تفریحات رایگان دبی

تفریحات رایگان و اقتصادی دبی
گشت و گذاری لذت‌بخش با تفریح رایگان در دبی تفریح در سواحل تفریح در پارک ها و پیاده‌روی تفریح با شترسواری و سافاری تفریح در پارک شهربازی دبی تفریح در لیزر شو دبی تماشای آب‌نمای دبی سفر به دبی با رامین گشت پرسش و پاسخ

در سفر به دبی برای کاهش هزینه‌ها، بازدید از تفریحات رایگان دبی را فراموش نکنید. پس از تمامی خرج‌هایی که در این شهر کرده‌اید، تفریحات رایگان در دبی برایتان لذت‌بخش خواهد بود. اما باید شناخت کاملی از تفریح رایگان دبی داشته باشید تا بتوانید آن‌ها را انجام دهید. این کشور زیبا دارای جاذبه‌های گردشگری منحصربه‌فردی است که حتماً یکبار باید از آن دیدن کنید. تفریحات رایگان دبی یکی از موضوعات محبوب و بسیار خوشایند برای گردشگران است. زمانی که از تفریح رایگان در دبی سخن می‌گوییم حتماً تعجب خواهید کرد، اما این امری غیر ممکن نیست و برای کاهش هزینه‌ها در سفر می‌توانید از مکان و جاذبه‌های رایگان این شهر دیدن کنید و سفری خاطره‌انگیز و لذت‌بخش داشته باشید. در این مقاله قصد داریم شما عزیزان را با تفریحات رایگان شهر دبی آشنا کنیم.

گشت و گذاری لذت‌بخش با تفریح رایگان در دبی

دبی جزو شهرهای مدرن و فوق‌العاده جذاب و دیدنی جهان است که سالانه تعداد گردشگران زیبایی به این شهر زیبا سفر می‌کنند. یکی از مشکلاتی که مسافران و گردشگران در زمان سفر به دبی با آن مواجه هستند، هزینه‌های بسیار بالا برای تفریحات دبی است. این تفریحات در کنار زیبایی و جذابیتی که دارند، دارای هزینه‌های بسیار بالایی هستند که بسیاری از افراد مقدور به پرداخت این هزینه‌ها نیستند.

شما عزیزان نیز اگر قصد سفر به شهر دبی را دارید و می‌خواهید در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید، پیشنهاد ما به شما بازدید از تفریحات رایگان دبی است. برای گشت‌وگذار و لذت‌بردن از زیبایی‌های شهر دبی نیاز به پرداخت هزینه‌های زیاد نیست، بلکه می‌توانید از بهترین تفریحات رایگان این شهر دیدن کنید. در بخش‌های بعدی با تفریحات رایگان و ارزان این شهر آشنا می‌شویم:

تفریح در سواحل

یکی از تفریحات جذاب در شهر دبی قدم زدم در سواحل زیبای این شهر است که جزو جاذبه‌های گردشگری مهم برای گردشگران محسوب می‌شود. البته که بخشی از سواحل در اختیار هتل‌ها است و برای قدم‌زدن در آن باید هزینه‌ای را پرداخت کنید، اما سواحل دیگری مانند ساحل کایت، ساحل جمیرا و پارک ساحلی ام سقیم در دسته جاهای دیدنی رایگان دبی قرار می‌گیرد که در هر زمانی بخواهید می‌توانید در این سواحل قدم بزنید و از زیبایی و شکوه آن‌ها لذت ببرید.

تفریح در سواحل با خانواده

تفریح در پارک ها و پیاده‌روی

یکی دیگر از گشت‌وگذارهای رایگانی که در سفر به شهر زیبای دبی می‌توانید در نظر داشته باشید، تفریح در پارک ها است. شهر دبی دارای پارک‌های جذاب زیادی است که به همراه دوستان و خانواده خود می‌توانید در این پارک‌ها پیک‌نیک خانوادگی و دوستانه داشته باشید. برای شرکت در ورزش‌های یوگا، پیاده‌روی و نرمش به‌صورت رایگان نیز در صبحگاه می‌توانید به این پارک ها بروید.

در این پارک‌ها، فستیوال‌ها و مراسم‌های متنوعی مانند اجرای موسیقی و نمایش برگزار می‌شود که کاملاً رایگان هستند و می‌توانید از تماشای آن‌ها لذت ببرید. پیاده‌روی در پارک های زیبای شهر دبی نیز برای گذراندن اوقات فراغت دل‌انگیز انتخابی ایده‌آل است که هوای تمیز را استشمام خواهید کرد و از زیبایی‌های این شهر نیز در کنار آن لذت می‌برید.

مسیر پیاده روی در دبی

تفریح با شترسواری و سافاری

سافاری یکی از مکان‌های فوق‌العاده زیبای شهر دبی محسوب می‌شود که مجموعه‌ای بزرگ از کویرهای خشک با گونه‌های مختلف جانوری و گیاهی است. بازدید از سافاری برای گردشگران کاملاً رایگان است که در طول سفر خود می‌توانید به این مکان زیبا سر بزنید و انواع گونه‌های جانوری و گیاهی را در دل خشکی و کویر مشاهده کنید و لذت ببرید.

در سافاری می‌توانید به شترسواری بپردازید که فعالیتی فوق‌العاده محبوب و دوست‌داشتنی برایتان خواهد بود. این برنامه محبوب به‌گونه‌ای طراحی و تدارک‌دیده‌شده است که هم‌زمان با غروب خورشید، سوار بر شترها آرام آرام روی تپه‌های شنی بیابان‌های سافاری حرکت خواهید کرد. آرامش و سکوت بیابان با صدای پای شترها و غروب نارنجی خورشید منظره‌ای منحصربه‌فرد از زیبایی و شکوه را ایجاد می‌کند که حیرت زد خواهید شد.

سافاری در صحرای دبی با ماشین های آفرود

تفریح در پارک شهربازی دبی

پارک آبی آکواونچر یکی از بزرگ‌ترین و بهترین پارک های آبی دبی است که در هتل آتلانتیس دبی قرار دارد. بازدید و تماشای این پارک آبی هزینه‌های بسیار زیادی دارد که شما در یک روز از سال می‌توانید به‌صورت رایگان از این پارک آبی دیدن کنید. بازدید از این پارک آبی هیجان‌انگیز در روز تولدتان رایگان خواهد بود که قبل از سفر بر اساس روز تولدتان می‌توانید در سایت هتل آتلانتیس ثبت‌نام کنید و در طول سفر خود به این مکان فوق‌العاده دیدنی نیز به‌صورت رایگان بروید.

سقوط آزاد پارک آبی دبی

تفریح در لیزر شو دبی

یکی دیگر از تفریحات رایگانی که در شهر مدرن دبی می‌توانید تجربه کنید، تماشای فواره‌های imagine است. در این فواره رقص نورهای رنگارنگ به همراه آب‌وآتش با یکدیگر ترکیب می‌شوند و منظره‌ای فوق‌العاده دیدنی و چشمگیر را با پرتوهای لیزر درخشان ایجاد می‌کند. این نمایش لیزر شو از بزرگ‌ترین و بهترین نمایش‌های دنیا در برج خلیفه دبی است که تجربه‌ای شیرین و دلچسب برای شما خواهد بود.

تماشای آب‌نمای دبی

یکی دیگر از بهترین و جذاب‌ترین جاهای دیدنی دبی، آبشار آب‌نمای دبی است که نه‌تنها در این شهر بلکه در امارات متحده مشهور است و همه گردشگران حداقل یک‌بار از این آبشار دیدن می‌کنند. برای طراحی این آبشار موزیکالی جذاب بیش از 6600 لامپ استفاده شده است و رقص آبشار به همراه موزیکال آغاز می‌شود و منظره‌ای چشم‌نواز و رویایی را ایجاد می‌کند. پرتاب آب در این آبشار دیدنی ارتفاعی بیش از 152 متر از سطح زمین فاصله دارد و منظره‌ای جذاب ای حیرت‌آور برای گردشگران است. بازدید از این آبشار در تمام ایام سال برای گردشگران و توریست‌ها در برج خلیفه دبی، رایگان است. 

بازدید از برج خلیفه و آب نما دبی در تفریحات رایگان

سفر به دبی با رامین گشت

در سفر به دبی و بازدید از جاذبه‌های گردشگری و دیدنی آن، بازدید از تفریحات رایگان دبی را از دست ندهید. اما برای اینکه بتوانید به تفریحات رایگان در دبی بپردازید، باید با آن‌ها آشنا باشید. اگر شما با یک آژانس مسافرتی سفر کنید، تورلیدر برنامه بازدید از تفریح رایگان در دبی را برایتان انجام می‌دهد. اما شما برای سفر به دبی باید بهترین تور و آژانس مسافرتی را انتخاب کنید تا در زمان سفر هیچ دغدغه‌ای برای رزرو هتل، محل استراحت، رفت‌وآمد و بازدید از جاذبه‌ها و مکان‌های مختلف شهر نداشته باشید و برایتان راهنمای سفر به دبی باشد. با انتخاب مجموعه رامین گشت به‌عنوان آژانس مسافرتی خود، عالی سفری خوش را به همراه دوستان و خانواده‌تان به دبی تجربه خواهید کرد.

با آژانس مسافرتی رامین گشت، نه‌تنها برای محل اقامت و صرف غذا و نوشیدنی هیچ دغدغه‌ای نخواهید داشت، بلکه یک تورلیدر مسلط به زبان فارسی نیز در طول سفر شما را همراهی خواهد کرد و شما را به بازدید از جذاب‌ترین و مهیج‌ترین مکان‌ها و جاذبه‌های رایگان شهر دبی دعوت می‌کند.

سوالات متداول

 دریاچه‌های مختلفی وجود دارد، اما دریاچه القدره می‌تواند گزینه ایده آالی برای بازدید باشد.

 لیزر شو و آب‌نمای دبی در برج خلیفه قرار دارند که بازدید از آن‌ها رایگان است.

از ارزان‌ترین و می‌توان گفت تفریح رایگان دبی، قایق‌سواری است. با پرداخت 1 درهم می‌توانید از تماشای کریک دبی و مناظر اطرافش لذت ببرید.

مقالات مرتبط

نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

تورهای رامین گشت

اشتراک گذاری

دسته‌بندی مقالات

منوی سایت