سایت های عمده فروشی دبی

سایت های عمده فروشی دبی
سایت TRADELING سایت نون Noon سایت ABRAA سایت Togga سایت نمشی Namshi سایت FASHIONTIY سایت لتس تانگو Lets Tango سایت WeMENA سایت TRADEKEY سایت Fakhrudding Souq سایت علی بابا دات کام alibaba.com مزایای خرید از سایت‌های عمده فروشی دبی خرید عمده کالا از سایت‌های عمده فروشی در دبی با رامین گشت پرسش و پاسخ

آیا سایت‌های عمده فروشی دبی را می‌شناسید؟ آیا می‌دانید در این سایت‌ها چه محصولاتی به صورت عمده به فروش می‌رسند؟ تجار و بازرگانان از طریق سایت‌های فروش عمده راحت‌تر می‌توانند  محصولات مورد نظر را خریداری کنند.
همچنین، در حال‌حاضر بسیاری از بازرگانان ترجیح می‌دهند از سایت‌های عمده فروشی استفاده کنند. منتهی، آشنایی با آن‌ها و تشخیص سایت‌های معتبر از جعلی اهمیت بسیار زیادی دارد و برای آن‌که بتوانند بدون دغدغه و نگرانی با استفاده از این سایت‌ها، خریدهای عمده خود را انجام دهند، حتماً باید با بهترین و مشهورترین آن‌ها آشنا باشند.

سایت TRADELING

یکی از بهترین سایت‌های عمده فروشی دبی، سایت TRADELING است و از طریق آن می‌توان کالاهای مختلفی را خریداری کرد. برای خرید از سایت TRADELING  دو روش وجود دارد و  شامل Buy Now و Pay Later هستند و می‌توان بر حسب شرایط یکی از آنها را انتخاب کرد. همچنین برای رزرو، مدیریت و مقایسه بار خود می‌توان از سرویس Tradeling Smart Freight و برای رفع مشکل و تردید در انتخاب کالا نیز می‌توان از سرویس Tradeling’s Inspection کمک گرفت.
در این سایت بیش از ۱۰۰۰۰۰ محصول در دسته‌بندی‌های مختلف به فروش می‌رسد. برای دسترسی به محصولات مورد نیاز می‌توان با پشتیبانی آن ارتباط گرفت.

مطالب پیشنهادی: نحوه گرفتن ویزای دبی

سایت نون Noon

سایت نون Noon

یکی دیگر از سایت‌های محبوب برای خرید عمده انواع کالا نظیر اسباب بازی، تجهیزات ورزشی، پوشاک، لوازم آرایشی، لوازم الکترونیکی و تجهیزات ورزشی از دبی، سایت نون است. تنوع کالاهای این سایت بسیار بالا بوده و تقریبا هر محصولی را می‌توان انتخاب کرد. ناگفته نماند که هزینه حمل و نقل و ارسال خریدهای بیشتر از ۱۰۰ درهم از سایت نون رایگان است.

سایت ABRAA

از دیگر سایت‌های عمده فروشی دبی می‌توان به ABRAA اشاره کرد. زیرا در آن فروشندگان و خریداران می‌توانند در یک پلتفرم واحد با هم ارتباط برقرار کنند. همچنین در آن می‌توان با بسیاری از عمده فروشان دبی ارتباط برقرار کرد. 
یکی از مزایای خوب سایت نون این است که اگر فروشنده در ارسال بار تاخیر کند و یا برای تامین بار مشکل داشته باشد، امکان بازپرداخت هزینه وجود دارد و پس از انجام بررسی‌ها کل مبلغ پرداخت شده به حساب خریدار برمی‌گردد.
تمام پرداخت‌های این سایت از طریق سرویس‌های امن انجام می‌شود. خریداران می‌توانند با استفاده از خدمات تأیید بصری در محل، از اصالت، صحت و سلامت کالای خریداری‌شده اطمینان حاصل کنند.

سایت Togga

یکی از مهمترین سایت‌های عمده فروشی دبی برای واردات و صادرات کالا از امارات به اروپا و برعکس سایت Togga است و از طریق آن می‌توان به بازارهای خاورمیانه و اروپا دسترسی پیدا کرد. از طریق سایت Togga می‌توان برای خرید عمده محصولاتی نظیر لوازم و مصالح ساخت و ساز، انواع پوشاک، سخت‌افزار و نرم‌افزار کامپیوتر، محصولات کشاورزی، مواد شیمیایی و غیره اقدام کرد.

سایت نمشی Namshi

سایت نمشی Namshi

نمشی بهترین سایت عمده فروشی برای فعالان حوزه لباس به شمار می‌رود و در آن تولیدات برندهای معتبر و محبوب لباس نظیر آدیداس، پوما، نایکی و غیره به صورت عمده و با تخفیف‌های باورنکردنی عرضه می‌شود. به این ترتیب فعالان حوزه لباس و صاحبان فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای پوشاک‌، می‌توانند محصولات برندهای پرطرفدار را به صورت عمده و با قیمت‌های باورنکردنی از طریق این سایت سفارش دهند. دیگر ویژگی‌های خوب سایت نمشی Namshi امکان تبادل رایگان کالا و ارسال سریع محصولات خریداری شده است.

سایت FASHIONTIY

سایت FASHIONTIY

وب‌سایت FASHIONTIY از دیگر سایت‌های عمده فروشی دبی محسوب می‌شود و در آن بیش از ۱۰۰ دسته‌بندی مختلف نظیر لوازم آشپزخانه، لوازم تحریر، پوشاک، جواهرات، اکسسوری، لوازم منزل و غیره با قیمت مناسب به فروش می‌رسد. یکی از ویژگی‌های خوب سایت FASHIONTIY برای تجار و واردکنندگان امکان سفارشی سازی محصول است. به همین دلیل بیشتر تجار برای خرید عمده اینترنتی به سراغ این سایت می‌روند.

سایت لتس تانگو Lets Tango

سایت لتس تانگو Lets Tango

لتس تانگو یکی از بهترین و معتبرترین سایت‌های فروش عمده لوازم الکترونیکی در دبی محسوب می‌شود. همچنین می‌توان از طریق آن محصولات دیگری نظیر تجهیزات عکاسی، جواهرات، اسباب بازی، پوشاک، لوازم آشپزخانه و غیره را نیز خریداری کرد.
همه کالاهایی که از طریق سایت لتس تانگو به فروش می‌رسند اصل و اورجینال هستند و اصالت آنها به صورت صددرصد تایید می‌شود. همچنین خریداران پس از ثبت سفارش و خرید محصول در صورت پشیمانی تا ۱۵ روز فرصت دارند کالاهای خریداری شده را پس بفرستند.

مطالب پیشنهادی: بهترین فصل حراجی دبی

سایت WeMENA

سایت WeMENA

سایت WeMENA نیز جزو آن دسته از سایت‌هایی است که انواع و اقسام محصولات را در دسته‌بندی‌های مختلف به صورت عمده به فروش می‌رساند و می‌توان از طریق آن کالاهایی نظیر لوازم الکترونیکی، لوازم آشپزخانه، محصولات زیبایی، لوازم التحریر و غیره را خریداری کرد.

سایت TRADEKEY

یکی دیگر از سایت‌های عمده فروشی دبی TRADEKEY است و از آن می‌توان کالاها و محصولات مدنظر را علاوه‌بر امارات از دیگر کشورها نیز خریداری کرد. این سایت به دلیل تنوع بالای محصولات و قابلیت ارتباط مستقیم با تامین‌کنندگان، محبوبیت زیادی در بین تجار دارد. همچنین، با ارائه خدمات پشتیبانی و مشاوره حرفه‌ای، تجربه خرید را برای کاربران آسان‌تر و مطمئن‌تر می‌کند.

سایت Fakhrudding Souq

متقاضیان خرید عمده کالاها و محصولات مختلف می‌توانند از طریق سایت Fakhrudding Souq به بازار بزرگ B2B دسترسی پیدا کنند. در این بازار بزرگ، طیف گسترده‌ای از برندهای محلی و بین‌المللی عرضه می‌شود.

سایت علی بابا دات کام alibaba.com

سایت علی بابا از دیگر سایت‌هایی عمده فروشی در دبی است که در آن انواع و اقسام کالا توسط تامین‌کنندگان مختلف به فروش می‌رسد. در این سایت ارسال خریدهای بیشتر از ۱۰۰ درهم  رایگان انجام می‌شود.

مزایای خرید از سایت‌های عمده فروشی دبی

خرید کالا از سایت‌های عمده فروشی مزایای مختلفی را به همراه دارد و علاوه‌بر بر تجار و بازرگانان صاحبان کسب و کارهای کوچک نیز از طریق این سایت‌ها راحت‌تر و ارزان‌تر می‌توانند موارد مد نظر را خریداری کنند. همچنین از طریق سایت‌های عمده فروشی می‌توان خیلی راحت با بهترین و معتبرترین عمده فروشان و تأمین کنندگان کالا در منطقه خاورمیانه ارتباط برقرار کرد و از این طریق به کسب و کار خود اعتبار بیشتری بخشید.
در حال‌حاضر شهر دبی عالی‌ترین منبع خرید عمده انواع و اقسام کالا به شمار می‌رود و محصولات بسیاری از برترین تولیدکنندگان دنیا در بازارهای عمده فروشی آن در دسترس است. مهمترین مزایای خرید عمده از سایت‌ها عبارت‌اند از:

  • تجربه یک خرید راحت و ارزان قیمت
  • خرید کالا و محصول از بهترین و بزرگترین بازارهای عمده فروشی دبی
  • صرفه جویی در زمان
  • دسترس آسان به محصولات مد نظر
  • اطلاع از ویژگی‌های و دسترسی به همه جزئیات محصول به صورت آنلاین

خرید عمده کالا از سایت‌های عمده فروشی در دبی با رامین گشت

سایت‌های عمده فروشی دبی امکان دسترسی به بسیاری از برندهای مشهور جهانی را برای تجار و بازرگانان بسیار راحت‌تر می‌کنند. همچنین بازرگان می‌تواند از طریق این سایت‌ها محصولات متنوع و با کیفیت را با تخفیف های ویژه و قیمت‌های باورنکردنی خرید کنند.
منتهی برای دسترسی به مزایای خرید اینترنتی از سایت‌های عمده فروشی در دبی، باید در انتخاب سایت به اندازه کافی دقت کرد و همچنین در ابتدای امر، از کسانی که در این رابطه تجربه دارند، نیز مشورت گرفت و معتبرترین سایت‌ها را برای این منظور انتخاب کرد.
آژانس مسافرتی رامین گشت یکی از بهترین سایت‌های مسافرتی است که از طریق آن می‌توان بلیط پرواز و تور دبی را با مناسب‌ترین قیمت رزرو کرد. همچنین می‌توان از طریق ارتباط با پشتیبانی آن در رابطه با موضوعات مختلف مشاوره رایگان گرفت.

سوالات متداول

برای خرید از سایت TRADELING ۲ سرویس وجود دارد و  شامل Buy Now و Pay Later هستند و می‌توان بر حسب شرایط یکی از آنها را انتخاب کرد.

هزینه حمل و نقل و ارسال خریدهای بیشتر از ۱۰۰ درهم از سایت نون رایگان است.

یکی از بهترین سایت‌های عمده فروشی دبی سایت ABRAA است. زیرا در آن فروشندگان و خریداران می‌توانند در یک پلتفرم واحد با هم ارتباط برقرار کنند. همچنین در آن می‌توان با بسیاری از عمده فروشان دبی ارتباط برقرار کرد.

یکی از مهمترین سایت‌های عمده فروشی دبی برای واردات و صادرات کالا از امارات به اروپا و برعکس سایت Togga است و از طریق آن می‌توان به بازارهای خاورمیانه و اروپا دسترسی پیدا کرد

مقالات مرتبط

نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

تورهای رامین گشت

اشتراک گذاری

دسته‌بندی مقالات

منوی سایت