افتتاح حساب بانکی دبی در دبی

افتتاح حساب بانکی در بانک های دبی امارات
بانکداری در امارات بهترین زمان برای افتتاح حساب بانکی در دبی مزایای افتتاح حساب بانکی در دبی انواع حساب‌های بانکی در دبی حساب‌های جاری (Current accounts) حساب‌های پس‌انداز (Savings accounts) حساب‌های سرمایه‌گذاری (Investment accounts) حساب‌های خارج از کشور (Offshore accounts) حساب‌های مشترک شرایط افتتاح حساب بانکی در دبی نحوه افتتاح حساب بانکی در دبی انتخاب بانک برای افتتاح حساب انتخاب حساب بانکی مدارک لازم برای افتتاح حساب بانکی در دبی مراجعه به شعبه بانک واریز اولیه حساب خود را فعال کنید افتتاح حساب بانکی شرکتی در دبی افتتاح حساب بانکی در دبی برای افراد غیرمقیم هزینه‌های بانکی در کشور امارات کارمزدهای تراکنش بانکی در بانک‌های دبی سفر به دبی و افتتاح حساب بانکی با تور رامین گشت پرسش و پاسخ

در صورت مهاجرت، افتتاح حساب بانکی در دبی یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین کارهایی است که باید در بدو ورود به این شهر انجام دهید. فرقی نمی‌کند که در دبی یک کارمند ساده باشید یا شرکت خاصی را تأسیس کرده باشید، به‌هرحال شما برای انجام کارهای خود به یک حساب بانکی نیاز خواهید داشت. افتتاح حساب بانکی در دبی شاید کار سخت و پیچیده‌ای به نظر برسد؛ اما برخلاف تصور شما، این کار بسیار آسان و بدون دردسر است. CBD، DIB، EIB و MASQ ازجمله مهم‌ترین بانک‌های دبی و امارات هستند.

معمولاً عده زیادی با این سؤال مواجه می‌شوند که مراحل و شرایط افتتاح حساب بانکی دبی چگونه است؟ در ادامه این مطلب، آموزش افتتاح حساب بانکی در دبی را به طور کامل بیان کرده و به شما خواهیم گفت که برای انجام این کار باید چه شرایطی داشته باشید. 

بانکداری در امارات

قبل از اینکه برای افتتاح حساب در بانک‌های دبی اقدام خاصی را انجام دهید، بهتر است با بانکداری در این کشور آشنایی مختصری پیدا کنید. به‌طورکلی، بانکداری امارات متحده عربی، سیستم بسیار قوی و پیشرفته‌ای دارد. این سیستم توسط بانک مرکزی این کشور که در سال 1980 تأسیس شد؛ اداره می‌شود. 

حدود 50 بانک داخلی و خارجی در کشور امارات وجود دارند. مؤسسه رتبه‌بندی مودیز، سیستم بانکی امارات متحده عربی را به دلیل سطوح سرمایه انعطاف‌پذیر و بافر نقدینگی بانک‌ها، در دسته سیستم بانکداری باثبات قرار داده است. نکته بسیار مهمی که باید درباره بانکداری امارات و شهر دبی بدانید، این است که بانک‌های ایالت متحده عربی به چهار دسته تقسیم شده و هرکدام در حوزه خاصی کار می‌کنند. این بانک‌ها عبارت‌اند از: 

  • بانک‌های تجاری 
  • بانک‌های سرمایه‌گذاری 
  • بانک‌های صنعتی 
  • بانک‌های اسلامی

در سال‌های اخیر، بانک‌ها در امارات خدمات خود را گسترش داده‌اند تا با خدمات بانکداری شرعی، به مشتریانی که به الزامات مالی اسلامی توجه دارند، پاسخ دهند. هشت بانک اسلامی تمام‌عیار و 23 درگاه اسلامی توسط بانک‌های متعارف در امارات راه‌اندازی شده است. این مؤسسات در مجموع 19 درصد از کل دارایی‌های بخش بانکی را تشکیل می‌دهند.

بانک‌ها در امارات چندین استاندارد جهانی از جمله استاندارد حسابداری بین‌المللی، استانداردهای بین‌المللی گزارشگیری مالی و اخیراً کفایت سرمایه را پذیرفته‌اند. همچنین بهتر است بدانید که این بانک‌ها به زبان انگلیسی و عربی خدمات خود را ارائه می‌کنند. به این موضوع نیز باید اشاره کرد که در امارات، بانک‌های ایرانی نیز شعبه دارند. فهرستی از شعب بانک های ایرانی در دبی و خدمات آن‌ها را می‌توانید در وبسایت رامین گشت مطالعه کنید.

اگر بخواهید به‌عنوان یک فرد خارجی در دبی حساب بانکی باز کنید، شاید برایتان سوال باشد که چه بانکی بهتر است؟ وبسایت Wise Move به این سوال پاسخ داده است:

  • «Emirates NBD
  • Mashreq Bank
  • Dubai Islamic Bank»
فرم بانک های دبی در امارات

بهترین زمان برای افتتاح حساب بانکی در دبی

یکی از مهم‌ترین و پرتکرارترین سؤالاتی که افراد در هنگام مهاجرت به دبی با آن مواجه می‌شوند این است که آیا در هنگام ورود به این کشور باید بلافاصله فرایند افتتاح حساب بانکی را انجام دهیم؟ در پاسخ به این دسته از افراد باید گفت که زمان افتتاح حساب بستگی به هدف شما دارد. 

اگر می‌خواهید در دبی شرکت خاصی را ثبت کنید، یکی از مراحل انجام کار، افتتاح حساب تجاری است. اما اگر یک کارمند ساده بوده و در جای خاصی مشغول کار هستید، برای افتتاح حساب باید تا زمان صدور ویزا صبر کنید. این روزها با رونق گرفتن موج مهاجرت کاری به دبی، بد نیست که با پردرآمدترین مشاغل 2023 دبی آشنا باشید و بدانید که یکی از راه‌های پیدا کردن کار در این شهر، استفاده از سایت های کاریابی در دبی است.

شاید برایتان سؤال باشد که بدون داشتن حساب بانکی، زندگی در دبی چگونه ممکن است؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت که خرید با کارت اعتباری یا نقدی آسان‌تر است و خرده‌فروشان امارات طیف گسترده‌ای از کارت‌ها، از جمله Visa، Mastercard، American Express  و China Union Pay را می‌پذیرند. بااین‌حال، برخی از معاملات، مانند کرایه‌های تاکسی یا خریدهای کوچک، بهتر است به‌صورت نقدی انجام شوند.

همچنین لازم به ذکر است که بسیاری از کارفرمایان برای موارد ضروری مانند سپرده اجاره‌خانه و همچنین هزینه‌های زندگی، مقداری پول نقد به شما می‌دهند. پس با این اوصاف می‌توان گفت که افتتاح حساب بانکی در دبی ضروری نبوده و در صورت نیاز می‌توانید انجام آن را عقب بیندازید. 

مزایای افتتاح حساب بانکی در دبی

نقل‌مکان به یک کشور جدید شامل چالش‌های لجستیکی متعددی است که مدیریت کارآمد مالی باید در صدر اولویت‌های شما باشد. افتتاح حساب بانکی در دبی یکی از این چالش‌هاست که پشت سر گذاشتن آن مزایای زیادی را به همراه خواهد داشت. ازجمله مزایای افتتاح حساب در دبی، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سهولت در معاملات و تراکنش‌ها
  • دسترسی به خدمات مالی
  • انجام تراکنش‌ها با ارز محلی
  • استفاده از تسهیلات بانکی آنلاین

انواع حساب‌های بانکی در دبی

مانند سایر کشورها، بانک‌های امارات متحده عربی نیز انواع مختلفی از حساب‌های شخصی را برای افراد مقیم و غیرمقیم ارائه می‌کنند. برای اینکه افتتاح حساب بانکی در دبی را بهتر و راحت‌تر انجام دهید، ابتدا باید انواع حساب‌ها را بیشتر بشناسید. 

حساب‌های جاری (Current accounts)

حساب‌های جاری برای معاملات و نقل‌وانتقالات روزمره عالی هستند؛ به این نوع از حساب‌ها، چک نیز تعلق می‌گیرد که برای مثال در صدور چک‌های اجاره برای صاحبخانه کاربرد دارند.

به طور معمول، بانک‌های امارات متحده عربی دو نوع حساب‌جاری، با انتقال حقوق و بدون انتقال حقوق ارائه می‌دهند. اگر شاغل هستید، منطقی است که در بانک مد نظر شرکت خود حساب باز کنید. انجام این کار بیشتر به‌خاطر اطمینان از دریافت حقوق به‌محض انتقال آن است. اگر بخواهید این کار را با بانک دیگری انجام دهید؛ ممکن است یک یا دو روز زمان ببرد.

حساب های جاری در انواع حساب های بانکی دبی

حساب‌های پس‌انداز (Savings accounts)

حساب‌های پس‌انداز می‌توانند نرخ بهره ثابت یا متغیر داشته باشند. معمولاً این حساب‌ها به نسبت حساب‌های جاری نرخ بهره بالاتری داشته و دسترسی به وجه را محدودتر خواهند کرد. لازم به ذکر است که حساب پس‌انداز به‌عنوان حساب حقوق و دستمزد هم کار خواهد کرد.

افتتاح حسلب های پس انداز دبی

حساب‌های سرمایه‌گذاری (Investment accounts)

بانک‌های فعال در امارات به افراد مختلف خدمات سرمایه‌گذاری ارائه می‌کنند. در واقع، شما می‌توانید در صورت نیاز با بانک مورد نظر خود قرارداد سرمایه‌گذاری امضا کرده و از خدمات آن‌ها استفاده کنید.  

چنین قراردادهایی ممکن است از 12 ماه تا پنج یا 10 سال (حتی بیشتر از 10 سال) تنظیم شوند. چنین توافقاتی، مدیریت وجوه شما را با حداقل بازده تضمین‌شده 3 تا 7 درصد (حتی بیشتر) در سال پوشش می‌دهد. بااین‌حال، حداقل مانده سرمایه‌گذاری از بانکی به بانک دیگر متفاوت است.

حساب‌های خارج از کشور (Offshore accounts)

کسانی که ویزای اقامت معتبر امارات متحده عربی را داشته باشد، می‌توانند یک حساب بانکی خارج از کشور برای واردات و صادرات باز کنند. بانکداری فراساحلی به‌طورکلی پایدار، قابل‌اعتماد و امن در نظر گرفته می‌شود. همچنین لازم به ذکر است که  بسیاری از حساب‌های خارج از کشور دارای مزایای مالی و قانونی متمایزی مانند نرخ‌های مالیاتی پایین‌تر هستند.

در امارات متحده عربی، بانکداری فراساحلی شامل طیف وسیعی از خدمات، از جمله حفاظت از دارایی، حساب‌های بانکی خصوصی، مدیریت ثروت، مدیریت پرتفوی، مشاوره مالیاتی، برنامه‌ریزی وراثت و تشکیل شرکت می‌شود.

حساب‌های مشترک 

یکی دیگر از حساب‌های بانکی دبی که می‌توانید برای انجام کارهای خود افتتاح کنید، حساب مشترک نام دارد. همان‌طور که از اسم این حساب مشخص است، دو یا چند نفر به‌صورت هم‌زمان می‌توانند از آن استفاده کرده و به آن دسترسی داشته باشند. 

شرایط افتتاح حساب بانکی در دبی

برای اینکه بتوانید در شهر دبی حساب بانکی افتتاح کنید، باید شرایط خاصی را داشته باشید. از جمله مهم‌ترین و اصلی‌ترین شرایط افتتاح حساب بانکی در دبی، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: 

  • ویزای فرد متقاضی به همراه کپی آن
  • کپی از پاسپورت با مهر ورود به دبی
  • توصیه‌نامه (Recommendation letter) از بانک شخصی شما
  • کپی اظهارات بانکی (حداقل 6 ماه باید گذشته باشد)
  • حداقل 18 سال سن
  • حداقل 3 هزار درهم درآمد
  • کپی اثبات درآمد
  • شماره موبایل فعال در امارات متحده عربی
شرایط و مدارک مورد نیاز برای افتتاح حساب بانکی در دبی

نحوه افتتاح حساب بانکی در دبی 

بعد از اینکه با نحوه بانکداری در دبی و انواع حساب‌های آن آشنا شدید؛ وقت آن فرارسیده تا نحوه افتتاح حساب بانکی در دبی را یاد بگیرید. انجام این کار بسیار آسان و بدون دردسر است؛ اما باید مراحل را به‌دقت پشت سر بگذارید تا در نهایت به هدف خود برسید. در ادامه، آموزش افتتاح حساب بانکی در دبی را به‌صورت گام‌به‌گام بیان خواهیم کرد:

انتخاب بانک برای افتتاح حساب

اولین اقدامی که باید برای افتتاح حساب بانکی در دبی انجام دهید، انتخاب بانک مورد نظر است. در شهر دبی بانک‌های بسیار زیادی از جمله امارات NBD، مشرق بانک، HSBC، Standard Chartered، Citibank  و... وجود دارند که شما می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب نمایید. 

اگر در حال افتتاح حساب بانکی شخصی یا تجاری در دبی هستید، ممکن است برخی بانک‌ها از شما بخواهند که حداقل موجودی را حفظ کنید. توجه داشته باشید که بانک مرکزی امارات متحده عربی در صورت نزول به زیر این سقف، ماهانه 25 درهم جریمه تعیین کرده است.

انتخاب حساب بانکی

در هنگام افتتاح حساب بانکی در دبی، باید بعد از انتخاب بانک، نوع حساب خود را نیز تعیین کنید. همان‌طور که گفتیم، بانک‌های مختلف دبی حساب‌های متنوعی را به شما ارائه می‌کنند تا براساس نیاز خود، بهترین و مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنید. 

یک حساب جاری عمدتاً برای معاملات، حقوق و دستمزد استفاده می‌شود. این به شما کمک می‌کند تا هزینه‌های ماهانه قریب‌الوقوع را پوشش دهید و هر زمان که نیاز دارید، پول برداشت کنید.

حساب پس‌انداز برای کسانی که می‌خواهند دارایی‌های خود را پس‌انداز کرده و با شرایط پیش‌بینی‌نشده مقابله کنند، مناسب‌تر است. بهتر است بدانید که این حساب برای تراکنش‌های محدود در نظر گرفته شده است؛ به‌طوری‌که برخی از بانک‌ها حتی برای ایمن نگه‌داشتن پول، کارت‌های نقدی را به دارندگان حساب ارائه نمی‌دهند.

 مدارک لازم برای افتتاح حساب بانکی در دبی

برای اینکه بتوانید افتتاح حساب بانکی در دبی را با موفقیت انجام دهید، باید مدارک خاصی را ارائه کنید. ازجمله مهم‌ترین و اصلی‌ترین مدارک افتتاح حساب در دبی، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اصل پاسپورت
  • کپی پاسپورت شامل ویزای اقامت
  • نامه اسپانسر
  • کپی قبض آب و برق برای اثبات آدرس
  • ویزای اقامت
  • شناسه یا آی دی کارت امارات
  • گواهی حقوق (برای حساب بانکی حقوق و دستمزد) 
  • آخرین صورت‌حساب بانکی شخصی شش‌ماهه از کشور مبدأ متقاضی یا هر جای دنیا

توجه داشته باشید که در صورت نداشتن گواهی حقوق، می‌توانید یکی از مدارک زیر را به‌جای آن ارائه کنید: 

  • کپی قرارداد
  • فیش حقوقی سه ماهه
  • آخرین صورت‌حساب حقوق دریافتی 

مراجعه به شعبه بانک

در این مرحله باید به همراه مدارک تعیین‌شده به شعبه بانک موردنظر مراجعه کرده و در آنجا به سؤالات آن‌ها درباره وضعیت مالی و نیاز بانکی خود پاسخ دهید. بعد از اینکه فرم افتتاح حساب را پر کردید، آن را به همراه مدارک تعیین‌شده به بانک ارائه کنید. 

واریز اولیه

معمولاً در هنگام افتتاح حساب بانکی در دبی، باید مبلغ خاصی را واریز کنید. البته بهتر است بدانید که این مبلغ با توجه ‌به نوع حساب بانکی و نوع بانک مورد نظر متفاوت است. 

حساب خود را فعال کنید

هنگامی که تمام این مراحل را پشت سر گذاشته و مسئول بانک مدارک شما را تأیید کرد، یک شماره‌حساب، کارت نقدی و شماره شناسایی شخصی (PIN) دریافت خواهید کرد. در این حالت شما می‌توانید بانکداری آنلاین یا موبایل بانک خود را فعال کنید. 

بانکداری موبایلی در امارات

در امارات، استفاده از همراه بانک یا بانکداری موبایلی بسیار رایج است. اپلیکیشن‌های بانکی به شما کمک می‌کنند کارهای خود را با موبایل انجام دهید. برنامه liv با حمایت بانک امارات و برنامه neo با حمایت بانک مشرق از جمله برنامه‌های مهمی هستند که پس از افتتاح حساب بانکی در دبی، می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. 

هنگامی که برنامه را دانلود کردید، شناسه اماراتی خود را اسکن کرده و حساب را پر کنید. بعد از انجام این کار، یک سرویس تحویل محلی ظرف یک روز با شما تماس می‌گیرد و کارت نقدی جدید شما را تحویل می‌دهد. به‌طور معمول، این کارت‌ها در سطح بین‌المللی و در طیف وسیعی از دستگاه‌های خودپرداز معتبر هستند. 

همچنین لازم به ذکر است که برای ساکنین، شماره‌حساب IBAN و کد سوئیفت صادر می‌شود. بنابراین، امکان انتقال به هر حساب بانکی دیگری نیز وجود دارد. اکثر بانک‌های دبی، اینترنت و موبایل بانک را ارائه می‌دهند.

افتتاح حساب بانکی شرکتی در دبی

اگر قصد تجارت در شهر دبی را دارید، بعد از ثبت شرکت خود، باید برای افتتاح حساب اقدام کنید. مقررات امارات متحده عربی به شما اجازه نمی‌دهد از طریق حساب شخصی تجارت کنید. حساب شرکت شما باید از نوع حساب‌ جاری باشد و انجام آن حدود 4 هفته زمان می‌برد.

اگر می‌خواهید در شهر دبی برای شرکت خود حساب بانکی افتتاح کنید، باید مدارک خاصی را ارائه دهید. توجه داشته باشید که مدارک افتتاح حساب بانکی برای شخص حقیقی با شخص حقوقی متفاوت است. موارد زیر مهم‌ترین مدارکی هستند که برای افتتاح حساب بانکی شرکتی در دبی باید ارائه کنید:

  • مجوز تجارت شرکت
  • گواهی ثبت‌نام
  • کپی پاسپورت مدیر
  • قراردادهای موجود
  • نامه‌های مرجع از شرکای تجاری
  • یک طرح تجاری جامع
  • تفاهم‌نامه و اساس‌نامه شرکت
  • مصوبه هیئت‌مدیره به یک افسر شرکت برای باز کردن حساب
  • کپی پاسپورت و ویزا برای سهام‌داران و امضاکنندگان مجاز 
  • پر کردن فرم درخواست با ذکر سوابق شرکت (اثبات کسب‌وکار و اطلاعات درباره مشتریان و یا تأمین‌کنندگان)

نکته بسیار مهمی که باید بدانید، این است که نحوه افتتاح حساب بانکی در دبی برای شرکت‌ها و اشخاص حقیقی مشابه یکدیگر است. تنها تفاوت آن‌ها در ارائه مدارک و شرایط تعیین‌شده خواهد بود. همچنین گفتنی است که میانگین ماهانه موجودی مورد نیاز برای افتتاح حساب شرکتی، بسته به نوع بانک شما متفاوت است. معمولاً، بانک‌های دبی به حداقل 25 تا 500 هزار درهم نیاز دارند. 

افتتاح حساب بانکی دبی برای شرکت با لپتاپ

افتتاح حساب بانکی در دبی برای افراد غیرمقیم

یکی دیگر از سؤالات بسیار مهمی که در هنگام افتتاح حساب بانکی در دبی با آن مواجه می‌شوید، این است که آیا افراد غیرمقیم هم می‌توانند حساب بانکی افتتاح کنند؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت که افراد غیرمقیم در صورت داشتن شرایط خاص، می‌توانند حساب بانکی افتتاح کنند. ازجمله مدارک مهمی که باید افراد غیرمقیم دبی برای افتتاح حساب داشته باشند، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جزئیات شغل، درآمد و مالیات 
  • مدرک هویتی معتبر (ممکن است شامل گذرنامه، گواهینامه رانندگی یا شناسه ملی شما باشد) 
  • مدرک نشانی، از جمله قبض آب و برق یا صورت‌حساب بانکی

هزینه‌های بانکی در کشور امارات

یکی از مهم‌ترین هزینه‌های بانکی که باید آگاهی کاملی درباره آن داشته و همواره به آن توجه کنید، حداقل هزینه موجود در حساب شما است. در واقع، همیشه باید هزینه‌ای حدود 3000 درهم در حساب شما وجود داشته باشد تا از طرف بانک جریمه نشوید. 

اگر به‌دنبال جایگزینی برای این نوع از حساب‌های بانکی هستید، حساب‌هایی به نام حساب‌های صفر موجودی وجود دارد که حداقل موجودی لازم را ندارند. بهترین بانک‌ها برای افتتاح این نوع از حساب‌های بانکی عبارت‌اند از:

  • اکانت شادی مشرق 
  • حساب بانکداری هوشمند ADIB 
  • حساب ESaver بانک تجاری دبی(CBD)
  • حساب FAB iSave
  • حساب آنلاین بهینه‌ساز سریع بانک RAK
  • حساب HSBC Esaver امارات
  • حساب NBD Liv امارات

کارمزدهای تراکنش بانکی در بانک‌های دبی

یکی دیگر از مسائل بسیار مهمی که در هنگام افتتاح حساب بانکی در دبی باید به آن توجه کنید، هزینه‌ها و کارمزدهای افتتاح حساب است. با اینکه افتتاح حساب در دبی هزینه‌ای ندارد؛ اما باید برای برخی از خدمات، کارمزدهای خاصی را بپردازید. در جدول زیر مهم‌ترین هزینه‌های افتتاح حساب و کارمزدها را مشاهده خواهد کرد:

کارمزدها و خدمات

هزینه ( 2024)

کارمزد افتتاح حساب اولیه

500 درهم الی 100 درهم

جریمه موجودی ماهانه

حداقل 50 درهم

استفاده از دستگاه خودپرداز بانک (محلی) دیگر در امارات

2 درهم

دسته‌چک جدید

25 درهم

صدور چک مدیر

30 درهم

نامه موجودی حساب

50 درهم

گواهی رفع مسئولیت

60 درهم

نامه آزادسازی

50 درهم

کارمزد چک برگشتی

100 درهم

بسته‌شدن حساب

100 درهم

سفر به دبی و افتتاح حساب بانکی با تور رامین گشت

اگر بخواهید در دبی ساکن شوید یا در این شهر تجارتی راه بیندازید، باید حساب بانکی داشته باشید. افتتاح حساب بانکی در دبی منوط به حضور در شعبه بانک مد نظر است. در این صورت می‌توانید در سفری کوتاه با تور دبی به این شهر، علاوه‌بر گشت‌وگذار در شهر، امور مالی خود را نیز مدیریت کنید. رامین گشت با ارائه انواع تورهای دبی، این امکان را برای شما فراهم کرده است.

در این مطلب به‌طور کامل، آموزش افتتاح حساب بانکی در دبی را بیان کرده و به شما گفتیم که انجام این کار چه مدارک و شرایطی را لازم دارد. اگر همچنان درباره مراحل و شرایط افتتاح حساب بانکی دبی سؤال خاصی دارید، از طریق بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول

برای افتتاح حساب بانکی در دبی نیازی به پرداخت هیچ هزینه‌ای نیست؛ اما برای استفاده از خدمات مختلف و انجام برخی از کارها باید کارمزد آنها را بپردازید. 

هزینه اولین دسته‌چک رایگان است؛ اما برای دفعات بعدی باید هزینه (25 درهم) بپردازید. این هزینه در بانک‌های مختلف باهم فرق دارد. 

حداقل حقوق برای افتتاح حساب بانکی در دبی 3000 درهم است. اگر حقوق شما مطابق با این شرایط باشد، می‌توانید به‌راحتی یک حساب‌جاری یا پس‌انداز در دبی باز کنید.

درحالی‌که چندین حساب در سراسر کشور می‌توانند شما را در ایجاد یک پشتیبان مالی قوی کمک کنند، بسیاری از افراد حساب‌های پس‌انداز در دبی را ترجیح می‌دهند. این حساب‌ها عبارت‌اند از: امارات NBD Smart Saver Account ، ADCB Active Saver Account  و  CBD eSaver Account

بعد از افتتاح حساب بانکی در دبی، خدمات مختلفی دریافت خواهید کرد که مهم‌ترین آنها شامل کارت بدهی و دسترسی به ATM، دستگاه خودپرداز 24 ساعته، تسهیلات پرداخت قبوض و اولین دسته‌چک رایگان می‌شود. 

برخی از بانک‌ها با محدودیت‌های خاصی به گردشگران اجازه می‌دهند در دبی حساب بانکی باز کنند. بااین‌حال، گردشگران تنها به خدمات محدودی دسترسی دارند که توسط بانک تعیین شده است.

برنامه liv با حمایت بانک امارات و برنامه neo با حمایت بانک مشرق از جمله برنامه‌های مهمی هستند که پس از افتتاح حساب بانکی در دبی، می‌توانید از آنها استفاده کنید.

مقالات مرتبط

کاریابی دبی
1402/06/13 9 دقیقه
هزینه سفر دبی
1402/09/26 11 دقیقه
مهاجرت کاری به دبی
1402/07/19 14 دقیقه
برج خلیفه دبی
1403/01/20 17 دقیقه

نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

تورهای رامین گشت

اشتراک گذاری

دسته‌بندی مقالات

منوی سایت