شهربازی واندرلند دبی

تفریح در شهربازی واندرلند دبی
معرفی پارک آبی واندرلند دبی امکانات و بازی‌های پارک آبی واندرلند تجربه یک روز هیجان انگیز در پارک آبی واندرلند ساعات کاری واندرلند دبی امنیت و بهداشت پارک واندرلند دبی خرید بلیت شهربازی واندرلند تفریح در پارک آبی واندرلند با رامین گشت پرسش و پاسخ

اگر به دبی سفر کردید، حتماً سری به شهربازی واندرلند دبی نیز بزنید. دبی جاذبه‌های تفریحی زیادی دارد که واندرلند دبی را به جرات می‌توان یکی از بهترین آن‌ها معرفی کرد. شما با مراجعه به پارک آبی واندرلند دبی می‌توانید تفریحات هیجان انگیز و لذت بخشی را تجربه کنید و از زمانی که در این پارک هستید، نهایت لذت را ببرید. این پارک یک قطب گردشگری مهم است و همه ساله میلیون‌ها گردشگر تنها به عشق آب‌تنی در این پارک و استفاده از بازی‌های هیجان انگیز آن راهی دبی می‌شوند. اگر قصد دارید به این پارک هیجان انگیز مراجعه کنید، در ادامه مطلب همراه ما باشید.

واندرلند دبی از نمایش بالا

معرفی پارک آبی واندرلند دبی

 در میان انواع پارک‌هایی که به‌منظور سرگرمی و تفریح تاسیس شده‌اند، پارک آبی واندرلند دبی و شهربازی IMG از جذاب‌ترین‌ها شناخته می‌شوند. این پارک آبی که در سال ۱۹۹۶ تاسیس شده است، از همان زمان تا به همین امروز به دلیل تفریحات و سرگرمی‌های کم‌نظیری که دارد، در میان گردشگران و توریست‌ها محبوبیت بسیار زیادی دارد.

امکانات و سرگرمی‌های این مجموعه به‌گونه‌ای است که بیشتر از کودکان، بزرگسالان از بازی در این پارک لذت می‌برند. محیط بازی کودکان با بزرگسالان کاملاً متفاوت است و می‌توانند در استخرهای اختصاصی به شنا و آب‌تنی مشغول شوند؛ بنابراین بابت آن‌ها آسوده‌خاطر باشید و با خیال راحت به تفریح و بازی بپردازید.

مهندسین این مجموعه برای بنای این پارک آبی تحقیقات گسترده‌ای انجام داده‌اند و از هیچ تلاشی برای تفریح بیشتر و ساخت سرگرمی‌های جذاب مضایقه نکرده‌اند. به همین علت است که پارک آبی واندرلند در میان انواع پارک های آبی که در سراسر جهان فعالیت می‌کنند، بیشتر موردتوجه قرار گرفته است و حرف اول را می‌زند.

امکانات و بازی‌های پارک آبی واندرلند

شهربازی واندرلند دبی پارکی با امکانات فوق‌العاده خاص و ارزشمند است که همواره توانسته است رضایت گردشگران را جلب کند و در میان آن‌ها محبوبیت زیادی داشته باشید. از جمله امکانات این شهر بازی مهیج می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شما می‌توانید در واندرلند شاتل سواری کنید و با سرعتی بالغ بر ۱۳۰ کیلومتر بر ساعت از ارتفاع ۶۵ متری به پایین پرتاب شوید و در کسری از ثانیه فوران هیجان را در سراسر وجودتان حس کنید.
  • اطراف این پارک آبی زیبا و حتی در داخل آن رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های لوکس متعددی وجود دارند که می‌توانید برای میل‌کردن غذا پس از بازی به آن‌ها مراجعه کنید و طعم انواع غذاهای بین‌المللی که در این رستوران‌ها سرو می‌شوند، را بچشید.
  • اگر تشنه هستید و هوس نوشیدن یک نوشیدنی سرد یا گرم به سرتان زده است، می‌توانید انواع نوشیدنی‌های سردوگرم را به‌تناسب ذائقه‌تان در این کافی‌شاپ‌ها نوش جان کنید و با انرژی بیشتر به بازی برگردید.
  • علاوه بر این ها پارک آبی واندرلند سینمای بزرگ ۶ بعدی دارد که می‌توانید برای تماشای فیلم به آن‌ها مراجعه کنید و تجربه‌ای بی‌نظیر از دیدن فیلم‌های ۶ بعدی داشته باشید.
  • اگر به سرسره‌های آبی علاقه‌مند هستید، بهتر است بدانید شهربازی واندرلند دبی انواع سرسره‌های آبی هیجان انگیز را برای شما آماده کرده است تا به تفریح و ماجراجویی بپردازید و از انواع ورزش‌های آبی در پارک به بهترین شکل ممکن استفاده کنید و نهایت لذت را ببرید. در حین بازی حواستان به منظره‌های جذاب و چشم‌اندازهای فوق‌العاده دبی هم باشد که از آن بالا به‌خوبی دیده می‌شوند و شما را محو تماشای خود می‌کنند.
  • پارک آبی واندرلند در مکانی مناسب قرار گرفته است و مسیری کاملاً در دسترس دارد. البته درصورتی‌که تورهای گردشگری دبی را از آژانس مسافرتی رامین گشت رزرو کنید، دردسرهای انتخاب مسیر بهتر و سریع‌تر را ندارید و با خاطری آسوده می‌توانید خیلی دقیق برای تفریح و گردش برنامه‌ریزی کنید.
تجربه ترس در شهربازی واندرلند دبی

تجربه یک روز هیجان انگیز در پارک آبی واندرلند

باتوجه‌به شرایط خاص و ویژه این شهربازی، بدون شک بازی و تفریح در آن می‌تواند یک روز فوق‌العاده را برای شما رقم بزند. پس از اینکه از تفریح و بازی خسته شدید، می‌توانید برای سرو غذا یا نوشیدنی به رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌هایی که در داخل مجموعه یا اطراف آن وجود دارند، مراجعه کنید و نوشیدنی‌های دلخواه و غذاهای موردعلاقه‌تان را سفارش دهید. پس از بازی و غذاخوری حالا نوبت آن رسیده است که از مراکز خرید لوکس اطراف پارک دیدن کنید و کالاها یا لباس‌های موردنیاز خود را باکیفیت عالی بخرید.

شهربازی واندرلند و شهربازی لگولند دبی، بازی‌های متنوعی از شهربازی‌های معروف و مشهور سراسر جهان را در خود جای‌داده اند و شکوه و عظمتی وصف‌نشدنی دارند. به همین علت تبدیل به یکی از قطب‌های جذب توریست در شهر دبی شده اند و نقش مهمی را در صنعت گردشگری این شهر ایفا می‌کنند. مسئولین این مجموعه ها و سرمایه‌گذاران آن همواره تلاش می‌کنند از شهربازی‌های بزرگ و معروف دنیا الهام بگیرند و اقدامات لازم را برای ارتقای این پارک ها انجام دهند.

شما می‌توانید در بخش‌های مختلف این پارک عکس و فیلم بگیرید و لحظات شادی را که در این مجموعه می‌گذرانید را به‌خوبی ثبت و ضبط کنید. در واندرلند گذر زمان را حس نخواهید کرد و زمانی به خودتان می‌آیید که دیگر وقت رفتن است.

ساعات کاری واندرلند دبی

اگر قصد سفر به دبی را دارید و می‌خواهید لذت تفریحات پارک آبی واندرلند را تجربه کنید، باید از ساعات کاری این مجموعه مطلع باشید. درب‌های این پارک همه‌روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۸ شب برای ورود عموم باز است. شما می‌توانید ۱۰ ساعت تمام در این مجموعه تفریحی وقت بگذرانید و با کمی برنامه‌ریزی، از همه تفریحات و بازی‌های مجموعه استفاده کنید. در پارک آبی واندرلند تجربه‌های جدید و جذابی در انتظار شما هستند که نمونه آن را در هیچ کجای دنیا پیدا نمی‌کنید.

برای اینکه از امکانات و تفریحات شهربازی سرپوشیده واندرلند دبی به بهترین شکل ممکن استفاده کنید، می‌توانید از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب در این مکان حضور داشته باشید. بهتر است به توصیه‌هایی که از طرف مسئولین پارک به شما داده می‌شود توجه کنید و آن‌ها را پشت‌گوش نیندازید تا در طول تفریح و بازی با مشکلی مواجه نشوید.

محیط شهربازی واندرلند دبی

امنیت و بهداشت پارک واندرلند دبی

این مجموعه از نظر امنیتی کاملاً مجهز است و در صورت بروز هرگونه اتفاقی مسئولین آماده رفع مشکل و حل بحران‌ها هستند. شهربازی واندرلند دبی از لحاظ بهداشتی تأیید شده است و کارت بهداشت جهانی دارد. یکی از نقاط عطف این مجموعه، بهداشت فوق‌العاده آن است که همواره تحسین و رضایت گردشگران را برانگیخته است.

امکانات پارک آبی واندرلند روزبه‌روز مجهزتر و بهتر می‌شوند و مسئولان سعی می‌کنند سرگرمی‌ها و امکانات پارک را مطابق با تکنولوژی‌های به‌روز دنیا پیش ببرند تا واندرلند از هیچ پارکی عقب نماند و همواره پرقدرت ظاهر شود.

خرید بلیت شهربازی واندرلند

برای رزرو بلیت شهربازی واندرلند دبی می‌توانید به‌صورت حضوری و آنلاین اقدام کنید. قیمت بلیط پارک آبی واندرلند برای کودکان و بزرگسالان کاملاً متفاوت است. البته در برخی از فصل‌های سال باتوجه‌به تخفیفاتی که در نظر گرفته می‌شود، قیمت ارزان‌تر و به‌صرفه‌تر تمام می‌شود و می‌تواند هزینه سفر به دبی را در مجموع برای شما کاهش دهد:

  • هزینه بلیط شهربازی برای بزرگسالان ۱۲۵ درهم و حدود ۴۲۰ هزار تومان است.
  • قیمت بلیط شهربازی برای کودکان ۲ تا ۴ سال ۶۰ درهم و حدود ۲۲۰ هزار تومان است.

ضمن اینکه ۴ شنبه‌ها روز مختص بانوان است.

ترن هوایی شهربازی wonderland

تفریح در پارک آبی واندرلند با رامین گشت

یکی از تفریحات دبی، شهربازی واندرلند دبی است. افراد با سنین متفاوت، می‌توانند در واندرلند دبی از امکانات رفاهی آن استفاده کنند، یک روز کامل به تفریح مشغول شوند و اوقات خوشی را در این مکان سپری کنند. اگر می‌خواهید در سفر به دبی به پارک آبی واندرلند و شهر بازی موشن گیت و دیگر جاذبه‌های تفریحی شهر مراجعه کنید، توصیه می‌کنیم با رزرو تور گردشگری دبی از آژانس مسافرتی رامین گشت سفری راحت، بی‌دغدغه و امن را تجربه کنید. به‌این‌ترتیب هیچ دغدغه‌ای برای رزرو هتل، خرید بلیط و... ندارید و در کنار عزیزان خود اوقات خوشی را سپری می‌کنید.

برای آگاهی از زمان برگزاری تورها، قیمت تورهای مسافرتی، مدت اقامت در دبی و سایر اطلاعات مربوط در این زمینه می‌توانید با شماره‌تلفن ۰۲۱۴۳۰۰۰۰۶۹ تماس بگیرید. کارشناسان این مجموعه به طور ۲۴ ساعته پاسخگوی تماس‌های شما هستند و آماده‌اند تا سوالات و ابهامات شما را در مورد نحوه برگزاری تورهای گردشگری پاسخ بدهند.

سوالات متداول

قیمت بلیط این مجموعه برای بزرگسالان ۱۲۵ درهم و معادل ۴۲۰ هزار تومان است. اما کودکان ۲ تا ۴ سال می‌توانند با پرداخت نصف این هزینه یعنی ۶۰ درهم و معادل ۲۲۰ هزار تومان وارد این پارک شوند.

شهربازی سرپوشیده واندرلند از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب باز است. همچنین می‌توانید به پارک آبی آن نیز از ساعت ۱۰ صبح تا ۸ شب مراجعه کنید.

شما می‌توانید به شکل حضوری و یا با مراجعه به وب‌سایت این مجموعه برای خرید بلیط اقدام کنید.

آدرس این مجموعه امارات متحده عربی، دبی، واندرلند است.

بله خانم‌ها می‌توانند در روزهای چهارشنبه به این مجموعه مراجعه و از تفریحات پارک استفاده کنند.

مقالات مرتبط

جاهای دیدنی دبی
1402/10/10 20 دقیقه
گشت شهری دبی
1402/05/03 18 دقیقه
شهربازی IMG دبی
1402/10/03 8 دقیقه
موشن گیت
1402/10/10 10 دقیقه
برج خلیفه دبی
1403/01/20 17 دقیقه

نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

تورهای رامین گشت

اشتراک گذاری

دسته‌بندی مقالات

منوی سایت