ساحل کایت دبی

ساحل کایت دبی
معرفی ساحل کایت دبی تفریحات ساحل کایت دبی کایت بردینگ موج‌سواری کایاک سواری والیبال ساحلی پارک ترامپولین شترسواری جاذبه‌های گردشگری ساحل کایت دبی قوانین پوشش زنان در سواحل دبی سخن پایانی پرسش و پاسخ

اگر به ورزش‌های آبی و ساحلی علاقه دارید، در سفر به دبی سری به ساحل کایت دبی (Kite Beach) بزنید. این ساحل یکی از سواحل عمومی معروف و زیبای دبی است که در میان افراد به‌ویژه گردشگران طرفداران بسیار زیادی دارد. ساحل کایت دارای برنامه‌ها و سرگرمی‌های متنوع و جذابی برای اوقات فراغت شما است. اگر قصد سفر به شهر زیبای دبی را دارید، می‌بایست حتما از قوانین توریستی دبی مطلع باشید تا بتوانید سفری بهتر داشته باشید. در این مطلب به‌صورت کامل ساحل کایت دبی را به شما معرفی می‌کنیم، پس برای تجربه سفری دلچسب و بدون دردسر این مقاله را در مطالعه کنید.

معرفی ساحل کایت دبی

ساحل کایت به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین سواحل عمومی دبی محسوب می‌شود و طیف وسیعی از انواع برنامه‌های مهیج تفریحی را برای گردشگران فراهم کرده است. این ساحل زیبا چشم نوازی فوق‌العاده زیبا و رویایی دارد و بهترین گزینه برای تفریح و خوش‌گذرانی به همراه خانواده در میان شن‌های براق و نرم و آب‌های فیروزه‌ای‌رنگ محسوب می‌شود. آب‌وهوای این ساحل زیبا معتدل و گرم است و مکان دنجی برای شنا و آفتاب‌گرفتن به شمار می رود، اما قبل از رفتن حتماً ضدآفتاب بزنید وگرنه پوستتان سرخ خواهد شد.
ساحل کایت دبی علاوه بر داشتن چشم‌انداز و منظره فوق‌العاده رویایی‌اش، به دلایل دیگری نیز شهرت دارد. این ساحل زیبا در بهترین موقعیت جغرافیایی قرار گرفته است و در آن بادهای ثابت با امواج ایده‌آل جریان دارند. خوشبختانه در این ساحل از طوفان‌های سهمگین و امواج بزرگ خبری نیست؛ به همین دلیل برای انجام فعالیت‌های ورزشی بهترین گزینه محسوب می‌شود. این ساحل در انتهای خیابان قرار دارد و به ساحل جمیرا متصل است و به راحتی می‌توانید با مترو به آن دسترسی داشته باشید. 
با مراجعه به ساحل کایت در شهر دبی، تعداد زیادی از کایت برد سواران را می‌بینید که روی آب‌های فیروزه‌ای مشغول به ورزش و کایت برد سواری هستند. ساحل شنی، سفید و براق کایت دبی که وسعت بسیار زیادی دارد، برای آن دسته از افرادی که علاقه‌مند به تفریحات ورزشی نیستند نیز گزینه‌ای ایده‌آلی است. شما می‌توانید روی ماسه‌های گرم دراز بکشید و ساعت‌ها غرق در نور خورشید آفتاب بگیرید و استراحت کنید.
ساحل کایت دبی امکانات رفاهی و مجهزی مانند دوش آب گرم، رخت‌کن، صندلی آفتاب‌گیر و... را فراهم کرده است تا علاقه‌مندان استفاده کنید. این ساحل رویایی تنها به شن‌های براق و فعالیت‌های ورزشی محدود نمی‌شود؛ بلکه دارای چندین مغازه و بوتیک برای خانم‌ها و آقایان علاقه‌مند به خرید است که زیباترین و شیک‌ترین اجناس را می‌توانید از این مغازه‌ها خریداری کنید.
در نهایت بخش فوق‌العاده جذاب و دوست‌داشتنی این ساحل، کامیون‌های غذا و رستوران‌های متنوع غذا و نوشیدنی هستند که در تمامی ساعات انواع غذاهای خوشمزه و لذیذ را سرو می‌کنند. شما می‌توانید هنگامی که احساس گرسنگی کردید، غذاهای مد نظرتان را در این رستوران ها و کامیون ها میل کنید. در نهایت از بودن و غذاخوردن در ساحل زیبا لذت ببرید.

تفریحات ساحل کایت دبی

ساحل کایت دبی برای افراد با هر سلیقه‌ای تفریحات جذاب و مهیجی را فراهم کرده است تا اوقات خوش و به‌یادماندنی را در آن تجربه کنند. تفریحات جذابی که در ساحل می‌توانید تجربه کنید عبارت‌اند از: 

کایت بردینگ

کایت بردینگ

کایت بردینگ محبوب‌ترین تفریح آبی ساحل کایت است. البته که برای این ورزش باید آمادگی جسمانی داشته باشید، اما نگران نباشید؛ زیرا اگر کایت بردینگ را بلد نیستید، مدارس زیادی هستند که به شما آموزش می‌دهند.

موج‌سواری

موج‌سواری

موج‌سواری یکی دیگر از تفریحات آبی هیجانی و البته لذت‌بخش ساحل کایت است که به افراد مبتدی تا حرفه‌ای آموزش می‌دهد.

کایاک سواری

کایاک سواری

اگر علاقه‌مند به تفریحات آبی آرام هستید، کایاک سواری را از دست ندید. با اجاره یک کایاک روی امواج دریا شنا خواهید کرد.

والیبال ساحلی

والیبال ساحلی

والیبال ساحلی بدون شک ورزش محبوب تمامی افراد است. ساحل کایت دبی چندین زمین‌بازی والیبال ساحلی دارد که می‌توانید به جمع بازیکنان اضافه شوید و از این ورزش در کنار ساحل لذت ببرید.

پارک ترامپولین

پارک ترامپولین دیگر تفریح دوست‌داشتنی برای تخلیه انرژی است که محدودیت سنی ندارد و از کودک تا بزرگسال می‌توانند در این پارک مشغول به بازی شوند.

شترسواری

شترسواری

اگر علاقه‌مند به سواری و تجربه حال و هوای سنتی هستید، حتماً شترسواری در ساحل کایت دبی را انتخاب کنید. شترسواری روی ماسه‌های نرم و براق در زمان غروب آفتاب و تماشای آب‌های نیلگون، بدون شک حس و حال نابی در شما ایجاد خواهد کرد. همچنین عکاسی در هنگام شترسواری نمای متفاوت و جذابی باشد.

جاذبه‌های گردشگری ساحل کایت دبی

یکی از زیباترین و بهترین لوکیشن عکاسی در دبی، ساحل کایت محسوب می شود؛ چرا که با عکس برداری از خود در کنار مناظر زیبای برج العرب و نخل جمیرا می توانید عکس هایی بی نظیر را ثبت کنید. همچنین در ساحل کایت بادبادک‌های رنگارنگ رها شده در آسمان را می‌بینید که فوق‌العاده زیبا هستند. این ساحل زیبا در جنوب ساحل جمیرا و درست پشت دانشگاه ولونگونگ قرار گرفته است و به جاده المناره دسترسی آسانی دارد. همچنین شما می‌توانید به فروشگاه‌های دیدنی این جاده سر بزنید.

قوانین پوشش زنان در سواحل دبی

دبی یکی از کشورهای اسلامی است که به پوشش خانم‌ها اهمیت زیادی می‌دهد. البته که قوانین پوشش زنان در دبی نسبت به دیگر کشورهای اسلامی راحت‌تر است و سخت‌گیرانه نیست. اما در هر صورت باید با این قوانین قبل از سفر آشنایی داشته باشید تا زمان سفر با پوشش غیرقانونی به‌صورت سهواً مرتکب جرم نشوید. مجرم شدن در دبی عواقب سنگینی مانند پرداخت جریمه‌های زیاد، زندان و... را به دنبال دارد.
خانم‌ها در سواحل دبی و پارک‌های ساحلی می‌توانند از لباس شنا استفاده کنند. حضور خانم‌ها در مکان‌های عمومی به جز سواحل مانند ساحل کایت دبی با لباس‌های تنگ و برهنه در قسمت بالاتنه و پایین تنه امری غیرمجاز است و شامل جریمه می‌شوید. به عبارت ساده‌تر خانم‌ها در ساحل برای شنا، آفتاب‌گرفتن، فعالیت‌های ورزشی و... مجاز به پوشیدن مایو هستند، اما اگر قصد خروج از ساحل را داشته باشند باید لباسی مناسب با قوانین دبی را بپوشند. حضور خانم‌ها با مایو در رستوران‌های کنار ساحل و... امری غیرقانونی است.
البته این قوانین برای ساحل‌های عمومی دبی هستند که نسبت به ساحل‌های خصوصی قوانین سخت‌گیرانه‌تری دارند؛ زیرا زیر نظر دولت فعالیت می‌کنند. سواحل خصوصی برای گردش زنان با مایو در ساحل، رستوران‌ها و... قوانین سختی ندارند.

سخن پایانی

وجود جاذبه‌های گردشگری و سواحل زیبا مانند ساحل کایت دبی موجب شده است که افراد دبی را به‌عنوان مقصدی ایده‌آل برای سفرهای خود بشناسند. در ساحل کایت می‌توانید تفریحات آبی متنوعی را تجربه کنید تا سفری لذت‌بخش و به‌یادماندنی داشته باشید. از جمله تفریحات جذاب این ساحل می‌توان به شترسواری، موج‌سواری، پارک ترامپولین، کایاک سواری و والیبال ساحلی اشاره کرد. شما با خرید تور دبی می‌توانید علاوه بر ساحل کایت دبی، دیگر جاذبه‌های شگفت‌انگیز دبی مانند نخل جمیرا، برج خلیفه و... دبی را از نزدیک ببینید و زیباترین تصاویر را از خود به یادگار بگیرید.

سوالات متداول

دوش آب گرم، صندلی آفتاب‌گیر و رختکن

 ساحل کایت دبی تفریحات آبی متنوعی مانند والیبال ساحلی، کایت بردینگ، کایاک سواری و موج‌سواری را به گردشگران عزیز ارائه می‌دهد.

بله؛ خانم‌ها تنها در سواحل و پارک های آبی اجازه پوشیدن مایو دارند.

بله. در این ساحل چندین رویداد که بهترین آن ها مسابقات قهرمانی دبی sup و جشنواره بین المللی بادبادک دبی است، برگزار می شود.

مقالات مرتبط

جاهای دیدنی دبی
1402/10/10 20 دقیقه
سافاری دبی
1402/04/29 6 دقیقه
بهترین سواحل دبی
1402/05/04 9 دقیقه

نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

تورهای رامین گشت

اشتراک گذاری

دسته‌بندی مقالات

منوی سایت