تفریحات دبی در شب

تفریحات دبی در شب
لیست تفریحات شبانه در دبی آکواریوم و باغ‌ وحش زیر آب (Dubai Aquarium & Underwater Zoo) سافاری در شب (Dubai Safari) برج خلیفه دبی (Burj Khalifa) قدم زدن در سواحل دبی کلاب‌های شبانه دبی تماشای آب‌نمای دبی (The Dubai Fountain) خور یا نهر دبی (Dubai Creek) تفریحگاه ساحلی جمیرا و مارینا دبی (Jumeirah Beach Resort and Dubai Marina) بازارهای دبی سخن پایانی پرسش و پاسخ

شاید شنیده باشید دبی شهر شب زنده داران است؛ زیرا شما می‌توانید در سفرتان از تفریحات شبانه دبی نیز بهره‌مند شوید. دبی شهری است که خاموشی ندارد و با غروب آفتاب و روشن شدن تعداد بی‌شماری از چراغ‌های رنگارنگ، تازه زندگی شبانه و افراد شبگرد با حس و حال عجیبی آغاز می‌شود. اگر قصد سفر به شهر زیبای دبی را دارید و شب‌زنده‌دار هستید، بهتر است با تفریحات شبانه در دبی آشنا باشید تا سفری فوق‌العاده رویایی و به‌یادماندنی پیش رو داشته باشید. در این مطلب به معرفی تفریحات شبانه در دبی می‌پردازیم، پس با ما همراه باشید.

لیست تفریحات شبانه در دبی

آکواریوم و باغ‌ وحش زیر آب (Dubai Aquarium & Underwater Zoo)

آکواریوم و باغ‌ وحش زیر آب (Dubai Aquarium & Underwater Zoo)

یکی از زیباترین مکان‌ها برای تفریحات دبی در شب، آکواریوم و باغ‌ وحش زیر آب است که به همراه دوستانتان می‌توانید زیر آکواریوم 48 متری قدم بزنید و انواع موجودات دریایی مانند ماهی‌های ریز و درشت رنگارنگ، عروس دریایی، کوسه و... را از فاصله خیلی نزدیک ببینید و از این همه شکوه و عظمت حیرت‌زده شوید. همچنین در این مکان شگفت‌انگیز می‌توانید با غواصی خود را به چالش بکشید و لحظات هیجان انگیز و نفس‌گیری را تجربه کنید.

  • آدرس: دبی مال
  • قیمت: 200 درهم

سافاری در شب (Dubai Safari)

سافاری در شب (Dubai Safari)

در طول سفر به دبی یکی دیگر از تفریحات شبانه که به‌هیچ‌عنوان نباید از دست بدهید سافاری دبی در شب است تا حس و حال متفاوتی را تجربه کنید. بدون شک لذت خوردن چای داغ در کنار آتش هنگام غروب آفتاب با صدای راه رفتن شترها روی شن‌های صحرا را نمی‌توانید تصور کنید، اما با رفتن به سافاری این حس خاص را تجربه خواهید کرد. در سافاری با سوار شدن بر کوهان شترها می‌توانید صحراگردی کنید.
شب را در چادرهای سنتی عرب‌ها با آداب و رسوم متفاوت و خوردن غذاهای خوشمزه و لذیذ تا صبح سپری کنید و با فرهنگ این افراد آشنا شوید. دیگر تفریحات جذابی که در شب می‌توانید در این مکان زیبا تجربه کنید، سوار شدن بر ماشین‌ها و رانندگی روی شن‌های طلایی در اعماق شب است.

  • آدرس: دبی، منطقه الورقاء پنج
  • هزینه: 1000 درهم

برج خلیفه دبی (Burj Khalifa)

برج خلیفه دبی (Burj Khalifa)

یکی دیگر از تفریحات دبی که باید تجربه کنید، مراجعه به برج خلیفه است. برج خلیفه بزرگ‌ترین آسمان‌خراش جهان محسوب می‌شود. این برج تفریحات متنوعی برای گردشگران عزیز فراهم کرده است. این برج سریع‌ترین آسانسور شیشه‌ای جهان را دارد که شما را از طبقه اول در سریع‌ترین زمان به بالاترین نقطه برج می‌رساند. با رفتن به بالای برج خلیفه در شب منظره‌ای فوق‌العاده زیبا و ستودنی از شهر با نورهای رنگارنگ را مشاهده خواهید کرد که هرگز از تماشای آن سیر نمی‌شوید.

  • آدرس: بلوار محمد بن راشد 1، مرکز شهر دبی
  • قیمت: 150 - 500 درهم

قدم زدن در سواحل دبی

یکی دیگر از تفریحات دبی در شب که هزینه‌ای نیز برایتان ندارد، قدم زدن در سواحل است. سواحل دبی علاوه بر زیبایی که در روز دارند، در شب نیز زیر نورهای رنگارنگ، فوق‌العاده زیبا و دیدنی هستند که ساعت‌ها می‌توانید در آرامش بدون هر گونه هیاهو در ساحل با صدای دلنشین آب قدم بزنید. همچنین جذاب‌ترین عکس‌ها را در این سواحل با ترکیب نورها می‌توانید به ثبت رسانید.

  • آدرس: ساحل عمومی جمیرا، ساحل برج العرب، ساحل د بیچ و…

کلاب‌های شبانه دبی

کلاب‌های شبانه دبی

رفتن به کلاب‌های شبانه یکی دیگر از تفریحات دبی در شب برای گردشگران است. کلاب‌های زیادی در دبی وجود دارند که تا صبح پذیرای مهمانان هستند و محیطی پرانرژی و جذاب را فراهم کرده‌اند. یکی از ویژگی‌های فوق‌العاده بی‌نظیر این کلاب‌ها برای خانم‌ها است که در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه به‌صورت رایگان می‌توانند در این کلاب‌ها خوشگذرانی کنند.
در کلاب‌های شبانه دبی مسافران شرقی و غربی با فرهنگ‌های مختلف را خواهید دید و انواع غذاها و نوشیدنی‌های لذیذ را به‌صورت رایگان می‌توانید بنوشید. دقت داشته باشید برای رفتن به کلاب‌های شبانه باید گذرنامه یا شناسنامه به همراه داشته باشید در غیر این صورت اجازه ورود به کلاب را ندارید.

تماشای آب‌نمای دبی (The Dubai Fountain)

یکی از مهم‌ترین و جذاب‌ترین تفریحات در شب، آب‌نمای دبی محسوب می‌شود که به شکل کاملاً خاص و منحصربه‌فردی طراحی شده است. سالانه تعداد گردشگران بی‌شماری تنها برای دیدن این آب‌نما به دبی سفر می‌کنند. این آب‌نما دقیقاً در دریاچه برج خلیفه دبی قرار دارد و شب‌ها روشن می‌شود. برای طراحی این آب‌نمای موزیکالی منحصربه‌فرد بیش از 6600 لامپ استفاده شده است که در زمان روشن شدن رقص نور بیش از 25 رنگ زیبا را به همراه ریتم موزیک مشاهده می‌کنید.

  • آدرس : دریاچه برج خلیفه دبی
  • هزینه: رایگان

خور یا نهر دبی (Dubai Creek)

نهر دبی یکی دیگر از مکان‌های دنج و دیدنی برای بازدید از تفریحات دبی در شب است که در دل شهر دبی قرار دارد. این نهر جزو نهرهای طبیعی آب‌شور است و معماری پیچیده و جذابی از زمان گذشته دارد. در این نهر دلنشین می‌توانید سوار بر کشتی کروز شوید و شبی خاطره‌ساز را با گوش کردن به زیباترین موسیقی‌ها در میان نورهای رنگارنگ و رقص تانورا داشته باشید. همچنین در این نهر آسمان‌خراش‌های عظیم دبی را مشاهده می‌کنید.

  • آدرس: دبی، امارت متحده عربی
  • هزینه: 50 درهم

تفریحگاه ساحلی جمیرا و مارینا دبی (Jumeirah Beach Resort and Dubai Marina)

تفریحگاه ساحلی جمیرا و مارینا دبی (Jumeirah Beach Resort and Dubai Marina)

یکی از محبوب‌ترین مکان‌ها برای قرار دادن در لیست تفریحات دبی در شب، اقامتگاه ساحلی جمیرا و دبی مارینا است که جزو پر جنب و جوش‌ترین مکان‌های تفریحی دبی محسوب می‌شوند. در این تفریحگاه محبوب می‌توانید سوار قایق‌های تفریحی شوید و آسمان‌خراش‌های باشکوه دبی را تماشا کنید.
همچنین این تفریحگاه دارای چندین غرفه فروش است که اجناس مختلف از جمله صنایع‌ دستی را برای سوغات و هدیه می‌توانید خریداری کنید. در زمان خستگی و گرسنگی می‌توانید به کافه‌ها و رستوران‌های این تفریحگاه بروید و غذا و نوشیدنی مورد علاقه خود را سفارش دهید. بهترین و معروف‌ترین کلوپ‌های شبانه، کافه‌ها و بارها نیز در ساحل جمیرا و مارینا قرار دارند که می‌توانید رویایی‌ترین شب خود را در این محل سپری کنید و خاطره‌ای به‌یادماندنی از سفر خود داشته باشید. همچنین بازار قدیم دبی نیز در نزدیکی همین مکان قرار دارد. البته این بازار اغلب در طول روز و ساعات ابتدایی شب فعالیت است. 

  • آدرس: جمیرا بیچ رزیدنس، دبی، امارت متحده عربی
  • هزینه: هزینه ورود به این تفریح رایگان است، اما به این موضوع بستگی دارد که شما قصد دارید در آن به چه کارهایی مانند مراجعه به رستوران، خرید و... بپردازید. 

بازارهای دبی

بدون شک خرید از تفریحات محبوب هر خانم و آقا است و قطعاً هیچ جایی بهتر از بازارهای دبی برای خرید پوشاک، طلا، زیورآلات، گوشی و... وجود ندارد. بازارهای دبی اجناس را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت در اختیار مشتریان عزیز قرار می‌دهند. برای خرید طلا و زیورآلات ارزشمند می‌توانید به بازار طلای دبی که در نزدیک یکدیگر قرار دارند بروید و لوکس‌ترین و زیباترین جواهرات را ببینید. قیمت طلا و جواهرات در این بازارها نسبت به بازارهای دیگر دبی بسیار ارزان‌تر است.
اگر قصد رفتن به بازار لباس دبی را دارید و می‌خواهید زیباترین پوشاک را با قیمت‌های ارزان خریداری کنید، می‌توانید به بازار قدیم دبی بروید و تنوع بی‌نظیر لباس‌ها را ببینید. همچنین در بازار چینی‌ها دبی که در دراگون مارت دبی قرار دارد، اجناس باکیفیت و ارزان قیمتی به فروش می‌رسند که دست‌خالی برنمی‌گردید.
اگر قصد رفتن به بازار گوشی دبی را دارید، به چهارراه نایف مراجعه کنید. در این محل چندین مرکز فروش گوشی و لوازم جانبی اصل و باکیفیت را مشاهده می‌کنید که اجناس خود را با قیمت‌های مناسب به فروش می‌رسانند. البته که قیمت مناسب اجناس دبی دلیل بر کیفیت پایین نیست؛ بلکه مالیات و هزینه گمرک حذف شده‌اند.

سخن پایانی

اگر در روزهایی که در دبی هستید با تفریحات دبی در شب آشنا باشید، با رسیدن غروب آفتاب می‌توانید برای رفتن به هر کدام از این تفریحات جالب آماده شوید و شب را در هتل خود سپری نکنید. تفریحات شبانه در دبی بسیار جذاب و دوست‌داشتنی هستند و این امکان را به شما می‌دهند تا از لحظه لحظه‌هایی که در دبی هستید، به بهترین نحو استفاده کنید. بازارهای دبی، سافاری دبی، برج خلیفه، تماشای آب‌نمای دبی، کلاب‌های شبانه دبی و آکواریوم و باغ‌وحش دبی جزو محبوب‌ترین تفریحات شب در دبی از نظر گردشگران هستند که از نظر قیمت با یکدیگر تفاوت دارند.

سوالات متداول

 قدم زدن در ساحل و تماشای آب‌نمای برج خلیفه جزو تفریحاتی رایگانی هستند که در شب می‌توانید تجربه کنید

 معروف‌ترین و جذاب‌ترین کلوپ‌ها در ساحل جمیرا و مارینا دبی قرار دارند

 تفریحات متنوعی مانند رقصیدن دور آتش، بالن‌سواری، شترسواری و ماشین‌سوار

 بله در آکواریوم و باغ‌وحش زیر آب می‌توانید غواصی در شب را تجربه کنید

 روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه رفتن به کلوپ‌ها برای خانم‌ها رایگان است.

مقالات مرتبط

نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

تورهای رامین گشت

اشتراک گذاری

دسته‌بندی مقالات

منوی سایت