بانک ‌های ایرانی در دبی

باز کردن حساب در دبی با شعبه های بانک های ایرانی
بانک ‌های ایرانی در دبی چه خدماتی ارائه می‌کنند؟ آیا می‌توان بین ایران و دبی پول جابه‌جا کرد؟ بانک‌های ایرانی فعال در دبی بانک صادرات ایران، یکی از شعب بانک های ایرانی در دبی بانک صادرات در دبی چه خدماتی ارائه می‌کند؟ بانک ملی ایران آشنایی با شعب بانک ‌های ایرانی در دبی با تور رامین گشت پرسش و پاسخ

برای مراودات مالی در امارات، باید با بانک ‌های ایرانی در دبی و دیگر شهرهای این کشور آشنا باشید. با توجه به اینکه آمریکا، بانک‌های ایرانی را تحریم کرده است؛ اما برخی از بانک ‌های ایرانی در دبی شعبه دارند و می‌توان از خدمات آن‌ها بهره‌مند شد. درحقیقت، شعب بانک ‌های ایرانی در دبی برای برطرف کردن مشکلات مالی و ارزی افراد در سطح مراودات بین‌المللی است. به‌طور کلی، شناسایی بانک‌های ایرانی برای افرادی که به تجارت در دبی یا امارات مشغولند یا حین سفر به امور بانکی نیاز داشته باشند، بسیار کاربردی است. پس برای آشنایی با بانک‌های ایرانی در شهر دبی و آدرس و شرایط کاری آن‌ها، تا انتهای متن همراه ما باشید.

بانک ‌های ایرانی در دبی چه خدماتی ارائه می‌کنند؟

بسیاری از ایرانی‌ها در سراسر جهان به تجارت و مدیریت کسب‌وکار بین‌المللی خود مشغولند. در سال‌های اخیر، با توجه به تغییرات مثبتی که شهر دبی داشته، ایرانی‌های زیادی، گزینه مهاجرت به دبی برای کار را انتخاب کرده‌اند. اطلاع از شغل‌های پردرآمد دبی نیز می‌تواند به شما در این زمینه کمک کند.

ازاین‌رو، بانک‌های ایرانی برای اینکه بتوانند به ایرانی‌های خارج از کشور نیز خدمات ارائه کنند، شعبه‌های مختلفی را در شهر‌های گوناگون، مانند دبی تاسیس کرده‌اند. بانک‌های ایرانی که در خارج از کشور شعبه دارند، خدمات مختلفی ارائه می‌کنند که عبارتند از:

  • انتقال وجه
  • حساب جاری
  • کارت اعتباری
  • حساب پس‌انداز
  • وام و تهسیلات
  • دسته چک

در این شعبه‌ها، علاوه‌بر خدمات حضوری، برای ارتباط بهتر با مشتریان، خدمات الکترونیک نیز ارائه می‌شود. در خدمات الکترونیک (eService) با راه‌اندازی حساب و پر کردن فرم‌های الکترونیکی می‌توانید از خدمات مختلف بهره‌مند شوید.

درصورتی‌که مایل به زندگی در دبی یا کار در این شهر باشید، بهتر است برای مدیریت امور مالی خود، در یکی از بانک‌های ایرانی یا اماراتی حسابی ایجاد کنید. جزئیات روند افتتاح حساب بانکی در دبی را در رامین گشت بخوانید.

بانک های ملی ایران در دبی امارات

آیا می‌توان بین ایران و دبی پول جابه‌جا کرد؟

وبسایت صرافی امانت که در دبی نیز شعبه دارد، به این سوال که آیا می‌توان بین ایران و دبی پول جابه‌جا کرد، به‌طور مفصل پاسخ می‌دهد و روش‌های متفاوتی را برای بیان می‌کند. یکی از این روش‌ها مبادله بانکی است:

«در حالی که اکثر بانک های ایرانی در دبی، حواله‌های بانک داخلی را می‌پذیرند؛ ولی معمولا یکی از گران‌ترین گزینه‌ها در ارسال پول بین‌المللی هستند. بانک‌ها از 25 تا 85 دلار کارمزد دریافت می‌کنند و بسته به جزئیات انتقال، کارمزدهای متنوعی به حواله شما اختصاص می‌یابد.»

بانک‌های ایرانی فعال در دبی

کاربرهای ایرانی اغلب این سوال را دارند که کدام یک از بانک‌های ایرانی در دبی شعبه دارند و می‌توان از آن‌ها خدمات دریافت کرد؟

برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که دو بانک صادرات و بانک ملی در شهر دبی شعبه دارند و فعال هستند. البته که تحریم‌های آمریکا تاثیرات مختلفی در فعالیت بانک‌های ایرانی در دبی داشته است. ازاین‌رو، مبارک راشد المنصوری، رئیس بانک مرکزی امارات متحده عربی، گفته است که: «بانک‌های اماراتی به‌دلیل نیاز به حفظ روابط با ایالات متحده آمریکا، در تجارت با ایران محتاط هستند.»

بنابراین، درحال‌حاضر، تنها بانک صادرات و بانک ملی در دبی فعالیت می‌کنند.

اگر به‌دنبال ثبت شرکت در دبی باشید، احتمالا به مبادله پول و مراودات ملی نیاز خواهید داشت. پس بهتر است با جزئیات شعب بانک‌های ایرانی در دبی آشنا باشید که به شرح زیر هستند:

بانک صادرات ایران، یکی از شعب بانک های ایرانی در دبی

بانک صادرات ایران در سال 1331، برای بهبود عملکرد مالی و ارائه خدمات بانکداری تاسیس شد. این بانک با حدود 2500 شعبه در داخل و خارج ایران، در سراسر جهان، آمادگی ارائه خدمات به مشتری‌های خود را دارد با بیش از 22000 کارمند، یکی از بزرگ‌ترین بانک‌ها در خاورمیانه و ایران است.

بانک صادرات، به‌عنوان اولین بانک دارای شعبه خارجی، سرآمد روابط بین‌المللی ایران در کشور امارات است.

آدرس شعبه بانک صادرات در دبی

بانک صادرات 4 شعبه در دبی دارد و از میان 26 بانک خارجی که در این شهر فعالیت می‌کنند، رتبه سوم را به خود اختصاص داده است. از طرفی هم بانک صادرات 23 شعبه در خارج از کشور دارد که سه شعبه آن در دبی، ابوظبی و شارچه واقع شده‌اند. آدرس شعب بانک صادرات در دبی عبارتند از:

  1. منطقه تجاری، منطقه تجاری 1، خیابان شیخ زاید، برج المنار (اگر در برج دوقلوی دبی، برج جمیرا اقامت دارید، به این شعبه دسترسی راحتی خواهید داشت)
  2. المنخول، خیابان خالد بن ولید
  3. الریگا، دیره
  4. برج تجاری الاویس، دفتر 406

البته بهتر است بدانید که در سال‌های گذشته نیز بانک صادرات در دبی فعال بوده؛ اما به‌دلیل مشکلاتی، فعالیت آن متوقف و از سال 2004 مجدد برای تعامل با بانک‌های دیگر شروع به کار می‌کند.

هدف از فعالیت دوباره شعبه بانک صادرات که یکی از معدود بانک ‌های ایرانی در دبی است، عبارتند از:

  • تعامل با بانک‌های بین‌المللی 
  • جذب منافع و هدایت آن‌ها به سمت ایران 
  • مراودات مالی ایرانیان ساکن در شهر دبی (بسیاری از افرادی که با خرید خانه در دبی به‌دنبال گرفتن اقامت هستند، نیاز به جابه‌جایی پول از حساب‌های خود دارند)

بانک صادرات در دبی چه خدماتی ارائه می‌کند؟

بانک صادرات به‌منظور جابه‌جایی‌هایی ارزی و بین‌المللی و ارائه تسهیلات در دبی فعالیت می‌کند. کارت‌های شتاب صادرات در دبی فعال هستند و این را می‌توان یکی از خدمات ارزنده و عالی شعب بانک صادرات به حساب آورد. بانک صادرات برای اولین بار امکان پرداخت وجه به دارندگان کارت‌های عضو شبکه شتاب را در دبی فراهم کرد. افرادی که دارای کارت بانک‌ الکترونیکی هستند، می‌توانند با مراجعه به شعبه بانک صادرات در دبی، درهم دریافت کنند.

بانک صادرات ایران، یکی از شعب بانک های ایرانی در دبی

بانک ملی ایران

بانک ملی در سال 1307 با تصویب تفاهم‌نامه در کمیته دارایی مجلس شورای ملی، فعالیت خود را در ایران آغاز کرد. با توجه به تفاهم‌نامه انجام‌شده، این بانک به‌عنوان یک شرکت سهامی ‌عام، شرایط قوانین و مقررات تجاری را کسب کرد. بانک ملی در ابتدای فعالیت خود، تنها دو شعبه در ایران داشت که یکی از آن‌ها در بازار تهران و دیگری در بندر بوشهر بود.

با توجه به اینکه بوشهر در زمان‌های گذشته، یکی از بندرگاه‌های مهم ایران محسوب می‌شد، بانک ملی برای تبادلات بانکی، شعبه دوم را در بوشهر افتتاح کرد.

بانک ملی ایران در دبی

بانک ملی در دبی دو شعبه دارد که طی دهه 50 تا 70 تاسیس شده‌اند. به‌طور کلی، دو بانک صادرات و ملی در کشور امارات، هرکدام، هشت شعبه دارند که مهم‌ترین شعبه‌ها در دبی، به‌عنوان مهم‌ترین مقصد گردشگری امارات، واقع شده‌اند. آدرس شعب بانک ملی در دبی عبارتند از:

  1. المنخول، خیابان خالد بن ولید
  2. السبخا، دیره

درحقیقت، بانک ملی یکی از بانک ‌های ایرانی در دبی است که برای مشتری‌های خود دستگاه خودپرداز (ATM) فراهم کرده است تا به‌راحتی بتوان به واحد پول دبی دسترسی داشت. دقت داشته باشید که بانک ملی تنها به گردشگران ایرانی و ایرانی‌های مقیم دبی هستند، خدمات ارائه می‌کند. پس تنها در‌صورتی‌که ویزای دبی داشته باشید، می‌توانید از این خدمات استفاده کنید.

امکان دریافت حواله و یا پول نقد از بانک های ایرانی در دبی وجود دارد. درحقیقت، خدمات بانک ملی در دبی برای بالا بردن امنیت گردشگران در نظر گرفته شده است تا با داشتن کارت شتاب با توجه به نیاز خود، پول دریافت کنند و از مخاطرات همراه داشتن پول نقد بسیار در امان باشند.

درب ورودی بانک ملی ایران در دبی

آشنایی با شعب بانک ‌های ایرانی در دبی با تور رامین گشت

به‌طور کلی بهتر است بدانید که تصمیمات و خدمات شعب بانک ‌های ایرانی در دبی با توجه به سیاست‌های امارات ممکن است که با تغییراتی همراه باشد. برای اینکه از شرایط فعالیت بانک‌های صادرات و ملی ایران در دبی اطلاع داشته باشید، بهتر است که از طریق وبسایت‌های هر دو بانک تغییرات را بررسی کنید تا هنگام مراجعه به شعب بانک ‌های ایرانی در دبی از خدمات، اطلاعات کامل داشته باشید. برای بررسی به وبسایت این دو بانک مراجعه کنید:

بانک ‌های ایرانی در دبی شرایطی را برای تمام ایرانی‌ها فراهم کرده‌اند تا بتوانید در سفر به دبی به‌راحتی از خدمات بانکی و ارزی آن‌ها استفاده کنید و در کشور امارات نگرانی‌ برای تسهیلات و خدمات بانکی نداشته باشید. 

درحقیقت، ما در این متن سعی کرده‌ایم که شما را با قوانین و شرایط بانک‌های ایرانی در خارج از کشور و دبی آشنا کنیم. اگر سوال یا ابهامی ‌دارید که در این متن به آن اشاره نشده، کافی است که در انتهای همین مطلب و در قالب کامنت با ما در ارتباط باشید تا کارشناس‌های رامین گشت در زمان کوتاهی به سوالات شما پاسخ دهند.

همچنین کارشناس‌های آژانس مسافرتی رامین گشت برای ارائه انواع تورهای داخلی و خارجی در کنار شما هستند تا به‌راحتی بتوانید ارزان‌ترین و مناسب‌ترین تور دبی را تهیه کنید. برای اطلاع بیشتر از شرایط این تورها به‌صورت تلفنی و حضوری می‌توانید مشاوره رایگان دریافت کنید.

سوالات متداول

دو بانک صادرات و بانک ملی ایران در شهر دبی شعبه دارند و خدمات بانکی ارائه می‌کنند.

بانک صادرات در دبی چهار شعبه دارد و بانک ملی ایران در دبی سه شعبه در سطح شهر دارد. 

  • تعامل با بانک‌های بین المللی
  • جذب منافع و هدایت آن‌ها به سمت ایران
  • تامین پروژه‌های ایرانیان ساکن در شهر دبی
  • تسهیلات بانکی
  • خدمات دریافت پول نقد

بانک صادرات در دبی در خیابان دیره و خیابان المکتوم/ برج المنار/ خیابان خالد بن ولید و برج تجاری الاویس واقع شده است.

آدرس بانک ملی ایران در دبی، المنخول، خیابان خالد بن الولید و السیخا دیره واقع شده است.

مقالات مرتبط

نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

تورهای رامین گشت

اشتراک گذاری

دسته‌بندی مقالات

منوی سایت