هتل های خیابان شیخ زاید دبی

هتل های خیابان شیخ زاید دبی
اطلاعاتی دررابطه‌ با خیابان شیخ زاید دبی بهترین هتل‌های خیابان شیخ زاید دبی کدام‌ها هستند؟ هتل آرمانی هتل میلینیوم پلازا هتل بونینگتون هتل جمیرا عمارت تاورز هتل 25 ساعت وان سنترال هتل تاور پلازا هتل د اچ هتل دی آدرس هتل جی دبلیو ماریوت مارکوییس هتل رادیسون رویال رزرو هتل‌های شیخ زاید دبی با رامین گشت پرسش و پاسخ

بهترین هتل‌های دبی، هتل‌های خیابان شیخ زاید دبی محسوب می‌شود. این خیابان که یکی از مناطق مهم و فوق‌العاده لاکچری دبی محسوب می‌شود و توانسته بهترین هتل‌های دبی را در خود جای دهد. اگر می‌خواهید در دبی اقامتی به‌یادماندنی اما لاکچری و بی‌نقص داشته باشید، پیشنهاد می‌دهیم حتماً به سراغ این هتل‌های لوکس و منحصربه‌فرد بروید. هتل‌هایی که در خیابان شیخ زاید دبی قرار دارند، باتوجه‌به نزدیک بودن به مراکز خرید معروف و شناخته شده دبی موردتوجه قرار گرفته‌اند. اگر زمانی که به دبی می‌روید برایتان مهم است که در اطراف هتل مد نظرتان مراکز خرید معروف باشد، رزرو این هتل‌ها بهترین انتخاب برایتان خواهد بود. برای راهنمای بیشتر و آشنا شدن با تمام هتل‌های خیابان شیخ زاید پیشنهاد می‌دهیم که حتماً در ادامه ما را همراهی کنید تا بتوانید اطلاعات لازم دررابطه‌با هر یک را به دست آورید.

اطلاعاتی دررابطه‌ با خیابان شیخ زاید دبی

بدون اغراق خیابان شیخ زاید دبی از بزرگ‌ترین و زیباترین بزرگراه‌های موجود در شهر دبی و کشور امارات محسوب می‌شود. مدت زمانی که احداث این خیابان معروف و لوکس طول کشید، حدوداً ۹ سال بود. با دیدن این خیابان باشکوه قطعاً مشتاق می‌شوید تا جایی که امکان دارد، به تمام قسمت‌های مختلف آن بروید.
این خیابان به نام بنیان‌گذار اصلی کشور امارات نام‌گذاری شده است. شیخ زاید برای رشد و پیشرفت این شهر عربی تلاش‌های بسیار زیادی کرد که در این مسیر موفق شد و به هدف خود رسید. خیابان شیخ زاید در دبی از قسمت برج تماشایی و خاص زعبیل شروع می‌شود و تا قسمت راس الخیمه ادامه دارد. در طول مسیر می‌توانید شاهد برج‌های مجلل و خاصی مانند برج خلیفه و برج العرب باشید. اگر قصد انجام ورزش اسکای دایو در دبی را دارید، می‌توانید آن را از بالای برج العرب انجام دهید و بر فراز آسمان دبی به سمت پایین پرواز کنید. 
زمانی که گردشگران برای بازدید به خیابان شیخ زاید می‌روند، به‌قدری مجذوب آن می‌شوند که برای اقامتشان در امارات، هتل‌های خیابان شیخ زاید دبی را انتخاب می‌کنند. این مورد فقط به دلیل امکانات و هتل‌های لوکس و ویژه‌ای است که در آن قسمت وجود دارد. البته برای اینکه بتوانید در هتل‌های این منطقه اقامت کنید، باید توانایی مالی خوبی داشته باشید. 

بهترین هتل‌های خیابان شیخ زاید دبی کدام‌ها هستند؟

زمانی که بخواهید به خارج از کشور سفر کنید یا حتی به یکی از شهرهای اطراف خود بروید، قطعاً مهم‌ترین مورد رزرو هتل و داشتن یک اقامتگاه مناسب است. هتل‌های خیابان شیخ زاید از امکانات بسیار ویژه و منحصربه‌فردی برخوردار هستند و شما با گذراندن اقامت خود در آن می‌توانید یک سفر رویایی پشت سر بگذارید. در برخی از این هتل‌ها می‌توانید سوار هلی کوپتر دبی شوید و مناظر زیبای دبی را از بالا تماشا کنید. در ادامه این بخش سعی می‌کنیم با معرفی این هتل‌ها شما را به طور کامل راهنمایی کنیم.

هتل آرمانی

هتل آرمانی

یکی از هتل‌های ۵ ستاره منحصربه‌فردی که در برج خلیفه قرار گرفته است، هتل آرمانی نام دارد. این هتل ۱۱ طبقه، دسترسی خوبی به مکان‌هایی مانند مترو، مرکز خرید دبی مال و سیتی واک، پل معلق، جمیره پلازا و موزه آینده دارد. هتل آرمانی به‌عنوان یکی از لوکس‌ترین و لاکچری‌ترین هتل‌های خیابان شیخ زاید دبی محسوب می‌شود که نام آن را بر اساس یکی از برندهای شیک و شناخته شده جورجیو آلمانی انتخاب کرده‌اند.
برای هرچه شیک‌تر به نظر رسیدن این هتل، اتاق‌های لوکسی برای آن در نظر گرفته شده است که تمام آن‌ها دارای نمایی رو به شهر هستند. در هتل آرمانی ۷ رستوران وجود دارد که می‌توانید انواع مختلفی از غذاهای بین‌المللی را با بالاترین سطح کیفیت میل کنید. علاوه بر این مورد آرمانی میزبان معروف کلوب شبانه دبی به‌حساب می‌آید.
امکانات خاص و منحصربه‌فردی که در این هتل وجود دارد شامل استخر، سونا، سالن اسپا، خدمات ماساژ، اینترنت رایگان و غیره می‌شوند. هتل آرمانی از هتل‌های فوق‌العاده لوکس و گران‌قیمت در دبی است.

هتل میلینیوم پلازا

هتل میلینیوم پلازا

یکی دیگر از مجلل‌ترین هتل‌های خیابان شیخ زاید دبی، هتل ۵ ستاره میلینیوم پلازا است که البته به‌عنوان یکی از بهترین‌ها محسوب می‌شود. موقعیت مکانی این هتل فوق‌العاده مناسب است و دقیقاً مقابل مرکز همایش‌های بین‌المللی دبی قرار دارد. با حضور در این هتل دسترسی شما به برخی از جاذبه‌های گردشگری بی‌نظیر دبی مانند برج خلیفه، ساحل جمیرا، موزه‌ها و مراکز خرید مهمی مانند دبی مال بسیار آسان است. در مقابل این هتل یک ایستگاه مترو قرار دارد که شما می‌توانید به‌راحتی برای جابه‌جاشدن و حضور در مراکز مهم از آن استفاده کنید.
در هتل میلینیوم پلازا امکانات متنوع و گوناگونی مانند اتاق‌های مجهز به تلویزیون، حمام اختصاصی، استخر روباز، سالن بدنسازی، پارکینگ رایگان و چندین رستوران مختلف وجود دارد. به همین دلیل نیز از هتل‌های فوق‌العاده لوکس و لاکچری و درعین‌حال باتوجه‌به امکانات ویژه‌ای که دارد، از هتل‌های گران‌قیمت دبی محسوب می‌شود.

هتل بونینگتون

هتل بونینگتون

مراحل ساخت و راه‌اندازی هتل بونینگتون مربوط به سال ۲۰۰۹ می‌شود و این هتل با دریاچه الماس فاصله بسیار کمی دارد. دررابطه‌با طراحی منحصربه‌فرد آن باید بدانید که در سال ۲۰۱۱ موفق به گرفتن جایزه بهترین طراحی شد. یکی از دلایلی که موجب شده است هتل بونینگتون به‌عنوان یکی از بهترین هتل‌های دبی شناخته شود، نزدیک بودن آن به مراکز خرید است.
این هتل ویژه دارای ۴۰ طبقه است و باتوجه‌به اینکه در کنار اتوبان شیخ زاید قرار دارد، به‌آسانی می‌توانید به بخش‌های مختلف شهر مراجعه کنید. یکی دیگر از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این هتل، نزدیک بودنش به مرکز خرید دبی مارینا است. شما به‌راحتی به ایستگاه مترو جمیرا لیک تاورز دسترسی دارید.
این هتل دارای ۳۰۰ اتاق است که تمام اتاق‌ها از امکانات ویژه برخوردار هستند و هر یک به‌صورت کلاب، سوئیت کلاب، آپارتمان دوخوابه، آپارتمان یک‌خوابه، آپارتمان دلوکس یک‌خوابه و غیره در اختیار گردشگران قرار می‌گیرند. امکانات ویژه موجود در این اتاق‌ها شامل حمام اختصاصی، صندوق امانات، مینی بار، سشوار، چای‌ساز اینترنت و غیره می‌شوند.
در این هتل امکانات متنوع دیگری مانند استخر، سونا، جکوزی، بخش بدنسازی، اتاق بخار و غیره وجود دارد. در رستوران The Cavendish می‌توانید انواع مختلفی از غذاهای بین‌المللی را میل کنید. علاوه بر این، هتل دارای کافی‌شاپ با فضایی فوق‌العاده شیک است که می‌توانید پس از گشت‌وگذار برای میل کردن یک نوشیدنی که خستگی شما را برطرف کند به آنجا بروید.

هتل جمیرا عمارت تاورز

یکی دیگر از هتل‌های خیابان شیخ زاید دبی که هر گردشگری را به خود جذب می‌کند، هتل جمیرا عمارت تاورز است. ساخت این مجموعه رویایی از سال ۲۰۰۰ شروع شد و در نهایت سازندگان آن با ساخت ۵۱ طبقه پروژه را به اتمام رساندند. ارتفاع کلی هتل نیز ۳۰۹ متر است.
این هتل خاص در قسمتی از برج‌های دوقلوی امارات قرار دارد و در داخل آن ۴۰۰ اتاق برای آن طراحی شده است که هر یک دارای امکانات خاص و منحصربه‌فردی برای گردشگران هستند. یکی از دلایلی که باعث شده است این هتل در میان افرادی که دبی را به‌عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب می‌کنند محبوب شود، امکان برپا کردن تمام مناسبت‌های اقتصادی و تجاری در داخل آن است.
هتل جمیرا عمارت تاورز فاصله بسیار کمی به مراکز خرید دبی دارد؛ زیرا این هتل از هتل‌ های اطراف برج خلیفه محسوب می‌شود. اتاق‌هایی که داخل این هتل ۵ ستاره وجود دارند و شما می‌توانید در آن‌ها اقامت خود را بگذرانید، شامل اتاق دلوکس، کینگ اتاق، رویال سوئیت و غیره می‌شوند.
امکانات منحصربه‌فردی که می‌توانید در هتل جمیرا از آن استفاده کنید، می‌توان از اینترنت کاربردی و پرسرعت، اتاق‌های لاکچری و دلباز، سرویس‌های اختصاصی، سالن کنفرانس، مینی بار، دستگاه پرینتر و فکس و غیره نام برد. رستوران‌های متنوع و گوناگونی در هتل جمیرا وجود دارند که هر یک دارای معماری زیبا و خاصی هستند و شما می‌توانید برای میل کردن غذاهای مختلفی مانند استیک، غذاهای خوشمزه مدیترانه‌ای و غیره به آنجا مراجعه کنید.
امکانات کلی که در هتل جمیرا وجود دارد شامل باشگاه بدنسازی، سونای خشک، استخر ۲۵ متری، سرویس‌های رایگان جهت راحتی شما برای رفت‌وآمد به قسمت‌های مختلف، سرویس کاملاً اختصاصی جهت رفتن به ساحل و غیره می‌شوند.

هتل 25 ساعت وان سنترال

هتل 25 ساعت وان سنترال

در هتل ۲۵ ساعت بهترین اتاق‌ها و سوئیت‌ها وجود دارند و زمانی که درب اتاق را برای ورود به آن باز کنید، قطعاً متوجه لوکس بودن و مجهز بودن این اتاق‌ها خواهید شد. از امکانات ویژه این هتل می‌توان به استخر روباز، دوچرخه‌سواری، بیلیارد، سونا، سالن ورزشی و غیره اشاره کرد. استخر این مجموعه روی پشت‌بام آن قرار دارد تا افرادی که برای گذراندن وقت خود به آنجا می‌روند، بتوانند نمایی از سطح شهر را تماشا کنند.
در هتل ۲۵ ساعت وان سنترال ۴ رستوران بین‌المللی وجود دارد که می‌توانید بنا به سلیقه خود برای میل کردن انواع مختلفی از غذاهای هندی، آلمانی، لاتین آمریکایی و اروپایی با بهترین سطح کیفیت به آنجا مراجعه کنید. این هتل در فاصله 1 کیلومتری از مرکز تجارت جهانی دبی، 3 کیلومتری از ساحل لامر و 8 کیلومتری از فرودگاه بین‌المللی دبی قرار دارد. همچنین شما با اقامت در این هتل دسترسی خوبی به دبی مال، اسکی دبی، برج العرب و برج خلیفه خواهید داشت.
ممکن است بسیاری از گردشگران نگران تغذیه کودک خود باشند. دراین‌رابطه باید توضیح دهیم که جای هیچ نگرانی وجود ندارد و شما می‌توانید غذاهای ویژه کودک را نیز از داخل منو انتخاب کنید و سفارش دهید. اگر به دنبال یکی از بهترین هتل‌های خیابان شیخ زاید دبی هستید، باید بگوییم هتل ۲۵ ساعت وان سنترال می‌تواند انتخاب مناسب و ویژه‌ای باشد.

هتل تاور پلازا

هتل تاور پلازا از محبوب‌ترین هتل‌های خیابان شیخ زاید دبی به‌حساب می‌آید و یکی از هتل‌های ۵ ستاره این شهر است. موقعیت مکانی آن در امتداد جاده شیخ زاید قرار دارد و شما فقط با ۱۵ دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به مرکز تجارت جهانی برسید.
این هتل به ایستگاه مترو امارات تاورز نزدیک است. همچنین به دلیل دسترسی راحت به تمام مکان‌هایی مانند موزه آینده و ساحل زیبای جمیرا به‌شدت موردتوجه گردشگران ایرانی که این شهر را برای مقصد تفریحی خود انتخاب کرده‌اند، قرار گرفته است.
آکواریوم شارجه و مرکز خرید دبی از مکان‌های دیدنی مهم و نزدیک به این هتل محسوب می‌شوند. هتل تاور پلازا رستوران‌های ویژه و خاص و یک کافی‌شاپ درون خود دارد که می‌توانید برای خوردن انواع مختلفی از غذاهای بین‌المللی به آنجا مراجعه کنید.
یکی از امکانات ویژه و منحصربه‌فردی که باعث شده است تا این هتل از هر نظر بسیاری خاص به نظر برسد، اینفینیتی پول لانژ است که در پشت‌بام هتل قرار دارد. شما می‌توانید برای میل کردن انواع مختلفی از آبمیوه‌ها و برخی خوراکی‌های سبک به آنجا بروید.
در مقابل شما منظره پانوراما از شهر وجود دارد که قطعاً با داشتن یک ویوی مناسب، نوشیدن هر آبمیوه و یا نوشیدنی دیگری برای شما لذت‌بخش‌تر می‌شود. اگر به دنبال اقامتی خاص و کاملاً راحت در هتل‌های خیابان شیخ زاید هستید، قطعاً هتل تاور پلازا نیز می‌تواند در کنار سایر هتل‌های دیگر پاسخگوی نیاز شما باشد.

هتل د اچ

هتل د اچ

اگر به دنبال یک هتل فوق‌العاده لوکس و لاکچری در خیابان شیخ زاید دبی هستید، هتل د اچ می‌تواند انتخاب خاصی برای شما باشد. این هتل در مرکز شهر قرار دارد و شما می‌توانید به‌راحتی به بسیاری از مراکز تجاری، تفریحی و دیدنی موجود در دبی دسترسی راحتی داشته باشید. تمامی این‌ها امکانات مثبتی است که هتل د اچ دبی در اختیار مهمانان خود قرار داده است.
با مشاهده این هتل می‌توانید به طراحی منحصربه‌فرد و مدرن آن پی ببرید و باید به این موضوع اشاره داشته باشیم که برای ساخت هتل از متریال باکیفیت و امکانات فول استفاده شده است. قطعاً تمام مهمانان با حضور در این هتل می‌توانند اقامتی لاکچری را تجربه کنند.
درون هتل د اچ اتاق‌ها و سوئیت‌های ویژه و بزرگی وجود دارند که با وارد شدن به آن می‌توانید شاهد دکوراسیون دیدنی و زیبای آن باشید. درون هر اتاق نیز امکاناتی مانند تلویزیون صفحه‌ای بزرگ، اینترنت بیسیم، سیستم صوتی مینی بار و غیره وجود دارد.
برخی امکانات و خدماتی هتل د اچ که از منحصربه‌فردترین هتل‌های خیابان شیخ زاید دبی محسوب می‌شود می‌توان به سالن ورزشی، سونا، مراکز تجاری، سالن کنفرانس و غیره اشاره کرد. در این هتل شما می‌توانید از خدمات اضافی دیگری که شامل نگهداری از کودکان می‌شود نیز استفاده کنید. با اقامت در این هتل می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن به برخی جاذبه‌های گردشگری که شامل برج خلیفه، پل معلق، مرکز خرید تویین تاورز، جمیره پلازا، پارک بازی گاردن گلو و دبی مال می‌شود، دسترسی پیدا کنید.

هتل دی آدرس

هتل دی آدرس یکی دیگر از هتل‌های خیابان شیخ زاید که لوکس و بی‌نظیر هستند، محسوب می‌شود. این هتل در نزدیکی مرکز خرید دبی قرار دارد و با رزرو آن می‌توانید به بسیاری از جاهای دیدنی مانند نمایشگاه‌ها، رستوران‌ها و جاذبه‌های گردشگری دسترسی داشته باشید.
تمام اتاق‌ها و سوئیت‌هایی که این هتل در اختیار گردشگران مسافران خود قرار می‌دهد از دکوراسیون زیبا و مدرنی برخوردار هستند. علاوه بر این مورد بهترین و ویژه‌ترین امکانات را نیز برای تمام مسافران و گردشگران فراهم می‌کنند. شما می‌توانید از برخی امکانات که شامل تلویزیون صفحه‌ای بزرگ، سیستم صوتی، مینی بار و سرویس اتاق می‌شود را در این سوئیت‌ها استفاده کنید.
خدمات ویژه هتل دی آدرس تنها به مواردی که اشاره کردیم ختم نمی‌شود و شما امکان استفاده از استخر روباز، سالن ورزشی، مراکز تجاری، سالن کنفرانس را دارید. این هتل فاصله نزدیکی تا جاذبه‌های گردشگری مهم دبی مانند سیاره سبز دبی، فواره دبی، باغ میراکل دبی، ساحل مرکاتو دبی، دبی مال، سیتی‌سنتر دیره دبی، اوت‌لت مال و غیره دارد.

هتل جی دبلیو ماریوت مارکوییس

هتل جی دبلیو ماریوت مارکوییس از دیگر هتل‌های خیابان شیخ زاید دبی محسوب می‌شود و شما می‌توانید اطمینان داشته باشید که سایر بخش‌های تجاری شهر نیز به هتل نزدیک است و تنها با طی کردن فاصله کمی می‌توانید به مکان مد نظر خود برسید.
تمام این نکات مثبت باعث شده‌اند تا این هتل به انتخاب اول بسیاری از گردشگران تبدیل شود. شما می‌توانید در عرض چند دقیقه به مرکز خرید دبی مال برسید و ایستگاه مترو نیز جهت راحتی گردشگران و جابه‌جایی آن‌ها در ۹۰۰ متری هتل قرار دارد.
در این هتل ۱۶۰۸ اتاق وجود دارد که تمامی آن‌ها در ۵۰ طبقه هستند و مسافران می‌توانند اطمینان داشته باشند که تمام استانداردهای لازم برای ساخت و اجرای این هتل به کار گرفته شده است. اگر بخواهیم امکانات اتاق‌های هتل جی دبلیو مارکت اشاره‌ای داشته باشیم، می‌توانیم تلویزیون صفحه تخت، چای و قهوه‌ساز، مینی بار، تلفن، صندوق امانات، سشوار و غیره را نام ببریم.
۸ رستوران لاکچری در این هتل وجود دارند که به سرو غذاهای بین‌المللی غذاهای فرانسه و غذاهای کبابی، ترکی، مکزیکی، ژاپنی، تایلندی و ایتالیایی می‌پردازند. علاوه بر رستوران سه کافه نیز در آن قرار گرفته‌اند که شما می‌توانید برای میل کردن نوشیدنی‌های محلی و بین‌المللی یا برخی نوشیدنی‌های متنوع به آنجا مراجعه کنید. علاوه بر این مورد یک کافه نیز در کنار استخر قرار دارد که قطعاً لذت خوردن نوشیدنی‌های متنوع را برای شما دوچندان می‌کند.
از امکانات متنوع هتل جی دبلیو ماریوت مارکوییس می‌توان به بخش اسپا، استخر روباز، نایت کلاب، حمل‌ونقل رایگان، ماساژ، اینترنت رایگان، لابی، صرافی اتاق همایش و غیره اشاره کرد.

هتل رادیسون رویال

رادیسون رویال یکی از هتل‌های خیابان شیخ زاید دبی محسوب می‌شود و شما می‌توانید در مدت‌زمان کوتاهی به مرکز خرید دبی بروید. البته این هتل به عنوان یکی از هتل‌های زنجیره‌ای نیز به‌حساب می‌آید. شما می‌توانید با در اختیار داشتن تاکسی و با پیمودن یک مسیر کوتاه که فقط ۵ دقیقه زمان می‌برد، به مرکز خرید دبی مال برسید. البته در صورت رزرو این هتل نیز فاصله چندانی نیز با مترو ندارید.
دررابطه‌با تعداد طبقات اتاق آن نیز باید بیان کنیم که در مجموع ۵۱ طبقه و دارای ۴۷۱ اتاق است. شما می‌توانید اتاق‌های مختلف و متنوع آن که شامل اتاق دلوکس، اتاق کلاب رویال، سوئیت دو خوابه، اتاق خانوادگی، سوئیت پرمیوم و غیره می‌شوند، بنا به بودجه و سلیقه‌ای که دارید، یک مورد را برای اقامت خود رزرو کنید.
هتل رادیسون رویال ۵ رستوران در خود جای داده که به سرو غذاهای بین‌المللی، غذاهای هندی، غذای ایتالیایی و چند مدل غذای ساده می‌پردازد. شما می‌توانید پس از پشت سر گذاشتن یک روز برای دیدن از جاهای مختلف و جاذبه‌های گردشگری، زمانی که به هتل باز می‌گردید، برای میل کردن نوشیدنی‌های گوارا با طعم‌های خاص، به کافی‌شاپ هتل مراجعه کنید. قطعاً این کار می‌تواند خستگی روز را از تن شما خارج کند.

رزرو هتل‌های شیخ زاید دبی با رامین گشت

اگر به دنبال اقامتی منحصربه‌فرد در دبی هستید، هتل‌های خیابان شیخ زاید دبی را به شما پیشنهاد می‌دهیم. اقامت در هر یک از این هتل‌ها می‌تواند برای مسافران خاطره‌ای از یاد نرفتنی باشد؛ چرا که هر چه را اراده کنند، در اختیار خواهند داشت. اما فراموش نکنید زمانی شما می‌توانید یک سفر راحت و بدون دغدغه و سختی داشته باشید که از طریق بهترین آژانس‌های مسافرتی سفر خود را شروع کنید. رامین گشت ابرسام به عنوان مجری تورهای خارجی و داخلی می‌تواند بهترین راهنما و مشاور برای شما در این سفر باشد.

سوالات متداول

بله. زیرا این خیابان از مناطق اعیان‌نشین و گران‌قیمت دبی محسوب می‌شود.

 هتل آرمانی در نزدیکی برج خلیفه است؛ ازاین‌رو اقامت در آن نیاز به‌صرف هزینه زیادی دارد.

در این خیابان جاذبه‌های معروف و مراکز خرید مشهور دبی قرار گرفته است.

این خیابان در مرکز شهر دبی به سمت جنوب غربی این شهر ادامه دارد.

مراکز مهمی مانند دبی مال، دبی فانتزی و مرکز هنرهای دبی در این خیابان شناخته شده قرار دارند.

مقالات مرتبط

جاهای دیدنی دبی
1402/10/10 20 دقیقه
بهترین هتل های دبی
1402/05/01 15 دقیقه
برج خلیفه دبی
1403/01/20 17 دقیقه

نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

تورهای رامین گشت

اشتراک گذاری

دسته‌بندی مقالات

منوی سایت