اپلیکیشن های کاربردی در سفر به دبی

بهترین اپلیکیشن های کاربردی در سفر به دبی اپلیکیشن Visit Dubai اپلیکیشن Bravolol اپلیکیشن Duolingo اپلیکیشن Gulf News اپلیکیشن Talabat اپلیکیشن Dubai Travel Guide اپلیکیشن RTA Dubai Drive اپلیکیشن Careem اپلیکیشن Dubai Airports اپلیکیشن Vox Cinema اپلیکیشن Salik پرسش و پاسخ

اپلیکیشن های کاربردی در سفر به دبی امکانات مختلفی را در دسترس مسافران قرار می‌دهند و با استفاده از آنها می‌توان سفری راحت‌تر و همچنین دلچسب‌تری را تجربه کرد. به‌جرات می‌توان گفت که یکی از مهمترین و راهبردی‌ترین راهکارها جهت مدیریت و کاهش هزینه سفر به دبی استفاده از برنامه‌ها است. زیرا با این برنامه‌ها می‌توان بسیاری از کارها، نظیر رزرو تاکسی در دبی را براحتی انجام داد.
همچنین می‌توان بسیاری از اطلاعات مورد نیاز نظیر دسترسی به رستوران های ایرانی در این شهر از امارات و کسب اطلاعات کافی در رابطه با قیمت غذا را به دست آورد. برای شناسایی جاهای دیدنی دبی با مترو نیز برنامه مختلفی وجود دارد و بسیاری از آنها به صورت رایگان قابل نصب و استفاده هستند. در ادامه این مطلب برخی از اپلیکیشن‌های کاربردی در این شهر را معرفی خواهیم کرد.

بهترین اپلیکیشن های کاربردی در سفر به دبی

در سفر به دبی از اپلیکیشن‌های بسیار زیادی می‌توان استفاده کرد و بهترین اپلیکیشن برای هر کاربر برحسب نیاز او مشخص می‌شود. به عنوان مثال کسانی که می‌خواهد در رابطه با جاهای دیدنی دبی اطاعت بیشتری به دست آورند و به راحتی نقاط دیدنی این شهر را شناسایی کنند، می‌توانند از برنامه‌های مختلفی نظیر Visit Dubai استفاده کنند‌.
البته ناگفته نماند که برخی از برنامه‌ها رایگان نیستند و خدمات خود را با دریافت هزینه به کاربران ارائه می‌دهند؛ اما بسیاری از آنها رایگان هستند و استفاده از آنها نیازی به پرداخت هزینه ندارد. در ادامه برخی از بهترین اپلیکیشن‌های مورد نیاز در سفر به  دبی معرفی خواهند شد.

اپلیکیشن Visit Dubai

یکی از اپلیکیشن های کاربردی در سفر به دبی برنامه Visit Dubai است و با آن می‌توان اطلاعات گردشگری مورد را نیاز خیلی راحت را به دست آورد. با این برنامه می‌توان پاسخ بسیاری از سوالات خود را دریافت کرد و در رابطه با  جاهای دیدنی دبی و نقاط توریستی اطلاعات بیشتری به دست آورد.
به عبارت دیگر با اپلیکیشن Visit Dubai می‌توان با مکان‌های مختلف نظیر رستوران های ایرانی در دبی بیشتر آشنا شد و سپس بر حسب نیازها و انتظارات خود در مدت زمان حضور در دبی از آنها استفاده کرد.
به عنوان مثال می‌توان در مدت اقامت خود از جاهای دیدنی دبی بازدید کرد و برای صرف غذا بر حسب ذائقه خود به سراغ بهترین رستوران‌ها رفت. دیگر ویژگی این برنامه رایگان و کاربردی امکان مبادله ارز و اطلاع از اخبار روز است.

اپلیکیشن Visit Dubai

اپلیکیشن Bravolol

برنامه Bravolol از دیگر اپلیکیشن‌های رایگان و کاربردی در سفر به دبی است که می‌توان از آن برای تقویت زبان خود بهره برد. برنامه Bravolol هم برای تقویت زبان عربی و هم برای درک مکالمات عربی مناسب است و می‌توان به واسطه آن زبان عربی را در حد نیاز یاد گرفت.
البته ناگفته نماند که اگر به‌صورت مداوم از نرم‌افزار Bravolol استفاده کنید می‌توانید به زبان عربی تسلط کامل پیدا کرده و صحبت کنند.

اپلیکیشن Bravolol

اپلیکیشن Duolingo

اپلیکیشن Duolingo یک برنامه مترجم بوده و یکی از اپلیکیشن‌های حیاتی در سفر به دبی محسوب می‌شود. در گذشته یکی از مهمترین دغدغه توریست‌ها در سفر به کشورهای خارجی برقراری ارتباط بود؛ اما خوشبختانه با وجود برنامه‌های مترجم، مشکل فوق دیگر برطرف شده است.
به عبارت دیگر با نصب یک برنامه مترجم نظیر اپلیکیشن Duolingo روی گوشی خود می‌توان در سفر به دبی براحتی با مردم این شهر ارتباط برقرار کرد. ناگفته نماند که اپلیکیشن Duolingo یک برنامه مترجم رایگان است. از این‌رو دانلود و نصب آن روی تلفن همراه نیاز به صرف هزینه ندارد.

اپلیکیشن Duolingo

اپلیکیشن Gulf News

اپلیکیشن Gulf News یکی از اپلیکیشن های کاربردی در سفر به دبی برای علاقمندان به اخبار است. به عبارت دیگر کسانی که اخبار روز را مرتب پیگیری می‌کنند و می‌خواهد در طول سفر خود از اخبار دنیا و همچنین همه اخبار مرتبط با امارت متحده، مطلع شوند؛ می‌توانند این برنامه را روی گوشی خود نصب کنند و به صورت رایگان از آن استفاده ببرند.
این برنامه اخبار را در دسته‌بندی‌های مختلف نظیر اخبار سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، هنری و غیره در اختیار کاربران قرار می‌دهد. همچنین دارای دو بخش اصلی اخبار داخلی و خارجی است و برای اطلاع از اخبار خارجی یا داخلی امارات در دسته‌بندی مدنظر می‌توان اعلانات آن دسته‌بندی را روشن کرد.

اپلیکیشن Gulf News

اپلیکیشن Talabat

با نصب اپلیکیشن Talabat روی گوشی خود می‌توان در دبی غذا مورد علاقه را به راحتی سفارش داد. همچنین با این برنامه می‌توان از قیمت غذا در دبی مطلع شد و به صورت اینترنتی هزینه رزرو غذا را پرداخت کرد.
اپلیکیشن Talabat یک برنامه رایگان است و برای بهره‌گیری از خدمات آن نیازی به پرداخت هزینه نیست. همچنین برای کاربران خود امکانی را فراهم می‌کند تا بتوانند زمان تحویل غذا را تعیین کنند.

اپلیکیشن Talabat

اپلیکیشن Dubai Travel Guide

اپلیکیشن Dubai Travel Guide یکی از بهترین اپلیکیشن های کاربردی در سفر به دبی است که می‌توان از آن برای مسیریابی و جابجایی در شهر استفاده کرد. این برنامه نقشه همه قسمت‌های شهر  دبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و با آن می‌توان خیلی راحت به جاهای دیدنی دبی با مترو  دسترسی پیدا کرد.
ناگفته نماند که اپلیکیشن Dubai Travel Guide یک برنامه رایگان است و بدون نیاز به اینترنت و به صورت آفلاین آدرس همه جاهای دیدنی دبی، رستوران های ایرانی در دبی، مکان‌های توریستی و دیگر نقاط مدنظر کاربر را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

اپلیکیشن Dubai Travel Guide

اپلیکیشن RTA Dubai Drive

از اپلیکیشن RTA Dubai Drive می‌توان برای دریافت خدمات حمل و نقل نظیر رزرو تاکسی در دبی استفاده کرد. در سفر به دبی از طریق نصب این برنامه کاربردی رایگان روی گوشی خود می‌توان هر زمان که نیاز باشد خودرو اجاره کرد و با آن به جاهای مختلف شهر، مخصوصا جاهای دیدنی و توریستی رفت.
امکان مسیریابی و دسترسی راحت به جاهای مختلف شهر نیز به راحتی با آن امکان پذیر است. همچنین برای پارک خودرو در پارکینگ، می‌توان از طریق اپلیکیشن RTA Dubai Drive خیلی راحت هزینه پارکینگ را پرداخت کرد. دیگر امکانات و قابلیت‌ها‌ی برنامه RTA Dubai Drive گرفتن پلاک شهری و گواهینامه است.

اپلیکیشن RTA Dubai Drive

اپلیکیشن Careem

یکی دیگر از اپلیکیشن های کاربردی در سفر به دبی شامل اپلیکیشن Careem است. این اپلیکیشن یک برنامه کاربردی رایگان بوده و خدمات مختلفی را به کاربران خود ارائه می‌دهد و فضای کاربری آن بسیار شبیه به برنامه اوبر است. به همین دلیل می‌توان از آن به عنوان یک جایگزین مناسب بجای برنامه اوبر بهره برد.
با اپلیکیشن Careem می‌توان از شرایط آب و هوایی شهر دبی مطلع شد و همچنین به جاهای دیدنی دبی سفر کرد. تعرفه‌های حمل و نقل با اپلیکیشن Careem مناسب بوده و استفاده از آن نیاز  به صرف هزینه زیادی ندارد. به عنوان مثال هزینه مورد نیاز برای سفر به سواحل دبی از مرکز شهر با اپلیکیشن Careem فقط ۶۰ درهم است.
همچنین هزینه مورد نیاز برای دریافت سفر نیز از قبل به کاربر اعلام می‌شود و کاربر می‌تواند هزینه را به صورت نقد و یا با استفاده از کارت پرداخت کند. با این برنامه حتی می‌توان چند ساعت قبل از سفر ماشین رزرو کرد و مطابق با برنامه‌ریزی‌های انجام شده از سفر خود لذت برد.

اپلیکیشن Careem

اپلیکیشن Dubai Airports

برنامه دبی ایرپورت نیز جزو برنامه‌های کاربردی در دبی به شمار می‌رود و با آن می‌توان همه اطلاعات مورد نیاز نظیر زمان پرواز، کارت پرواز، شماره گیت و غیره را درباره برنامه‌های پرواز فرودگاه‌های امارات به دست آورد.

اپلیکیشن Dubai Airports

اپلیکیشن Vox Cinema

برنامه وکس سینما از دیگر اپلیکیشن های کاربردی در سفر به دبی است که توسط آن می‌توان در رابطه با فیلم‌های سینمایی دبی اطلاعات لازم را به دست آورد. همچنین این برنامه جهت رزرو بلیط سینما و پرداخت هزینه رزرو بلیط نیز کاربرد دارد.

اپلیکیشن Vox Cinema

اپلیکیشن Salik

برنامه سالیک برای کسانی مناسب است که در امارت متحده عربی حساب بانکی دارند. زیرا با این برنامه می‌توان موجودی حساب خود در بانک‌های امارت را چک کرد. همچنین برای تراکنش‌ حساب و انتقال وجه نیز این برنامه کارایی دارد.

اپلیکیشن Salik

در این مطلب برخی از بهترین برنامه‌های کاربردی در دبی معرفی و بررسی شدند. شناخت اپلیکیشن‌های کاربردی در سفر به دبی و آشنایی با کاربرد هر کدام از آنها در دبی از اهمیت زیادی برخوردار است.
زیرا با این برنامه می‌توان بر حسب نیاز خود اطلاعات زیادی را به دست آورد و بسیاری از کارها را براحتی انجام داد. به عنوان مثال برای برقراری ارتباط در دبی، شناسایی مسیرها و جاهای دیدنی دبی با مترو، شناسایی رستوران های ایرانی در دبی و رزرو رستوران و غیره اپلیکیشن‌های مختلفی وجود دارد. 
رامین گشت یکی از بهترین و معتبرین آژانس‌های مسافرتی است که از طریق ارتباط با پشتیبانی آن می‌توان علاوه‌بر رزرو بلیط پرواز و تور دب مشاوره رایگان دریافت کرد. همچنین از طریق ارتباط با کارشناسان رامین گشت، می‌توان در رابطه با اپلیکیشن های کاربردی در سفر به دبی، نحوه استفاده و کاربرد برنامه‌ها اطلاعات مناسبی را به دست آورد.

سوالات متداول

برنامه‌های زیادی وجود دارند که در سفر به دبی می‌توان از آنها استفاده کرد و بهترین آنها شامل موارد زیر هستند.

اپلیکیشن Talabat
اپلیکیشن Gulf News
اپلیکیشن Duolingo
اپلیکیشن Bravolol
اپلیکیشن Visit Dubai
اپلیکیشن Careem
اپلیکیشن RTA Dubai Drive
اپلیکیشن Dubai Travel Guide
اپلیکیشن Gulf News
اپلیکیشن Dubai Airports
اپلیکیشن Salik
اپلیکیشن Vox Cinema

 

با اپلیکیشن Careem می‌توان کارهای مختلفی نظیر اطلاع از شرایط آب و هوایی شهر دبی، سفر به جاهای دیدنی دبی، پرداخت تعرفه‌های حمل و نقل به صورت نقد و یا با استفاده از کارت و رزرو ماشین را انجام داد.

برنامه Bravolol هم برای تقویت زبان عربی و هم برای درک مکالمات عربی مناسب است و می‌توان به واسطه آن زبان عربی را در حد نیاز یاد گرفت.

 

با این اپلیکیشن می‌توان در دبی غذا مورد علاقه را به راحتی سفارش داد، از قیمت غذا در دبی مطلع شد و به صورت اینترنتی هزینه رزرو غذا را پرداخت کرد.

 

مقالات مرتبط

راهنمای سفر به دبی
1402/04/22 17 دقیقه
تاکسی دبی
1402/05/22 12 دقیقه
هزینه سفر دبی
1402/09/26 11 دقیقه
برج خلیفه دبی
1403/01/20 17 دقیقه

نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

تورهای رامین گشت

اشتراک گذاری

منوی سایت