پارک آبی یاس ابوظبی

قیمت از: 220 درهم
خرید از طریق واتس اپ
تفریح خانوادگی در پارک آبی یاس ابوظبی دبی
معرفی پارک آبی یاس بخش‌های مختلف پارک آبی یاس بخش شاهین بخش جبل بخش دلفین بخش بندیت بخش مرح بخش واحه امکانات پارک آبی یاس قوانین و مقررات پارک آبی یاس نحوه دسترسی به پارک آبی قیمت پارک آبی یاس ابوظبی بازدید از پارک یاس ابوظبی با رامین گشت پرسش و پاسخ

یک مجموعه جذاب سرگرمی، پارک آبی یاس ابوظبی است که  در سفر به امارات، بازدید از آن را به همراه گشت شهری دبی نباید فراموش کنید. این مجموعه در جزیره مصنوعی یاس ساخته شده است. تفریحات متنوع این مجموعه و مناسب بودن قیمت پارک آبی یاس ابوظبی، باعث شده است تا بسیاری از گردشگران از سایر نقاط جهان به شهر ابوظبی پایتخت امارات سفر کنند. این پارک دیدنی با تفریحات هیجان انگیزش جزو برترین پارک‌های آبی در دنیا شناخته می‌شود. 

از افتتاح پارک آبی یاس تنها ۴ سال می‌گذرد، اما طی این مدت کوتاه به واسطه خدمات جذاب و تفریحات متنوعی که ارائه می‌کند، توانسته است جوایز متعددی را بگیرد. در این پارک آبی بزرگ و جذاب می‌توانید بازی با صدها سرسره هیجان‌انگیز آبی را تجربه کنید و لحظات شاد، هیجان‌انگیز و سرگرم کننده‌ای داشته باشید. 

تفریح خانوادگی با تیوب در پارک آبی ابوظبی یاس دبی

معرفی پارک آبی یاس 

پارک آبی یاس ابوظبی مجموعه تفریحی بزرگ و جذابی است که به عنوان دومین پارک آبی جهان شناخته می‌شود. بزرگی این پارک آبی به 15 هکتار می‌رسد که انواع سرسره‌های آبی و وسایل تفریحی را در خود جای داده است. از تفریحات هیجان‌انگیز این پارک می‌توان به رولر کوستر اشاره کرد که یکی از طولانی‌ترین رولر کوسترها در خاورمیانه به شمار می‌رود. علاوه بر آن سرسره‌های داواما، رودخانه خروشان و رعشه شاهین از هیجان انگیزترین بازی‌های این مجموعه تفریحی هستند که نمونه آن‌ها را در هیچ کجای دنیا پیدا نخواهید کرد. 

بخش‌های مختلف پارک آبی یاس

پارک آبی یاس ابوظبی به دلیل وسعتی که دارد از بخش‌های متفاوتی تشکیل شده است که در هر بخش هیجانات مختلف، سرسره‌های گوناگون و امکانات رفاهی متعددی وجود دارد. وجود سرسرهای آبی هیجان‌انگیز و بخش‌های متنوع این پارک باعث شده هر سال توجه گردشگران زیادی را از سراسر دنیا به خود جذب کند. بخش‌های مختلف این پارک عبارتند از: 

  • شاهین
  • جبل
  • دلفین
  • بندیت
  • مرح
  • واحه

این موارد بخش‌های اصلی پارک آبی یاس دبی را تشکیل می‌دهند که در ادامه شما را بیشتر با هریک از این بخش‌ها و امکانات آن‌ها آشنا می‌کنیم.

بخش شاهین

به جرات می‌توان گفت یکی از جالب‌ترین قسمت‌ها و بخش‌های پارک یاس، متعلق به بخش شاهین است؛ چرا که در هر قسمت این بخش هیجانات مختلفی در انتظار شماست. بخش شاهین خود از قسمت‌های مختلفی تشکیل شده که شامل سرسره‌های گردبادی، داواما و… می‌شوند. برای شروع بازی و تفریح با این سرسره‌ها اول باید درون تیوب‌های بزرگ بنشینید و سپس وارد سرسره‌های هیجان‌انگیز ۲۰ متری شوید که آدرنالین خون شما را به مقدار زیادی افزایش می‌دهند. در دل این سرسره‌ها ، پیچ و خم‌های متعدد و سقوط‌های مکرر را تجربه خواهید کرد. در حلقه لیوا در جریان شیبی تند و تیز به پایین سقوط می‌کنید و در میانه راه درون حلقه‌ای جذاب سر می‌خورید. 

بخش شاهین پارک آبی ابوظبی

بخش جبل

جبل، نام بخش دیگری از پارک آبی یاس ابوظبی است که ۱۳ بخش جالب و جذاب دارد. سرسره‌های حملول و کوهان دار که ارتفاع زیادی دارند. سرسره‌های ماری که از چندین بخش مختلف تشکیل شده‌اند و سرسره‌های سقوط جبل که با پیچ و خم‌ها و شیب‌های تند و تیزشان شما را به سقوطی خارق العاده میهمان می‌کنند. در سرسره پرهیجان و جذاب ۶ لایه سباگ، روی شکم می‌خوابید و با هیجان و سرعت فوق العاده بالا سر می‌خورید. در آخر پس از گذراندن شیب‌های متعدد و پیچ و تاب‌های مختلف در نهایت به رودخانه آرام می‌رسید. 

بخش دلفین

بخش دلفین از بخش‌های جذاب پارک آبی ابوظبی برای تفریح و سرگرمی محسوب می‌شود. این بخش از رستوران، کافه و سه بازی جالب و هیجان‌انگیز تشکیل شده است. در قسمت اول می‌توانید بادی‌بوردینگ را تجربه کنید. اگر به موج سواری علاقه‌مند هستید و در این حرفه مهارت دارید، می‌توانید در ارتفاع ۳ متری بشکه حباب آن را تجربه کنید. در نهایت برای صرف غذا و انواع نوشیدنی، به رستوران‌ها و کافی شاپ‌های این قسمت بروید. در رستوران‌های این مجموعه انواع نوشیدنی‌های جذاب و غذاهای خوشمزه برای شما آماده شده‌اند که لذت خوردن غذایی دلچسب و باکیفیت را پس از یک تفریح حسابی برایتان فراهم می‌کنند. 

نمای کامل پارک ابوظبی دبی

بخش بندیت

بندیت بخش چهارم پارک آبی یاس ابوظبی محسوب می‌شود که شامل چند بازی مختلف است. در این بخش یک رستوران و دو فروشگاه نیز وجود دارند که حین بازی می‌توانید برای رفع گرسنگی یا خرید خوراکی به آن‌ها مراجعه کنید. بازی‌های بخش بندیت با سایر بخش‌ها متفاوت هستند و از ترکیب ترن‌های آبی و هوایی تشکیل شده‌اند که به واسطه آن‌ها می‌توانید سرعت و هیجان را به شکل معلق تجربه کنید. 

توپ گردان بازی دیگری است که برای دوستداران تفریحات آبی آماده شده است. در این قسمت درون توپ‌های شفاف و بزرگ قرار می‌گیرید و این توپ‌ها با چرخش‌های خود باعث ایجاد هیجان می‌شوند. در بخش مخزن مروارید، باید غواص شوید و به دنبال صدف به دل آب بزنید. حتی اگر تجربه غواصی ندارید، اصلاً جای نگرانی نیست؛ چرا که این کار توسط مربیان و تحت نظر آن‌ها انجام می‌شود و هیچ خطری برای شما ندارد. در نهایت هم نوبت به شکار صدف می‌رسد و روش خارج کردن مروارید از درون صدف به شما آموزش داده می‌شود. 

بخش مرح

بخش مرح پارک مخصوص کودکان طراحی شده است و شما می‌توانید به همراه فرزندان خود در این بخش جذاب بازی و تفریح کنید. سرسره‌های خانوادگی این بخش برای شما و اعضای خانواده‌تان، لحظه‌های شاد و مفرحی را رقم می‌زنند. 

بخش واحه

واحه یا استخر موج آخرین بخش از پارک آبی ابوظبی محسوب می‌شود. در این بخش خبری از هیجان نیست و تنها آرامش برقرار است. شما می‌توانید روی امواج آرام ریلکس کنید یا روی تخت‌هایی که در کنار آب قرار داده شده است، به استراحت و صرف غذا و نوشیدنی بپردازید.

شنا گردشگران در پارک آبی

امکانات پارک آبی یاس

پارک آبی یاس ابوظبی امکاناتی دارد که علاوه بر سرگرمی و تفریح، برای راحتی شهروندان فراهم شده‌اند. در میز خدمات پارک آبی وایلد وادی دبی می‌توانید برای اجاره کمد، بلیط و حوله اقدام کنید. این پارک بزرگ ۲۵۰۰ کمد کاملاً مجهز دارد که می‌توانید اسباب و وسایل خود را درون آن‌ها قرار دهید و با خیال راحت به تفریح و سرگرمی بپردازید. ورود هرگونه نوشیدنی و خوراکی به داخل مجموعه، ممنوع است. افرادی که به کشیدن سیگار عادت دارند، باید به مکان‌های مخصوصی که برای آن‌ها در نظر گرفته شده است، مراجعه کنند و در اتاق دود به کشیدن سیگار بپردازند. 

جالب است بدانید استعمال سیگار در فضاهای باز در کشور امارات ممنوع است و افرادی که به این موضوع دقت نکنند، مشمول پرداخت جریمه می‌شوند. از دیگر امکانات این مجموعه می‌توان به مچ بندهای ضد آب و الکترونیکی اشاره کرد که در اختیار شما قرار می‌گیرند. به واسطه این مچ‌بندها نیازی به حمل پول ندارید. شما می‌توانید در ابتدای ورود، مچ بند را شارژ کنید و برای خرید نوشیدنی، سفارش غذا و… از طریق آنها، اقدام به پرداخت هزینه کنید. 

از دیگر امکانات پارک آبی یاس می‌توان به اتاق تعویض لباس، نمازخانه، اتاق تعویض پوشک و… اشاره کرد که همگی برای راحتی شهروندان در این مجموعه تفریحی فراهم شده‌اند. 

قوانین و مقررات پارک آبی یاس

قبل از ورود به پارک آبی یاس ابوظبی و استفاده از امکانات آن، باید با قوانین و مقررات این مجموعه آشنا باشید. این مقررات عبارتند از:

  • بلیط‌های مجموعه غیر قابل تعویض هستند.
  • شما باید تا زمان درخواست برای بازرسی بلیط آن‌ها را کنار خود نگه دارید. 
  • کودکان کمتر از ۱۲ سال، باید به همراه بزرگسالان وارد جموعه شوند. 
  • استعمال دخانیات، در فضای باز مجموعه ممنوع است. 
  • ورود غذا و نوشیدنی، از بیرون به درون محوطه ممنوع است. 
  • ورود حیوانات خانگی به محوطه ممنوع است. 
  • اجاره کمد همراه با هزینه اضافی است. 
  • دویدن در مجموعه، ممنوع است. 
  • پارک آبی ابوظبی در قبال مفقود شدن یا دزدیده شدن وسایل شخصی شما هیچ مسئولیتی ندارد. 

نحوه دسترسی به پارک آبی

دسترسی به پارک آبی یاس در شهر ابوظبی بسیار راحت است. برای رسیدن به بهترین پارک آبی دبی شما 2 راه وجود دارد:

  1. راه اول: از طریق دو بزرگراه‌ای ۱۰ وای ۱۲ می‌توانید به طرف پارک آبی یاس بروید. از مرکز خرید و هتل ساحلی را که در سمت چپ بزرگراه قرار دارند، بگذرید و به به راه خود ادامه دهید تا به خروجی غربی جزیره یاس برسید. پس از اینکه وارد خروجی شدید، تابلوها شما را به مقصد می‌رسانند. 
  2. راه دوم: با حرکت از جاده کرنیج به سمت بندر مینا زاید می‌توانید به پارک آبی یاس برسید. پس از اینکه بزرگراه‌ای ۱۲ را ادامه دهید، علائم آبی رنگ پارک آبی یاس شما را برای رسیدن به مقصد راهنمایی می‌کنند.
دسترسی به پارک آبی مهیج ابوظبی دبی

قیمت پارک آبی یاس ابوظبی

قیمت پارک آبی یاس ابوظبی به تناسب بلیط‌هایی که تهیه می‌کنید متفاوت است و با انتخاب هر یک از موارد زیر مبالغ متفاوتی باید بپردازید. 

  • بلیط پارک آبی یاس: استفاده نامحدود از وسایل بازی ۳۵۰ درهم.
  • بلیط ۱ روز دو پارک (فراری، آبی یاس، وارنر): انتخاب دو پارک از ۳ پارک در یک روز، امکان استفاده از وسایل فراری پارک، استفاده نامحدود از وسایل پارک آبی یاس و استفاده از وسایل پارک وارنر بروس تنها با پرداخت ۳۹۵ درهم.

بازدید از پارک یاس ابوظبی با رامین گشت

از جذاب‌ترین پارک‌های آبی دبی می‌توان پارک آبی یاس ابوظبی نام برد. اگر هزینه بازدید از این مکان برایتان مهم است، باید بدانید قیمت پارک آبی یاس ابوظبی با توجه به خدمات و امکانات تفریحی فوق العاده‌ای که در اختیارتان قرار می‌دهد، بسیار مناسب است. این پارک از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است که در هر بخش می‌توانید از تفریحات متنوع و جذابی بهره‌مند شوید. تفریح و گشت و گذار در این مجموعه بزرگ و معتبر، با توجه به وسعت بالای آن کاری سخت و پرچالشی است. اما شما می‌توانید با کمک یک آژانس مسافرتی خوب و معتبر به راحتی بلیط سفرتان را رزرو کنید و در زمان معین از تفریحات این مجموعه بهره ببرید.

ما آژانس گردشگری رامین گشت ابرسام را به شما معرفی می‌کنیم. شما می‌توانید به واسطه این مجموعه گردشگری با سابقه و معتبر سفری خاطره‌انگیز را به امارات تجربه کنید و با آسودگی خاطر تنها به فکر تفریح و گشت و گذار باشید. برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید با مشاورین آژانس گردشگری رامین گشت تماس حاصل کرده و اطلاعات مورد نیاز را از مشاورین این مجموعه دریافت کنید. 

سوالات متداول

باید لوازم ضروری شنا و حمام مثل مایو و حوله را به همراه داشته باشید.

همراه داشتن نوشیدنی و غذا از بیرون به داخل مجموعه ممنوع است. 

بله؛ وسایل بازی و سرسره‌های رایگان درون مجموعه وجود دارند. 

گردشگرانی که به پارک یاس مراجعه می‌کنند می‌توانند از سالن‌های استراحت، نمازخانه، کالسکه، صندلی چرخدار، کمد و… بهره ببرند. 

بله؛ در نزدیکی این پارک، ایستگاه تاکسی وجود دارد.

نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

قیمت از: 220 درهم
خرید از طریق واتس اپ
تورهای رامین گشت

اشتراک گذاری

دسته‌بندی مقالات

منوی سایت