فروشگاه های لوازم ورزشی دبی

فروشگاه های لوازم ورزشی دبی
معرفی بهترین فروشگاه‌های لوازم ورزشی دبی فروشگاه GO Sports فروشگاه Sun and Sand Sports فروشگاه Cosmos Sports فروشگاه Decathlon فروشگاه Athlete’s Point بازدید از بهترین فروشگاه‌های لوازم ورزشی دبی با رامین گشت پرسش و پاسخ

برای خرید از فروشگاه‌های لوازم ورزشی دبی باید قبل از آغاز سفر بهترین و معتبرترین آن‌ها را بشناسید تا هرآنچه که لازم دارید را در فروشگاه مورد نظر خریداری کنید. بهترین فروشگاه‌های لوازم ورزشی دبی تنوع بالایی دارند و هریک از آن‌ها اجناس مختلفی را از برندهای مشهور دنیا عرضه می‌کند. 
تقریبا در تمام مراکز خرید دبی می‌توانید به فروشگاه تجهیزات ورزشی دسترسی داشته باشید، اما برخی از آن‌ها به دلیل شهرت بیشتر در اولویت قرار می‌گیرند. در ادامه این مطلب بهترین فروشگاه‌های لوازم ورزشی شهر دبی را معرفی می‌کنیم تا به طور کامل با آن‌ها آشنا شوید و بر اساس سلیقه و موقعیت جغرافیایی، بهترین گزینه‌ها را در برنامه سفر خود جای دهید. 

معرفی بهترین فروشگاه‌های لوازم ورزشی دبی

شاید ورزش‌هایی مانند هلی‌کوپتر در دبی نیاز به تجهیزات خاصی نداشته باشد و مرکز ارائه‌کننده این تفریح هیجان‌انگیز وسایل لازم را در اختیار شما بگذارد، اما برای انجام ورزش‌های دیگری مانند اسکی دبی، والیبال، بسکتبال و… شما باید لوازم شخصی خود را داشته باشید. 
در شهر دبی انواع فروشگاه‌های لوازم ورزشی وجود دارند که شما می‌توانید بهترین لوازم ورزشی را به‌صورت خرده و عمده خریداری کنید. در میان تمام فروشگاه‌های تجهیزات لوازم ورزشی، یک‌سری از آن‌ها شهرت و اعتبار بیشتری دارند که در ادامه بهترین گزینه‌ها را معرفی می‌کنیم: 

فروشگاه GO Sports

فروشگاه GO Sports یکی از بهترین و معروف‌ترین فروشگاه‌های لوازم ورزشی در شهر دبی است که سه شعبه مختلف آن در مرکز خرید امارات، دبی مال و دبی مارینا مال راه‌اندازی شده‌اند. یکی از مزیت‌های بسیار عالی GO Sports، ارائه محصولات متنوعی مانند کفش، پوشاک، تجهیزات دوومیدانی، فوتبال، ورزش‌های آبی و… در بالاترین کیفیت است، برای مثال، اگر بخواهید به دیپ دایو دبی (بزرگ‌ترین استخر جهان) بروید، فروشگاه GO Sports امکان تهیه بهترین وسایل شنا از مشهورترین برندهای دنیا را برایتان فراهم می‌کند. 
در واقع هریک از ورزش‌های پرطرف‌دار دبی را انتخاب کنید، تجهیزات آن در GO Sports وجود دارد. آدرس شعبه‌های این فروشگاه به شرح زیر است:

  • مرکز خرید امارات: دبی، خیابان شیخ زاید، مرکز خرید امارت، طبقه دوم (تلفن: 97143958951+)
  • دبی مال: خیابان شیخ زاید، مرکز شهر دبی، خیابان معالی (تلفن: 97143253595+)
  • دبی مارینا مال: شهر دبی، دبی مارینا، خیابان شیخ زاید (تلفن: 97148784325+)

نکته مهمی که باید هنگام سفر به دبی و مراجعه به فروشگاه GO Sports به آن توجه کنید، ساعت کار شعبه‌های آن در طول هفته است، در ادامه نحوه کار تمام شعبه‌ها را بیان می‌کنیم:

  • مرکز خرید امارات: شنبه تا چهارشنبه ساعت 10 صبح تا 10 شب (پنجشنبه و جمعه: 10 صبح تا 12 شب)
  • دبی مال: شنبه تا چهارشنبه ساعت 10 صبح تا 11 شب (پنجشنبه و جمعه: 10 صبح تا 12 شب)
  • دبی مارینا مال: شنبه تا چهارشنبه ساعت 10 صبح تا 10 شب (پنجشنبه و جمعه: 10 صبح تا 11 شب)
فروشگاه GO Sports

فروشگاه Sun and Sand Sports

اگر به دنبال بهترین برندهای لوازم ورزشی می‌گردید، قطعاً فروشگاه Sun and Sand Sports یکی از بهترین گزینه‌های ممکن به شمار می‌آید. فروشگاه Sun and Sand Sports به‌عنوان یکی از مشهورترین فروشگاه‌های لوازم ورزشی دبی، شعبه‌های مختلفی را در مراکز مختلف راه‌اندازی کرده است تا دسترسی شما به محصولات مختلف آن راحت‌تر باشد. در شعبه‌ای این فروشگاه علاوه بر تجهیزات ورزشی، می‌توانید انواع کفش و لباس ورزشی را از بهترین برندهای دنیا خریداری کنید. برای بازدید از فروشگاه Sun and Sand Sports باید به آدرس‌های زیر بروید: 

  • شعبه دبی مال: دبی، خیابان شیخ زاید، نزدیک برج خلیفه، طبقه دوم (تلفن: 97143627500+)
  • شعبه دبی فستیوال سیتی مال: کرسنت دکتر، شهر فستیوال دبی (تلفن: 97142362028+)
  • مرکز شهر دیره: دبی، مرکز شهر دیره، طبقه 1 (تلفن: 97142955551+)

شعبه‌های فروشگاه Sun and Sand Sports  ساعت کاری مشخصی دارد که شما باید در همان بازه ساعتی به آنجا مراجعه کنید. در ادامه نحوه کار فروشگاه در طول هفته را بیان می‌کنیم: 

  • شعبه دبی مال: یکشنبه تا جمعه ساعت 10 صبح الی 10 شب (شنبه‌ها 10 صبح تا 12 شب)
  • شعبه دبی فستیوال سیتی مال: یکشنبه تا چهارشنبه از ساعت 10 صبح الی 11 شب (پنجشنبه و جمعه از ساعت 10 صبح الی 12 شب)
  • مرکز شهر دیره: یکشنبه تا پنجشنبه از ساعت 10 صبح تا 11 شب (جمعه و شنبه از ساعت 10 صبح الی 12 شب)
فروشگاه Sun and Sand Sports

فروشگاه Cosmos Sports

فروشگاه Cosmos Sports به‌عنوان یکی دیگر از بهترین و مشهورترین فروشگاه‌های لوازم ورزشی دبی، محصولات مختلفی را در زمینه‌ بدمینتون، بسکتبال، بوکس، شطرنج، کریکت، دوچرخه‌سواری، تناسب‌اندام، دویدن و پیاده‌روی، اسکیت سواری، اسکواش، ورزش‌های آبی، یوگا و… ارائه می‌کند. 
برای مراجعه به فروشگاه Cosmos Sports، می‌توانید به دو شعبه مختلف آن در کرامه (Karama) و مدینه مال بروید. آدرس این شعبه‌ها به شرح زیر است: 

  • شعبه کرامه: دبی، خیابان زعبیل الکرامه، 36 بن عیسی مبارک (تلفن: 97148844808+)
  • شعبه مدینه مال: دبی، محیصنه 4، منطقه صنعتی القصیص، خیابان بیروت (تلفن: 97142630662+)

شعبه‌های این فروشگاه مانند سایر فروشگاه تجهیزات ورزشی دبی ساعات کاری مشخصی دارند که باید آن‌ها را به‌خاطر بسپارید، ساعت کاری شعبه‌های Cosmos Sports به‌صورت زیر است:

  • شعبه کرامه: دوشنبه تا پنجشنبه از ساعت 10 صبح الی 11 شب (جمعه و یکشنبه از ساعت 10 صبح الی 12 شب)
  • شعبه مدینه مال: دوشنبه تا پنجشنبه از ساعت 10 صبح الی 11 شب (جمعه و یکشنبه از ساعت 10 صبح الی 12 شب)
فروشگاه Cosmos Sports

فروشگاه Decathlon

در ادامه معرفی بهترین فروشگاه‌های لوازم ورزشی دبی، به فروشگاه بسیار عالی Decathlon  می‌رسیم. فروشگاه Decathlon به‌قدری بزرگ و جامع است که حدود 70 ورزش مختلف پوشش می‌دهد و بیش از 5000 وسیله ورزشی را از برندهای مختلف ارائه می‌کند. شعبه‌های مختلف فروشگاه Decathlon در مکان‌های مختلفی از شهر دبی قرار گرفته‌اند تا دسترسی را برای تمام افراد راحت کنند. آدرس شعبه‌های مختلف Decathlon به شرح زیر است: 

  • شعبه دبی مال: دبی، خیابان شیخ زاید، نزدیک برج خلیفه، طبقه L1 (تلفن: 97143300304+) 
  • شعبه مرکز شهر میردیف: دبی، میردیف، مرکز شهر، مرکز خرید میردیف (تلفن: 97142839392+)
  • شعبه مرکز خرید ابن بطوطه: دبی، روستای جبل علی، مرکز خرید ابن بطوطه، طبقه G (تلفن: 97145577308+)

در تمام شعبه‌های این فروشگاه طیف گسترده‌ای از تجهیزات ورزشی وجود دارد، اما برای خرید آن‌ها باید در ساعت کاری به فروشگاه مراجعه کنید. در ادامه ساعت کاری شعبه‌های مختلف را بیان می‌کنیم:

  • ساعت کاری شعبه دبی مال: دوشنبه تا پنجشنبه از ساعت 10 صبح الی 11 شب (جمعه و یکشنبه از ساعت 10 صبح الی 12 شب)
  • ساعت کاری شعبه میردیف: یکشنبه تا چهارشنبه از ساعت 10 صبح الی 10 شب (پنجشنبه و شنبه از ساعت 10 صبح الی 12 شب)
  • ساعت کاری مرکز خرید ابن بطوطه: یکشنبه تا چهارشنبه از ساعت 10 صبح الی 11 شب (پنجشنبه و جمعه از ساعت 10 صبح الی 12 شب
فروشگاه Decathlon

فروشگاه Athlete’s Point

سال 2020 بود که یکی دیگر از بهترین و مشهورترین فروشگاه‌های لوازم ورزشی دبی با اسم Athlete’s Point تاسیس شد، این فروشگاه توانسته طیف وسیعی از تجهیزات مختلف را در زمینه‌های بدمینتون، بسکتبال، کریکت، دوچرخه سواری، دارت، سالن ورزش، موانع، پرش بلند، اسکیت، ورزش اسکیت بورد، فوتبال، اسکواش، شنا، والیبال، یوگا، زومبا و...ارائه می‌کند. 
فروشگاه Athlete’s Point برخلاف بیشتر فروشگاه‌های معتبر فقط یک شعبه دارد. برای مراجعه به این فروشگاه و خرید انواع تجهیزات ورزشی باید به آدرس دبی، خیابان شیخ زاید، نزدیک خروجی مترو برجمان، ورودی اصلی مرکز اوپ برجمان، جنب هتل ریجنت پالاس بروید و یا با شماره 971564013997+ تماس گیرید. 
فروشگاه لوازم ورزشی Athlete’s Point در روزهای یکشنبه تا پنجشنبه از ساعت 10 صبح الی 11 شب به مشتریان خود کالاهای اصل و اورجینال را عرضه می‌کند. همچنین ساعات کاری این فروشگاه در روزهای جمعه و شنبه از 10 صبح تا 12 شب است.

فروشگاه Athlete’s Point

بازدید از بهترین فروشگاه‌های لوازم ورزشی دبی با رامین گشت

برای بازدید از فروشگاه‌های لوازم ورزشی دبی، می‌توانید تورهای رامین گشت را انجام دهید و بدون هیچ چالش خاصی ماجراجویی خود را آغاز کنید. بهترین فروشگاه‌های لوازم ورزشی دبی تنوع بالایی دارند که رامین گشت بازدید از آن‌ها را در برنامه تور جای می‌دهد. 
با خرید تور دبی از آژانس رامین گشت، می‌توانید در کنار بازدید از فروشگاه تجهیزات ورزشی، جاذبه‌های دیگر شهر را ببینید و در بهترین هتل‌ها اقامت داشته باشید. برای رزرو تورهای متنوع دبی و بازدید از بهترین فروشگاه لوازم ورزشی دبی، کافی است به سایت رامین گشت بروید و یا با شماره 02141509 تماس بگیرید.

سوالات متداول

تعداد فروشگاه‌های لوازم ورزشی دبی زیاد هستند، اما فروشگاه GO Sports، فروشگاه Sun and Sand Sports، فروشگاه Cosmos Sports، فروشگاه Decathlon و فروشگاه Athlete’s Point از جمله بهترین‌ها هستند.

در سطح شهر دبی فروشگاه‌های زیادی وجود دارند که بیشتر آن‌ها در دبی مال قرار دارند.

 

معمولاً بیشتر فروشگاه‌ها از ساعت 10 صبح الی 11 شب به مشتریان خود خدمات‌رسانی می‌کنند. البته فعالیت آن‌ها در برخی از روزهای هفته 10 صبح الی 12 شب است. 

بله؛ تمام فروشگاه‌ها شماره تماس اختصاصی دارند که شما می‌توانید به کمک آن سفارش خود را ثبت کنید و یا اطلاعات کامل‌تری درباره فروشگاه به دست بیاورید. 

خرید تور دبی از آژانس رامین گشت بهترین و آسان‌ترین راه برای بازدید از بهترین فروشگاه‌های ورزشی شهر دبی به شمار می‌آید. 

 

مقالات مرتبط

نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

تورهای رامین گشت

اشتراک گذاری

منوی سایت