ویزای دبی

اخذ انواع ویزای دبی، امارات متحده
آیا دبی ویزا میخواهد؟ صدور ویزای دوبی انواع ویزای دبی ویزای توریستی کوتاه‌مدت ویزای توریستی دبی چند روزه صادر می‌شود؟ ویزای توریستی طولانی‌مدت ویزای ترانزیت ویزای دانشجویی ویزای کار ویزای ثبت شرکت ویزای سرمایه‌گذاری ویزای بازنشستگی قیمت و هزینه ویزای توریستی دبی در 1402 چقدر است؟ هزینه تمدید ویزای دبی چقدر است؟ اعتبار ویزای توریستی دبی چقدر است؟ نحوه درخواست ویزای دبی؛ چطور ویزای دبی بگیرم؟ مدارک مورد نیاز برای ویزای دبی گذرنامه فرم درخواست ویزا عکس‌ها اعتبار مالی کافی اقامت تاییدشده چکاپ پزشکی مزایای ویزای دبی برای اقامت طولانی‌مدت بلک لیست ویزای دبی چیست؟ دلایل قرار گرفتن بلک لیست ویزای دبی چیست؟ شرایط ویزای توریستی دبی راهنمای ویزای دبی در تور رامین گشت پرسش و پاسخ

قدم اول برای سفر به دبی، اخذ ویزای دبی است. برنامه‌ریزی برای سفر همواره هیجان‌انگیز است، با‌این‌حال، موارد مهمی وجود دارند که پیش از شروع سفر باید به‌دقت بررسی شوند که یکی از آن‌ها شرایط ویزا و هزینه آن است.  بسته به اینکه اهل کجا هستید و هدف از بازدیدتان چیست، باید ویزای مشخصی را درخواست دهید در راهنمای ویزای دبی، زیروبم ویزای دبی برای ایرانی ها، شرایط و مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزا و مدت زمان آن‌ را با هم بررسی می‌کنیم. اگر سوال شما هم این است که «چطور ویزای دبی بگیریم؟» این مقاله برای شما نوشته شده است؛ پس تا انتها با ما همراه باشید. 

نمونه ویزای اقامت دبی

آیا دبی ویزا میخواهد؟

با توجه به عنوان مقاله و توضیحات قبلی، پاسخ به این سوال مثبت است. طبق قوانین دولت امارات متحده عربی، ویزای دبی برای ایرانیان الزامی است. در حالی که فرایند درخواست ویزا آسان و همیشه دردسترس است، باید به خاطر داشته باشید که از قبل برای درخواست ویزای دبی اقدام کنید و این کار را به لحظه آخر سفرتان موکول نکنید.

دبی از انتخاب نوع ویزا گرفته تا ورود و اقامت در کشور و رعایت قوانین، دارای یک سیستم مهاجرتی دقیق و سازماندهی شده است و این شامل قانون اقامت هم می‌شود و مهم است که قبل از تصمیم نهایی برای سفر، به فکر ویزای این شهر باشید.

همان‌طور که گفته شد، دریافت ویزای لازم برای سفر به دبی، پایه و اساس یک سفر بدون دردسر را برایتان ایجاد می‌کند. بنابراین با شروع برنامه‌ریزی برای سفر خود به این شهر، مطمئن شوید که مدتی را صرف بررسی کامل شرایط ویزا و هزینه‌های ویزای دبی کنید. برای برنامه‌ریزی بهتر می‌توانید به مقاله راهنمای سفر به دبی رامین گشت مراجعه کنید و با صفر تا صد این شهر آشنا شوید. در پاسخ به این سوال که «ویزای دبی چند روزه میاد؟» باید بدانید که صدور ویزای دبی برای ایرانیان، حدود 3 الی 4 روز کاری زمان می‌برد.

صدور ویزای دوبی

مدت ‌زمان رسیدگی به ویزا و تحویل آن به شما، تا حد زیادی به دسته ویزایی که برای آن درخواست کرده‌اید و تعداد معوقه در سفارت یا کنسولگری بستگی دارد. ما همیشه توصیه می‌کنیم مدتی قبل از سفر برای ویزای دبی اقدام کنید تا زمان کافی برای پردازش ویزا در نظر گرفته شود. ویزاهای توریستی معمولا در چند روز کاری پردازش و بعد از 3 الی 4 روز به دست شما می‌رسند، درحالی‌که سایر دسته‌های ویزا ممکن است بیشتر طول بکشد. البته در فصولی که تقاضا برای درخواست ویزای دبی بسیار است، روند صدور ویزا ممکن است تا 7 روز طول بکشد.
در پاسخ به این سوال که «آیا می‌توان با ویزای توریستی دبی در این شهر کار کرد؟»، وبسایت U.ae اینطور پاسخ می‌دهد:

«خیر، شما با استفاده از ویزای توریستی مجاز به انجام کار در دبی نیستید و در صورت انجام این کار با مجازات و برخورد قانونی مواجه خواهید شد.»

صدور 3 الی 4 روزه ویزای دوبی

انواع ویزای دبی

دبی مقصدی فریبنده است که به خاطر زرق‌وبرق مدرنیته، فرهنگ، غذا و شگفتی‌های معماری شهرت دارد. جای تعجب نیست که مسافران و گردشگران در دبی، تعطیلات یا اقامت موقت خود را به دلایل متعدد تمدید کنند. زیرساخت‌های پیشرفته و خط افق چشمگیر، محیط شهری مدرنی را فراهم کرده‌اند :از اقامتگاه‌های مجلل گرفته تا تجربه‌های غذاخوری و خرید.
وقتی صحبت از سفر به دبی می‌شود، انواع مختلفی از ویزاها وجود دارند. رایج‌ترین آن‌ها شامل ویزای توریستی کوتاه‌مدت و  طولانی‌مدت است که به‌صورت یک‌بار ورود یا چندبار ورود صادر می‌شود. در این راهنمای ویزای دبی به شرح انواع ویزاهای دبی می‌پردازیم.

ویزای توریستی کوتاه‌مدت

ویزای توریستی کوتاه‌مدت به بازدیدکنندگان اجازه می‌دهد تا حداکثر 30 روز در دبی بمانند و معمولا برای سفرهای تفریحی مناسب است. با این نوع ویزا، می‌توانید از مقاصد مختلف سفر لذت ببرید، غذاهای لذیذ بخورید و ترکیب منحصربه‌فردی از فرهنگ‌های غنی خلیج‌فارس را کشف کنید.
همان‌طور که گفته شد، این ویزا به‌صورت یک‌بار ورود (Single Entry) یا چندبار ورود (Multiple Entry) صادر می‌شود که از لحظه صدور 60 روز اعتبار دارد و بر اساس مدت اقامت به انواع زیر تقسیم می‌شود:

  • ویزای 10 روزه یک بار ورود
  • ویزای 30 روزه یک بار ورود
  • ویزای 30 روزه چندبار ورود

ویزای توریستی دبی چند روزه صادر می‌شود؟ 

شاید از خود بپرسید که ویزای توریستی دبی چند روزه صادر می‌شود؟ در پاسخ باید بدانید که اگر تمامی مدارک لازم را به درستی به کارشناسان مربوطه تحویل دهید و ویزای شما مورد تایید قرار گیرد، صدور آن در کوتاه‌ترین زمان ممکن بین ۱ تا ۴ روز کاری انجام می‌شود. 

ویزا کوتاه مدت توریستی 30 روزه دبی

ویزای توریستی طولانی‌مدت

ویزای بازدید طولانی‌مدت برای کسانی است که قصد دارند برای مدت طولانی در دبی بمانند؛ مانند بازدید از خانواده یا تجارت. این نوع ویزای دبی برای کسانی که اعضای خانواده‌شان ساکن دبی هستند و می‌خواهند بیشتر از 30 روز در آنجا ساکن باشند، عالی است. اگر قصد دارید جاهای دیدنی دبی را برای مدت طولانی کاوش کنید یا به‌دلیل دیگری می‌خواهید به‌طور موقت به این شهر نقل‌مکان کنید، تمدید ویزای دبی یا دریافت ویزای دبی برای طولانی‌مدت بسیار مهم است.

این نوع ویزا که 60 روز اعتبار دارد، به دو نوع زیر تقسیم می‌شود:

  • ویزای 60 روزه یک بار ورود
  • ویزای 60 روزه چندبار ورود

ویزای ترانزیت

ویزای ترانزیت که به‌مدت 48 یا 96 ساعت صادر می‌شود، قابل‌ تمدید نیست و صرفا کارایی توقف موقت در دبی برای سفر به مقصد دیگر کاربرد دارد.

ویزای ترانزیتی دبی 48 و 96 ساعته

ویزای دانشجویی

تمامی دانشجویانی که در دانشگاه‌ها یا موسسات آموزشی دبی ثبت‌نام کرده‌اند، می‌توانند برای ویزای دانشجویی دبی اقدام کنند. این دسته از ویزای دبی به آن‌ها اجازه می‌دهد برای برنامه تحصیلی یا تحقیقاتی خود در دبی تحصیل و اقامت کنند. شما باید درخواست ویزای دانشجویی خود را با ثبت‌نام یا دعوت‌نامه از دانشگاه یا مؤسسه، با ذکر نام و مشخصات خود و تأیید ثبت‌نام تکمیل کنید.

اگر قصد تحصیل در این شهر را دارید، بهتر است با برترین دانشگاه های دبی آشنا شوید تا بهتر تصمیم‌گیری کنید.

اخذ و صدور ویزای دانشجویی دبی

ویزای کار

در این بخش از راهنمای ویزای دبی به ویزای کار اشاره می‌کنیم. این دسته ویزا برای افرادی اعمال می‌شود که قصد مهاجرت کاری به دبی را دارند. شرکت کارفرما باید حامی ویزای کار فرد درخواست‌دهنده باشد تا به افراد اجازه داده شود که طبق قرارداد کاری خود، به‌طور قانونی در شهر کار و اقامت کنند. مراحل مختلفی برای دریافت ویزای استخدامی شما وجود دارد؛ از جمله نامه پیشنهاد شغلی، تایید سوابق و صلاحیت‌ها و آزمایش‌های پزشکی متعدد. اگر مایلید در این شهر کار کنید و برای ویزای کاری دبی درخواست دهید، پیش از آن می‌توانید در سایت رامین گشت با جزئیات کار در دوبی آشنا شوید. همچنین مقاله پردرآمدترین مشاغل 2023 در دبی نیز به شما چشم‌انداز مناسبی از وضعیت کسب‌وکار در این شهر می‌دهد.

ویزای ثبت شرکت

 
افرادی که برای کار کردن دبی را انتخاب می‌کنند، می‌توانند شرکت‌های تجاری با مسئولیت‌های مختلف را راه‌اندازی کنند. ثبت شرکت در دبی با شکل‌های مختلفی صورت می‌گیرد که مهم‌ترین آن‌ها شامل: شرکت با مالکیت انفرادی، شرکت تضامنی، شرکت با مسئولیت محدود، شرکت سهامی خاص و شرکت سهامی عام است. در حقیقت افراد برای راه‌اندازی کسب و کار خود و کارآفرینی از طریق ثبت شرکت در دبی ، باید ابتدا ویزا  دریافت کنند.
 

ویزا کار

ویزای سرمایه‌گذاری

ویزای سرمایه‌گذاری برای افرادی صادر می‌شود که در مشاغل یا املاک دبی سرمایه‌گذاری می‌کنند. در صورتی که فرد کسب‌وکار خود را در دبی راه‌اندازی کند، باید برای ویزای سرمایه‌گذاری یا ویزای تجاری درخواست دهد. معیارهایی برای این نوع ویزا وجود دارد که توسط دولت تعیین شده است؛ مانند حداقل مبلغ سرمایه‌گذاری که به آن‌ها اجازه می‌دهد، برای یک دوره خاص در دبی اقامت کنند و به تجارت مشغول باشند.

علاوه‌بر ثبت شرکت در دبی که نوعی سرمایه‌گذاری تجاری محسوب می‌شود، شما می‌توانید با خرید خانه در دبی نیز در این شهر سرمایه‌گذاری کنید.

ویزای سرمایه گذاری با راه انداختن کسب و کار

ویزای بازنشستگی

دولت دبی اخیرا یک برنامه خاص به‌نام ویزای بازنشستگی را معرفی کرده است که به متخصصان بازنشسته بالای 55 سال، اجازه اقامت 5ساله در شهر را می‌دهد. معیارهای واجد شرایط بودن برای این نوع ویزا، می‌تواند متفاوت باشد؛ اما ویزای بازنشتگی دبی فرصتی عالی برای افراد فراهم می‌کند تا از سبک زندگی پرزرق‌وبرق دبی، امکانات مدرن و امکاناتی که بخشی از یک ویزای بلندمدت هستند، لذت ببرند.
چه با ویزای اقامت بلندمدت و چه با ویزای توریستی کوتاه‌مدت در دبی باشید، توجه به زمان انقضای ویزا بسیار مهم است. به یاد داشته باشید که قبل از مهلت مقرر برای تمدید یا اصلاح ویزا اقدام کنید. اگر قوانین را رعایت نکنید، باید جریمه بپردازید و همچنین ممکن است در شرایط نامساعدی قرار بگیرید. پیش از این، جریمه ها به نوع ویزای بازدیدکننده بستگی داشت. بااین‌حال، با تغییراتی که در سیستم ویزا در اکتبر 2022 راه‌اندازی شد، جریمه اقامت مازاد، بدون در نظر گرفتن نوع ویزا اعمال می‌شود. هزینه جریمه‎ ویزای دبی، 50 درهم در روز است و سیستم جدید ویزا همان مبلغ جریمه را برای هر متخلفی صادر می‌کند. توجه داشته باشید که جریمه اقامت مازاد برای بازدیدکنندگانی که نتوانند به دلیل تعطیلی فرودگاه یا لغو پرواز از کشور خارج شوند، اعمال نخواهد شد.
بازدیدکنندگانی که از دبی بازدید می‌‎کنند، باید قوانین تعیین‌شده برای اتباع خارجی را رعایت کنند؛ زیرا هریک از این قوانین برای رفاه عمومی، تضمین ایمنی و امنیت تمام افراد تدوین شده است.

ویزای بازنشستگی برای کارمندان بالای 55 سال سن

قیمت و هزینه ویزای توریستی دبی  در 1402 چقدر است؟

هزینه ویزای توریستی دبی ممکن است متفاوت باشد و تا حد زیادی به عوامل مختلفی بستگی دارد:

  • مدت اقامت شما در دبی
  • نوع ویزایی که دریافت می‌کنید.

قیمت ویزای دبی با توجه به عوامل گفته‌شده و هزینه‌های خاصی مانند هزینه‌های پردازش ویزا و سایر هزینه‌های خدمات متفاوت خواهد بود. بنابراین مطمئن شوید که از جزئیات به‌روز و صحیح هزینه‌های مرتبط با ویزای دبی اطلاع داشته باشید. برای این کار می‌توانید از وبسایت رسمی دولت امارات دیدن کنید یا با آژانس‌های معتبر ویزا در تماس باشید. آن‌ها می‌توانند به تمامی سوالات شما در این زمینه پاسخ دهند و اگر ویزای شما تمام شده باشد، شما را کاملا راهنمایی می‌کنند تا بتوانید ویزای خودتان را در صورت امکان تمدید کنید.

قیمت انواع ویزای توریستی در سال 1402 به شرح زیر است:

نوع ویزا

قیمت ویزا (درهم)

ویزای 10 روزه یک بار ورود

275

ویزای 30 روزه یک بار ورود

280

ویزای 30 روزه چندبار ورود

500

ویزای 60 روزه یک بار ورود

460

ویزای 60 روزه چندبار ورود

750

در صورتی که ویزا تمدید نشود و شما بدون ویزای معتبر در دبی اقامت داشته باشید، به‌ازای هر روز اقامت غیرمجاز، باید جریمه پرداخت کنید.

هزینه تمدید ویزای دبی چقدر است؟

اگر قصد دارید سفر دبی خود را فراتر از مدت مجاز تمدید کنید، باید هزینه‌های تمدید مربوط به ویزا را بدانید. با این حال، این به نوع ویزا و مدت زمانی که قصد دارید اقامت خود را تمدید کنید، بستگی دارد. می‌توانید اطلاعات به‌روز شده را از منابع معتبر و رسمی بررسی کنید تا ایده دقیقی از شرایط موردنیاز و میزان هزینه اضافی برای تمدید ویزای خود داشته باشید. 

اعتبار ویزای توریستی دبی چقدر است؟

اعتبار ویزای توریستی دبی 60 روز از زمان اخذ ویزا تا ورود به دبی است. اگر پس از این مدت قصد ورود به دبی را داشته باشید، باید مجدد برای دریافت ویزا اقدام کنید.

نحوه درخواست ویزای دبی؛ چطور ویزای دبی بگیرم؟

برای درخواست ویزای دبی می‌توانید به یک آژانس ویزای معتبر مراجعه کنید. توجه داشته باشید که فرآیند درخواست معمولاً شامل موارد زیر است:

  • پر کردن فرم آنلاین
  • ارائه مدارک لازم ( کپی پاسپورت معتبر، شناسنامه و عکس با زمینه سفید)
  • هزینه‌های ویزا

مدارک مورد نیاز برای ویزای دبی

در ادامه راهنمای ویزای دبی به برخی از مدارک رایج موردنیاز برای احراز معیارهای ویزای بلندمدت دبی اشاره خواهیم کرد که عبارتند از:

گذرنامه

گذرنامه با اعتبار شش ماه از تاریخ سفر و دو صفحه خالی برای مهر ویزا برای ویزای دبی الزامی است.

فرم درخواست ویزا

فرم درخواست ویزای مناسب را با اطلاعات دقیق و خوانا تکمیل کنید. شما می‌توانید این درخواست را از سفارت یا کنسولگری امارات دریافت کنید یا حتی آن را بسته به نوع ویزا و ملیت خود، به‌صورت آنلاین ارسال کنید،.

فرم درخواست ویزا دبی

عکس‌ها

دو عکس جدید به اندازه پاسپورت را ارسال کنید که مطابق با مشخصات ذکرشده توسط مقامات امارات باشد. عکس‌ها باید جدید بوده و حداکثر در شش ماه گذشته گرفته شده باشند.

اعتبار مالی کافی

شما باید بتوانید اعتبار مالی کافی برای پوشش اقامت و هزینه‌های اولیه خود در دبی را تأیید کنید. این را می‌توان از طریق صورت‌حساب‌های بانکی اخیر، فیش‌های حقوق و سایر اسناد مالی پشتیبانی‌کننده تأیید کرد.

اقامت تاییدشده

شما باید مدارکی مبنی بر اقامت، مانند قرارداد اجاره یا رزرو هتل تاییدشده ارائه دهید.

چکاپ پزشکی

برای اطمینان از رعایت الزامات بهداشتی که توسط مقامات دبی مشخص شده است، یک معاینه پزشکی لازم است.

مزایای ویزای دبی برای اقامت طولانی‌مدت

با داشتن ویزای بلندمدت دبی می‌توانید از مزایای زیر بهره‌مند شوید:

  • گشت‌وگذار بیشتر در شهر: ویزای بلند مدت دبی به شما این امکان را می‌دهد که شهر را در زمان مناسب‌تری با آرامش بیشتری بگردید. و غرق در فرهنگ پرجنب‌وجوش، جاذبه‌های افسانه‌ای و تجربه واقعی تفریحات دبی شوید.
  • انعطاف‌پذیری: ویزای بلند مدت دبی انعطاف بیشتری را در برنامه‌ریزی برنامه سفر و مدیریت کارآمد زمان شما ارائه می‌دهد. با داشتن ویزای بلندمدت دبی می‌توان به تفریح و سرگرمی یا حتی گذراندن دوره‌های کوتاه‌مدت یا دوره‌های کارآموزی پرداخت.
  • فرصت‌های شغلی: ویزای تجاری دبی به شما این امکان را می‌دهد که صنایع یا بخش‌های مختلف پررونق تجاری را تجربه کنید، فرصت شبکه‌سازی داشته باشید، گزینه‌های شغلی متنوع را بررسی کنید و ارتباط خوبی با جامعه تجاری محلی شکل دهید.
  • دیدارهای خانوادگی: با اعضای خانواده خود که در دبی اقامت دارند را ملاقات کنید. 

دسترسی به خدمات: شما به‌راحتی می‌توانید به خدمات ضروری مانند آموزش، مراقبت‌های بهداشتی و بانکداری دسترسی داشته باشید. این ویژگی برای اقامت موقت کاری یا تحصیلی بسیار مفید است. 

بلک لیست ویزای دبی چیست؟ 

قبل از سفر به امارات و دبی بهتر است با بلک لیست ویزای دبی آشنا باشید و بدانید چه افرادی در بلک لیست قرار می‌گیرند. اما منظور از بلک لیست ویزای دبی چیست؟ در پاسخ باید اشاره شود که اداره مهاجرت امارات متحده عربی اطلاعاتی مانند اسکن کف دست، اثر انگشت و تصویر شبکیه چشم افرادی که متقاضی دریافت ویزا هستند را جمع آوری و ذخیره می‌کند. این اطلاعات جهت تشخیص و احراز هویت افراد و ارائه خدمات مهاجرتی به آنها استفاده می‌شود. این اقدامات امنیتی به‌منظور جلوگیری از تقلب و سوءاستفاده در مورد ویزاها و ورود به کشور انجام می‌شود. هدف این است که اگر فردی مجرم بود یا کاری غیر قانونی انجام داده است، شناسایی کنند تا مانع ورود آن به کشور امارات شوند.

در صورتی که یک فرد در دبی مرتکب جرم یا کار غیرقانونی شود، ممکن است او دیپورت شود و نام او در بلک لیست ویزا قرار گیرد. بلک لیست ویزا لیستی است که در آن نام افرادی که از ورود به کشور منع شده‌اند، ثبت می‌شود. این اقدامات جزئی از سیاست‌های امنیتی دولت دبی و امارات متحده عربی است که به‌منظور حفظ امنیت عمومی و حفظ قانون و نظم انجام می‌شود.

دلایل قرار گرفتن بلک لیست ویزای دبی چیست؟ 

قرار گرفتن در بلک لیست ویزای دبی برای شما نیز امکان‌پذیر است اما به چه دلیلی؟ در ادامه دلایل ریجکت شدن درخواست ویزا را مطرح می‌کنیم:

نقص در مدارک

اگر مدارک را به صورت کامل تحویل نداده باشید یا مدارک شما مشکلی داشته باشد، ویزا ریجکت می‌شود. 

اقامت بیشتر در سفرهای قبلی

یکی دیگر از دلایلی که موجب می‌شود اسم شما در بلک لیست ویزای دبی قرار گیرد، اقامت بیشتر در سفرهای قبلی که به دبی داشته‌اید، است. به صورتی که اگر در سفر قبلی اعتبار ویزای شما به پایان رسیده باشد، ولی شما هنوز در خاک امارات و دبی اقامت داشتید، مجرم محسوب می‌شوید. علاوه بر اینکه جریمه خواهید شد، همچنین در بلک لیست ویزای دبی قرار می‌گیرید و در مسافرت‌های بعدی با دردسر مواجه می‌شوید. 

داشتن سوء سابقه در مسافرت‌های قبلی

رعایت قوانین رانندگی، احترام به شهروندان، دوری از دعواهای خیابانی و دریافت دارو با نسخه از قوانین مهم امارات و دبی است که باید به این قوانین احترام بگذارید و رعایت کنید، اما اگر به این قوانین احترام نگذارید، جزو مجرمان محسوب می‌شوید. دیگر دلایل مهمی که موجب قرار گرفتن در بلک لیست ویزای دبی می‌شوند عبارتند از: 

  • فرد متقاضی جزو مجرمان بین المللی باشد. 
  • فرد متقاضی دارای پرونده کیفری در یکی از کشورها باشد. 
  • فرد متقاضی دارای بدهی مالی با چک برگشتی در بانک باشد. 
  • فرد متقاضی به دنبال پناهندگی باشد. 
  • فرد متقاضی دارای بیماری واگیردار در گزارش‌های پزشکی باشد. 
  • فردی که قوانین دبی و امارات را رعایت نکرده است. 
  • فرد متقاضی در سال‌های گذشته فعالیتی بر علیه امارت و دبی انجام داده باشد.

شرایط ویزای توریستی دبی

 

 نمونه ویزای دبی را می‌توانید در زیر ببینید:

نمونه ویزا برای کشور دبی

راهنمای ویزای دبی در تور رامین گشت

در راهنمای ویزای دبی درباره صدور ویزای دبی برای ایرانیان صحبت کردیم. همچنین به این سوال پاسخ دادیم که چطور ویزای دبی بگیریم و به چه مدارکی نیاز خواهیم داشت؟ برای دریافت ویزای دبی از قبل برنامه‌ریزی کنید و با توجه به هدف خود از سفر به دبی، ویزای مناسب تهیه کنید. دولت امارات برای صدور ویزا، قوانین و دستورالعمل‌های مدونی را تعیین کرده است، با مراجعه به وبسایت اصلی دولت امارات یا مشورت با کارشناسان این حوزه از آخرین اخبار اطلاعات کسب کنید.

از خدماتی که آژانس مسافرتی رامین گشت برای تور دبی خود به مسافرین ارائه می‌دهد، درخواست ویزای دبی است. پس می‌توانید با رزرو و خرید تور دبی از رامین گشت، با خیال راحت ویزای خود را به ما بسپارید. با وجود همه موارد گفته‌شده در راهنمای ویزای دبی، اگر هنوز این درباره سوالی دارید، می‌توانید در بخش ارسال نظرات با ما در میان بگذارید. کارشناسان ما در اسرع وقت سوالات شما را پاسخ می‌دهند. 

سوالات متداول

بله، فرقی ندارد چه برای سفر کوتاه مدت و چه مسافرت بلند مدت، شما به ویزای دبی نیاز دارید. 

 

اعتبار ویزا بستگی به نوع ویزا دارد و اعتبار آن می‌تواند بین ۱۴ روز، ۳۰ روز و ۶۰ روز باشد و متغیر است. 

 

بله؛ شما می‌توانید ویزای توریستی دبی خود را تمدید کنید. 

 

بله؛ در صورتی که نام شما از بلک لیست خارج شود، می‌توانید برای دریافت ویزا مجدد اقدام کنید. 

 

خیر؛ شما به صورت آنلاین با خرید تور دبی از رامین گشت می‌توانید نسبت به دریافت ویزا اقدام کنید. 

 

مقالات مرتبط

راهنمای سفر به دبی
1402/04/22 17 دقیقه
آب و هوای دبی
1402/05/15 9 دقیقه
زندگی در دبی
1402/09/15 15 دقیقه
مترو دبی
1402/05/20 15 دقیقه
برج خلیفه دبی
1403/01/20 17 دقیقه

نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امیر قاسمی
1402/06/13

با کارت ملی قدیمی و یا با فیش تعویض کارت ملی امکان دریافت ویزای توریسی دبی وجود داره؟
مدیریت
1402/06/16

سلام امیر عزیز؛ می‌توانید برای درخواست ویزا از تصویر کارت ملی قدیمی یا فیش تعویض کارت ملی هم استفاده کنید.
محمد علی
1402/06/04

برای اخذ ویزای دبی نیاز به داشتن دعوتنامه از یک نفر یا شرکت دبی داریم؟ اگر دعوتنامه مورد نیازه، چگونه می‌تونیم یک دعوتنامه دریافت کنیم؟
مدیریت
1402/06/05

سلام محمد علی عزیز؛ برای اخذ ویزای دبی، داشتن دعوتنامه معمولاً اجباری نیست. در حالت عمومی، می‌تونید به صورت آنلاین یا از طریق سفارت یا کنسولگری دبی در تهران اقدام به درخواست ویزا کنید. اگر برای مسافرت به عنوان توریست می‌روید، معمولاً نیاز به دعوتنامه ندارید. اما اگر قصد سفر به عنوان مهمان کاری دارید و یا برای انجام معاملات تجاری به دبی می‌روید، درخواست دعوتنامه از شرکت یا فرد مورد نظر ممکنه لازم باشه. در این صورت، شخص یا شرکت میزبان باید دعوتنامه رسمی را از وزارت کار و امور اجتماعی دبی دریافت کنند و سپس آن را به شما ارائه دهند. لطفاً توجه کنید که ممکن است مقررات و الزامات مرتبط با ویزای دبی تغییراتی داشته باشه، بنابراین وب‌سایت رسمی سفارت مراجعه کنید یا اگر این موضوع براتون ممکن نیست، می‌تونید با تماس سوالات مهم خودتون رو مطرح کنید.
تورهای رامین گشت

اشتراک گذاری

منوی سایت