بهترین هتل های ساحلی دبی

بهترین هتل های ساحلی دبی
لیست بهترین هتل‌های ساحلی دبی هتل نیکی بیچ ریزورت و اسپا دبی (Nikki Beach Resort & Spa Dubai) خدمات هتل نیکی بیچ ریزورت هتل ساحلی آتلانتیس (Atlantis the Palm) هتل چهار فصل دبی در ساحل جمیرا (Four Seasons Resort Dubai at Jumeirah Beach) هتل ماندارین شرقی جمیرا (Mandarin Oriental Jumeira, Dubai) هتل ساحلی والدوف آستوریا دبی پالم جمیرا‌ قوانین رزرو هتل های ساحلی دبی سخن پایانی پرسش و پاسخ

دبی، شهری که به خاطر آسمان‌خراش‌های سر به فلک کشیده، مراکز خرید مجلل و زندگی شبانه پرشور و هیجانش معروف است، در واقع نگینی در کنار ساحل خلیج فارس نیز به شمار می‌رود. هتل‌های ساحلی دبی با ارائه طیف وسیعی از امکانات رفاهی، از استخرهای بی‌نهایت و رستوران‌های شیک گرفته تا پارک‌های آبی و کلوپ‌های خصوصی ساحلی، بهشت واقعی برای مسافران هستند.
در این مقاله، سفری به دنیای بهترین هتل‌های ساحلی دبی خواهیم داشت و بهترین گزینه‌ها را برای اقامتی رویایی در کنار ساحل معرفی خواهیم کرد. از هتل‌های لوکس و مجلل با خدمات بی‌نظیر گرفته تا هتل‌های مقرون به صرفه و خانوادگی، در این لیست برای هر سلیقه و بودجه‌ای هتلی مناسب پیدا می‌شود.
همچنین قابل ذکر است که در این مقاله از رامین گشت، علاوه بر معرفی هتل‌ها برای رزرو بهترین هتل‌های ساحلی دبی به نکات مهمی که باید قبل از رزرو هتل در نظر داشته باشید، مانند پوشش زنان در سفر به دبی، قوانین رزرو و قیمت بهترین هتل های ساحلی دبی نیز اشاره خواهیم کرد.

لیست بهترین هتل‌های ساحلی دبی

انتخاب بهترین هتل‌ها در دبی چندان کار آسانی نیست. سلیقه، نیاز و بودجه شما، هر کدام نقشی اساسی در این انتخاب ایفا می‌کنند. با این حال، می‌توان با در نظر گرفتن فاکتورهای مختلف، لیستی از بهترین هتل‌های دبی را تهیه کرد. در این لیست، شاهد هتل‌هایی خواهیم بود که در رده‌های قیمتی مختلف قرار دارند و هریک ویژگی‌های منحصر به فرد خود را ارائه می‌کنند.
1. هتل نیکی بیچ ریزورت و اسپا دبی
2. هتل ساحلی آتلانتیس، نخل
3. هتل چهار فصل دبی در ساحل جمیرا
4. ماندارین شرقی جمیرا
5. هتل ساحلی والدوف آستوریا دبی پالم جمیرا‌
6. هتل بولگاری از هتل های ساحلی دبی
7. هتل برج العرب جمیرا
8. هتل هیلتون دابل تری
9. هتل پیاده رو هیلتون دبی
10. هتل هیلتون دبی جمیرا
11. هتل ساحلی شراتون جمیرا
12. هتل ساحلی رودا (Roda)
13. هتل ساحلی جا (JA)
14‌. هتل آتلانتیس پالم دبی
15. هتل جمیرابیچ دبی
16. هتل فورسیزن پالم دبی
17. هتل والدورف آستوریا دبی
18. هتل دابل تری بای هیلتون دبی
19. هتل هیلتون د واک دبی
20. هتل شرایتون جمیرابیچ دبی

هتل نیکی بیچ ریزورت و اسپا دبی (Nikki Beach Resort & Spa Dubai)

هتل نیکی بیچ ریزورت و اسپا دبی (Nikki Beach Resort & Spa Dubai)

نیکی بیچ ریزورت اند اسپا دبی، بیش از یک هتل 5 ستاره، تجربه‌ای منحصر به فرد از اقامت در کنار ساحل را به شما ارائه می‌دهد. این استراحتگاه ساحلی با مساحت بیش از 52 هزار متر مربع، در مروارید جمیرا واقع شده و با داشتن ساحل اختصاصی، فضایی آرام و مجلل را برای مهمانان خود فراهم می‌کند. 
نیکی بیچ در قلب جمیرا، یکی از پرطرفدارترین مناطق دبی، واقع شده است. این موقعیت عالی دسترسی آسان به مراکز خرید، رستوران‌ها، جاذبه‌های گردشگری و همچنین ساحل را برای مهمانان فراهم می‌کند. هزینه رزرو این اتاق در بین قیمت بهترین هتل‌های ساحلی دبی بسیار پایین است اما کیفیت آن باورنکردنی می‌باشد.

ویژگی‌های هتل نیکی بیچ ریزورت دبی

از جمله ویژگی‌های این هتل، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: 
طراحی شیک و مدرن: دکوراسیون داخلی هتل نیکی بیچ، ترکیبی از سبک‌های مدرن و مینیمالیستی است که فضایی آرامش‌بخش و دلنشین را برای شما خلق می‌کند.
فضای پرشور و شاداب: این هتل به خاطر مهمانی‌ها و جشن‌های شبانه خود مشهور است و مکانی ایده‌آل برای تفریح و سرگرمی می‌باشد.
خدمات بی‌نقص: کارکنان مجرب و حرفه‌ای هتل نیکی بیچ، همواره در تلاش‌اند تا بهترین خدمات را به شما ارائه دهند.

امکانات هتل نیکی در دبی 

این هتل دارای امکاناتی همچون استخر روباز و ساحل خصوصی، وای فای رایگان در سراسر هتل، 5 رستوران با ارائه غذاهای متنوع، زمین تنیس، مرکز تناسب اندام، اسپا، خدمات نگهداری از کودکان، خدمات کانسیرج، امکانات برگزاری رویداد در فضای کنفرانس و 4 اتاق جلسه است.
علاوه بر این، امکانات دیگری مانند رستوران‌ها در لابی و محوطه عمومی، پارکینگ رایگان، پذیرش از 15:00 تا 24:00، تحویل اتاق تا 12:00، استخر روباز (تمام سال)، استخر سرپوشیده (هزینه اضافی)، آبگرم، مرکز سلامتی (هزینه اضافی)، سونا (هزینه اضافی)، دوچرخه سواری، باغ و مبلمان فضای باز، انواع نوشیدنی ها در محیطی دلنشین، ملافه ضد حساسیت، کتری برقی، اسپرسو ساز، اتو و میز اتو (در صورت درخواست)، یخچال، گاوصندوق، تخت باکیفیت، تلفن، تلویزیون صفحه تخت، میز مطالعه، دوش و وان، لوازم بهداشتی، سشوار، تخت اضافه (هزینه اضافی) و... ارائه شده است. 

خدمات هتل نیکی بیچ ریزورت 

یکی از دلایل قرارگیری این هتل در بین لیست بهترین هتل های ساحلی دبی خدمات منحصربه فرد آن است که از آنها می‌توانیم به خدمات پذیرش 24 ساعته، راهنمای تور، انبار چمدان، خدمات نگهداری از کودک، حمل و نقل فرودگاه (هزینه اضافی)، کارکنان به چند زبانه (عربی، آلمانی، انگلیسی، یونانی، اسپانیایی، فرانسوی، ایتالیایی، هلندی، رومانیایی، هندی، روسی، ترکی) ،صبحانه (هزینه اضافی)، مرکز تجاری 24 ساعته، خدمات ورزشی، صرافی، ایستگاه کامپیوتر، فکس، کپی (هزینه اضافی) و... اشاره کنیم.

رستوران‌ها 

1. کافه نیکی (Nikki Cafe)
2. رستوران کی وست (Key West)
3. رستوران تِپانیاکِی (Teppanyaki)
4. رستوران سوشی سان (Sushi San)
5. کافه بیکینی (Bikini Beach Bar)
آدرس : Pearl Jumeira, Dubai, United Arab Emirates
شماره تماس : +97143766000

هتل ساحلی آتلانتیس (Atlantis the Palm)

هتل ساحلی آتلانتیس (Atlantis the Palm)

هتل آتلانتیس پالم، جواهر جزیره نخل جمیرا، با ساحل شنی اختصاصی و چشم‌اندازهای خیره‌کننده از خلیج فارس، بهشتی برای مسافران لوکس‌پسند است. این هتل غرق در دنیای شگفت‌انگیز موجودات دریایی در آکواریوم زیر آب هتل می‌باشد، برای آشنایی با آن در ادامه همراه ما باشید. 

امکانات هتل آتلانتیس 

این هتل دارای امکاناتی همچون ساحل شنی اختصاصی، آکواریوم زیر آب، محوطه شنا با دلفین، پارک آبی آکواونچر، آکواریوم لاست چمبرز، 1539 اتاق با دکوراسیونی ترکیبی از سبک عربی و اقیانوسی، تهویه مطبوع بالکن با چشم‌انداز، تلویزیون صفحه تخت با شبکه‌های ماهواره‌ای، محوطه نشیمن، مینی‌بار، صندوق امانات، امکانات چای یا قهوه، حمام اختصاصی با دوش و وان جداگانه، Wi-Fi رایگان و... است. 
این هتل مناسب برای قرارهای کاری، کنفرانس، ریلکس کردن کنار ساحل، تفریحات آبی، امتحان غذاهای متفاوت و... است. همچنین فاصله هتل 20 دقیقه تا مرکز خرید مال آو امارات، 3 کیلومتر تا کلوپ گلف امارات، 25 دقیقه تا برج خلیفه می‌باشد. به همین دلیل می‌توان آن را گزینه ای عالی در بین بهترین هتل های ساحلی دبی قرار داد. 

خدمات هتل ساحلی آتلانتیس 

• پارک آبی: این هتل ارائه دهنده بهترین خدمات بزرگترین پارک آبی خاورمیانه با سرسره های هیجان انگیز و تفریحات آبی برای کودکان به شماست. 
• ساحل: هتل دارای ساحل اختصاصی با امکانات تفریحات آبی مانند شیرجه، غواصی و موج سواری می‌باشد. 
• ورزش:  از خدمات ورزشی می‌توانیم به زمین تنیس مجهز، باشگاه ورزشی با مربی حرفه‌ای اشاره کنیم. 
• استراحت: برای بهره از خدمات استراحت مرکز اسپا با سونا و ماساژ در خدمت شماست. 
• خدمات دیگر: تبدیل ارز، ترانسفر فرودگاهی، نگهداری از کودک، خشکشویی، کرایه ماشین، واکس زدن کفش، اتوکشی، آرایشگاه، فروشگاه و...

رستوران‌های هتل ساحلی آتلانتیس 

1. رستوران اوزبان (Ossiano)
2. رستوران زعفران (Zaffran)
3. رستوران استیک و غذاهای دریایی Seafire Steakhouse & Raw Bar
4. رستوران ایتالیایی Ronda Locatelli
5. رستوران مشهور Nobu
6. رستوران Bread Street Kitchen
7. رستوران Ayamna
8. رستوران Hakkasan
آدرس: خیابان کریسنت (Crescent Rd)، جزیره نخل جمیرا (The Palm Jumeirah)، دبی، امارات متحده عربی
شماره تماس: +971 4 426 2000.

هتل چهار فصل دبی در ساحل جمیرا (Four Seasons Resort Dubai at Jumeirah Beach) 

هتل چهار فصل دبی در ساحل جمیرا (Four Seasons Resort Dubai at Jumeirah Beach )

هتل چهار فصل دبی در ساحل جمیرا که به عنوان مروارید درخشان در میان هتل‌های مجلل دبی برای رزرو بهترین هتل‌های ساحلی دبی شناخته می‌شود، با ارائه خدمات بی‌نظیر و امکانات رفاهی استثنایی، بهشت ایده‌آلی برای مسافرانی است که به دنبال تجربه‌ای لوکس و خاطره‌انگیز در کنار بهترین سواحل دبی هستند. 
این هتل 5 ستاره در منطقه جمیرا، قلب تپنده گردشگری دبی، واقع شده است. دسترسی آسان به ساحل جمیرا، مرکز خریدهای لوکس مانند مرکز تجاری تاون سنتر جمیرا، و جاذبه‌های مشهور شهر، این هتل را به مکانی ایده‌آل برای اقامت تبدیل کرده است.

امکانات هتل توچال دبی 

از امکانات پیشرفته این هتل می‌توانیم به نظافت و تمیزی، موقعیت مکانی عالی (نزدیک ساحل و مراکز خرید)، پرسنل مجرب و خوش‌برخورد، خدمات و امکانات رفاهی، استخر شنا، پارکینگ، بار، شاتل، فرودگاه، اتاق خانوادگی، اینترنت، ساحل اختصاصی و دید به ساحل اشاره کرد.
علاوه بر این، امکانات دیگری مانند فرودگاه، فامیلی روم، دید ساحل، وای فای رایگان، ساحل اختصاصی، 2 استخر روباز، اسپای فوق‌العاده، استخر سرپوشیده، باشگاه مجهز، دسترسی آسان به برج خلیفه، فواره دبی، دکوراسیون مدرن با الهام از طراحی عربی، اتاق نشیمن، تلویزیون و پذیرایی در هر سوئیت، حمام مجلل با وان، آینه و ... ارائه شده است. 

خدمات هتل چهارفصل دبی  

خدمات برجسته هتل ساحلی چهار فصل توچال دبی باعث شده است که اسم این هتل در بین بهترین هتل های ساحلی دبی قرار گیرد. برای مثال مهم‌ترین خدمات این هتل شامل مرکز تجاری 24 ساعته، مغازه هدیه یا دکه روزنامه فروشی، پارکینگ رایگان، پذیرش 24 ساعته  و ... ارائه شده است. 

رستوران‌های هتل چهارفصل  دبی در ساحل جمیرا 

 هتل «چهار فصل جمیرا» در ساحل جمیرا دبی واقع شده است و دارای چندین رستوران عالی با غذاهای متنوع می‌باشد. در زیر به معرفی مختصری از رستوران‌های این هتل می‌پردازم:
1. رستوران CUT by Wolfgang Puck
2. رستوران SEAWOOD
3. رستوران LET
4. رستوران NOBU:
5. رستوران AMARA
6. رستوران AVLI
7. رستوران THE POOL BAR & GRILL
8. رستوران THE LOBBY LOUNGE
آدرس : خیابان شاطئ جمیره، جميرا، جميرا ٢، دبي، امارات متحده عربی
شماره تماس : +971 4 270 7777 

هتل ماندارین شرقی جمیرا (Mandarin Oriental Jumeira, Dubai)

هتل ماندارین شرقی جمیرا (Mandarin Oriental Jumeira, Dubai)

هتل ماندارین شرقی جمیرا، هتلی لوکس و پرنشاط در دبی است که با ارائه اتاق‌های شیک، استخر روباز، اسپا، غذاخوری‌های متنوع و چشم‌انداز خلیج فارس، تجربه‌ای بی‌نظیر را برای میهمانان خود رقم می‌زند. میهمانان هتل ماندارین شرقی جمیرا از خدمات و امکانات عالی این هتل بسیار راضی هستند. بسیاری از آنها از موقعیت مکانی عالی، چشم‌اندازهای خیره کننده و خدمات بی‌نظیر هتل تمجید می‌کنند.

امکانات هتل ماندارین شرقی 

این هتل دارای امکاناتی همچون دستگاه قهوه ساز، حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی رایگان و سشوار، تهویه مطبوع، بالکن یا تراس با منظره دریا (در برخی از اتاق‌ها)، تختخواب بزرگ، فرش، دمپایی، روزنامه، دوش و وان (در برخی از اتاق ها)، آینه، توالت و حمام است.
همچنین امکاناتی مانند مجموعه اتاق‌های غیر سیگاری، 5 استخر روباز، مرکز تناسب اندام، اسپا با طیف گسترده‌ای از درمان‌های زیبایی و سلامتی، استودیوی تناسب اندام، پارکینگ، صبحانه، ترانسفر، فرودگاهی (با هزینه اضافی)، فروشگاه، هدیه، مرکز تجاری، امکانات برگزاری جلسات و... نیز ارائه شده است. 

خدمات هتل ماندارین دبی  

برخی از خدمات محبوب هتل ماندارین شرقی جمیرا که باعث قرارگیری آن در لیست بهترین هتل های ساحلی دبی می‌شود، شامل پذیرش 24 ساعته، خدمات نگهداری از کودک، سرویس، اتاق لباسشویی، آرایشگاه، پزشک هتل، امنیت و حفاظت، اینترنت، خدمات تفریحی و سرگرمی برای خانواده ها، کلوب کودکان، غواصی، حمام و دستشویی، خدمات معلولین، راهنمای صوتی، راهنمای بریل، زنگ خطر، روشویی با ارتفاع پایین، خدمات نظافت رسانه و تکنولوژی و... است.

رستوران‌های هتل ماندارین شرقی جمیرا 

هتل ماندارین شرقی جمیرا دارای تعدادی رستوران عالی است که غذاهای متنوعی را از سراسر جهان از جمله رستوران‌های ایرانی در دبی ارائه می دهند. در زیر چند نمونه از رستوران‌های این هتل آورده شده است.
1. رستوران بلک برل (Black Pearl)
2. رستوران یونانی مور (Mor)
3. رستوران ژاپنی یوزو (YUZU)
4. رستوران ایتالیایی VALI
5. رستوران بین‌المللی The Bay
6. رستوران و بار کنار استخر The Pool Bar & Grill
7. لابی لانژ
نشانی: جاده ساحلی جمیرا، منطقه جمیرا 1، دبی، امارات متحده عربی
شماره تلفن: +971 4 427 6666

هتل ساحلی والدوف آستوریا دبی پالم جمیرا‌

هتل ساحلی والدوف آستوریا دبی پالم جمیرا‌

هتل ساحلی والدورف آستوریا دبی پالم جمیرا، بیش از یک هتل 5 ستاره مجلل در بین بهترین هتل های دبی، قصری باشکوه در قلب جزیره پالم جمیرا است. این هتل با معماری چشم‌نواز و خدمات بی‌نظیر، اقامتی رویایی را برای مسافران رقم می‌زند.

امکانات هتل ساحلی والدوف استوریا 

200 متر ساحل اختصاصی، 3 استخر روباز، 1 استخر کودکان، زمین تنیس، مرکز اسپا، مرکز تناسب اندام، 6 رستوران و بار، کلوپ کودکان، مرکز تجاری، امکانات برگزاری جلسات، 319 اتاق و سوئیت، بالکن با منظره خلیج فارس یا پالم جمیرا، امکانات ماهیگیری، امکانات فکس و کپی، امکانات غواصی، خدمات اينترنت بی‌سیم (Wifi)، دستگاه خودپرداز بانک، صندوق امانات، تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، Wi-Fi رایگان، حمام با لوازم بهداشتی از امکانات محبوب این هتل است.

خدمات هتل ساحلی والدوف دبی  

بسیاری از افراد این سوال را دارند که چرا هتل ساحلی والدوف آستوریا دبی پالم جمیرا‌ جز بهترین هتل های ساحلی دبی است؟ در پاسخ به این سوال می‌توانیم به خدمات برتر هتل همچون پذیرش 24 ساعته، امکان اتوی لباس در اتاق، دستگاه پولیش کفش و خدمات نگهداری از کودک اشاره کنیم.
همچنین این هتل، امکاناتی مانند اتاق لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه، پزشک در محل، پارکینگ، خدمات دربان، خدمات تور، صرافی، اجاره ماشین، خدمات پرستاری کودک، زمین بازی، فروشگاه، هدیه، خدمات اسپا، مرکز تناسب اندام، رستوران، بار، کافه، استخر، ساحل، وای فای، مرکز تجاری، امکانات برگزاری جلسات و... نیز ارائه می‌کند.

رستوران‌های هتل ساحلی والدوف استوریا دبی 

هتل ساحلی والدورف آستوریا دبی پالم جمیرا با ارائه طیف گسترده‌ای از رستوران‌ها و بارها، تجربه‌ای منحصر به فرد از غذاهای بین‌المللی را به مهمانان خود ارائه می‌دهد. از این رستوران‌ها می‌توان به معرفی محبوب‌ترین آنها بپردازیم. 
1. رستوران لا سنترال (La Centrale)
2. رستوران بلک پپر (Black Pepper)
3. رستوران و بار استورم (STORM)
4. رستوران و بار لانگ (The Lounge)
5. بار لول (Level)
6. رستوران و بار کنار استخر (Pool Bar & Grill)
7. لابی لانژ (Lobby Lounge)
آدرس:
جاده ساحلی جمیرا، پالم جمیرا، دبی، امارات متحده عربی
Palm Jumeirah, Dubai 17171, United Arab Emirates
شماره تماس:
+971 4 818 2222

قوانین رزرو هتل های ساحلی دبی

قوانین رزرو هتل‌های ساحلی دبی به طور کلی شبیه به سایر هتل‌ها در سراسر جهان است، اما با چند نکته خاص که باید به آنها توجه داشته باشید:

  1. سن قانونی: سن قانونی برای ورود به هتل‌های دبی 18 سال است. در هنگام رزرو هتل، ممکن است از شما خواسته شود که کارت شناسایی معتبر ارائه دهید تا سن خود را ثابت کنید.
  2. ویزا: برای ورود به امارات متحده عربی، اکثر اتباع خارجی به ویزا نیاز دارند. شما می‌توانید برای ویزا در وب سایت اداره مهاجرت و اتباع بیگانه دبی (GDRFA) یا از طریق سفارت یا کنسولگری امارات متحده عربی در کشور خود اقدام کنید.
  3. قوانین مربوط به پوشش: دبی کشوری اسلامی است، بنابراین هنگام ورود به اماکن عمومی، از جمله هتل ها، باید لباس پوشیده و محجوب داشته باشید. برای خانم ها، این به معنای پوشاندن شانه‌ها و زانوها است. برای آقایان، این به معنای پوشاندن شانه ها و زانوها تا حدودی است.
  4. قوانین مربوط به الکل: مصرف الکل در امارات متحده عربی فقط در مکان‌های دارای مجوز مجاز است. شما نمی‌توانید الکل را به داخل کشور وارد کنید یا در مکان‌های عمومی الکل بنوشید. اگر قوانین مربوط به الکل را نقض کنید، ممکن است با جریمه یا حتی حبس روبرو شوید.
  5. قوانین مربوط به ماه رمضان: ماه رمضان، ماه مقدس مسلمانان، زمانی است که مسلمانان از طلوع تا غروب آفتاب روزه می‌گیرند. در طول ماه رمضان، ممکن است برخی از رستوران‌ها و کافه‌ها در طول روز تعطیل باشند. همچنین باید از خوردن، آشامیدن و سیگار کشیدن در ملاء عام در طول روزهای ماه رمضان خودداری کنید.
  6. قوانین مربوطه: قبل از رزرو هتل، حتماً سیاست‌های هتل را در مورد لغو و رزرو مجدد بررسی کنید. همچنین ایده خوبی است که نظرات سایر مهمانان را در مورد هتل بخوانید. هنگام رزرو هتل، حتماً هرگونه درخواست یا نیاز ویژه‌ای را که دارید ذکر کنید.

سخن پایانی 

همانطور که در این مطلب اشاره شد، دبی با سواحل زیبا، هتل‌های مجلل و امکانات رفاهی فراوان، بهشتی برای گردشگران ساحلی است. انتخاب بهترین هتل ساحلی در بین این هتل‌های متنوع، می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. با این حال، با در نظر گرفتن قیمت بهترین هتل های ساحلی دبی، مکان، امکانات و نظرات سایر مهمانان، می‌توانید هتلی را انتخاب کنید که تجربه‌ای ایده‌آل را برایتان رقم بزند. 
ما در این مطلب سعی کردیم بهترین هتل های ساحلی دبی را با پوشش هتل‌های مختلفی همچون هتل‌های 4 ستاره دبی و هتلهای 5 ستاره دبی به شما معرفی کنیم. بهترین راه برا رزرو هتل‌های دبی، خرید تور است، زیرا با خرید تور دبی رامین گشت تمامی کارها توسط این آژانس انجام می‌شود و شما می‌توانید از سفر خود نهایت لذت را ببرید.

سوالات متداول

بهترین زمان برای سفر به دبی از اواخر اکتبر تا اواسط آوریل است، زمانی که هوا خنک و دلپذیر است. در تابستان، هوا بسیار گرم و مرطوب می‌شود.

هزینه اقامت در هتل‌های ساحلی دبی به نوع هتل، زمان سال و تقاضا بستگی دارد. به طورکلی، می‌توانید انتظار داشته باشید که برای یک اتاق دو نفره در یک هتل متوسط ​​در حدود 1000 درهم در هر شب هزینه کنید.

فعالیت‌های زیادی در هتل های ساحلی دبی وجود دارد، از جمله:

  • آفتاب گرفتن و شنا در استخر یا دریا
  • ورزش‌های آبی مانند جت اسکی، غواصی و قایق سواری
  • ناهار خوری در رستوران‌های مختلف
  • خرید در مغازه‌های هتل
  • استفاده از اسپا و مرکز تناسب اندام
  • شرکت در فعالیت‌های تفریحی مانند تورهای شهر و گشت و گذار

مقالات مرتبط

راهنمای سفر به دبی
1402/04/22 17 دقیقه
بهترین هتل های دبی
1402/05/01 15 دقیقه
هزینه سفر دبی
1402/09/26 11 دقیقه

نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

تورهای رامین گشت

اشتراک گذاری

دسته‌بندی مقالات

منوی سایت