ثبت شرکت در دبی

ثبت شرکت در دبی
شناخت انواع مجوزها؛ اولین قدم برای ثبت شرکت در دبی مجوز حرفه‌ای (Professional License) مجوز تجاری (Commercial License) مجوز صنعتی (Industrial License) مزایای ثبت شرکت در دبی؛ مهم‌ترین دلیل افراد برای مهاجرت دسترسی به بازار پررونق دبی فعالیت در دبی بدون محدودیت جغرافیایی حضور پرقدرت در بازار توانایی کار با ارگان‌های دولتی نداشتن محدودیت ارزی بدون محدودیت ویزا پرداخت نکردن مالیات اقامت دبی با ثبت شرکت شرایط ثبت شرکت در دبی مراحل راه‌اندازی کسب‌وکار و ثبت شرکت در دبی فعالیت و ساختار کسب‌وکار خود را انتخاب کنید نام شرکت را در DED ثبت کنید برای دریافت مجوز فعالیت در دبی اقدام کنید یک فضای کاری یا اداری پیدا کنید تفاهم‌نامه انجمن (M0A) را ارائه کنید هزینه‌ها را پرداخت کرده و مجوز را اخذ کنید یک حساب بانکی تجاری باز کنید هزینه‌های ثبت شرکت در دبی بررسی فرایند ثبت شرکت در دبی با تور رامین گشت پرسش و پاسخ

از بهترین راه‌های مهاجرت به امارات، ثبت شرکت در دبی و توسعه کسب‌وکار است. شرایط بسیار عالی دبی و امکان تجارت آسان و بدون دردسر، باعث شده که میزان ثبت شرکت توسط افراد خارجی روزبه‌روز افزایش پیدا کند. البته ثبت شرکت در دبی مستلزم دریافت مجوزهای لازم است.

دولت امارات برای اینکه افراد بتوانند شرکت خود را در دبی ثبت کرده و سرمایه‌ای را به این کشور منتقل کنند، فرایند انجام کار را آسان کرده و مزایای خوبی نیز برای سرمایه‌گذاران در نظر گرفته است.

با اینکه امکان ثبت شرکت در دبی برای شما امکان‌پذیر بوده و فرایند آن به نسبت بسیاری از کشورهای توسعه‌یافته راحت‌تر است؛ اما قبل از انجام هر کاری باید اطلاعات کامل و جامعی درباره انجام آن داشت. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا ثبت شرکت در دبی را از زوایای مختلف بررسی کنیم.

شناخت انواع مجوزها؛ اولین قدم برای ثبت شرکت در دبی

اگر می‌خواهید در شهر دبی شرکت خود را ثبت کنید، باید ابتدا به این موضوع دقت داشته باشید که تأسیس شرکت در دبی نیاز به مجوز خاصی دارد. دولت امارات مجوزهای ثبت شرکت در دبی را به سه دسته اصلی تقسیم کرده که شما باید بر اساس شرایط و نوع کار خود، بهترین گزینه را انتخاب کنید. در ادامه این مجوزها را به‌طور کامل معرفی خواهیم کرد.

مجوز حرفه‌ای (Professional License)

مجوز حرفه‌ای یکی از جوازهای بسیار محبوب و پرطرفداری است که با استفاده از آن می‌توانید شرکت خود را در دبی ثبت کنید. البته بهتر است بدانید، درصورتی‌که شرکت شما در حوزه خدمات، آموزش یا مشاوره تخصص‌های مختلف فعالیت داشته باشد، باید این نوع مجوز را دریافت کنید.

اگر در هریک از حوزه‌های زیر مشغول هستید، برای ثبت شرکت خود در دبی باید مجوز حرفه‌ای دریافت کنید:

  • حسابداری و حسابرسی و مشاوره مالی کسب‌وکار
  • تبلیغات
  • مشاور معماری
  • آموزش
  • خدمات حقوقی
  • درمان و پزشکی
  • نجاری
  • خدمات فنی
  • فناوری اطلاعات

نکته بسیار مهمی که باید درباره اخذ مجوز حرفه‌ای بدانید، این است که برای ثبت شرکت با این مجوز، باید شرایط خاصی داشته باشید. ازجمله شرایط ثبت شرکت در دبی با مجوز حرفه‌ای، می‌توان به داشتن یک کفیل در امارات، داشتن حداقل یک نفر به‌عنوان سرمایه‌گذار، داشتن مدارک تحصیلی مرتبط و شرایط سنی 18 الی 60 سال اشاره کرد. با اینکه در این روش کفیل وجود دارد؛ اما مالکیت تام شرکت به شما داده می‌شود.

یکی از مزیت‌های مهم مجوز حرفه‌ای این است که به شما ویزای سرمایه‌گذاری (investor visa) تعلق می‌گیرد. این ویزا سه‌ساله بوده و به شما امکان تمدید آن به‌دفعات نامحدود داده می‌شود. همچنین لازم به ذکر است که امکان ثبت شرکت مجازی با این مجوز وجود دارد.

مجوز مشاور معماری در دبی

مجوز تجاری (Commercial License)

اگر می‌خواهید در زمینه تجارت کالا فعالیت داشته باشید، باید به سراغ مجوز تجاری بروید. با اخذ این مجوز می‌توانید طیف وسیعی از کالاهای مختلف را وارد امارات کرده و یا آن‌ها را به سایر کشورها صادر کنید. تجارت لباس، قطعات خودرو، قطعات الکترونیکی، گوشی، لپ‌تاپ، کنسول بازی و... ازجمله مهم‌ترین تجارت‌هایی هستند که می‌توانید با اخذ مجوز تجاری انجام دهید.

برای ثبت شرکت در دبی با استفاده از مجوز تجاری نیز داشتن یک کفیل در کشور امارات ضروری است. توجه داشته باشید که در این حالت 51 درصد مالکیت شرکت برای کفیل و 49 درصد آن برای شما است.

البته بهتر است بدانید که امکان اخذ مالکیت 100 درصد هم برایتان وجود دارد، در این حالت هیچ کفیلی وجود نخواهد داشت. یکی دیگر از شرایط اخذ مجوز تجاری، داشتن سن 18 الی 60 سال است. لازم به ذکر است که در این روش، ویزای پارتنر به شما داده می‌شود تا بتوانید فعالیت خود را در دبی آغاز کنید. همچنین می‌توانید با استفاده از این مجوز، شرکت خود را به‌صورت مجازی راه‌اندازی کنید.

مجوز صنعتی (Industrial License)

مجوز صنعتی یکی دیگر از راه‌های ثبت شرکت در دبی است که شما می‌توانید با اخذ آن، فعالیت خود را آغاز کنید. البته بهتر است بدانید که این نوع از مجوز هم مانند سایر مجوزها، امکان فعالیت در حوزه خاصی را به شما خواهد داد. در واقع، اگر می‌خواهید در زمینه تهیه، تولید و پردازش کالا فعالیت داشته باشید، باید این نوع از مجوز را تهیه کنید. دارو، مواد غذایی، مواد صنعتی، نفت و گاز ازجمله مواردی هستند که در این حوزه قرار می‌گیرند.

اگر می‌خواهید در این حوزه شرکت خود را ثبت کنید، باید بدانید که نوع مالکیت 51 به 49 است؛ یعنی شما به‌عنوان صاحب شرکت 49 درصد مالکیت سهام را داشته و 51 درصد باقی‌مانده متعلق به کفیل یا نماینده شرکت است. نکته دیگری که باید بدانید این است که به‌دلیل فعالیت تولیدی و صنعتی، امکان ثبت شرکت مجازی با این مجوز وجود ندارد. شما حتماً باید در شهر دبی دفتر فیزیکی داشته باشید.

لازم به ذکر است که شرایط ثبت شرکت در دبی با مجوز صنعتی، منوط به داشتن کفیل و شرایط سنی 18 الی 60 سال است. به‌دلیل مالکیت 51 به 49، به شما ویزای پارتنر تعلق می‌گیرد.

مزایای ثبت شرکت در دبی؛ مهم‌ترین دلیل افراد برای مهاجرت

شرایط بسیار خوب دبی و پیشرفت سریع آن در چند دهه گذشته باعث شده که بسیاری از سرمایه‌داران ایرانی و خارجی برای ثبت شرکت در این شهر اقدام کنند. یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین دلایلی که باعث می‌شود ثبت شرکت در دبی محبوبیت زیادی پیدا کند، مزایای متعدد انجام این کار است.

مزایای ثبت شرکت در دبی بسیار زیاد هستند و هرکدام به‌نوعی کارکردن در این شهر را برایتان آسان‌تر خواهد کرد. موارد زیر مهم‌ترین و برجسته‌ترین مزایای ثبت شرکت در دبی هستند:

مزیت های ثبت شرکت در دبی امارات

دسترسی به بازار پررونق دبی

دبی یک مرکز تجاری جهانی و دروازه‌ای به مناطق خاورمیانه، شمال آفریقا و جنوب آسیا محسوب می‌شود. این شهر در چند دهه گذشته از لحاظ اقتصادی و ارتباط با سایر کشورهای توسعه‌یافته، پیشرفت بسیار زیادی کرده است. با این اوصاف، اینکه سرمایه‌گذاران ایرانی آرزوی کار و فعالیت در چنین بازار پررونقی را داشته باشند، کاملاً طبیعی است.

با اخذ مجوز ثبت شرکت در دبی، می‌توانید مستقیما به بازار وسیع و متنوع دبی دسترسی داشته و فرصت‌های رشد قابل‌توجهی به دست بیاورید. موقعیت استراتژیک شهر، زیرساخت‌های عالی و سیاست‌های طرفدار کسب‌وکار، دبی را به پایگاهی ایدئال برای هدف قراردادن مشتریان محلی و بین‌المللی تبدیل کرده است. همچنین می‌توان با افتتاح حساب بانکی، تبادلات ارزی بازار را جابه‌جا کرد و نگرانی برای تجارت نداشت. اگر قصد کار کردن در دبی را دارید، بهتر است که درباره افتتاح حساب در دبی اطلاعات کاملی داشته باشید تا در کمترین زمان، یک حساب خارجی برای دسترسی به تجارت دنیا داشته باشید.

فعالیت در دبی بدون محدودیت جغرافیایی

داشتن آزادی کامل در حوزه تجارت، یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین نیازها برای شرکت‌های مختلف است. اگر بتوانید مجوز فعالیت شرکت خود در دبی را اخذ نمایید، این امکان به شما داده می‌شود تا تجارت خود را به‌صورت آزادانه در هر نقطه از شهر آغاز کنید.

برخلاف مناطق آزاد که فعالیت شما را در مناطق تعیین‌شده محدود می‌کند، اخذ مجوز ثبت شرکت در دبی و فعالیت در این شهر، به شما این امکان را می‌دهد تا از تمام مکان‌ها از جمله مناطق تجاری برتر، مراکز خرید و مناطق پرتردد استفاده کنید. همچنین می‌توان دبی را به عنوان یک شهر زیبا و ایدئال برای زندگی انتخاب کرد. از این‌رو بهتر است که با شرایط زندگی در دبی بیشتر آشنا شد که توصیه می کنیم مقاله خرید خانه و گرفتن اقامت دبی رامین گشت را مطالعه کنید.

حضور پرقدرت در بازار

بسیار مهم و ضروری است که بتوانید در همان ابتدا، حضور قدرتمندی در بازار داشته باشید. شرایط ایجادشده توسط دولت امارات باعث شده که بتوانید به این امر دست پیدا کنید. همان‌طور که گفتیم، دریافت هریک از مجوزهای ثبت شرکت، امکان فعالیت در تمام نقاط دبی را فراهم خواهد کرد.

هرچه آزادی شما در حوزه کاری بیشتر باشد، امکان پیشرفت و توسعه آن بیشتر خواهد شد. در واقع، با راه‌اندازی شرکت خود در دبی، علاوه‌ بر حضور قدرتمندتر در بازار، می‌توانید راحت‌تر کار خود را گسترش داده و شعب بیشتری را در سراسر امارات ایجاد کنید.

توانایی کار با ارگان‌های دولتی

همان‌طور که می‌دانید، دولت امارات متحده عربی در چند سال گذشته پروژه‌های بسیار زیادی را در حوزه‌های مختلف به اتمام رسانده و تعداد دیگری را شروع کرده است. این دولت برای پیشرفت بهتر در تمام زمینه‌ها، معمولاً با بهترین شرکت‌های خصوصی کار خواهد کرد.

شما به‌عنوان یکی از شرکت‌های ثبت‌شده در دبی، می‌توانید با ارگان‌های مختلف دولتی کار کرده و انجام پروژه‌های مختلف آن‌ها را بر عهده بگیرید. این مزیت علاوه‌بر افزایش درآمد، اعتبار و شهرتتان در امارات را بیشتر خواهد کرد. به طور کلی برای اینکه اطلاعات بیشتری درباره نحوه کارکردن در دبی داشته باشید، بهتر است که مقاله کار در دبی رامین گشت را مطالعه کنید.

نداشتن محدودیت ارزی

تعامل شرکت‌ها با کشورهای خارجی در ایران باعث شده که محدودیت ارزی همواره یک مشکل بزرگ برای آن‌ها به شمار بیاید. در شهر دبی و کشور امارات، خبری از این نوع مشکلات نیست. شما با ثبت شرکت در دبی، هیچ‌گونه محدودیت ارزی نداشته و به‌راحتی می‌توانید با سایر کشورها تبادل ارزی داشته باشید.

بدون محدودیت ویزا

دولت امارات متحده عربی هیچ محدودیتی برای اعطای ویزا به شرکت‌های مختلف ندارد. شما با راه‌اندازی هرگونه شرکتی در زمینه‌های مختلف، می‌توانید به‌راحتی ویزای این کشور را اخذ کنید. بهتر است بدانید که با این ویزا می‌توانید خانواده خود را هم به دبی ببرید. همچنین اگر با تور دبی به کشور امارات سفر کنید، شرایط اخذ ویزا برای شما راحت‌تر خواهد بود. زیرا آژانس‌های مسافرتی اقدامات لازم برای اخذ ویزا را انجام خواهند داد.

پرداخت نکردن مالیات

یکی از بهترین و جذاب‌ترین ویژگی‌های شهر دبی برای شرکت‌ها و افرادی که در این شهر کار می‌کنند، پرداخت نکردن مالیات است. درحالی‌که مردم بیشتر کشورهای اروپایی و آمریکایی باید مالیات‌بردرآمد را به دولت خود بپردازند، دولت امارات این امر را نادیده گرفته و افراد را از پرداخت مالیات معاف کرده است.

اقامت دبی با ثبت شرکت

اخذ اقامت با ثبت شرکت در دبی، یکی از محبوب‌ترین راه‌های مهاجرت است. شما می‌توانید با ثبت شرکت خود، در زمان کمی اقامت این شهر را دریافت کنید. همچنین می‌توان زندگی در دبی را تجربه کرد و یک زندگی ایدئال داشت، برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید به مقاله زندگی در دبی وبسایت رامین گشت مراجعه کنید.

شرایط ثبت شرکت در دبی

شرایط ثبت شرکت در دبی یکی دیگر از مسائل بسیار مهمی است که باید حتماً به آن توجه داشته باشید. یکی از مهم‌ترین شرایط این است که باید تمکن مالی لازم برای ثبت شرکت را داشته و بتوانید ویزای دبی را اخذ کنید. در برخی از مواقع به یک کفیل یا نماینده شرکت هم نیاز خواهید داشت. البته سن شما باید بین 18 تا 60 سال باشد.

علاوه‌بر این به مدارک خاصی نیاز است که مهم‌ترین و اصلی‌ترین مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت در دبی عبارت‌اند از:

  • اصل کارت شناسایی کفیل (در صورت وجود)
  • اجاره‌نامه (در صورت ثبت شرکت فیزیکی)
  • کپی لایسنس شرکت
  • کپی پاسپورت
  • عکس با پس‌زمینه سفید
  • کارت ملی ایرانی
  • کپی ویزای توریستی
  • جواز شرکت
  • اساسنامه شرکت

شرایط اخذ ویزا دبی به‌صورت آنلاین فراهم شده است تا نیازی به حضور در سفارت نباشد. افراد متقاضی ویزا باید مدارک خود را کامل کنند و به کارگزار امارات ارسال کند تا بررسی‌های لازم صورت گیرد.

شرایط ثبت شرکت در دبی

مراحل راه‌اندازی کسب‌وکار و ثبت شرکت در دبی

بعد از اینکه با انواع مجوز ثبت شرکت و مزایای آن آشنا شدید، وقت آن فرارسیده که نحوه راه‌اندازی کسب‌وکار و ثبت شرکت دبی را یاد بگیرید. انجام این کار بسیار ساده خواهد بود؛ اما طبیعتاً نیاز به گذراندن مراحل خاصی دارد. برای انجام این کار و پشت سر گذاشتن مراحل مختلف، باید از قبل اطلاعات کاملی کسب کرده باشید.

به‌طور کلی، ثبت شرکت در دبی شامل 7 مرحله مختلف خواهد شد که هریک از این مراحل، منجر به اخذ اقامت در دبی می‌شود و بهتر است اطلاعات تکمیلی، درباره اقامت دبی داشت.در ادامه، این مراحل را معرفی خواهیم کرد تا با اشراف کامل، شرکت خود را ثبت کنید. این 7 مرحله شامل موارد زیر می‌شوند:

فعالیت و ساختار کسب‌وکار خود را انتخاب کنید

اولین و مهم‌ترین کاری که باید قبل از راه‌اندازی یک شرکت در دبی انجام دهید، انتخاب دسته و ماهیت مناسبی است که فعالیت تجاری شما در آن قرار می‌گیرد.

شما می‌توانید از بین بیش از 1500 فعالیت تجاری در امارات، یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. دپارتمان توسعه اقتصادی دبی (DED)، نهاد حاکمیتی است که کلیه فعالیت‌های قانونی مشاغل در دبی را تنظیم می‌کند.

نام شرکت را در DED ثبت کنید

در مرحله بعد باید نام شرکت خود را انتخاب کنید. انتخاب نام تجاری شرکت باید شرایط خاصی داشته باشد. این شرایط ثبت شرکت در DED عبارت‌اند از:

  • نام تجاری انتخاب‌شده باید با مخفف علامت اختصاری شکل قانونی شرکت همراه باشد. (برای مثال اگر شرکت شما با مسئولیت محدود است، باید LLC در کنار آن نوشته شود)
  • نام تجاری شرکت نباید به نظام عمومی جامعه هتک حرمت کند.
  • اسم انتخاب‌شده نباید به نام خدا و یا مذهب خاصی اشاره داشته باشد. به‌طورکلی، استفاده از اسمی که اشاره به مرجع حاکم، نام یا نهاد خارجی دارد، در کشور امارات ممنوع است.
  • اسم مورد نظر باید با فعالیت و ماهیت حقوقی شرکت سازگار باشد.
  • توسط شرکت دیگری ثبت نشده باشد.

پس از اینکه تمام این شرایط را بررسی کرده و تأییدیه را دریافت کردید، اسم شرکت خود را در DED ثبت کنید. این پروسه معمولاً 3 روز کاری طول می‌کشد.

برای دریافت مجوز فعالیت در دبی اقدام کنید

پس از ثبت نام شرکت خود، اکنون وقت آن است که برای دریافت مجوز تجارت امارات متحده عربی اقدام کنید. چند فعالیت تجاری وجود دارد که طبق قانون DED مجاز نبوده و اجازه کار به آن‌ها داده نمی‌شود. شرکت شما نباید در این دسته قرار بگیرد.

DED (وزارت توسعه اقتصاد) نهادی پاسخگو برای تصمیم‌گیری، تنظیم، طبقه‌بندی و ارائه مجوز کلیه فعالیت‌های اقتصادی است. برای اینکه بتوانید ثبت شرکت در دبی را با موفقیت انجام داده و به کار مشغول شوید، باید مجوز اولیه را از این نهاد اخذ کنید.

برای اینکه بتوانید از وزارت توسعه اقتصاد دبی مجوز اولیه را اخذ کنید، باید مدارک خاصی را ارائه دهید. ازجمله مهم‌ترین و اصلی‌ترین مدارکی که باید در این مرحله ارائه کنید، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پرکردن فرم درخواست DED و ارسال آن به سازمان مربوطه
  • تاییدیه اداره کل اقامت و امور خارجه (GDRFA)
  • ·کپی پاسپورت تمامی سهام‌داران شرکت (پاسپورت‌ها باید حداقل 6 ماه اعتبار داشته باشند)
  • ارسال مدارک شناسایی، جزئیات و مشخصات شرکت برای دولت
  • تفاهم‌نامه اعضا (MOA) 
  • قرارداد اجاره

یک فضای کاری یا اداری پیدا کنید

در این مرحله باید یک فضای کار یا اداری را اجاره کرده و یا در صورت تمکن مالی بالا، خریداری کنید. معمولاً در کشور امارات فضاهای اداری متعلق به اشخاص ثالث هستند و قیمت آن‌ها بستگی به متراژ و موقعیت آن دارد. ذکر این نکته ضروری است که قرارداد اجاره، اسناد مرجع تنظیم املاک (RERA) و EJARI باید پس از تایید اولیه که DED اعطا می‌کند، ارائه شود.

تفاهم‌نامه انجمن (M0A) را ارائه کنید

تفاهم‌نامه انجمن (MoA) یکی از مهم‌ترین اسناد در تاسیس شرکت در دبی است. این سند، اطلاعات مربوط به سهام شرکا را بیان می‌کند. این سند باید بادقت تنظیم شود تا بتوانید شرکت خود را ثبت کنید. پس سعی کنید این کار را به کمک افراد حقوق‌دان و ماهر انجام دهید.

هزینه‌ها را پرداخت کرده و مجوز را اخذ کنید

هنگامی که تمامی این مراحل را سپری کنید، تقریباً به اواخر کار رسیده و در آستانه ثبت شرکت در دوبی قرار دارید. در این مرحله باید تاییدیه نهایی یا لایسنس مربوط به فعالیت شرکت را اخذ کنید.

محاسبه هزینه‌های اخذ لایسنس در امارات کار آسانی نیست؛ اما این هزینه در سال 1403 می‌تواند از 10 هزار درهم تا 50 هزار درهم متغیر باشد. در واقع، فاکتورهایی مانند نوع مجوز، ساختار شرکت، ویزا، مکان و انواع فعالیت‌های تجاری، میزان دقیق هزینه‌ها را مشخص خواهند کرد. هنگامی که مدارک لازم را ارائه کرده و هزینه مورد نظر را پرداخت کردید، می‌توانید فعالیت شرکت خود را در شهر دبی آغاز کنید.

یک حساب بانکی تجاری باز کنید

آخرین مرحله ثبت شرکت، افتتاح حساب بانکی در دبی است. شما برای اینکه بتوانید امور مالی شرکت خود را مدیریت کنید، باید یک حساب بانکی جدید ایجاد نمایید. با حساب بانکی دیجیتال مدرن، فرایند بسیار آسان‌تر شده و معمولاً در عرض چند روز قابل‌انجام است.

بهتر است در این مرحله با شعب بانک های ایرانی در دبی نیز آشنا باشید تا در صورت نیاز به تبادل مالی، بتوانید به‌راحتی با حساب‌های ایرانی خود کار کنید.

هزینه‌های ثبت شرکت در دبی

بدون شک، مهم‌ترین و پرتکرارترین سوالی که در هنگام ثبت شرکت دبی با آن مواجه می‌شوید، این است که هزینه‌های ثبت شرکت چقدر است؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت که ثبت شرکت در دبی، هزینه‌هایی به همراه خواهد داشت؛ اما میزان دقیق آن بستگی به فاکتورهای مختلفی دارد. در جدول زیر مهم‌ترین هزینه‌های ثبت شرکت در امارات و شهر دبی در سال 1403 را مشاهده می‌کنید:

نوع خدمت

هزینه در سال 2024

تاییدیه اولیه (یک‌بار هزینه دولتی)

120 درهم

تایید نام (یک‌بار هزینه دولتی)

620 درهم

ثبت‌نام رسمی وزارت امور خارجه

1500 درهم

مجوز تجارت

10 هزار درهم

کارمزد سالانه دولتی

250 درهم

نام تجاری خارجی (غیر از نام مالک یا غیرعربی) (هزینه دولتی سالانه)

2 الی 3 هزار درهم

اخذ ویزای توریستی

350 درهم

اقامت سه‌ساله امارات

1200 درهم

تغییر نوع ویزا

675 درهم

ID کارت امارات

378 درهم

آزمایش‌های پزشکی

322 درهم

مهر ویزا

870 درهم

بررسی فرایند ثبت شرکت در دبی با تور رامین گشت

ثبت شرکت در دبی یکی از بهترین و محبوب‌ترین راه‌ها برای توسعه کسب‌وکار و مهاجرت به این شهر لوکس و توسعه‌یافته است. با توجه به اینکه دبی جزو شهرهای روبه‌رشد محسوب می‌شود، باز هم نیاز است برای بررسی شرایط، سفری کوتاه به امارات داشته باشید. تور دبی رامین گشت، چند مزیت برای شما به همراه دارد؛ گشت‌وگذار در شهر و بررسی شرایط برای ثبت شرکت دوبی!

نحوه ثبت شرکت در دبی کار پیچیده‌ای نیست؛ اما اصول خاصی دارد.، در این مطلب سعی کردیم انجام این کار را به‌طور کامل شرح دهیم. اگر همچنان درباره ثبت و یا تأسیس شرکت در دبی سؤال خاصی داشتید، از طریق بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید. اطلاعات بیشتر درباره بهترین تورهای دبی را نیز از مشاورین رامین گشت دریافت کنید (02141509).

منابع:

سوالات متداول

برای ثبت شرکت در کشور امارات می‌توانید بر اساس حوزه فعالیت خود یکی از مجوزهای حرفه‌ای، تجاری و صنعتی را انتخاب کنید.

در کشور امارات می‌توان انواع شرکت‌ها را ثبت کرد، اما دراین‌بین شرکت‌های با مسئولیت محدود (LLC)، شرکت‌های سهامی (Civil Company) و شرکت‌های غیرسهامی (Sole Establishment) برای ایرانیان گزینه مناسب‌تری هستند.

داشتن کفیل یا نماینده شرکت یکی از شرایط ثبت شرکت در دبی است، اما بدون این شرط هم می‌توانید شرکت خود را ثبت کنید.

بله؛ با ثبت شرکت خود در دبی می‌توانید برای خود و خانواده، اقامت دبی را اخذ کنید.

هزینه ثبت شرکت در دبی به فاکتورهای مختلفی از جمله اخذ ویزای توریستی، ID کارت امارات، تاییدیه اولیه، تاییدیه نام، ثبت‌نام رسمی وزارت امور خارجه، کارمزد سالانه دولتی، مجوز تجارت، نام تجاری خارجی، آزمایش‌های پزشکی و... بستگی دارد.

مقالات مرتبط

ویزای دبی
1402/05/15 14 دقیقه
زندگی در دبی
1402/09/15 15 دقیقه
واحد پول دبی چیست؟
1402/04/31 10 دقیقه
برج خلیفه دبی
1403/01/20 17 دقیقه

نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

تورهای رامین گشت

اشتراک گذاری

منوی سایت