جدول زیر آورده شده است.

عنوان

فاصله تا پارک برادران وارنر

رستوران BuDeech

۳.۳ کیلومتر

رستوران Al Fanar Restaurant

۴ کیلومتر

رستوران Rangoli

۴ کیلومتر

رستوران IKEA Restaurant & Cafe

۴.۵ کیلومتر

رستوران Mr Miyagis Yas Marina

۴.۵ کیلومتر

رستوران Broccoli Pizza & Pasta

۲۷ کیلومتر

به طور کلی برای اینکه بتوان از تفریحات مختلف در امارات بهره‌مند شد، بهتر است که از طریق تورهای مسافرتی استفاده کنید تا با برنامه‌ریزی دقیق، هیچ یک از تفریحات مورد علاقه خود را از دست ندهید. به طور مثال: شهربازی IMG هم یکی دیگر از تفریحات بی نظیر دبی است که توصیه می‌کنیم بازدید از  آن را در برنامه سفر خود، جای داده و لذت یک تفریح هیجان‌انگیز را تجربه کنید.

بازدید از پارک برادران وارنر دبی با آژانس گردشگری رامین گشت

برای اینکه از پارک برادران وارنر دبی دیدن کنید، نیاز است که از قبل برای آن برنامه‌ریزی داشته باشید. مجموعه آژانس مسافرتی رامین گشت برای اینکه شما راحت‌ترین سفر را به امارات داشته باشید، تورهای متنوعی را در نظر گرفته است. این آژانس مسافرتی، شرایط خرید تورهای داخلی و خارجی را برای تمام افراد فراهم کرده است و به صورت 24 ساعته آمادگی پاسخگویی به صورت تلفنی را دارد. همچنین می‌توانید برای تهیه بلیط به صورت حضوری اقدام کنید. به طور کلی با خرید تور دبی آژانس رامین گشت می‌توانید، خدمات مختلفی مانند: بیمه مسافرتی، تور لیدر فارسی زبان، گشت شهری، رزرو هتل، تهیه بلیط و اخذ ویزا بهره‌مند شوید. 

سوالات متداول

آدرس: امارات، ابوظبی، جزیره یاس، پارک موضوعی برادران وارنر

برای اینکه بتوان تمام بخش‌های این پارک را مشاهده کرد و از تفریحات و امکانات آن لذت برد، حداقل باید 7 ساعت زمان اختصاص داد.

خیر؛ شرط سنی وجود ندارد اما تنها شرط بهره‌مندی از تفریحات، قد مناسب افراد است که باید بالای 80 سانتی‌متر باشد.

انواع رستوران، تفریحات و فروشگاه‌های مختلف برای خدمات‌رسانی وجود دارند.

کارتن جانکشن Cartoon Junction بزرگ‌ترین بخش این پارک جذاب است.

مقالات مرتبط

شهربازی IMG دبی
1402/10/03 8 دقیقه
گشت شهری دبی
1402/05/03 18 دقیقه
برج خلیفه دبی
1403/01/20 17 دقیقه

نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

قیمت از: 300 درهم
خرید از طریق واتس اپ
تورهای رامین گشت

اشتراک گذاری

دسته‌بندی مقالات

منوی سایت