کاریابی دبی

پیدا کردن کار با سایت های کاریابی در دبی
ویزای کار در دبی برترین سایت‌ های کاریابی در دبی BAYT.COM DUBIZZLE.COM INDEED.COM LINKEDIN.COM LAIMOON.COM GULFTALENT.COM OLIV.COM MONSTER.COM JORA.COM NAUKRIGULF.COM پلتفرم‌های بین‌المللی کاریابی JOOBLE.COM TALENT.COM فرصت کاریابی در دبی با رامین گشت پرسش و پاسخ

با پیشرفت روزافزون امارات، سایت های کاریابی در دوبی به فرصتی مناسب برای افرادی تبدیل شده است که در جست‌وجوی شغل و درآمد نسبتا بالا هستند. بر اساس گزارش گروه مشاوره بوستون، امارات متحده عربی سیزدهمین کشوری است که کارجوها ترجیح می‌دهند در آنجا مشغول به کار شوند. در رتبه‌بندی جهانی شهرها، دبی و ابوظبی در میان ده شهر برتر جهان برای کار قرار گرفته‌اند. سایت های کاریابی در دوبی، از آن رو پرطرفدارند که برای شما امکان ساخت رزومه و ارزیابی آن و ایجاد شبکه ارتباطی برای پیدا کردن کاری بهتر را فراهم می‌کنند.

در سال‌های اخیر، چشم‌اندازهای کاری جذاب، رونق استخدام و زیرساخت‌های پیشرفته عوامل کلیدی هستند که منجر به افزایش درخواست کار در دبی شده است. اگر شما نیز به‌دنبال شغل های پردرآمد دبی هستید، باید بدانید که فرصت‌های کاری زیادی در امارات متحده عربی و به‌ویژه دبی وجود دارد. اما چگونه می‌توانید این مشاغل را پیدا کرد؟

فقط کافی است ابتدا با زیروبم شرایط کار در دبی آشنا شوید و از طریق سایت‌های کاریابی، شغل موردنظر خود را پیدا کنید! فقط به این نکته توجه داشته باشید که برای کار در این شهر، به ویزای کار دبی نیاز دارید.

بهترین سایت های کاریابی در دبی

ویزای کار در دبی

شما به‌عنوان یک شهروند ایرانی برای ورود به دبی، باید ویزا داشته باشید که در وبسایت رامین گشت، به‌طور کامل به بررسی نحوه اخذ ویزای دبی و معرفی انواع ویزای دبی پرداخته‌ایم. ‌برای کار کردن در دبی نیز باید حتما ویزای کار دبی را دریافت کنید. با رزومه‌ای که برای کارفرمای موردنظر در دبی می‌فرستید، او باید قبل از ورود شما برای دریافت مجوز کار اقدام کند. بعد از اخذ اجاره کار برای شما، به مدت 30 روز به‌عنوان مهاجر وارد امارات می‌شوید و می‌توانید آن را 30 روز دیگر تمدید کنید. در شرکت مربوطه شروع به کار خواهید کرد. طی این مدت، کارفرما باید برای شما ویزای اقامت برای شغل درخواست دهد، سپس باید کارت کار و کارت شناسایی اماراتی دریافت کنید. پس از انجام تمام این مراحل شما به مدت 1 تا 3 سال مجاز به کار کردن در این شهر هستید. در این صورت بد نیست با شرایط زندگی در دبی نیز آشنا باشید.

طبق توصیه وبسایت دولتی امارات، برای اینکه کار کردن شما در امارات با مشکل مواجه نشود، باید به‌عنوان کارجو، مواردی را حتما رعایت کنید:

«اگر کاری از امارات به شما پیشنهاد شد، باید نامه رسمی آن از طرف وزارت منابع انسانی امارات (MOHRE) به دست شما برسد و برای اطمینان از این پیشنهاد، بهتر است که شماره پیشنهاد شغلی را از سفارت امارات در کشور خود استعلام بگیرید تا صحت آن مشخص شود. این نکته را نیز در نظر داشته باشید که ویزای ارسالی از سمت کارفرما باید، ویزای کار دبی باشد که اعتبار آن را نیز باید در وبسایت gdrfad بررسی کنید. در غیر این صورت، در دبی جریمه خواهید شد. بهتر است پیش از شروع فرایند قانونی، از وجود شرکت درخواست‌دهنده اطمینان حاصل کنید. برای این کار، می‌توانید نام آن را در دفتر ثبت اقتصاد ملی امارات جستجو کنید.»

ویزای کار در دبی

برترین سایت‌ های کاریابی در دبی

دبی برای بسیاری از جویندگان کار از سراسر جهان، شهر رویاهاست. این شهر با اقتصادی پررونق، درآمدِ معاف از مالیات و سبک زندگی مجلل، فرصت‌های بی‌پایانی را برای کسانی که به‌دنبال شروع مسیر شغلی یا پیشرفت خود هستند، ارائه می‌دهد. با این حال، فرآیند جستجوی شغل می‌تواند طاقت‌فرسا و گیج‌کننده باشد. برای کمک به ساده‌تر شدن این روند، در این مقاله، بهترین سایت های کاریابی در دبی را فهرست کرده‌ایم. در صورتی که به مهاجرت به دبی برای کار فکر می‌کنید، پس از مطالعه مقاله آن، برای پیدا کردن شغل به سایت‌های زیر مراجعه کنید:

BAYT.COM

شاید بتوان وبسایت Bayt را بهترین سایت کاریابی در دبی دانست. پلتفرمی برای ارتباط بهتر کارجوها و کارفرمایان تا هر دو طرف به بهترین نحو به خواسته خود برسند. بنابراین، احتمالا بتوانید آگهی شغلی اغلب شرکت‌های محبوب امارات، به‌ویژه دبی را در این وبسایت پیدا کنید. Baut نیز همچون Gulf Talent، دارای پلتفرمی برای ساخت و ارزیابی رزومه است که به شما در یافتن شغل بهتر کمک می‌کند.

سایت کاریابی BAYT.COM

DUBIZZLE.COM

برای پیدا کردن فرصت‌های شغلی در دبی می‌توانید از سایت Dubizzle دیدن کنید. در قسمت جستجوی این سایت، می‌توانید شغلی را که به‌دنبال آن هستید، به‌راحتی پیدا کنید یا بر اساس دسته‌بندی‌های انجام‌شده (نوع شغل، تخصص، ساعت کاری و ...)، فرصت‌های شغلی مناسب خود را بررسی کنید.

بارگذاری رزومه، فرآیندی بدون دردسر در این سایت است اما امتیاز ویژه‌ای برای شما محسوب می‌شود؛ چون بیش از 80 درصد کارفرماها، شما را بر اساس رزومه‌ای که در پروفایل خود قرار داده‌اید، استخدام می‌کنند. می‌توانید از فیلترهای جستجوی هوشمند استفاده کنید تا مدیران منابع انسانی اطلاعات شما را پیدا کنند. فقط این نکته را به خاطر داشته باشید که همواره رزومه خود را به‌روز کنید تا فرصت‌های شغلی بهتری نصیبتان شود.

پیدا کردن کار با DUBIZZLE.COM

INDEED.COM

یکی از اصلی‌ترین سایت‌های کاریابی رایگان در دبی، Indeed است که آگهی‌های استخدامی بسیاری را ارائه می‌دهد. برای کار با این سایت، فقط کافیست عنوان شغلی که به دنبال آن هستید و شهر یا کشور مدنظر را در سایت وارد و جستجو کنید. صدها یا هزاران آگهی شغلی در زمینه مدنظر به شما ارائه می‌شود. اکثر کسب‌وکارها و آژانس‌های استخدام از این سایت برای انتخاب نیروی کار مدنظر خود استفاده می‌کنند؛ به همین دلیل است که Indeed یکی از برترین وبسایت‌های کاریابی در دبی و سایر شهرهای امارات متحده عربی محسوب می‌شود.

سایت کاریابی رایگان INDEED

LINKEDIN.COM

تقریبا تمام شرکت‌ها در امارات و دبی از پلتفرم https://www.linkedin.com/ برای استخدام نیروهای کاری مدنظر خود استفاده می‌کنند. شما می‌توانید پرتقاضاترین مشاغل در دبی را در این سایت پیدا کنید. ماهیت لینکدین برای ارتباط بین جویندگان کار با شرکت‌هایی طراحی شده است که به دنبال بهترین استعدادها هستند.

این وبسایت، شرایط ویژه‌ای را برای کمک به کارجوها ارائه می‌دهد تا برای شغل، ایجاد شبکه و ارتباط با افراد در صنعت، مسیر هموارتری داشته باشند. نسخه غیررایگان آن، «Linkedin Premium»، به شما امکان تحلیل حساب و مشاهده اطلاعاتی همچون تعداد متقاضیان و رتبه پروفایل و ... را ارائه می‌کند.

پیدا کردن کار با سوشال مدیا LINKEDIN در دبی

LAIMOON.COM

با توجه به رونق گردشگری، ساخت‌وساز و حتی صادرات نفت در امارت، کاریابی در دوبی به‌مراتب آسان‌تر از شهرها و کشورهای دیگر است؛ چون درخواست برای کارجو، به‌ویژه برای مهاجرین و افراد غیربومی زیاد است. حتی شغل کارگری در دبی، یکی از شغل‌های پرتقاضا محسوب می‌شود. یکی دیگر از سایت های کاریابی در دبی، Laimoon است. این پلتفرم علاوه‌بر آگهی‌های شغلی دارای دوره‌ها و برنامه‌های آموزشی بسیاری است که می‌تواند در ارتقای شغلی به شما کمک کند. وبسایت Laimoon.com بسیار کاربرپسند و کار با آن نسبتا ساده و راحت است.

سایت LAIMOON.COM

GULFTALENT.COM

یکی دیگر از وبسایت‌های شغلی محبوب در امارات، https://www.gulftalent.com/ است که با شعار «شغل بعدی‌ات را پیدا کن»، فرصت خوبی برای کاریابی در دوبی است. شما می‌توانید بر اساس مکان مدنظر، رده شغلی، حوزه کاری و حتی سابقه کار موردنظر خود، مشاغل را فیلتر کنید. 

این سایت علاوه‌بر معرفی مشاغل مختلف در امارات، مجموعه‌ای از مقالات مفید و پلتفرمی برای ساخت رزومه دارد. 

OLIV.COM

گزینه بعدی در فهرست بهترین سایت های کاریابی در دبی، https://oliv.com/ یا همان IntersMe پیشین است. این پلتفرم جامع برای دانشجویان و افرادی است که به‌تازگی از دانشگاه فارغ‌التحصیل شده‌اند و به‌دنبال شغل هستند. از ارائه برنامه‌های کارآموزی گرفته تا فیلترهای متعددی برای جستجو به داوطلب اجازه می‌دهد که با کمک این وبسایت، فرصت‌های شغلی متناسب با مهارت‌های خود را پیدا کند. بنابراین، تفاوتی ندارد که شما تازه‌کار باشید یا باتجربه، به‌دنبال کار تمام‌وقت بگردید یا پاره‌وقت، Oliv به شما کمک خواهد کرد.

OLIV.COM بهترین سایت برای دانشجویان فارغ التحصیل

MONSTER.COM

شما شهروند هر کشوری که باشید، می‌توانید با جستجو کردن موقعیت‌های شغلی در دبی و دریافت ویزای کاری دبی با حمایت شرکت مدنظر، به این کشور مهاجرت کنید. وبسایت Monster Jobs یکی از پلتفرم‌های کاریابی دوبی است که جویندگان کار در سراسر جهان می‌توانند از آن برای پیدا کردن شغل موردنظر خود استفاده کنند. این سایت همچنین خدماتی تخصصی را برای بهبود رزومه شما ارائه می‌دهد و می‌توانید از طریق آن حتی برای مشاغل خانگی در امارات متحده عربی نیز درخواست دهید.

پیدا کردن کار با وبسایت MONSTER.COM

JORA.COM

به‌دلیل زیرساخت‌های فراهم‌شده، کاریابی در دوبی اغلب به‌صورت آنلاین انجام می‌شود و از همین رو، سایت های کاریابی در دبی رقابت خوبی با یکدیگر دارند. Jora یکی از این سایت‌هاست. شعارشان این است که «بیاید راحت‌تر کار پیدا کنیم» و آن را حتی در رابط کاربری سایت خود نیز رعایت کرده‌اند. در نتیجه، بارگذاری رزومه، جستجوی کار و درخواست شغل در این سایت بسیار آسان است. به‌علاوه شما می‌توانید جستجوهای قبلی و نتایج آن را نیز مشاهده کنید.

JORA.COM

NAUKRIGULF.COM

با بیش از 50هزار آگهی شغلی که در ساختاری مشخص در وبسایت NAUKRIGULF ارائه می‌شود، می‌توان آن را جزو 10 سایت برتر کاریابی در دبی نام برد. این پلتفرم بیشتر برای کاریابی در امارات، عربستان و کشورها خاورمیانه اختصاص دارد و فضایی را برای ارتباط بین کارجو و کارفرما فراهم کرده است که حتی کارجویان می‌توانند درباره شغل خود و نکات مهم آن از کارشناسان کمک بگیرند.

پیدا کردن آگهی شغلی با NAUKRIGULF.COM

پلتفرم‌های بین‌المللی کاریابی

به غیر از موارد گفته‌شده که مهم‌ترین سایت های کاریابی در دبی هستند، Jooble و Talent، دو سایت بین‌المللی برای پیدا کردن موقعیت شغلی هستند که کاریابی دبی را نیز پوشش می‌دهند. در ادامه با آن‌ها بیشتر آشنا می‌شویم:

JOOBLE.COM

وبسایت Jooble با بیش از 33،800 شغل از سرتاسر دنیا، یک بستر منحصر‌‎به‌فرد برای همه جویندگان کار، به‌ویژه در امارات و دبی  است. می‌توانید به این سایت وارد شوید، موقعیت مکانی موردنظر خودتان را وارد کنید تا موقعیت‌های شغلی در آن محدوده به شما نمایش داده شود.

وبسایت Jooble یکی از بزرگترین سایت های کاریابی دنیا

TALENT.COM

این سایت درواقع، اقیانوسی از آگهی‌های شغلی است که حدود 40میلیون موقعیت شغلی از نقاط مختلف را به کاربران خود ارئه می‌دهد. Talent.com که قبلا با نام Neuvoo شناخته می‌شد، به شما امکان می‌دهد که بر اساس شغل و حقوق جستجو کنید.

وبسایت TALENT.COM برای کاریابی در دبی

فرصت کاریابی در دبی با رامین گشت

با رشد اقتصادی بسیار، امروزه دیگر دبی به سرزمین فرصت‌ها تبدیل شده است. در مقاله راهنمای سفر به دبی، به‌تفصیل درباره این شهر توضیح داده شده است، با خواندن آن می‌توانید شناخت بهتری نسبت به این شهر داشته باشید. تمکن مالی بالای مردم محلی، رشد صنایع مختلف و نبود قانون مالیات بر درآمد، باعث شده که کاریابی در دوبی به گزینه‌ای مطلوب تبدیل شود.

از طرفی نرخ ثابت درهم، واحد پول دبی، نسبت به دلار که ارز رایج و باارزشی در معاملات جهانی است، کسب درآمد در دبی را پرطرفدار کرده است. اگر بخواهید حقوق خود را به خانواده یا افراد تحت‌حمایت خود برسانید، بهتر است با بانک های ایرانی در دبی آشنا شوید. پس از جستجو در سایت های کاریابی در دوبی و یافتن شغل موردنظر می‌توانید با خرید تور دبی از رامین گشت به این شهر سفر کنید تا با این موقعیت شغلی از نزدیک آشنا شوید. اگر سوالی در این زمینه دارید، می‌توانید در قسمت ارسال نظرات با ما در ارتباط باشید.

سوالات متداول

علاوه بر پورتال‌های ذکرشده در بالا، وب سایت محبوب دیگری که می‌توانید برای یافتن شغل در دبی از آن استفاده کنید، Akhtaboot است.

بله، می‌توانید برای یافتن شغل در امارات، بخش آگهی‌ها را در روزنامه‌های محلی مانند خلیج تایمز و گلف نیوز بررسی کنید. 

از بهترین سایت های کاریابی در دبی و امارات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • DUBIZZLE.COM
  • LINKEDIN.COM
  • GULFTALENT.COM
  •  INDEED.COM
  •  BAYT.COM
  •  LAIMOON.COM
  •  MONSTER.COM
  •  OLIV.COM
  •  JORA.COM
  •  NAUKRIGULF.COM

معمولا هر سایت برای آگهی استخدام‌ها هزینه‌های متفاوتی در نظر می‌گیرد و نمی‌توان یک هزینه کلی برای این کار در نظر گرفت.

این سایت‌ها در اصل، یک پایگاه داده‌ای از مشاغل در زمینه‌های مختلف هستند و به‌عنوان روشی در دسترس و نسبتا سریع  و راحت برای استخدام در نظر گرفته می‌شوند.

مقالات مرتبط

واحد پول دبی چیست؟
1402/04/31 10 دقیقه
زندگی در دبی
1402/09/15 15 دقیقه
راهنمای سفر به دبی
1402/04/22 17 دقیقه
ویزای دبی
1402/05/15 14 دقیقه
برج خلیفه دبی
1403/01/20 17 دقیقه

نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

تورهای رامین گشت

اشتراک گذاری

دسته‌بندی مقالات

منوی سایت