پردرآمدترین مشاغل 2024 در دبی

پردرآمدترین مشاغل 2024 در دبی برای زندگی آسان در امارات
شرایط کار در دبی مزایای کار در دبی کدام مشاغل 2024 در دبی پردرآمدترین هستند؟ شغل‌های مرتبط با امور مالی شغل‌های مرتبط با املاک شغل‌های مرتبط با مدیریت اجرایی شغل‌های مرتبط با حوزه سلامت و درمان مشاغل مرتبط با تولید محتوا مشاغل مرتبط با مهندسی مشاغل مرتبط با تدریس مشاغل مرتبط با فروش مشاغل مرتبط با فیلم‌برداری و عکاسی مشاغل مرتبط با حوزه گردشگری فهرست مشاغل پردرآمد 2024 در دبی مشاغل پردرآمد حضوری در دبی مشاغل پردرآمد فریلنسری در دبی مشاغل پردرآمد دورکار در دبی آشنایی با پردرآمدترین مشاغل 2024 در دبی با رامین گشت پرسش و پاسخ

اگر قصد مهاجرت کاری دارید، پردرآمدترین مشاغل 2024 در دبی را حتما بررسی کنید. سالانه، افراد زیادی به کشور امارات و شهر دبی مهاجرت می‌کنند. با توجه به موقعیت امارات و برنامه‌های توسعه آن، نیاز به نیروی کار روزبه‌روز افزایش می‌یابد. پردرآمدترین مشاغل 2024 در دبی به شما چشم‌انداز مناسبی خواهد داد تا در صورت تمایل برای کار در این شهر اقدام کنید. درآمد مناسب و نبود مالیات‌بردرآمد، دو عامل مهم در افزایش مهاجرت کاری به دبی هستند.

شرایط کار در دبی 

برای اینکه بتوانید از موقعیت‌های شغلی موجود در کشور امارات استفاده کنید، نیاز است که با زیروبم کار کردن در دبی آشنا باشید. ازجمله مهم‌ترین شرایط کار در دبی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اخذ ویزای کار امارات (برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به مقاله راهنمای ویزای دبی مراجعه کنید)
  • اخذ مجوز کار
  • توافق‌نامه کارفرما و امضای دو طرف
  • برگه تاییدیه صلاحیت پزشک
  • گواهی عدم سوپیشینه
  • تسلط به زبان انگلیسی یا عربی

برای اطلاع از جزئیات هریک از این مراحل، مقاله شرایط مهاجرت کاری به دبی را در وبسایت رامین گشت مطالعه کنید.

براساس شرایط گفته‌شده در وبسایت دولت امارات، ویزای کار دبی به سه صورت صادر می‌شود:

«ویزای کار، ویزای سبز و ویزای کارگر خانگی. ویزای کار استاندارد دبی برای کارمندان در بخش‌های دولتی و خصوصی صادر می‌شود. ویزای سبز برای متخصصان ماهر به‌مدت 5 سال و ویزای کارگر خانگی نیز همان‌طور که از نامش پیداست، به‌عنوان خدمتکار در امارات صادر می‌شود.»

شرایط مهم کار در شهر دبی امارات

مزایای کار در دبی

با توجه به آمارهای مختلف، نرخ بیکاری کشور امارات در سال 2022، بالغ بر 5.3 درصد بوده که نشان‌دهنده موقعیت‌ها و شرایط عالی کار در این کشور است. صنعت گردشگری باعث شده تا دبی به یک غول اقتصادی در جهان تبدیل شود و یکی از پیشرفته‌ترین کشورهای خلیج فارس باشد.

در این راستا، سرمایه‌گذاری در حوزه‌های گردشگری، املاک و مستغلات و سایر صنایع باعث شده تا نرخ بیکاری در شهرهای مهمی، همچون دبی کاهش پیدا کند و متقاضی برای مشاغل روزبه‌روز ببیشتر شود.

پس اگر شما نیز به‌دنبال فرصتی برای کار هستید، دبی را نیز در بین گزینه‌های مد نظر خود قرار دهید و از پردرآمدترین مشاغل 2024 در دبی غافل نشوید. کار در دبی شرایط خاص خود را دارد که می‌توانید با جزئیات آن در وبسایت رامین گشت آشنا شوید. مزایای کار کردن در دبی و امارات عبارت‌اند از:

  • کسب درآمد بدون نیاز به پرداخت مالیات
  • فرصت‌های شغلی متنوع و جذاب
  • حقوق‌های بالا
  • امکان کار در محیط‌های چندفرهنگی
  • تجربه کار در پروژه‌های بین‌المللی
  • بیمه سلامت
خواندن مزیت های پیدا کردن شغل در دبی

کدام مشاغل 2024 در دبی پردرآمدترین هستند؟

با توجه به رونق و پیشرفت‌های روزافزونی که در امارات و به‌خصوص دبی رخ می‌دهد، تقاضای مهاجرت برای زندگی در دبی و کار در این شهر بیشتر شده است. پس، بهترین کار، بررسی شغل‌های پردرآمد دبی خواهد بود تا بتوانید با ایده بهتری، برای کار در این شهر درخواست دهید. 

شرایط کار برای افرادی که قصد مهاجرت ندارد و می‌خواهند به‌صورت آنلاین و دورکار فعالیت کنند نیز در دبی فراهم شده است. در سایت‌های کاریابی دبی ثبت‌نام کرده، رزومه بسازید و براساس تخصص و مهارت خود، برای شغل مورد نظر تقاضا دهید. 

درصورتی‌که بخواهید در این شهر ساکن شوید، باید با هزینه سفر در دبی نیز آشنا باشید و برحسب حقوق دریافتی، برنامه‌ریزی کنید. در ادامه، پردرآمدترین مشاغل 2024 در دبی را در حوزه‌های مختلف بررسی خواهیم کرد تا شما بتوانید براساس مهارت خود، بهتر تصمیم بگیرید.

شغل‌های مرتبط با امور مالی 

مشاغل مرتبط با حوزه‌های مالی یکی از پردرآمدترین مشاغل 2024 در دبی محسوب می‌شوند. اگر شما نیز جزو افرادی هستید که در امور مالی و حسابداری تخصص کافی دارید، مطمئن باشید که دبی برای شما موقعیتی عالی است تا کسب‌وکار خود را راه‌اندازی کرده یا در جایی مشغول‌به‌کار شوید. 

میزان درآمد حوزه‌های مالی در دبی برای حسابدار‌ها، به‌ازای هر ساعت در سال 2024 از 130 درهم شروع می‌شود که حقوق ماهانه و درآمد سالانه آن قابل‌توجه خواهد بود.

اما برای اینکه بتوانید به‌عنوان حسابدار یا متخصص حوزه‌های مالی در دبی فعالیت کنید، نیاز است که گواهی Certified Public Accountant داشته باشید. در حقیقت، این گواهی به‌منزله مدرک رسمی شما به‌عنوان حسابدار یا مدیر مالی در امارات به شمار می‌رود.

شغل امور مالی در دبی

شغل‌های مرتبط با املاک

با توجه به اینکه دبی یکی از شهر‌های مدرن و ثروتمند خاورمیانه است، در حوزه ساخت‌وساز و املاک نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. طبق آمار، یکی از پردرآمدترین مشاغل 2024 در دبی، فعالیت در حوزه ساخت یا فروش و اجاره املاک است. 

ازاین‌رو، مشاوره‌ها و افرادی که در سرمایه‌گذاری املاک تخصص دارند، می‌توانند درآمد خوبی در دبی کسب کنند. درآمد متوسط یک مشاور املاک در دبی، ساعتی 140 درهم برای سال 2024 تخمین زده می‌شود. اما مهم است بدانید که برای ورود به حوزه املاک در دبی باید شرایط خاصی داشته باشید تا اجازه فعالیت به شما داده شود. شرایط کلی برای فعالیت مشاوره املاک در دبی عبارت‌اند از:

  • برای ورود به امارات و اقامت در آن باید ویزا دریافت کنید.
  • در دوره‌های آموزشی معتبری که مخصوص به کارگزاران املاک است، شرکت کنید.
  • در آزمون مربوط به آژانس تنظیم مقررات املاک شرکت کنید و نمره قبولی دریافت کنید.
  • مجوز برای مشاوره املاک داشته باشید.
شغل املاک با لپتاپ در دبی

شغل‌های مرتبط با مدیریت اجرایی

مشاغل مرتبط با حوزه‌های مدیریت را می‌توان یکی دیگر از شغل‌های پردرآمد در دبی دانست. سرمایه‌گذاران شرکت‌های مختلف و کسب‌وکارهایی که در دبی راه‌اندازی می‌شوند، علاقه دارند از افراد متخصص برای مدیریت کار خود بهره ببرند. 

شما می‌توانید با تخصص و رزومه‌ای که دارید، برای شرکت‌های مختلف اهداف بلندمدت و اجرایی تدوین کنید و در مسیر رشد شرکت سهیم باشید.

میزان درآمد مدیرهای اجرایی و مدیرعامل‌ها در سال 2024 ، حدود 170 درهم در ساعت است که سالانه مبلغ قابل توجهی خواهد بود. ممکن است که این مبلغ در برخی از شرکت‌ها با کاهش یا افزایش روبه‌رو باشد که این بستگی به حوزه فعالیت شرکت دارد.

شغل و جلسه مدیریت اجرایی در دبی

شغل‌های مرتبط با حوزه سلامت و درمان

امارات به‌دنبال توسعه فضاهای درمانی خود و استفاده از فناوری‌های پیشرفته برای برنامه‌ریزی گردشگری سلامت است. ازاین‌رو، اغلب از کادر درمان استقبال می‌کند و افراد متقاضی می‌توانند برای موقعیت‌های شغلی حوزه سلامت و درمان درخواست دهند. حتی ویزای طلایی با اقامت بلندمدت نیز برای این گروه برنامه‌ریزی شده است.

همچنین دقت داشته باشید که میزان درآمد حوزه درمان در دبی، ساعتی حدودا 190 درهم در سال 2024 است. البته شما باید برای فعالیت در حوزه درمان و پزشکی، مجوزهای مربوطه را دریافت کنید که به شرح زیر هستند:

  • تمام دوره‌های آموزشی باید در مراکز معتبر کشور مبدا گذرانده شده باشند و مدرک رسمی ‌تحویل داده شود.
  • افراد مهاجری که شهروند دبی نیستند، باید در برنامه آموزش بالینی را شرکت کنند.
  • شغل درخواستی در حوزه درمان باید با تخصص و تجربه کاری فرد متقاضی مطابقت داشته باشد.
  • مدت دوره‌ای که برای اخذ مدرک در حوزه درمان سپری شده است، به‌عنوان سابقه کار شناخته می‌شود و نیازی به ارائه مدرک کارشناسی ارشد نیست.
  • فرد باید مجوز فعالیت پزشکی از آخرین محل کار خود داشته باشد.
  • با توجه به قوانین فدرال، متقاضی باید تحت پوشش بیمه باشد.
  • فرد شاغل در حوزه سلامت و درمان باید از DHA، گواهی GSC دریافت کند. 
شغل سلامت و پزشکی در دبی

مشاغل مرتبط با تولید محتوا

نویسندگی یکی از پردرآمدترین مشاغل 2024 در دبی است که متقاضی زیادی نیز دارد. اشخاصی که دستی بر قلم دارند و تجربه کافی در نوشتن داشته باشند، می‌توانند در سایت‌های تخصصی امارات و دبی، درآمد‌های بالایی کسب کنند. 

بیشتر کسب‌وکارها و شرکت‌های بزرگ دبی به‌دنبال افرادی هستند که برای وبسایت آن‌ها محتواهای تخصصی و کاربردی بنویسند. پس اگر به حوزه نویسندگی علاقه داشته باشید، حتی می‌توانید به‌صورت دورکار هم از این موقعیت عالی استفاده کنید. درآمد تولیدکنندگان محتوا در امارات معمولا ماهانه 4750 تا 6280 درهم است.

شغل تولید محتوا، یکی از مشاغل پرطرفدار دبی

مشاغل مرتبط با مهندسی

دبی به متخصص‌های مختلف در حوزه‌های مهندسی نیاز دارد و مهم نیست که مدرک تحصیلی شما برای چه کشوری است، داشتن تخصص کافی در حوزه کاری کفایت می‌کند. معمولا مهندسین در امارات می‌توانند ماهانه 16250 درهم درآمد داشته باشند.

شغل مهندسی عمران در دبی

مشاغل مرتبط با تدریس

تدریس جزو مشاغل پردرآمد دبی است؛ زیرا مدارس و دانشگاه‌های دبی درحال‌تلاش برای رقابت با سایر دانشگاه‌های مختلف جهان و پیاده‌سازی آموزش بین‌المللی هستند. پس قطعا به اساتید و معلم‌های متخصص و صبور نیاز دارند. اگر تحصیلات و سابقه تدریس دارید، می‌توانید در امارات، ماهانه 14500 درهم درآمد داشته باشید.

شغل تدریس یکی از مشاغل پرطرفدار و پردرآمد دبی

مشاغل مرتبط با فروش

کارشناس فروش را می‌توان جزو پردرآمدترین مشاغل در دبی دانست. اگر شما در کشور خودتان نیز در حوزه مارکتینگ فعالیت دارید، در نتیجه می‌توانید در دبی هم درآمد بالایی کسب کنید. فروش در حوزه‌های مختلف، درامدهای متفاوتی را در پی دارد؛ برای مثال، درآمد ماهانه یک کارشناس فروش در دبی می‌تواند از 1080 تا 4050 درهم متغیر باشد.

مشاغل مرتبط با فیلم‌برداری و عکاسی

ساخت تیزرهای تبلیغاتی برای شرکت‌های معتبر دبی، اهمیت زیادی دارد. ازاین‌رو، نیاز به عکاس و فیلمبردار حرفه‌ای نیز احساس می‌شود. با توجه به اینکه تبلیغات در رشد کسب‌وکارها، نقشی اساسی دارد، می‌توانید از تخصص خود برای ساخت تیز‌رهای تبلیغاتی یا عکاسی استفاده کنید.

بسته به مهارت شما و تخصصی که در حوزه مارکتینگ و ساخت تیزرهای تبلیغاتی دارید، می‌توانید ماهانه 7000 تا 65000 درهم درآمد در دبی داشته باشید.

مشاغل مرتبط با حوزه گردشگری

سالانه افراد زیادی به حوزه خلیج فارس و دبی سفر می‌کنند. در نتیجه ،می‌توانید در حوزه گردشگری فعالیت کنید تا درآمد بیشتری داشته باشید. کار در هتل‌ها و اقامتگاه‌های مختلف یا فعالیت به‌عنوان تورلیدر، مترجم و ... ازجمله پردرآمدترین مشاغل 2024 دبی در صنعت گردشگری است.

تنوع مشاغل حوزه گردشگری باعث می‌شود که درآمد آن‌ها نیز متفاوت باشد. برای مثال، متوسط درآمد تورلیدرها، ماهانه 5000 درهم است.

فهرست مشاغل پردرآمد 2024 در دبی 

اگر بخواهیم کار کردن در دبی را به سه نوع کار حضوری، کار فریلنسری و دورکاری تقسیم کنیم، می‌توان مشاغل پردرآمد هریک را به تفکیک مشخص کرد.

در حقیقت، رونق شغلی یکی از دلایل مهم برای پیشرفت کشور‌های مختلف است. ازآنجاکه جمعیت غالب دبی را افراد مهاجر تشکیل می‌دهند، در بیشتر موقعیت‌های شغلی نیز افراد غیربومی از ملیت‌های مختلف مشغول‌به‌کارند. درصورتی‌که توانستید شغل مد نظر خود را در این شهر پیدا کنید، به مقاله بانک های ایرانی در دبی نیز سری بزنید تا برای مدیریت مالی خود به مشکل برنخورید.

کار حضوری در یکی از شرکت های دبی

مشاغل پردرآمد حضوری در دبی

اگر برای مهاجرت کاری به دبی آماده هستید، فهرست مشاغل پردرآمد حضوری دبی عبارت‌اند از:

  • مدیر ارشد بازاریابی (CMO)    
  • قاضی
  • مدیر مالی (CFO)    
  • مدیرعامل    
  • استاد دانشگاه
  • وکیل
  • کارشناس ارشد منابع انسانی
  • مدیر فناوری اطلاعات
  • پزشک عمومی، جراح متخصص، متخصص قلب
  • مدیر بانک
  • خلبان
  • مهندس عمران، مهندس نفت، مهندس مکانیک، مهندس هوش مصنوعی

مشاغل پردرآمد فریلنسری در دبی

بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌ها در دبی برای اینکه هزینه‌های جانبی خود را کاهش دهند با فریلنسر‌ها کار می‌کنند. شغل‌های فریلنسری که در دبی و سایر شهر‌های امارات عبارت‌اند از:

  • معلم خصوصی
  • مربی شخصی 
  • طراح وب
  • طراح داخلی 
  • مربی ورزش
  • روزنامه‌نگار
  • روابط عمومی‌

درآمد این مشاغل از سالانه، 10 هزار درهم در 2024 شروع می‌شود و با توجه به تخصص افراد، شرایط کسب درآمد‌های بیشتر نیز فراهم شده است. 

مشاغل پردرآمد دورکار در دبی

شاغلین بسیاری در دبی به‌صورت دورکار فعالیت دارند. برای دورکاری به تجهیزات زیادی نیاز ندارید و با داشتن امکاناتی مانند لپ‌تاپ، موبایل و توانایی مدیریت زمان و حل‌مسئله، می‌توانید برای این مشاغل درخواست دهید. برای اینکه با پردرآمدترین مشاغل 2024 در دبی که به‌صورت دورکاری انجام می‌شوند، آشنا شوید، فهرست زیر را مشاهده کنید:

  • ویراستار    
  • توسعه‌دهنده نرم‌افزار
  • فروشنده صنایع‌دستی    
  • مدیر پروژه بازاریابی
  • متخصص سئو
  • تحلیل‌گر داده
  • حسابدار    
  • مشاور کسب‌وکار

آشنایی با پردرآمدترین مشاغل 2024 در دبی با رامین گشت

مهاجرت بخش مهمی ‌از زندگی است که باید با برنامه‌ریزی و دقت انجام شود. با توجه به شغل‌های پردرآمد در دبی می‌توان برنامه‌ریزی بهتری برای مهاجرت و کسب درآمد بیشتر در نظر گرفت. اگر به‌دنبال کار کردن در این شهر هستید، می‌توانید با خرید تور دبی از رامین گشت، در سفر خود، شرایط کاری را از نزدیک بررسی کنید و با دید بهتری تصمیم بگیرید.

به‌طور کلی، ما در این مطلب سعی کردیم که شما را با شغل‌های محبوب و پردرآمد دبی بیشتر آشنا کنیم تا تصمیم‌گیری بهتری برای کار در دبی داشته باشید. آشنایی با پردرآمدترین مشاغل 2024 در دبی باعث می‌شود تا حوزه تخصصی خود را تقویت کنید و از مهارت خود، بهترین بهره را ببرید.

اگر سوال یا ابهامی‌ دارید که در این متن به آن اشاره نشده، کافی است که سوالات خود را با کارشناس‌های رامین گشت در میان بگذارید تا در زمان کوتاهی به شما پاسخ دهند. همچنین برای تهیه بهترین تورهای دبی، کارشناسان فروش به‌صورت 24 ساعته آمادگی ارائه خدمات به‌صورت تلفنی و حضوری را دارند. 

سوالات متداول

پزشک‌های متخصص قلب درآمد بالایی در دبی دارند.

شرایط فعالیت در مشاغل پردرآمد دبی نیاز به اخذ مجوز کار کشور امارات و تسلط به زبان انگلیسی دارد.

  • ویراستار
  • توسعه‌دهنده نرم‌افزار
  • فروشنده صنایع دستی
  • مدیر پروژه بازاریابی
  • متخصص سئو
  • فروشندگی 
  • حوزه املاک
  • حوزه مهندسی
  • حوزه پزشکی
  • حوزه مالی و حسابداری
  • دیجیتال مارکتینگ (طراحی وبسایت، سئو، تولید محتوا)

بله؛ برای اینکه بتوانید در دبی فعالیت کنید نیاز است که از قبل برای اخذ ویزای کار اقدام کنید.

 

مقالات مرتبط

ویزای دبی
1402/05/15 14 دقیقه
شرایط کار در دبی
1402/09/05 16 دقیقه
هزینه سفر دبی
1402/09/26 11 دقیقه

نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

تورهای رامین گشت

اشتراک گذاری

منوی سایت