دبی پارک اند ریزورت کجاست؟

پارک تفریحی ریزورت اند دبی
تفریحات عالی در پارک‌اند ریزورت دبی پارک آبی لگولند و لگو سیتی هتل لاپیتا در پارک اند ریزورت دبی تماشای فیلم و انیمیشن های مهیج در موشن گیت مشاهده فیلم های هالیوودی با استودیو سنترال دنیای جادویی دهکده اسمورف‌ها در دنیای دریم ورکس غرق شوید لاینز گیت پارک بالیوود انتخابی برای علاقه مندان به فیلم های هندی ریورلند منطقه رایگان پارک اند ریزورت دبی آدرس و نحوه دسترسی به دبی پارک اند ریزورت دسترسی با خودرو دسترسی با مترو گردش در پارک‌اند ریزورت دبی با رامین گشت پرسش و پاسخ

یکی از بزرگ‌ترین پارک‌های دنیا، دبی پارک‌اند ریزورت است. این پارک بخش‌هایی نظیر پارک آبی لگولند، ریور لند، لگو سیتی و موشن گیت دارد و تفریحات جذابی را به افراد ارائه می‌دهد. علاوه بر تفریحات خاص، تم پارک موشن گیت دبی و سایر بخش‌های این مجموعه بسیار زیبا، چشم‌نواز و انرژی‌بخش است به‌طوری‌که هیچ‌وقت از بازی این پارک خسته نمی‌شوید و مدام هیجان بیشتری را حس می‌کنید.

در این مقاله بخش‌های مختلف دبی پارک‌اند ریزورت را به شما معرفی می‌کنیم. اگر قصد دارید به دبی سفر کنید، در کنار بازدید از مراکز دیدنی و جاذبه‌های گردشگری فوق‌العاده شهر، تفریح و بازی در پارک‌اند ریزورت را فراموش نکنید.

تفریح و بازدید از پارک دبی اند ریزورت

تفریحات عالی در پارک‌اند ریزورت دبی

دبی پارک‌اند ریزورت برخلاف تصورتان یک پارک معمولی نیست. این پارک بیش از آنچه فکر کنید بزرگ و وسیع است و وسعت آن به ۲۵ میلیون مترمکعب می‌رسد. این پارک از 4 بخش مختلف تشکیل شده است و هر بخش از آن تفریحاتی متنوع و جذاب را در اختیار شما قرار می‌دهد. لاپیتا نام هتلی در قلب این مجموعه تفریحی هست که امکان استراحت و دسترسی به بخش‌های مختلف پارک از جمله پارک آبی لگولند و لگوسیتی را برای گردشگران فراهم کرده است.

پارک آبی لگولند و لگو سیتی

قسمتی از  دبی پارک اند ریزورت شامل دو پارک موضوعی لگولند و لگو سیتی می‌شود. کودکان رده سنی 2 تا 12 سال سن،  می‌توانند همراه با خانواده‌های خود در این مجموعه به تفریح و بازی مشغول شوند و ساعات خوشی را در کنار یکدیگر تجربه کنند.

اگر به بازی با سرسره‌های آبی علاقه‌مند هستید، در پارک آبی لگولند می‌توانید تفریح دلخواه خود را پیدا کنید و از 20 سرسره بلند و جذاب این مجموعه لذت ببرید. علاوه‌برآن می‌توانید با کمک لگوها، قایقی بسازید و با کمک قایق دست‌ساز خود در آب‌های رودخانه تنبل قایق‌سواری را تجربه کنید. اما سرگرمی‌های پارک لگولند و لگو سیتی تنها به این موارد محدود نمی‌شود. اگر اهل هیجان هستید، سوار شدن جوکر ساکر را از دست ندهید و از اژدهای آجری عبور کنید. قیمت بلیط لگولند و لگو سیتی ۱۶۵ درهم در نظر گرفته شده است.

 اگر در پس بازی و تفریح در این دو پارک گرسنه شدید و هوس یک غذای لذیذ خوشمزه به سرتان زد، می‌توانید به رستوران‌هایی که در پارک قرار دارند مراجعه کنید. پس از صرف غذا می‌توانید برای ریلکس کردن یک کابانا اجاره کنید و از امکاناتی نظیر کمد، حوله، آب، بطری نوشابه و… بهره‌مند شوید.

تفریح کودکان در پارک آبی لگولند

 هتل لاپیتا در پارک اند ریزورت دبی

 اگر قصد اقامت در هتلی لوکس با مضمون آجری و دکوراسیونی دیدنی دارید، هتل لاپیتا در دبی پارک اند ریزورت بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. اتاق‌ها و لابی این مجموعه اقامتی به سبک مدرن و به رنگ سبز طراحی شده‌اند و تعدادی اژدها و اسباب‌بازی آجری در جای‌جای هتل قرار گرفته‌اند که اغلب دل کندن از هتل را برای کودکان سخت‌تر می‌کنند. هتل لاپیتا امکانات رفاهی فوق‌العاده‌ای را به گردشگران ارائه می‌کند از بهترین هتل‌های دبی به شمار می‌رود.

 اتاق‌های این مجموعه اقامتی تا 5 نفر ظرفیت دارند. علاوه‌برآن سوئیت‌هایی دارند که امکان اقامت برای خانواده‌های بیش از 5 نفر و تا 8 نفر را فراهم کرده‌اند. جالب است بدانید که تفریح و سرگرمی این مجموعه بزرگ حتی به داخل اتاق‌های هتل راه‌یافته و در برخی از اتاق‌ها بازی گنج پنهان، برای سرگرم کردن خانواده‌ها در نظر گرفته شده است تا خانواده‌ها حتی در زمان استراحت از سرگرمی‌های جذاب لذت ببرند. هتل لاپیتا مانند هر مرکز اقامتی قوانین و مقرراتی دارد به طور مثال ساعت ورود به این هتل 3 بعدازظهر و زمان خروج 12 ظهر است.

هتل لاپیتا در پاک اند ریزورت دبی

تماشای فیلم و انیمیشن های مهیج در موشن گیت

تفریح و گردش در دبی پارک‌اند ریزورت تنها به پارک آبی لگولند و لگو سیتی محدود نمی‌شود. شما می‌توانید در این پارک از سایر سرگرمی‌ها نظیر تم پارک موشن گیت دبی هم استفاده کنید. اگر به فیلم‌های سینمایی آمریکایی یا انیمیشن‌های معروف علاقه‌مند هستید، می‌توانید در موشن گیت به تماشای آن‌ها بنشینید و از مشاهده فیلم‌ها و سریال‌ها نهایت لذت را ببرید.

 اگر دوست دارید شهر نیویورک را نجات دهید یا در جهانی دیگر با زامبی‌ها و سلن، جنگجوی خون‌آشام مبارزه کنید، بخش کلمبیا پیکچرز موشن گیت را از دست ندهید. در این بخش امکان دسترسی به همه انیمیشن‌ها و فیلم‌های کلمبیا پیکچرز به شکل سه‌بعدی فراهم است. شما می‌توانید با پرداخت ۱۷۰ درهم‌، از تفریحات این بخش استفاده کنید.

مشاهده فیلم های هالیوودی با استودیو سنترال 

در استودیو سنترال امکان مشاهده فیلم‌های هالیوود و پشت‌صحنه آن‌ها به شکل سه‌بعدی برای علاقه‌مندان فراهم است. علاوه‌برآن شما می‌توانید در استودیو سنترال توهم فیلمسازی، افتتاحیه نمایش‌های تئاتر و… را مشاهده کنید. در استودیو سنترال هر نوع امکانات و تجهیزات صوتی و تصویری به‌صورت کاملاً پیشرفته وجود دارد.

بازدید مسافران از بخش هالیوود

دنیای جادویی دهکده اسمورف‌ها

دهکده اسمورف‌ها دنیایی جادویی است که خانه‌هایی پر از قارچ‌های افسانه‌ای دارد و دنیای تخیلات را به‌خوبی به تصویر می‌کشد. در دهکده اسمورف‌های دبی پارک اند ریزورت در هر گوشه و کناری اسمورف‌های آبی را می‌بینید که به استقبال از شما می‌آیند. از دیگر بخش‌های جذاب این مجموعه می‌توان به سواری‌های هیجان‌انگیز خانوادگی، بازی‌های تعاملی و نمایش تئاتر اشاره کرد.

دهکده اسمورف ها در پارک دبی اند ریزورت

در دنیای دریم ورکس غرق شوید

اگر به انیمیشن‌های جذاب و پرتحرک علاقه دارید، حتماً به بخش دریم ورکس سر بزنید. در این بخش می‌توانید داستان خلق کنید و در نقش یکی از قهرمان‌های ماداگاسکار ظاهر شوید. همچنین می‌توانید بخشی از شخصیت‌های اژدهای پرنده، شرک یا پاندای کونگ فوکار باشید.

انیمیشن شرک

لاینز گیت

 شما می‌توانید با لاینز گیت انواع بازی‌های پرهیجان و سرگرم‌کننده، رقص‌های شگفت‌انگیز و انواع تفریحات جذاب و لذت‌بخش را تجربه کنید. به‌جرئت می‌توان گفت لاینز گیت یکی از بخش‌های محبوب و پرهیجان در موشن گیت دبی پارک اند ریزورت محسوب می‌شود.

لانیز گیت دبی پارک

پارک بالیوود انتخابی برای علاقه مندان به فیلم های هندی

از دیگر بخش‌های جذاب این مجموعه، پارک بالیوود است. در این پارک جشنواره‌هایی از رنگ‌های متنوع و رقص‌های مختلف بانگرا، رقص ببر، کاتاکالی، گاربا را مشاهده می‌کنید و می‌توانید در نقش ابرقهرمان‌های بالیوود ظاهر شوید و نقش‌آفرینی کنید.

علاقه‌مندان به فیلم‌های هندی، بدانند در این پارک می‌توانند برای سرگرمی بیشتر در نقش شاهرخ خان، به ماجراجویی و تعقیب و گریز در خیابان‌ها بپردازند و در دره روستایی این پارک با مناظر زیبا و محیطی بکر روبه‌رو شوند که روح را جلا و صفا می‌دهد. جالب‌تر اینکه در این دره امکان نقش‌آفرینی به‌جای بازیگران فیلم باج و شعله وجود دارد.  

اگر به هیچ یک از این موارد علاقه ندارید سواری با اسکای فلایر را از دست ندهید. پس از گشت‌وگذار در این بخش می‌توانید به رستوران سلام هند بروید و خود را به یک غذای لذیذ هندی میهمان کنید. برای بهره مندی از تفریحات این بخش تنها باید ۹۵ درهم هزینه کنید.

ریورلند منطقه رایگان پارک اند ریزورت دبی

یکی دیگر از بخش‌های دبی پارک اند ریزورت، ریورلند است. در این بخش در واقع یک دهکده کوچک فرانسوی با خیابان‌های پرپیچ‌وخم، غذاهای مربوط به فرانسه، ساختمان‌ها و پل‌های قرن 19 را خواهید دید.

آدرس و نحوه دسترسی به دبی پارک اند ریزورت

برای دسترسی سریع به این مجموعه تفریحی و گردشگری روش‌های متعددی وجود دارد که عبارتند از:

دسترسی با خودرو

یکی از راه‌های دسترسی به دبی پارک‌اند ریزورت، استفاده از خودرو است. این پارک از مناطق مختلف دبی فاصله متفاوتی دارد. اگر از ابوظبی به سمت این پارک بیایید تقریباً یک ساعت در راه هستید، اما از دوبی مارینا تا این مجموعه تنها ۲۰ دقیقه فاصله دارید.

دسترسی با مترو

برای دسترسی به این پارک تنها کافی است در هر کجای دبی ساکن هستید، به ایستگاه مترو بروید و سوار خط قرمز شوید. سپس در آخرین ایستگاه از قطار پیاده شوید و با کمک تاکسی مسافت باقی مانده را برای رسیدن به پارک طی کنید.

گردش در پارک‌اند ریزورت دبی با رامین گشت

در این مقاله به معرفی دبی پارک‌اند ریزورت یکی از جذاب‌ترین پارک‌های جهان که در شهر دیدنی دبی واقع شده پرداختیم. این پارک شامل بخش‌های متنوعی نظیر لگولند، گشت ریورلند، لگو سیتی و موشن گیت می‌شود که هر یک تفریحات و سرگرمی‌های متنوعی را به گردشگران ارائه می‌کنند. برای تماشای فیلم و انیمیشن تم پارک موشن گیت عالی است؛ زیرا ضمن لذت‌بردن از فضای جذاب این بخش می‌توانید انواع انیمیشن‌ها و فیلم‌های آمریکایی را به شکل سه‌بعدی تماشا کنید.

گردش و تفریح در پارک‌اند ریزورت دبی باتوجه‌به وسعت بالای این پارک و بخش‌های متنوع آن کار ساده‌ای نیست؛ بنابراین اگر قصد دارید در زمانی مناسب از انواع تفریحات جذاب و هیجان‌انگیز این پارک بهره ببرید و به‌راحتی بلیت تفریحات موردعلاقه‌تان را تهیه کنید، باید به سراغ بهترین آژانس‌های مسافرتی بروید.

ما به شما آژانس مسافرتی رامین گشت را معرفی می‌کنیم. این آژانس با برگزاری تورهای گردشگری متنوع به سراسر جهان، شرایطی را فراهم می‌کند که شما عزیزان با آسودگی خیال، سفری خاطره‌انگیز و به‌یادماندنی را تجربه کنید و هیچ تفریح و سرگرمی را در دبی پارک‌اند ریزورت از دست ندهید. برای دریافت مشاوره و گفت‌وگو با کارشناسان این مجموعه در تمامی روزهای هفته و در ۲۴ ساعت، با شماره‌تلفن تماس بگیرید و راهنمایی‌های لازم را درمورد شرایط سفر، هزینه‌ها، مدت‌زمان اقامت در دبی و… دریافت کنید.

سوالات متداول

 شما می‌توانید با خرید تور دبی از رامین گشت، سفر به این پارک مهیج و فوق‌العاده را تجربه کنید.

 پارک‌اند ریزورت دبی در خیابان شیخ زاید و مقابل نخل جبل علی واقع شده است.

 خیر. در این مجتمع کلیه تفریحات برای هر سن و سالی در نظر گرفته شده است.

 بله. این پارک همه‌روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب آماده خدمت‌رسانی به شما است. شما نباید زودتر از ۸ صبح و دیر از ۱۲ شب به این پارک مراجعه کنید.

مقالات مرتبط

گاردن گلو دبی
1402/10/05 9 دقیقه
لگو لند دبی
1402/10/07 7 دقیقه
موشن گیت
1402/10/10 10 دقیقه
برج خلیفه دبی
1403/01/20 17 دقیقه

نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

تورهای رامین گشت

اشتراک گذاری

دسته‌بندی مقالات

منوی سایت