تفریحات لاکچری دبی

تفریحات لاکچری دبی
هتل‌های UALL دبی هلیکوپتر سواری اجاره ماشین های دبی و سواری با ماشین‌های لاکچری سافاری صحرای دبی و بیابان گردی برج خلیفه دیپ دایو یا غواصی دبی اسکای دایوینگ دبی باشگاه لوکس گلف امارات رستوران برج العرب پارک آبی وایلد وادی دبی کشتی لوکس لوتوس دبی مسابقات تنیس ساحلی در دبی مسابقات اسب سواری نمایش Last Perle by Dragon ماشین سواری روی آب سفر به دبی با آژانس مسافرتی رامین گشت پرسش و پاسخ

از تفریحات و سرگرمی‌های خاص امارات، تفریحات لاکچری دبی است که هرسال گردشگران و مسافران زیادی را به خود جذب می‌کند. تفریحات لوکس دبی یکی از دلایل اصلی انتخاب گردشگران برای سفر به این شهر است. زیرا دبی نسبت به دیگر شهرهای خاورمیانه با سرعت بالایی در حال پیشرفت است و هر ساله مراکز خرید و تفریحی جدیدی با امکانات مختلف و لوکس به دیگر اماکن تفریحی آن اضافه می‌شود.
گشت‌های هلیکوپتر بر فراز آسمان‌خراش‌های شهر، تجربه‌های صرف شام در رستوران‌های معروف برج العرب یا برج خلیفه، و اقامت در هتل‌هایی مانند آتلانتیس که به خدمات پنج ستاره معروف هستند، همگی جزئی از این تفریحات به‌شمار می‌آیند. علاقمندان به خرید نیز می‌توانند در مراکز خرید مجلل مثل دبی مال، جدیدترین محصولات برندهای بین‌المللی را خریداری کنند و در مزایده‌های اختصاصی شرکت کنند. افزون بر این، تجربه‌هایی چون گلف در باشگاه‌های گلف اختصاصی و سفرهای کویری لوکس با وسایل نقلیه‌ی شخصی و خدمات اختصاصی، دبی را به مقصدی برتر برای لذت‌بردن از تفریحات لوکس تبدیل کرده است.
معماری بی‌نظیر، تفریحات لوکس و فضای شهری متنوع از دبی یک شهر رویایی ساخته و آن را نسبت به همه شهرهای منطقه و خاورمیانه خاص کرده است. برخی از تفریحات لوکس دبی شامل موارد زیر هستند.

هتل‌های UALL دبی

اقامت در هتل‌های UALL امکان دسترسی به تفریحات لاکچری دبی را برای توریست‌ها و گردشگران راحت‌تر می‌کند. به عبارت دیگر هتل‌های UALL دبی شامل هتل‌هایی هستند که امکانات و خدمات درجه یکی را به میهمان ارائه می‌دهند و توریست‌های که در این نوع از هتل‌های اقامت می‌کنند راحت می‌توانند نیازهای خود را برطرف کنند. 

هتل های یو آل دبی

هلیکوپتر سواری

یکی بهترین تفریحات لاکچری دبی هلیکوپتر سواری است و بیشتر هتل‌های 5 ستاره دبی تورهای متنوع آن را برگزار می‌کنند. به طور معمول اکثر تورهای هلیکوپتر سواری در دبی از کنار برج العرب، جزایر نخل، خط ساحلی، ساحل جمیرا عبور کرده و به سمت برج خلیفه می‌روند. 
این تفریح در دبی حدود ۱۵ الی ۲۵ دقیقه طول می‌کشد و یک تجربه بسیار لذت‌بخش را برای گردشگران به ارمغان می‌آورد. در طول پرواز یک راهنمای شخصی نیز به همراه اشخاص وجود دارد تا بتوانند سوالات خود را از آنها بپرسند. 
برای دسترسی و استفاده از این تفریح مهیج، ابتدا باید کپی گذرنامه خود را ارائه دهید و در آن ثبت‌نام کنید. سپس از بین ساعت ۱۱ صبح تا ۵ عصر زمان دلخواه را برای تجربه هلیکوپتر سواری در دبی انتخاب کرد.
البته علاقمندان به هلیکوپتر سواری باید ۴۵ دقیقه قبل از شروع پرواز در محوطه حاضر شوند. ناگفته نماند که علاقمندان به گشت هوایی در دبی می‌توانند با هلیکوپتر عکس سلفی بگیرند. منتهی باید قبل از اقدام به عکس‌برداری و فیلم‌برداری از مسئول آن اجازه بگیرند.

هلیکوپتر سواری

اجاره ماشین های دبی و سواری با ماشین‌های لاکچری

از دیگر تفریحات لاکچری دبی، ماشین‌سواری با ماشین‌های لوکس و گران‌قیمت است. سواری با ماشین‌های لوکس طرفداران بسیار زیادی دارد و یکی از مهیج‌ترین تفریحات دبی محسوب می‌شود.
برای تجربه سواری با ماشین‌های لاکچری دبی می‌توان یک ماشین لوکس نظیر لامبورگینی، بوگاتی، رولزرویس کلاسیک، فراری و غیره را اجاره کرد و سپس بدون حضور راننده، مشغول رانندگی شد. 
البته برای لذت بیشتر از این تفریح لوکس و مهیج باید قبل از شروع به رانندگی، مقررات راهنمایی و رانندگی دبی را مطالعه کرده و پس از اطلاع از قوانین رانندگی در شهر دبی سفر هیجان انگیز خود را آغاز نمود.
باید متذکر شد که در شهر دبی ماشین‌های لوکس و لاکچری با حساسیت بیشتری توسط پلیس راهنمایی و رانندگی کنترل می‌شود. همچنین باید قبل از دریافت ماشین و شروع سواری با آن از سلامت فنی و بدنه آن مطمئن شد.
این ماشین‌ها را می‌توان به صورت روزانه رنت کرد. منتهی برای اجاره ماشین های دبی  باید یک عکس از گذرنامه و همچنین گواهینامه خود را به مرجع مورد نظر تحویل داد. باید متذکر شد که برای کرایه ماشین لاکچری، علاو‌ه‌بر هزینه کرایه ماشین، ۵ درصد مالیات برارزش افزوده نیز تعلق می‌گیرد.

اجاره ماشین های دبی و سواری با ماشین‌های لاکچری

سافاری صحرای دبی و بیابان گردی

بیابان گردی با تور سافاری یکی دیگر از تفریحات لاکچری دبی است که این تفریح نیز طرفداران خاص خود را دارد. آب و هوای دبی بسیار گرم است و به همین دلیل بیابان‌های وسیعی در این شهر وجود دارند.
همچنین سطح بیابان‌ها را شن‌های داغ و طلایی دربرگرفته است و رانندگی با ماشین‌های آفرود در این بیابان‌ها لطف و هیجان خاص خود را دارد. معمولاً ماشین‌هایی که در اختیار علاقمندان این تفریح قرار می‌گیرد 2 دیفرانسیل هستند. به این ترتیب با ماشین‌های دیفرانسیل ۲ می‌توان روی شن‌های داغ و طلایی بیابان‌های دبی با سرعت زیاد رانندگی کرد و از حس و حال وصف ناپذیر این سواری مهیج نهایت لذت را برد.
برای استفاده از این تفریح لاکچری محدودیت خاصی وجود ندارد و می‌توان هم در شب و هم در روز لذت ماشین سواری با سرعت بالا در بیابان‌های دبی را تجربه کرد. البته این تفریح به همراه امکانات لوکس و مجلل به علاقمندان ارائه می‌شود.
منتهی کسانی که می‌خواهند این تفریح مهیج را تجربه کنند برای محافظت از خود حتماً باید کلاه، عینک آفتابی، کرم ضد آفتاب، پماد دفع حشرات، قمقمه آب, دوربین دوچشمی، لباس مناسب و چند بسته شکلات به همراه داشته باشند.
در بیابان گردی با تور سافاری نمایش‌های مختلفی نظیر نمایش عروسکی، نمایش آتش و غیره نیز اجرا می‌شوند که علاقمندان می‌توانند از این برنامه‌ها نیز استفاده کنند. همچنین برای ناهار نیز چند مدل غذا سرو می‌شود.
علاقمندان به سافاری صحرای دبی می‌توانند از طریق اطلاعات گردشگری هتل، مراکز گردشگری یا سایت‌های معتبر به راحتی برای رزرو بلیط سافاری صحرای دبی اقدام کنند.
یکی از بخش‌های جذاب این تفریح مهیج طراحی دست‌ها با حنا است که در برخی از بادیه‌ها ارائه می‌شود. تورهای بیابان گردی دبی یک شب و یک روز ادامه دارند. به این ترتیب تجربه یک شب اقامت در کویر و تماشای غروب و طلوع کویر از دیگر امکاناتی هستند که رزرو این تفریح برای علاقمندان به همراه دارد.

برج خلیفه

بازدید از برج مجلل خلیفه یکی دیگر از تفریحات لاکچری دبی محسوب می‌شود. برج خلیفه بلندترین و مرتفع‌ترین برج حال حاضر دنیا به شمار می‌رود و یکی از جاذبه‌های بسیار دیدنی و مهیج در دبی محسوب می‌شود. این برج ۸۲۸ متر ارتفاع و ۱۶۲ طبقه دارد. برای بازدید از طبقات مختلف برج می‌توان از آسانسور استفاده کرد.
باید گفت که در حال حاضر سریع‌ترین آسانسور دنیا نیز در دبی بوده و به این برج تعلق دارد. برج خلیفه از سال ۲۰۱۰ تاکنون مورد بهره‌برداری قرار گرفته و ساخت آن بیش از ۶ سال زمان برده است. عکس های داخل برج خلیفه گویای شکوه و جلال آن بوده و افراد زیادی را از سراسر دنیا برای بازدید از آن به سمت دبی می‌کشاند.
بازدید از برج آسمان خراش خلیفه فقط از طریق خرید بلیط امکان پذیر بوده و باید متذکر شد که قیمت بلیط بازدید از برج خلیفه نیز نسبتا بالا است. بازدید کنندگان از این برج می‌توانند در کافی شاپ‌ها و رستوران‌های فوق لاکچری آن نوشیدنی و غذا صرف کنند و از چشم انداز فوق العاده شهر دبی در حین صرف غذا و نوشیدنی نهایت لذت را ببرند.
نمایش فواره دبی در ارتفاع ۱۲۵ متری به همراه موسیقی، مشاهده برج آبنمای دبی، بالکن و کتابخانه نیز از دیگر جذابیت‌ها و امکانات برج خلیفه به شمار می‌روند. ناگفته نماند که مشاهده رقص فواره آب به همراه موسیقی در سکوی باز و قایق سواری با قایق سنتی ابرا بر فراز دریاچه برج خلیفه از دیگر تفریحات لوکس دبی هستند.
در نزدیکی برج خلیفه یک پارک بزرگ مدرن و لوکس وجود دارد که در آن می‌توان لذت چرخ و فلک سواری در بزرگترین چرخ و فلک دنیا را تجربه کرد و از آن لذت برد. ناگفته نماند که این تفریح برای علاقمندان به مشاهده چشم انداز جذاب غروب نیز لطف خاص خود را دارد.

برج خلیفه

دیپ دایو یا غواصی دبی

دیپ دایو دبی ۶۰ متر عمق دارد و عمیق‌ترین استخر دنیا محسوب می‌شود. این استخر ۶ برابر استخرهای المپیک ظرفیت دارد و ۱۴ میلیون لیتر آب شیرین را در خود جای می‌دهد. غواصی و قایق سواری در دیپ دایو یکی از تفریحات لاکچری دبی است و گردشگران زیادی برای تجربه یک ماجراجویی خاص و شنا در بزرگترین استخر دنیا راهی دبی می‌شوند.
دیپ دایو دبی همانند یک صدف طراحی شده و غواصان می‌توانند در آن علاوه‌بر شنا و غواصی به امکانات مختلف دیگری نیز دسترسی داشته باشند.

دیپ دایو یا غواصی دبی

اسکای دایوینگ دبی

اسکای دایوینگ یا پرش از ارتفاع یکی دیگر از تفریحات لاکچری دبی محسوب می‌شود که باید با توجه به قوانین و رعایت اصول ایمنی انجام شود. با این تفریح لوکس می‌توان زیر نظر یک مربی حرفه‌ای در آسمان سفری کوتاه را تجربه کرد.
علاقمندان به اسکای دایوینگ دبی می‌توانند از بلندترین نقطه شهر به پایین سقوط کنند. برای دسترسی به این تفریح مهیج باید به پالم جمیرا و دبی مارینا رفت. مربیان حرفه‌ای قبل از شروع ورزش ابتدا همه آموزش‌ها و نکات ایمنی را به علاقمندان ارائه می‌دهند. زیرا نحوه فرود دارای اهمیت زیادی است و باید ورزشکاران بتوانند به شکل صحیح فرود بیایند.
فقط کسانی که دارای ۱۸ سال به بالا هستند می‌توانند اسکای دایوینگ دبی را تجربه کنند. همچنین خانم‌ها باید کمتر از ۹۰ و آقایان کمتر از ۱۰۰ کیلوگرم وزن داشته باشند. دیگر محدودیت تعریف شده برای استفاده از تفریح لوکس اسکای دایوینگ دبی عدم ابتلا به عارضه‌های قلبی است. 

اسکای دایوینگ دبی

باشگاه لوکس گلف امارات

از دیگر تفریحات لاکچری دبی، بازی در باشگاه لوکس گلف است. این باشگاه امارات اولین زمین بازی چمن رشته‌ای محسوب می‌شود که در شهر دبی افتتاح شده و از سال ۱۹۸۸ تاکنون در اختیار علاقمندان به این بازی قرار دارد.
ناگفته نماند که این مجموعه یکی از بزرگترین و همچنین مجلل‌ترین مجموعه‌های ورزشی دبی و همچنین کشور امارات به شمار می‌رود و از دو زمین چمن استاندارد تشکیل شده است. هر دو زمین چمن مطابق با اصول و قوانین بین‌المللی بازی گلف طراحی شده‌اند و دارای ۱۸ حفره هستند و علاقمندان می‌توانند یک بازی خاص و منحصر به فرد را در آن تجربه کنند.
در کنار این مجموعه بزرگ سرپوشیده می‌توان به رستوران، فروشگاه‌های لوازم ورزشی و دیگر زمین‌های بازی نظیر زمین بازی تنیس، مرکز بدنسازی و اسکواش نیز دسترسی داشت.
نام باشگاه لوکس گلف امارات در لیست ۱۰۰ موسسه آموزشی گلف برتر دنیا قرار دارد. بنابراین علاقمندان به بازی گلف، می‌توانند در این باشگاه به صورت کاملاً حرفه‌ای آموزش ببینند.

باشگاه لوکس گلف امارات

رستوران برج العرب

در شهر دبی رستوران‌های لوکس و باشکوه زیادی وجود دارد اما در بین تمامی آنها رستوران برج العرب به نوعی خاص و منحصر به فرد است. زیرا این رستوران در پشت بام و باند فرود برج العرب قرار دارد و فوق‌العاده لوکس است.
دیگر ویژگی رستوران برج العرب داشتن چشم اندازی ۳۶۰ درجه به روی شهر دبی است. غذاهای این رستوران قیمت بسیار بالایی دارند و علاقمندان برای صرف غذا در آن باید هزینه زیادی پرداخت کنند.

رستوران برج العرب

پارک آبی وایلد وادی دبی

یکی از پارک‌های آبی زیبا و لوکس که می‌توان تفریحات لاکچری دبی را در آن تجربه کرد، پارک آبی روباز وایلد وادی است. با استفاده از مترو و دیگر وسایل حمل و نقل عمومی می‌توان خیلی راحت به آن دسترسی داشت.
در این پارک تفریحات مهیج و متنوعی وجود دارد و برای بازدید و تجربه هر کدام از آنها باید بلیط جداگانه تهیه کرد. سرسره آبی، تیوب سواری از ارتفاع بالا، قایق سواری، شنا، جت اسکی، روبرو کاسترو از جمله جذاب‌ترین تفریحات این پارک هستند که خانم‌ها و آقایان و همچنین نوجوانان می‌توانند از آنها استفاده کرده و لذت ببرند.
در این پارک تمامی نکات ایمنی به بهترین شکل ممکن رعایت شده‌اند و به همین دلیل می‌توان با آرامش خاطر کامل در آن مشغول بازی و خوشگذرانی شد. همچنین برای صرف غذا نیز یک رستوران خوب در آن وجود دارد و می‌توان پس از تفریح و خوشگذرانی برای صرف غذا به این رستوران مراجعه کرد. البته باید گفت که این پارک برای کودکان زیر ۲ سال مناسب نیست و به همین دلیل والدین نمی‌توانند کودکان زیر دو سال خود را به آن ببرند.

پارک آبی وایلد وادی دبی

کشتی لوکس لوتوس دبی

یکی دیگر تفریحات لاکچری دبی دریانوردی با کشتی لوتوس است. کشتی لوتوس دبی از منطقه ۷ دبی مارینا شروع به حرکت می‌کند و سپس به سمت چرخ فلک چشم دبی می‌رود و پس از عبور از جزیره نخل و هتل آتلانتیس دوباره به سمت دبی مارینا برمی‌گردد.
کشتی لوتوس به توریست‌ها در ۲ شیفت غروب از ساعت ۱۳:۳۰ الی ۱۸ و شب از ساعت ۱۹:۳۰ الی ۲۲:۳۰ خدمات ارائه می‌دهد. در دریاگردی شیفت غروب، کشتی لوتوس می‌توان از مشاهده غروب آفتاب و مناظر زیبای خلیج فارس لذت برد.

کشتی لوکس لوتوس دبی

مسابقات تنیس ساحلی در دبی

یکی دیگر از تفریحات لاکچری دبی شامل مسابقات تنیس ساحلی است. این گزینه جزو سرگرمی‌ها و تفریحات بسیار مهیج بوده و تمامی امکانات بروز و مدرن را در دسترس علاقه‌مندان به تنیس قرار می‌دهد. جهت شرکت در مسابقات تنیس ساحلی دبی باید ابتدا از ساحل المیرا بلیط آن را تهیه کرده و سپس وارد زمین‌های تنیس ساحلی شد. 

مسابقات تنیس ساحلی در دبی

مسابقات اسب سواری

از دیگر تفریحات لوکس دبی می‌توان به مسابقات اسب سواری اشاره کرد. این مسابقات برای علاقمندان بسیار جذاب بوده و در آن بهترین و زیباترین اسب‌ها در اختیار سوارکاران قرار می‌گیرد. همچنین برنده این مسابقه می‌تواند یک میلیون دلار جایزه بگیرد. از این‌رو بسیاری از اسب سواران ماهر دنیا جهت دسترسی به جایزه ویژه این مسابقه در آن شرکت کرده و با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

مسابقات اسب سواری

نمایش Last Perle by Dragon

یکی دیگر از تفریحات لاکچری دبی بازدید از نمایش Last Perle by Dragon است. در این نمایش بسیار خاص و مهیج ۶۵ هنرمند مهارت‌های خود را برای تماشاگران به نمایش می‌گذارند. برای  مشاهده نمایش و سرگرمی‌ها لاکچری باید به مجموعه هتل Al Habtoor City  که در مرکز شهر دبی قرار دارد رفت.
همچنین تهیه بلیط آن نیاز به صرف هزینه بالایی دارد و خانواده‌های باید برای کودکان و نوجوانان خود نیز بلیط جداگانه تهیه کنند.

نمایش لست پرله بای دراگون

ماشین سواری روی آب

یکی دیگر از تفریحات لاکچری دبی شامل ماشین سواری یا جت کار روی آب است. این تفریح هزینه زیادی دارد و اغلب ثروتمندان دبی می‌توانند آن را تجربه کنند. در این تفریح، شما می‌توانید بر ماشین‌های لوکس سوار شوید و از مناظر و چشم اندازهای شهر لذت ببرید.

ماشین سواری روی آب

سفر به دبی با آژانس مسافرتی رامین گشت

وجود تفریحات لاکچری دبی شامل موارد مختلفی هستند و در هریک از آنها خدمات خاصی به توریست‌ها ارائه می‌شود. تفریحات لوکس دبی از اهداف اصلی بسیار گردشگران برای سفر به این شهر است و بسیار گران هستند. به همین دلیل قبل از سفر به دبی تفریحات مختلف را شناسایی و برای رزرو بلیط موارد دلخواه برنامه ریزی کنید.
سایت رامین گشت یکی از سایت‌های معتبر گردشگری است که همه هموطنان عزیز می‌توانند از طریق این سایت هم برای رزرو بلیط پرواز و تور دبی اقدام کنند و هم برای انتخاب تفریحات متناسب با سلیقه و روحیات خود از کارشناسان آن راهنمایی و مشاوره بگیرند.

سوالات متداول

بطور معمول اکثر تورهای هلیکوپتر سواری در دبی از کنار برج العرب، جزایر نخل، خط ساحلی، ساحل جمیرا عبور کرده و به سمت برج خلیفه می‌روند.

هلیکوپتر سواری در دبی حدود ۱۵ الی ۲۵ دقیقه طول می‌کشد.

 

برای تجربه سواری با ماشین‌های لاکچری دبی می‌توان یک ماشین لوکس نظیر لامبورگینی، بوگاتی، کلاسیک رولزرویس، فراری و غیره را اجاره کرد.

 

دیپ دایو دبی ۶۰ متر عمق دارد و عمیق‌ترین استخر دنیا محسوب می‌شود. این استخر ۶ برابر استخرهای المپیک ظرفیت دارد و ۱۴ میلیون لیتر آب شیرین را در خود جای می‌دهد.

مقالات مرتبط

نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

تورهای رامین گشت

اشتراک گذاری

منوی سایت